abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23963618
Hallo,

Ik wil graag jullie mening horen over het volgende:

Afgelopen zomer heb ik op vakantie een jongen leren kennen. We hebben 3 dagen behoorlijk intensief met elkaar opgetrokken waarbij we tijdens het afscheid allebei elkaar in Nederland zeker weer wilden gaan zien om te kijken of het daar ook zo goed zou klikken.

Nu is het geval dat ik 2 dagen nadat ik weer terug was van mijn vakantie in Nederland nog een keer met een andere jongen heb gezoend. Dit terwijl ik dus in de date-fase zat met die jongen van vakantie. Die zoen was met een jongen waarmee ik al van voor de zomervakantie een gevoel van spanning had en ik wilde gewoon nog graag een keer die spanning met hem opzoeken. Meer redenen zaten er voor mij niet achter.

Aangezien het nog niks officieels was met die jongen van vakantie vond ik op dat moment dat het nog mocht. Ik heb dit echter nooit verteld tegen de jongen van vakantie die nu inmiddels bijna 4 maanden mijn vriend is.

Nu hadden we afgelopen week een gesprek wat over een dergelijk onderwerp ging en daarom besloot ik het toch te vertellen, ook omdat ik er al een tijdje mee in mn maag zat. Overal ben ik eerlijk over geweest, op dat ene voorval dus na.

Hij reageerde behoorlijk pittig. Het deed afbreuk aan onze goede basis volgens hem. Hij twijfelde dus ook aan de mate waarin ik verliefd op hem was geworden tijdens de vakantie. Echter, ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.

Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie van deze situatie vinden...
pi_23963653
Je bent gewoon een slet...

Maar dat is mijn mening...
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:51:17 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_23963662
Als je elkaar drie dagen goed kent, ben je dan gebonden voor het leven ofzo? Die gozer moet niet miepen
pi_23963704
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Je bent gewoon een slet...

Maar dat is mijn mening...
Onderbouwing van je mening is welkom...
pi_23963743
date fase, dus nog niets beloofd enzo?

dan zie ik het probleem niet zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23963792
Nou ik zou het ook niet zo leuk vinden als jongen zijnde. Maar jullie gingen nog niet met elkaar dus.
I
pi_23963793
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:54 schreef DarkElf het volgende:
date fase, dus nog niets beloofd enzo?

dan zie ik het probleem niet zo.
We waren allebei behoorlijk geinteresseerd in elkaar en het klikte ook enorm goed op vakantie, maar ook allebei waren we wel zo realistisch om te beseffen dat het thuis in Nederland anders kan zijn. Daarom hadden we afgesproken elkaar bij thuiskomst weer te zien en te kijken of er meer uit kon groeien. Onze officiele relatie-datum is ook pas een maand na thuiskomst 'geprikt'.

Maar het gaat hem meer om het principe denk ik. Ik was op hem verliefd en dan kan ik zoiets nog gewoon doen. Hij dacht dat het allemaal echt perfect zat tussen ons en daar begint ie nu aan te twijfelen.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:57:44 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_23963804
lijkt me geen probleem...iemand 3 dagen kennen is geen relatie, en iemand anders zoenen is dan ook niet vreemdgaan ofzo...

die jongen moet niet zeuren
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_23963810
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef T1andonly het volgende:
Nou ik zou het ook niet zo leuk vinden als jongen zijnde. Maar jullie gingen nog niet met elkaar dus.
I
Zou je me eens kunnen uitleggen waarom je dat niet leuk zou vinden? Ik denk wel te snappen waarom mijn vriend het zo rot vindt, maar zou ook graag eens van een andere man zijn mening horen.
pi_23963828
Tsja, als jullie na die drie dagen "niet officieel" wat hadden afgesproken dan kan hij moeilijk klagen. Maar het gaat hier niet om het officieel of niet, het gaat om vertrouwen. Je zegt tegen hem ik vind je leuk, dan ga je weg, je doet wat met een ander en gaat weer terug. Dan kan ik me voorstellen dat hij toch zo zijn twijfels heeft. Je moet het allemaal zelf weten, maar ik geloof dat er een heel groot aantal topics over dit soort probleem gaat, onder andere
Grote fouten en hun grote gevolgen
en
Robbie Williams zoent jouw vriendin... Wat doe jij?
Dus ik zou zeggen: neem de consequenties van je daden voor lief - je hebt ervoor gekozen.
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:59:24 #11
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23963846
Ach, dat kan gebeuren, als je je hier al druk om moet maken, het is niet alsof je al jaren een relatie had.

En bovendien is het allemaal goedgekomen.

Sterker nog: als hij het hierdoor laat uit gaan, is dat gewoon een excuus omdat hij je eigenlijk toch niet wil. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 december 2004 @ 12:00:49 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23963883
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef Jongedame het volgende:

[..]

Zou je me eens kunnen uitleggen waarom je dat niet leuk zou vinden? Ik denk wel te snappen waarom mijn vriend het zo rot vindt, maar zou ook graag eens van een andere man zijn mening horen.
Ga je nu nog steeds met die andere jongen om?
pi_23964114
Wat een gezeik zeg, je had toch geen relatie met hem in die tijd?

Offtopic:
Ik krijg een aardig 'we were on a break' gevoel hierbij
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:11:47 #15
14827 Kogando
Modelprutser
pi_23964126
Zoenen, big deal..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_23964130
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Jongedame het volgende:

We hebben 3 dagen behoorlijk intensief met elkaar opgetrokken
Hallo jongedame.

Wil je vannacht ook 3 dagen intensief met mij optrekken?
Frusticus.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:12:52 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23964150
Ik zie het probleem ook niet zo. Datefase impliceert volgens mij dat er geen sprake was van een heuse relatie.

Is dat nu trouwens wel het geval?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23964195
quote:
ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.

Dat is dus het ergste wat je tegen een man kan zeggen he. "het heeft niks te betekenen, het was gewoon lust" Ik kan niet precies uitleggen waarom, maar dat zou mij echt het meest pissig maken.
pi_23964249
Ik kan me wel voorstellen dat hij het niet zo leuk vond. Zeker als hij toen al helemaal verliefd op je was, en na drie dagen heb je misschien dan wel geen relatie, als er uit die drie dagen een relatie voortkomt dan horen die drie dagen als je terugkijkt wél bij de relatie die je hebt. Waarschijnlijk heeft hij daar ook speciale herinneringen aan en die worden nu een beetje tenietgedaan.

Aan de andere kant, als ik hem was zou ik me er toch wel overheen zetten, alles wat na die drie dagen is gebeurd telt toch wel zwaarder en je gaat nu neem ik aan ook wel helemaal voor hem. Is hij inmiddels nog helemaal niet bijgedraaid?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_23964451
quote:

Hij reageerde behoorlijk pittig. Het deed afbreuk aan onze goede basis volgens hem. Hij twijfelde dus ook aan de mate waarin ik verliefd op hem was geworden tijdens de vakantie. Echter, ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.

Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie van deze situatie vinden...
Als hij in eerste instantie reageerde, betekent het nog niet dat zijn woorden toen hij zoiets net hoorde ook echt op de langere termijn zijn mening weergeven ...
Misschien was hij toen hij dat net hoorde zeer teleurgesteld, gekwetst en wilde hij wat stoom afblazen, en dat deed hij dus door jou te kwetsen met zijn 'ik twijfel aan je liefde voor mij...'.

Gun hem die teleurstelling, waarschijnlijk zou het evenzeer rot zijn als hij zou hebben gezegd: 'ach weet je, eigenlijk maakt mij dat niet zoveel uit ...' en lekker verder gegaan was.
Je wilde misschien toch ook wel een beetje dat zoiets hem zou kwetsen? ik bedoel doordat hij gekwetst is, weet je ook dat hij werkelijk van je houdt ...

Zorg gewoon dat je hem duidelijk maakt op de langere termijn, dus nadat hij wat afgekoeld is, dat je hem dat verteld hebt omdat je volledig open met hem wilt zijn, en niks voor hem verborgen wilt houden, en dat dat juist is omdat hij _nu_ de allerbelangrijkste voor jou is, en je hem nooit kwijtwilt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23964586
Jongedame, het maakt niet uit wat wij ervan vinden. Het gaat om jou en je vriend. Je vriend is er niet blij mee en dat vind ik niet zo vreemd.

Ik had het ook niet zomaar geslikt!

Maar hoe anderen er ook over denken, je lost er niks mee op. Dit kan je alleen met je vriend doen en hoe een ander er over denkt maakt in deze niets uit. Al zegt iedereen: wat stom , je hebt gelijk, je hebt niks stoms gedaan. Dat veranderd nog niks aan de situatie.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:40:57 #22
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23964720
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:34 schreef harlingen het volgende:
Jongedame, het maakt niet uit wat wij ervan vinden. Het gaat om jou en je vriend. Je vriend is er niet blij mee en dat vind ik niet zo vreemd.

Ik had het ook niet zomaar geslikt!

Maar hoe anderen er ook over denken, je lost er niks mee op. Dit kan je alleen met je vriend doen en hoe een ander er over denkt maakt in deze niets uit. Al zegt iedereen: wat stom , je hebt gelijk, je hebt niks stoms gedaan. Dat veranderd nog niks aan de situatie.
quote:

Ik wil graag jullie mening horen over het volgende:
Ze wil niks oplossen hier, ze vraagt alleen een mening.
pi_23964796
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:40 schreef Snakey het volgende:
Ze wil niks oplossen hier, ze vraagt alleen een mening.
Ja ok, maar waarom? Voor bevestiging? Voor overtuigingsrkacht? Om te kunnen zeggen: er zijn veel mensen die er anders over denken?

Wat is de zin van dit topic? Het is in iedergeval niet een manier om tot een oplossing te komen. Ik denk dat de betreffende jongen ook helemaal niet blij is als hij erachter komt dat er ook nog eens over geschreven wordt op internet. Van kwaad tot erger zeg maar...
pi_23964840
nou dat zal toch wel meevallen, er staan geen namen etc dus zo'n probleem lijkt me dat niet. en soms is het wel handig om eens de mening van een ander te horen, niet om iemand te overtuigen maar voor jezelf.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23964944
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ga je nu nog steeds met die andere jongen om?
Dat is een collega dus die zie ik zo af-en-toe nog wel eens maar daar zit verder echt niks achter. Het was een eenmalige actie en daarna is er nooit meer wat gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')