Soms, heel soms ben ik het nog wel eens deels met je eens.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:25 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik wíl niemand leren kennen; ik heb er goddomme 24 jaar over gedaan om vrienden te selecteren die me interesseren en waarmee ik leuke gesprekken kan voeren, dus ik wíl niet verplicht gesprekken voeren met niet boeiende mensen die ik normaliter voorbij zou lopen.
In geval van dat ontbijt op bed gewoon de boel in de vuilnisbak flikkeren en zeggen "Zo, nu word je er niet dik van."quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:41 schreef L3IPO het volgende:
Ik vind het een geniaal stukjeGoed geschreven en zeker herkenbare dingen erin
Met name over dat selectieve geheugen
Je kunt zoveel goed doen, maar als je 1 klein dingen fout doet (en dat ook nog eens alleen in hun ogen fout is) dan zal je dat de rest van je leven aanhoren
![]()
Volgens mij zijn de meeste mannen gewoon homo maar om één of andere reden ook vies van de herenliefde. We zoeken dus gewoon een toffe vent in een vrouwenlijf.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
Hoewel ik me nu afvraag of ik dan toch niet stiekem een vent ben, aangezien ik mezelf in een heleboel dingen niet herken.
gewoon je mond dicht houden, niet over alles willen 'praten' dus, niet alleen maar aan jezelf denken, en niet denken dat jullie perfect zijn. Gewoon accepteren dat mannen superieur zijn en die grote bek accepteren, we doen dat voor jullie eigen bestwil. Echt!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:10 schreef Liejannuh het volgende:
Kasta!Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk!
Welke tips kun je me geven? Geen aandacht vragen, niets verwachten, geen gezellige dingen doen en niet zeuren?
Weet jij iets wat zowel de (eerlijke) man als vrouw een "gezellige" bezigheid vinden?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:10 schreef Liejannuh het volgende:
Kasta!Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk!
Welke tips kun je me geven? Geen aandacht vragen, niets verwachten, geen gezellige dingen doen en niet zeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |