quote:
Op dinsdag 21 december 2004 04:58 schreef piet_pelle het volgende:Na dit topic gelezen te hebben ben ik in de keus van een opvolger van mijn huidige telefoon toch weer radicaal omgeslagen.
Aanvankelijk leek ik voor de D500 te gaan. Hij leek alles te hebben.Maar nu blijkt weer dat je de geheugenkaart niet kan vervangen. Hoe kan je er dan mp3's op afspelen? Meer dan 2 bedoel ik.
Dan kan ik denk ik beter voor de nokia 7610 gaan, die heeft dezelfde functies als de D500, alleen daar kan je wel het geheugen uitbreiden. En die heeft symbian OS. Want ik heb begrepen dat je zonder geen gedownde plaatjes/filmpjes e.d. met de pc kan downen om vervolgens op je tel. te gebruiken.
En dan moet je alles met je tel. downloaden via vodaphone live of zo en dat kost rete veel geld.
Gelukkig dat ik dit nu net lees voor ik die telefoon wilde kopen. Het zou een grote miskoop zijn geweest.
nokia 7610 is nauwelijks te vergelijken met samsung d500. 7610 is een GROTE smartphone en d500 is een klein sexy slidephone. Dat ze verder vergelijkbare cam en bluetooth hebben is niet genoeg reden om ze te gaan vergelijken.
Als je voor een smartphone kiest van nokia kan je beter voor 6630 gaan dat is enige UMTS smartphone van nokia op het moment. En hij heeft alles wat 7610 heeft plus UMTS.
En over dat downloaden via vodafone live; het hoeft niet als je
- memory kaartjes in je telefoon passen
- of je een data kabel hebt
- of je bluetooth verbinding plaatjes, mp3s etc kan versturen
overigens surfen op live is maar 5 euro per maand voor onbeperkt gebruik (geen datalimiet) dus dat valt gigantisch me... als je een game of een tone downloadt ben je meestal 1 a 5 euro kwijt en dat is best prijzig, je kan het beter via een memory card op je telefoon zetten...
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!