abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:16:26 #51
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_24111185
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef ForumGek het volgende:
..
ik heb voor de D500 gekozen omdat er een goede actie was bij de belcompany (D500 + vodafone150 (23,50 p/m) en 3maand gratis. heb er ook een smsbundel van 25 smsjes (¤3,00) bij genomen die 2 maand gratis is.
...
en bij een citypoint had je m ook gratis met 150 2 jaar en 3 maanden gratis en 2 maanden gratis sms. PLUS 50 euro retour op je bankrekening ... als je vodafone abo wil kan je bijna altijd beste naar eigen winkel en zelfde geldt voor orange en t-mobile

Over die fotos, tis idd een groot verschil maar ie zegt dat instellingen van s700 goed waren, misschien stond ie wel op te licht en op compact size formaat en die van samsung op extra fijn en goeie belichting.

en over zo een cannoncam.. over een paar dagen is sharp 902 te koop en dan kan je eindelijk echt je digitale cam thuis laten voor meeste occasions... 2 megapixel met flits en optische zoom
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_24112947
Na dit topic gelezen te hebben ben ik in de keus van een opvolger van mijn huidige telefoon toch weer radicaal omgeslagen.
Aanvankelijk leek ik voor de D500 te gaan. Hij leek alles te hebben.Maar nu blijkt weer dat je de geheugenkaart niet kan vervangen. Hoe kan je er dan mp3's op afspelen? Meer dan 2 bedoel ik.

Dan kan ik denk ik beter voor de nokia 7610 gaan, die heeft dezelfde functies als de D500, alleen daar kan je wel het geheugen uitbreiden. En die heeft symbian OS. Want ik heb begrepen dat je zonder geen gedownde plaatjes/filmpjes e.d. met de pc kan downen om vervolgens op je tel. te gebruiken.
En dan moet je alles met je tel. downloaden via vodaphone live of zo en dat kost rete veel geld.

Gelukkig dat ik dit nu net lees voor ik die telefoon wilde kopen. Het zou een grote miskoop zijn geweest.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_24113351
Alsof 2 megapixel wat zegt, sorry hoor, maar mijn 2.1 MPIX 1g Canon Ixus maakt denk ik nog iets betere foto's, ik heb die lens zonet nog gezien
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:07:17 #54
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_24117182
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 04:58 schreef piet_pelle het volgende:
Na dit topic gelezen te hebben ben ik in de keus van een opvolger van mijn huidige telefoon toch weer radicaal omgeslagen.
Aanvankelijk leek ik voor de D500 te gaan. Hij leek alles te hebben.Maar nu blijkt weer dat je de geheugenkaart niet kan vervangen. Hoe kan je er dan mp3's op afspelen? Meer dan 2 bedoel ik.

Dan kan ik denk ik beter voor de nokia 7610 gaan, die heeft dezelfde functies als de D500, alleen daar kan je wel het geheugen uitbreiden. En die heeft symbian OS. Want ik heb begrepen dat je zonder geen gedownde plaatjes/filmpjes e.d. met de pc kan downen om vervolgens op je tel. te gebruiken.
En dan moet je alles met je tel. downloaden via vodaphone live of zo en dat kost rete veel geld.

Gelukkig dat ik dit nu net lees voor ik die telefoon wilde kopen. Het zou een grote miskoop zijn geweest.
nokia 7610 is nauwelijks te vergelijken met samsung d500. 7610 is een GROTE smartphone en d500 is een klein sexy slidephone. Dat ze verder vergelijkbare cam en bluetooth hebben is niet genoeg reden om ze te gaan vergelijken.

Als je voor een smartphone kiest van nokia kan je beter voor 6630 gaan dat is enige UMTS smartphone van nokia op het moment. En hij heeft alles wat 7610 heeft plus UMTS.

En over dat downloaden via vodafone live; het hoeft niet als je
- memory kaartjes in je telefoon passen
- of je een data kabel hebt
- of je bluetooth verbinding plaatjes, mp3s etc kan versturen

overigens surfen op live is maar 5 euro per maand voor onbeperkt gebruik (geen datalimiet) dus dat valt gigantisch me... als je een game of een tone downloadt ben je meestal 1 a 5 euro kwijt en dat is best prijzig, je kan het beter via een memory card op je telefoon zetten...
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:03:54 #55
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_24120809
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef ForumGek het volgende:
ik heb voor de D500 gekozen omdat er een goede actie was bij de belcompany (D500 + vodafone150 (23,50 p/m) en 3maand gratis. heb er ook een smsbundel van 25 smsjes (¤3,00) bij genomen die 2 maand gratis is. Alleen moet ik nog wachten omdat ik me nummer over laat zetten.
hoeveel heb je voor de telefoon betaalt? En heb je een 1 of 2 jarig abbo afgesloten?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_24132935
Telefoon kreeg ik er gratis bij, het is een 2 jarig abonnement. De actie is nog deze week geldig dacht ik. Het nadeel alleen van deze dingen is, is dat wanneer je moet wachten op je mobiel (zoals ik) er alweer betere acties voorbij komen. Maar dat heb je nou eenmaal met dit soort dingen. Aan het eind van de week kan ik hem waarschijnlijk ophalen !
Fingerspitzgefühl
pi_24144306
Waar ik werk hebben we vandaag 2 samusung d500's binnengehad dus die kan je meteen afhalen. Morgen (donderdag is er extra koopavond) en dan ben ik er ook
En als je me emailt op spooky1234 at hotmail punt com dan hou ik m voor je vast.

D500 is gratis bij vodafone 150 minuten (23,50 per maand) 2 jaar.
Geen aansluitkosten, 3 maanden gratis en (en dat hebben ze niet bij belcompany) 50 euro cash wordt gestort op je bankrekening nadat je eerste factuur.
pi_24168542
Ik heb hem gisteren gehaald, prima mobiel. Alleen ik heb een vraag, worden er voor het verzenden van e-mails extra kosten in rekening gebracht? (via Vodafone dus). En weet iemand de instellingen die ik moet hebben voor mijn gmail.com account?

Merci
Fingerspitzgefühl
pi_24203228
Ik heb een probleem met mijn Bluetooth dongle i.c.m. de Samsung D500.

Ik heb bluetoothe dongle van Sitecom CN-502. En ik kan prima bestanden van pc naar mobiel sturen. Maar niet van mobiel naar pc . Als hij hem wil versturen zegt ie dat ie geen apparaat vind (mijn telefoon). Wie weet wat ik hier aan kan doen?

Bedankt !

/edit: ik krijg het nu wel voor elkaar dat de telefoon mijn pc vind. (als je al op verzenden via bluetooth hebt gedaan). Maar als ik dan door ga met verzenden zegt ie telkens dat het mislukt?

Wat moet ik doen?

[ Bericht 22% gewijzigd door ForumGek op 25-12-2004 17:33:01 ]
Fingerspitzgefühl
  zondag 26 december 2004 @ 10:31:57 #60
109983 Ambrozin
When in doubt. . . mumble.
pi_24214530
Ik ben ook gevallen voor het uiterlijk van de d500......Als je wat grotere handen hebt zou je moeite kunnen hebben met de redelijk kleine toetsen. Verder heeft ie geen plek voor extern geheugen, en kan dat schuifmechanisme het volgens mij nooit 2 jaar uithouden met mij.
Verder is het een beetje vreemd dat ie geen voice dialing heeft maar dat is niet zo'n gemis op zich.
Conclusie: je kan er leuk mee bellen de camera enz is goed maar voor deze prijs kun je beter voor die nieuwe Motorola gaan denk ik.
  zondag 26 december 2004 @ 11:44:19 #61
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_24215089
quote:
Op zondag 26 december 2004 10:31 schreef Ambrozin het volgende:
Ik ben ook gevallen voor het uiterlijk van de d500......Als je wat grotere handen hebt zou je moeite kunnen hebben met de redelijk kleine toetsen. Verder heeft ie geen plek voor extern geheugen, en kan dat schuifmechanisme het volgens mij nooit 2 jaar uithouden met mij.
Verder is het een beetje vreemd dat ie geen voice dialing heeft maar dat is niet zo'n gemis op zich.
Conclusie: je kan er leuk mee bellen de camera enz is goed maar voor deze prijs kun je beter voor die nieuwe Motorola gaan denk ik.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_24382683
Ik heb hem nu ook een weekje of twee. Ik vind het echt een geweldig ding. Weinig klachten. Nee, geen uitbreidend geheugen. Maar wat moet je dan, er zit al bijna 100 MB op!? Voor mp3s heb ik een Ipod, dus daar gebruik ik hem toch niet bepaald voor.

Grootste nadeel vind ik dat er geen radio op zit. Dat is iets wat ik op mijn oude phone wel eens gebruikte.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 13:31:03 #63
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_24390798
Foto's van de D500 + Foto's/Filmpjes gemaakt met de D500
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=17810

Klein = fijn.
Ik ben niet iemand (zoals sommige mensen) alles verliezen omdat het klein is...
Ik heb nu een SE T630 en vind hem net ietsje te lang. En volgens mij is deze ietsje kleiner.
En heeft hij filmpjes, en een leuke Cam voor de fun.
En die 96MB is echt meer dan genoeg. 1 klein album erop en de rest voor foto's en games en filmpjes. Misschien ook maar even kijken of je er afleveringen van series op kan zetten. (Naruto 20min, videoclipjes etc...)
Voor echt muziek gebruik ik wel mijn MP3speler en voor foto's een digicam. En voor data een thumbstick. Tis gewoon leuk/handig dat het erop zit. Bellen is wat je ermee doet, de rest is voor de fun/vermaak.
pi_24390852
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:31 schreef Junkie het volgende:
Misschien ook maar even kijken of je er afleveringen van series op kan zetten. (Naruto 20min, videoclipjes etc...)
Ik heb er een hele film op gezet, moet kunnen dus
pi_24392229
maar uitgeschoven is hij groter dan een T630
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:33:13 #66
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_24394011
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:53 schreef Geqxon het volgende:
maar uitgeschoven is hij groter dan een T630
Je snapt wat ik bedoel, als hij in broekzak/binnenzak zit. Naast de andere zooi...
pi_24394579
Ow zo, ja daar heb je gelijk in
  zondag 9 januari 2005 @ 00:27:43 #68
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24475351
nu zit ik http://sid.com.ua/games.php?g=113&kat=20&p=4&st=data&qv= en daar kan ik een jar en een ad file downen denk ik maar wat moet ik daar verdr mee? hoe krijg ik dat spel op mijn D500?
  zondag 9 januari 2005 @ 13:17:38 #69
21059 leonard_jaag
Van mij mag het lente worden!!
pi_24482765
quote:
Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef speedfreakssj het volgende:
nu zit ik http://sid.com.ua/games.php?g=113&kat=20&p=4&st=data&qv= en daar kan ik een jar en een ad file downen denk ik maar wat moet ik daar verdr mee? hoe krijg ik dat spel op mijn D500?
Tis een wap adres, dus probeer je gprs eens ;-)

kijk verder eens op www.samsungforum.tk
Leef nu!! Waarom doet iedereen toch zo moeilijk?!?!?
Ajax kampioen 2003-2004
  zondag 9 januari 2005 @ 15:07:36 #70
24184 speedfreakssj
pi_24484439
zal vanmiddag eens kijken want ben een beetje huiverig er over want zou liever gewoon een spel downen met alle nederlandse dingen er bij ipv dat engels en russisch. Dat is wel het nadeel met een nieuwe telefoon, er is zowat niks voor te krijgen.
pi_24486755
Niets voor te krijgen? Het zijn universele Java-games, waarvan ik er al een stuk of 971 heb
  zondag 9 januari 2005 @ 23:14:52 #72
24184 speedfreakssj
pi_24493336
ja, maar dan moet ik via wap denk ik of je moet zo een site geven dat ik ze kan downen en instructies over hoe het moet want die engelse zijn wel leuk maar mijn foon is nederlands en dat engels KAN ik fouten mee maken waardoor de hele software misscgien naar de klote gaat,
pi_24610533
Ik zit ook te dubben tussen de D500 of de Siemens S65 maar die Sony Ericsson hierboven is ook mooi. En welke is dan "de nieuwe platte Motorola" die wordt genoemd?

Ik vind de D500 erg mooi in de versie van Orange: met zwart en grijs. Kun je die ook ergens anders krijgen of alleen bij Orange? Ik wil hem liever met Hi van KPN want alle mooie verhalen ten spijt bel en sms je daar toch het goedkoopst volgens mij. En als je een abo neemt dat een beetje bij je past dan geeft het ook niet dat beltegoed maar één maand meegenomen kan worden.

De D500 van Orange:

Leave it to me. We're checking out.
  maandag 17 januari 2005 @ 14:18:20 #74
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_24612516
quote:
Op maandag 17 januari 2005 11:42 schreef Pitbulleke het volgende:
[knip]

En welke is dan "de nieuwe platte Motorola" die wordt genoemd?

[knip]
Motorola V3 razr

There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_24616923
ik heb em besteld i.c.m een Hi 25 Abbo 7 januari.. maar nog niks binnen.. normaal krijg je een verzendmailtje... maar ik heb nog niks gehad.. dus klantenservice gebeld.. en die beweren dat je hem ook kan krijgen ook al krijg niet zo'n mailtje.. maar nu ben ik dus bang dat ze lullen.. want niemand die ik ken heeft em ZONDER mailtje gehad. allemaal MET bevestiging en verzendmailtje.. dus ik voel me nogal kut nu.. ik wacht al fucking lang... als het zo door gaat annuleer ik hem wel en kijk ik wel ergens anders voor dit toestel.. want dit is gewoon genaait.. of weet iemand dat dit echt waar is dat je hem ook zonder mailtje kan krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')