Op zich een goed idee maar helaas is Casper veel te bang om dichtbij veemden te komen. Als mensen gelijk zouden proberen hem iets lekkers te geven zou hij alleen maar nog banger worden omdat ze dan te snel te dichtbij komen. Hij is echt vreselijk bang van vreemdenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:55 schreef bonke het volgende:
iets lekkers voor de hond bij de deur zetten en elke keer als er visite binnenkomt dan moeten die je hond iets lekkers geven ??
Ik weet dat het veel erger kan. Lijkt me heel frustrerend als je hond zo luidruchtig is. Heb je het hem nog af kunnen leren of is je hond het altijd blijven doen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:57 schreef Barcelona het volgende:
Wees blij dat 'ie maar eventjes blaft en daarna rustig is. Mijn hond blafte aldoor tegen bezoek en werd pas na een heel lange tijd stil. Zodra iemand opstond begon ze te blaffen, tegen je opspringen etc.
Ik vindt het bij jouw hond dus wel meevallen.
Volgens mij ook! Het zou denk ik echt heel goed zijn voor zijn zelfvertrouwen (en het mijnequote:Op dinsdag 14 december 2004 15:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Kan Casper al op cursus inmiddels? Het lijkt me voor Capser zo goed om op cursus te gaan, volgens mij zou hij er van opknappen
Ze is het altijd blijven doen, sommige honden zijn héél waaks en dan is het moeilijk af te leren.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:00 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je het hem nog af kunnen leren of is je hond het altijd blijven doen?
Ja, zo bedoel ik het ook. Ik gebruik de mand nooit als strafquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:25 schreef miss_sly het volgende:
Op zich vind ik het idee van de eigen mand wel goed eigenlijk. Maar dan niet als straf, maar juist als veilige haven.
Eerst poging met deze methode heeft weinig indruk gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2004 20:03 schreef Catootje het volgende:
Elke keer als er een ongwenste situatie ontstond hield ik een enorm lekker snoepje voor zijn neus.
terugvindpost - Ik vind het een interessant onderwerp, maar weet er (nog) weinig op te zeggen of vragen, maar zo houd ik hem in mijn lijst.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |