en bij een citypoint had je m ook gratis met 150 2 jaar en 3 maanden gratis en 2 maanden gratis sms. PLUS 50 euro retour op je bankrekening ... als je vodafone abo wil kan je bijna altijd beste naar eigen winkel en zelfde geldt voor orange en t-mobilequote:Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef ForumGek het volgende:
..
ik heb voor de D500 gekozen omdat er een goede actie was bij de belcompany (D500 + vodafone150 (23,50 p/m) en 3maand gratis. heb er ook een smsbundel van 25 smsjes (¤3,00) bij genomen die 2 maand gratis is.
...
nokia 7610 is nauwelijks te vergelijken met samsung d500. 7610 is een GROTE smartphone en d500 is een klein sexy slidephone. Dat ze verder vergelijkbare cam en bluetooth hebben is niet genoeg reden om ze te gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 04:58 schreef piet_pelle het volgende:
Na dit topic gelezen te hebben ben ik in de keus van een opvolger van mijn huidige telefoon toch weer radicaal omgeslagen.
Aanvankelijk leek ik voor de D500 te gaan. Hij leek alles te hebben.Maar nu blijkt weer dat je de geheugenkaart niet kan vervangen. Hoe kan je er dan mp3's op afspelen? Meer dan 2 bedoel ik.
Dan kan ik denk ik beter voor de nokia 7610 gaan, die heeft dezelfde functies als de D500, alleen daar kan je wel het geheugen uitbreiden. En die heeft symbian OS. Want ik heb begrepen dat je zonder geen gedownde plaatjes/filmpjes e.d. met de pc kan downen om vervolgens op je tel. te gebruiken.
En dan moet je alles met je tel. downloaden via vodaphone live of zo en dat kost rete veel geld.
Gelukkig dat ik dit nu net lees voor ik die telefoon wilde kopen. Het zou een grote miskoop zijn geweest.
hoeveel heb je voor de telefoon betaalt? En heb je een 1 of 2 jarig abbo afgesloten?quote:Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef ForumGek het volgende:
ik heb voor de D500 gekozen omdat er een goede actie was bij de belcompany (D500 + vodafone150 (23,50 p/m) en 3maand gratis. heb er ook een smsbundel van 25 smsjes (¤3,00) bij genomen die 2 maand gratis is. Alleen moet ik nog wachten omdat ik me nummer over laat zetten.
quote:Op zondag 26 december 2004 10:31 schreef Ambrozin het volgende:
Ik ben ook gevallen voor het uiterlijk van de d500......Als je wat grotere handen hebt zou je moeite kunnen hebben met de redelijk kleine toetsen. Verder heeft ie geen plek voor extern geheugen, en kan dat schuifmechanisme het volgens mij nooit 2 jaar uithouden met mij.
Verder is het een beetje vreemd dat ie geen voice dialing heeft maar dat is niet zo'n gemis op zich.
Conclusie: je kan er leuk mee bellen de camera enz is goed maar voor deze prijs kun je beter voor die nieuwe Motorola gaan denk ik.
Ik heb er een hele film op gezet, moet kunnen dusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:31 schreef Junkie het volgende:
Misschien ook maar even kijken of je er afleveringen van series op kan zetten. (Naruto 20min, videoclipjes etc...)
Je snapt wat ik bedoel, als hij in broekzak/binnenzak zit. Naast de andere zooi...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:53 schreef Geqxon het volgende:
maar uitgeschoven is hij groter dan een T630![]()
Tis een wap adres, dus probeer je gprs eens ;-)quote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef speedfreakssj het volgende:
nu zit ik http://sid.com.ua/games.php?g=113&kat=20&p=4&st=data&qv= en daar kan ik een jar en een ad file downen denk ik maar wat moet ik daar verdr mee? hoe krijg ik dat spel op mijn D500?
Motorola V3 razrquote:Op maandag 17 januari 2005 11:42 schreef Pitbulleke het volgende:
[knip]
En welke is dan "de nieuwe platte Motorola" die wordt genoemd?
[knip]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |