Zelf nog nooit van die pillen gehoord, om nou meteen te gaan kuren of aan de pillen te gaan lijkt me niet zo verstandig. Je blijft zo tenger omdat je je spieren wel trained, maar nie genoeg eet om massa aan te zetten. Ik ga zelf deze week ook een proefles kickboksen en ben van plan dit 1x per week te gaan doen, en hiernaast 4x per week te blijven fitness.quote:Ha mede fokkers
The Story:
Ik kickboks nu 2 keer in de week (dat 1,5jaar). Ben erg fanatiek. Maar ik ben een klein en tenger ventje. Ik kan net trainen wat ik wil, maar ik blijf zo akelig tenger. Nu is dat verder geen probleem zou je zeggen, maar nu is het geval dat ik ALTIJD door die boeren hier uit de buurt lastig gevallen word, ook omdat ze weten dat ik train.. Alleen nu baal ik er ontzettend van om telkens maar de kleinste te zijn…
Nu had mijn trainer (tevens goede vriend) het over OXI, dat zou een middel zijn (pillen) om je spiermassa flink op te krikken en ook middel zijn om beere sterk te worden. Zodat ik eens niet het 'kleintje' en het 'druppie' ben..
Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zijn de bijwerkingen? Mij is verteld dat wanneer je 1x een kuur volgt het geen problemen opleverd. Maar je hoort soms van die enge verhalen dat je hart dan ook mee groeit etc. Kan iemand mij vertellen hoe het nu werkelijk zit?
Bedankt voor jullie moeite,
(ben doorverwezen door moderator om hier me berichtje ff te posten. Bij deze...)
Oxy is geen lieverdje dus.quote:The use of oxymetholone should be strict and brief. While it is no doubt the strongest steroid, quantitatively, its also by far the most hazardous steroid to your health. Apart from the great risk of common steroid-related side-effects (acne vulgaris, benign prostate hypertrophy, gynocomastia and androgenetic alopecia), it also has numerous other side-effects. Most notable is oxymetholone's hepatoxicity (damaging to the liver) : Its standard 17-alpha-alkylated as with most oral steroids, resulting in an inavoidable raise in liver transaminase enzyme counts. The most frequent of the hepatoxic effects is jaundice4 (yellow coloration of the skin) due to an oxymetholone induced increase in biliburine, but others include peliosis hepatis and formation of hepatic tumors (cancer). And that's not all. There is also a number of intrinsic side-effects noted with the use of this steroid. Headaches, stomach aches, nausea, vomiting, insomnia and diarrhea are among common afflictions associated with oxymetholone use.
Viel mij ook al op, maar verbaast me niks. Google maar eens op fitness, bodybuilding of krachtraining of kijk eens op de gemiddelde sportschool. Het eerste wat je tegenkomt of verteld word is welk pilletje je moet nemenquote:Op donderdag 16 december 2004 16:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Mensen denken al aan allerlei supplementen al voordat ze een fatsoenlijk trainingsschema hebben
Net als afvallen met een pilletje. Mijn broertje en zijn vriendin vertikken het te sporten, maar willen mooi slank zijn, dus vreten ze van die pillen. Nou, ik ben ook niet de magerste (22% BF) maar ik heb mijn lichaam toevallig wel ZONDER rotzooi zo gekregen.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, maar verbaast me niks. Google maar eens op fitness, bodybuilding of krachtraining of kijk eens op de gemiddelde sportschool. Het eerste wat je tegenkomt of verteld word is welk pilletje je moet nemenen iedereen trapt erin want iedereen wil er uitzien als Adonis maar niemand wil er wat voor doen
En 95% van die pillen werken nietquote:Op donderdag 16 december 2004 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net als afvallen met een pilletje. Mijn broertje en zijn vriendin vertikken het te sporten, maar willen mooi slank zijn, dus vreten ze van die pillen. Nou, ik ben ook niet de magerste (22% BF) maar ik heb mijn lichaam toevallig wel ZONDER rotzooi zo gekregen.
Wel waar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:48 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
En 95% van die pillen werken niet![]()
De ingredienten an sich zullen wel helpen, maar vaak niet in de dosis die je in die pillen krijgt (niet om het bij pillen te houden iig). Ik heb ze een tijdje icm met sporten gebruikt en ja, het afvallen ging in het begin vrij snel, maar of dat door die dingen kwam of door 4 keer in de week hardlopenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:20 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wel waar.
Ze zullen over het algemeen wel toegevoegde waarde hebben. Zie het echter als hulpmiddel, niet als middel an sich.
Noem eens een goede fatburner op danquote:Op zondag 19 december 2004 13:04 schreef Mr.J het volgende:
Serieus, ze zullen allemaal door de bank genomen toegevoegde waarde hebben.
Of die ook zozeer direct merkbaar is is een 2e.
Tight van San.quote:Op maandag 20 december 2004 09:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Noem eens een goede fatburner op dan![]()
Yep, net als Dbol leunt Anadrol zwaar op de activiteit aan de Oestrogeen receptor voor z'n werking.quote:Op maandag 20 december 2004 10:27 schreef tommie_b het volgende:
Anadrol oftewel de 'bitch-tit maker'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |