Bedoel je eigenlijk dat hij met die ringtones niet of niet rythmisch meetrilt? Bij mijn weten trilt hij wel, maar niet op het deuntje zelf... dus er is wel een koppeling tussen die twee bij de instellingen, maar het is niet zo dat je foon helemaal meeswingt met die deuntjesquote:Op donderdag 16 december 2004 13:55 schreef ivetje het volgende:
samsung heeft de achterlijke gewoonte om de ringtones niet te koppelen aan het trillenHeb zelf een t100 en die heeft welgeteld 2 hele ringtones waarbij de telefoon ook gaat trillen, bij alle andere 48 gaat ie dus niet trillen. Vriendin van me heeft hetzelfde bij de e700 en als ik de reacties op internet lees, heeft de d500 het dus ook weer niet. Wat heb je aan een telefoon die niet kan rinkelen en trillen tegelijk
Dat lijkt me ook een erg mooi toestel maar hij is wel erg dik en gaat dat uitklapmechanisme niet erg irritant worden na een tijdje? Lijkt me toch meer moeite dan het mechanisme op de D500quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:05 schreef QOnline het volgende:
Ik heb deze overwogen, ja. Ben uiteindelijk toch gegaan voor de SonyEriccson S700i
Plaatje:
[afbeelding]
[afbeelding]
U heeft nog 51 minutenquote:Op donderdag 16 december 2004 01:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Morgenochtend plaats ik er eentje !
iedereen zegt dat ie gewoon niet trilt bij een ringtone, helemaal niet dus. Of hij eerst gaat trillen en daarna pas de melodie erbij pakt weet ik niet, maar dat is bij mijn samsung en de e700 nog steeds niet zo. Betwijfel het dus of de d500 dat wel bij elke ringtone kan. Mijn ervaring is nl dat ik alleen de 2 ringtones gebruik die meteen trillen, de overige 48 hebben dus weinig nut naar mijn idee. Want zeg nou zelf, wie zit nou te w8en op een telefoon die niet trilt...quote:Op donderdag 16 december 2004 18:03 schreef Josmaestro het volgende:
[..]
Bedoel je eigenlijk dat hij met die ringtones niet of niet rythmisch meetrilt? Bij mijn weten trilt hij wel, maar niet op het deuntje zelf... dus er is wel een koppeling tussen die twee bij de instellingen, maar het is niet zo dat je foon helemaal meeswingt met die deuntjes
P910quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Loeder heb je nog een foto kunnen maken?Ik ben eigenlijk ook wel behoorlijk gecharmeerd van deze machine
Maar heb m'n laatste centjes al aan een SE P910 uitgegeven (met een mindere camera overigens)
kan je ook bellen met je canon eos?quote:Op zondag 19 december 2004 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutcamera
[afbeelding]
Deze maakt betere foto's
snap ik. Was meer als grapje. Wij hebben zelf ook de canon eos 300D. En als je mooie foto's wilt maken moet je dat idd net met een tel doen. Maar ik kan me voorstellen dat als je op pad gaat je soms onverwachts dingen ziet en dan niet je camera bij je hebt maar wel je telefoon.quote:Op zondag 19 december 2004 16:11 schreef Geqxon het volgende:
Nah wel als je er een telefoon opplaktMaar ik duide meer op het feit, dat je een gsm niet voor zijn camera moet kopen, en dat je goedkoper uitbent met een telefoon zonder camera + een mooie canon camera
Bluetooth denk ik handiger...quote:Op zondag 19 december 2004 22:09 schreef Twickelpics.nl het volgende:
Wat voor een kabeltje heb je nodig om de Samsung D500 aan de computer aan te sluiten? fireware?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |