Dat Snoei maar lekker naar AGOVV gaat.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:25 schreef Kaalhei het volgende:
Gelukkig zijn we geen subtopper meer en zit een positie in het rechterrijtje er wel in, de komende jaren. Snoei en Koef zijn dus welkom.
Waar mag ik tekenen voor de uitslag van vorig seizoen?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Nou jongens, dit weekend net als bij PSV ook maar eens bij AZ stunten graag...
Vorige week al in transfergeruchten gepost. Frank Rutten heeft het zelf ook al toegegeven aan de Limburgse kranten vorige week.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Ouweland staat ook in de belangstelling van Roda JC.
Jullie hebben verplichte combi, en jij hebt geen zin om met de combi te reizen zie ik dat goed?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:15 schreef Neede-Radicals het volgende:
Darkshine...ik heb jou nodig voor volgende week zondag!![]()
Yep...dat was inderdaad de reden!quote:Op zondag 27 februari 2005 02:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie hebben verplichte combi, en jij hebt geen zin om met de combi te reizen zie ik dat goed?
'Leuk' detail om te weten is dat er voor Roda-Ajax geen (s)cc nodig is/was voor de Oosttribune (uitverkocht), maar voor Roda-Twente wel...Wil dus niet weten hoeveel joden daar zitten straks...
Tot zaterdag en zondag dan.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:05 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Yep...dat was inderdaad de reden!
Maaar..tis al geregeld,hebben al mensen gevonden die kaarten voor ons gaan omwisselen in Enschede!
Gaan namelijk zaterdag al naar Maastricht,beetje lullig om dan zondagsmorgens via Enschede naar Kerkrade te gaan he!
Snap trouwens niet waarom het ineens een combi is,kan me niet herinneren dat er ooit iets gebeurd is. En dat van Ajax snap ik dan al helemaal niet!
Teveel kansen gemist. Het verhaal van het hele seizoen eigenlijk. Maar als je van zo'n mak Ajax nog niet kan winnen. de Graafschap was hier nog over heengewalst...quote:
Hellup...heb toch nog kaarten nodig!! Dat geregel met die omwisselbiljetten gaat niet helemaal zoals t hoort! Heb er 5 nodig...quote:
Nee hoor, zou er ook wel een Alemannia logo kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:55 schreef Kaalhei het volgende:
Zeg DarkShine, vind je niet dat je het logo van je eigen club in je avatar moet hebben?
Alhoewel het logo van KVM mooier ook wel mooi is
Bloed, zweet & tranen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
Tja, ik heb ook niet het RJC-logo in mijn avatar. Ik vind dat de persoon in mijn avatar echter wel sterke Roda-associaties oproept.
Paupers die met weinig werk veel geld verdienen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
Tja, ik heb ook niet het RJC-logo in mijn avatar. Ik vind dat de persoon in mijn avatar echter wel sterke Roda-associaties oproept.
Ik zet hem graag af...quote:Op maandag 7 maart 2005 00:04 schreef Kaalhei het volgende:
Vloet zou per direct naar Den Bosch gaan. Ik gok dat hij transfervrij weg kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |