Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 06:59 schreef Rewimo het volgende:
Zijn we allemaal alweer fris en fruitig?![]()
Het heerst kennelijk. Ik krijg straks ook mijn manneger op bezoek. Mocht er dus een doordringende brandlucht over de oostkant van Utrèg komen te hangen, dan ben /was ik dat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
....... en nu alweer op kantoor om zometeen een evaluatie te mogen ontvangen.....
Heb jij zó'n kort lontje?quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:54 schreef Ouwesok het volgende:
Mocht er dus een doordringende brandlucht over de oostkant van Utrèg komen te hangen, dan ben /was ik dat.
Ah....ik heb die van mij net gehad. Ik stond op het punt van ontploffen, maar dat viel uiteindelijk allemaal meequote:Op vrijdag 17 december 2004 09:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het heerst kennelijk. Ik krijg straks ook mijn manneger op bezoek. Mocht er dus een doordringende brandlucht over de oostkant van Utrèg komen te hangen, dan ben /was ik dat.
Goeiemorgen ieder1
Inmiddels ook weer terugquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....ik heb die van mij net gehad. Ik stond op het punt van ontploffen, maar dat viel uiteindelijk allemaal mee. Ik moet wel zo eens even met wat mensen hier bij de client gaan praten geloof ik
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kreeg de opmerking omdat ik weinig op ons intranet te bekennen ben dat ik niet zo'n community-mens zou zijn......nee, kunst....ik zit de hele godsganselijke dag hier al te posten.....
Hmmmm...bij jou ook alquote:Weinig ontploffingsgevaar hierzo, naar het schijnt zijn alle partijen tevredener dan ik zelf
Het wordt pas erg als je alleen maar functioneert als je onder de drugks zitquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...bij jou ook al. Ik kreeg te horen dat ik goed functioneerde onder druk
. Nooit wat van gemerkt
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:50 schreef ultra_ivo het volgende:
georganiseerde chaos
blijft er weinig over....quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:31 schreef huiz het volgende:
Goed weekend allemaal, huiz gaat een een weekendje internetloos doorbrengen
en nog pokkeweer ook, dus weinig fotografiekansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |