Onderbouwing van je mening is welkom...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Je bent gewoon een slet...
Maar dat is mijn mening...
We waren allebei behoorlijk geinteresseerd in elkaar en het klikte ook enorm goed op vakantie, maar ook allebei waren we wel zo realistisch om te beseffen dat het thuis in Nederland anders kan zijn. Daarom hadden we afgesproken elkaar bij thuiskomst weer te zien en te kijken of er meer uit kon groeien. Onze officiele relatie-datum is ook pas een maand na thuiskomst 'geprikt'.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:54 schreef DarkElf het volgende:
date fase, dus nog niets beloofd enzo?
dan zie ik het probleem niet zo.
Zou je me eens kunnen uitleggen waarom je dat niet leuk zou vinden? Ik denk wel te snappen waarom mijn vriend het zo rot vindt, maar zou ook graag eens van een andere man zijn mening horen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef T1andonly het volgende:
Nou ik zou het ook niet zo leuk vinden als jongen zijnde. Maar jullie gingen nog niet met elkaar dus.
I
Ga je nu nog steeds met die andere jongen om?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Zou je me eens kunnen uitleggen waarom je dat niet leuk zou vinden? Ik denk wel te snappen waarom mijn vriend het zo rot vindt, maar zou ook graag eens van een andere man zijn mening horen.
Hallo jongedame.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Jongedame het volgende:
We hebben 3 dagen behoorlijk intensief met elkaar opgetrokken
quote:ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.
Als hij in eerste instantie reageerde, betekent het nog niet dat zijn woorden toen hij zoiets net hoorde ook echt op de langere termijn zijn mening weergeven ...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Jongedame het volgende:
Hij reageerde behoorlijk pittig. Het deed afbreuk aan onze goede basis volgens hem. Hij twijfelde dus ook aan de mate waarin ik verliefd op hem was geworden tijdens de vakantie. Echter, ik was en ben wel degelijk op hem verliefd maar die gevoelens stonden op dat moment totaal los van die zoen, die alleen op lust was gebaseerd.
Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie van deze situatie vinden...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:34 schreef harlingen het volgende:
Jongedame, het maakt niet uit wat wij ervan vinden. Het gaat om jou en je vriend. Je vriend is er niet blij mee en dat vind ik niet zo vreemd.
Ik had het ook niet zomaar geslikt!
Maar hoe anderen er ook over denken, je lost er niks mee op. Dit kan je alleen met je vriend doen en hoe een ander er over denkt maakt in deze niets uit. Al zegt iedereen: wat stom , je hebt gelijk, je hebt niks stoms gedaan. Dat veranderd nog niks aan de situatie.
Ze wil niks oplossen hier, ze vraagt alleen een mening.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Jongedame het volgende:
Ik wil graag jullie mening horen over het volgende:
Ja ok, maar waarom? Voor bevestiging? Voor overtuigingsrkacht? Om te kunnen zeggen: er zijn veel mensen die er anders over denken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:40 schreef Snakey het volgende:
Ze wil niks oplossen hier, ze vraagt alleen een mening.
Dat is een collega dus die zie ik zo af-en-toe nog wel eens maar daar zit verder echt niks achter. Het was een eenmalige actie en daarna is er nooit meer wat gebeurd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je nu nog steeds met die andere jongen om?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |