quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:16 schreef omegaproject het volgende:
Owhjah ... en in topic 704: OmegaProject == liev
Hij moet het gewoon doen, zeker onder FF.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:16 schreef omegaproject het volgende:
DaNpy ik heb echt 100x op die aanmelden knop gedruk voor de bowling meeting, maar dat kreng werkt niet in Firefox ofzo
was het een one-topic-stand persoon?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:18 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
niet sinds dat ene topic..
voor zover ik weet wel jahquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
was het een one-topic-stand persoon?
danPy heeft andere avatar...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:20 schreef Burning_RefleX het volgende:
openingpost is aangepast (ook de originele)
Vind trouwens dat die dames ook wel een vervangen mogen worden door andere personenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:20 schreef Burning_RefleX het volgende:
openingpost is aangepast (ook de originele)
Goed zoquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:16 schreef omegaproject het volgende:
Owhjah ... en in topic 704: OmegaProject == liev
Stoer hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef blieblie het volgende:
Keb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang dezelfde avatar
ik ook, als sinds het beginquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef blieblie het volgende:
Keb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang dezelfde avatar
Bedenk dan maar een lijstje met de leukste mannen van het topicquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Vind trouwens dat die dames ook wel een vervangen mogen worden door andere personen
Niet dat er iets mis is met onze dames hoor ()
't wordt alleen zo ééntonig als er niet iets dynamisch in de OP zit
*meld*quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:24 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Bedenk dan maar een lijstje met de leukste mannen van het topic![]()
dan maak jij eens mooi een nieuwe OP, ik host hem wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Vind trouwens dat die dames ook wel een vervangen mogen worden door andere personen
Niet dat er iets mis is met onze dames hoor ()
't wordt alleen zo ééntonig als er niet iets dynamisch in de OP zit
Was meer zo van: elk topic iemand een beetje in het zonnetje zettenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:24 schreef Inu het volgende:
Ik snapte ook al niet waarom wij apart stonden...
De komende AutoFans meeting, etceteraquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was meer zo van: elk topic iemand een beetje in het zonnetje zettenZoals jarigen, bijna jarigen, peoples die iets leuks gedaan of gezegd hebben ofzo ... whatever
Jij niet? Mooi, ik welquote:
Dan mag Blueman erin omdattiej jarig is geweest en jij omdat je liev gaat doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was meer zo van: elk topic iemand een beetje in het zonnetje zettenZoals jarigen, bijna jarigen, peoples die iets leuks gedaan of gezegd hebben ofzo ... whatever
Dude ... nu is die hele fokking knop verdwenen en kan ik nog niet aanmelden, dus: stik maar in je script, ik meld me nu, hier, bij deze aanquote:
Foutjequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dude ... nu is die hele fokking knop verdwenen en kan ik nog niet aanmelden, dus: stik maar in je script, ik meld me nu, hier, bij deze aan
Ik ben Debby en ik ben zeker niét nieuwsgierigquote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ben Debby en ik ben zeker niét nieuwsgierig
heb vannacht niet kunnen slapen, php wil niet meewerken en ik zit vast @ normaliseren van een databasequote:
Ik vraag me af waar Inu geslapen heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:43 schreef omegaproject het volgende:
BB en Inu hebben gewoon een stiekemme verkering, maar ze wachten tot oud en nieuw met de bekendmaking'Als klapper op de vuurpijl' zegmaar
Vind het wel schattig, helemaal omdat ze denken dat we niets doorhebben
om de roddels maar even wat verder op gang te brengen
... Andersquote:
Denialquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef Inu het volgende:
WIj zijn niet stom hoor
En ik heb lekker thuis geslapen, want het was niet mistig en ik was met de auto
En het is geen verkering
Zo genoeg info of willen jullie nog meer?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:24 schreef _DeBje_ het volgende:
Bedenk dan maar een lijstje met de leukste mannen van het topic![]()
Wel goed lezen Okke !quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef blieblie het volgende:
*meld*
quote:
Meer heb ik er ook niet echt over te zeggen eikquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef Inu het volgende:
WIj zijn niet stom hoor
En het is geen verkering
meer meer meer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef Inu het volgende:
WIj zijn niet stom hoor
En het is geen verkering
Hè wat doe je nou weer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:50 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
print ik de topic titel uit op papier en dan kom ik dat papier ff je strot in douwen
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hè wat doe je nou weer!
Staat danny hier huilend en trillend op z'n beentjes naast me, bevend van angst...
Klojo![]()
ga anders ook ff een Respect2all armbandje kopenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Kom kom ... liev zijn tegen elkaar
[afbeelding]
wat heb jij uitgevreten vannacht dan he?he?he?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR gaat maar weer naar huis toe }:( hopelijk kan ik nu wel wat slapen....
quote:Op maandag 13 december 2004 19:24 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ruk al sinds m'n 3e.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Had je toen wel iets om aan te rukken dan?
quote:
Hij is zo lelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hè wat doe je nou weer!
Staat danny hier huilend en trillend op z'n beentjes naast me, bevend van angst...
Klojo![]()
DeBje de beschermengelquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hè wat doe je nou weer!
Klojo![]()
Dusss......quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:08 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Uit: Masturberen met de EO
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:13 schreef Inu het volgende:
[POLL] Hoe vaak trek jij jezelf af?
In het kader van; Ruk ze![]()
ruk-topicsquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:30 schreef Blueman het volgende:
Iedereen nu in de ruk-topics of is het gewoon lunchtime?
zo kan 'ie wel weer hè!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja mag mij wel r.......
Je hebt nog iets goed te maken.
...uiken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja mag mij wel r.......
Pac-manquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:44 schreef blieblie het volgende:
Lemmings!!!!
he bahquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja mag mij wel r.......
Oeeee een woordspelletje!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja mag mij wel r.......
Zeg er eens wat van mevrouw de beschermengel!quote:
Klinkt errug kneuzig trouwens..quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van mevrouw de beschermengel!
Ik hoor iemand die niet meer wil carpoolen om op stap te gaanquote:
Die moeten de hele dag rappen en dansen dus die hebben geen tijd om te douchen en zich te wassen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:48 schreef daNpy het volgende:
Waarom stinken die negers hier op school zo?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik hoor iemand die niet meer wil carpoolen om op stap te gaan
Inderdaad, want die zweetlucht is goorquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die moeten de hele dag rappen en dansen dus die hebben geen tijd om te douchen en zich te wassen.
Of misschien leveren ze wat meer inspanning op school dan... jij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, want die zweetlucht is goor
En die shirtjes die ze altijd aanhebben zijn van plastic, en deo werkt daar niej tegenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, want die zweetlucht is goor
Geen reden om zich niet te wassen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:59 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Of misschien leveren ze wat meer inspanning op school dan... jij?
neuh, dan zit ik andere spellen te spelenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:38 schreef Blueman het volgende:
Okay!
B_R wat doe jij in je vrije tijd eigenlijk? ook tetrissen?
Zoals?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:11 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
neuh, dan zit ik andere spellen te spelen
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zoals?
Ik gok Pacman, Zelda en Mario Bros...
ghehe, ik pas geleden ook nog allemaal gekeken (behalve deel 3 dan)quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:19 schreef Inu het volgende:
(stiekem heb ik ze ook allemaal minstens 2 keer gezien![]()
)
Gamepartymensen hebben die toch standaard allemaal gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:19 schreef Inu het volgende:
(stiekem heb ik ze ook allemaal minstens 2 keer gezien![]()
)
Gister nog alle 5 de DVD's gehuurd en gekopieerd ... moest ze gewoon hebbenquote:
De geruchten gaan wel dat er in de toekomst 7, 8 en 9 ook nog gaan verschijnen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gister nog alle 5 de DVD's gehuurd en gekopieerd ... moest ze gewoon hebben![]()
Star Wars is
in mei episode III !!!!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gister nog alle 5 de DVD's gehuurd en gekopieerd ... moest ze gewoon hebben![]()
Star Wars is
in mei episode III !!!!
Ik zit niet bij Gameparty lieverdquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Gamepartymensen hebben die toch standaard allemaal gezien?
die moeten eigenlijk wel om het verhaal compleet te maken, maar dan moeten ze eerst deel 4 en verder opnieuw verfilmen met wat betere grafische dingen enzoquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:30 schreef febster het volgende:
[..]
De geruchten gaan wel dat er in de toekomst 7, 8 en 9 ook nog gaan verschijnen...
Ben zelf meer bezig (geweest) met Knights of the old republic, maar galaxies schijnt té langdradig te zijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:31 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij moet ook eens dat spel gaan spelen (dan kan je de film naspelen)
je ziet dezelfde mensen en wezens, je kan na veel vechten en dingen doen ook een Jedi worden.
een maar van mij is ongeveer 2 maanden bezig geweest (5 uur per dag) en hij wordt volgende week (als alles goed gaat) een Jedi.
Je kan ook Darth Vader ontmoeten, Jabba the Hutt, Han Solo en alle andere bekendheden uit de film. Ook alle plaatsen staan erin.
Dat vind ik dus nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:33 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
die moeten eigenlijk wel om het verhaal compleet te maken, maar dan moeten ze eerst deel 4 en verder opnieuw verfilmen met wat betere grafische dingen enzoziet er niet uit nou
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die moeten de hele dag rappen en dansen dus die hebben geen tijd om te douchen en zich te wassen.
klopt ook wel, maar met een nieuwe versie zou het beter in de 'nieuwe' reeks passen..quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:34 schreef febster het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nietLekker zo laten, oogt lekker nostalgisch
Want dan kun je pas zien dat George Lucas toen al heel vooruitstrevend was qua special effects enzo
(kun je de film beter op zijn waarde schatten dus)
Dat mag ie achteraf doen dan, eerst 7 8 en 9 makenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:37 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar met een nieuwe versie zou het beter in de 'nieuwe' reeks passen..
die moet ik ook nog eens doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ben zelf meer bezig (geweest) met Knights of the old republic, maar galaxies schijnt té langdradig te zijn![]()
Klopt .. ik heb zelfs de verhaallijnen al gelezenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:30 schreef febster het volgende:
[..]
De geruchten gaan wel dat er in de toekomst 7, 8 en 9 ook nog gaan verschijnen...
mtv gekekenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:02 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wat heb jij uitgevreten vannacht dan he?he?he?![]()
Maar 1 tv bij jullie? huhquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zit niet bij Gameparty lieverd![]()
Maar ik heb ze gezien omdat we vroeger maar 1 tv hadden en mijn vader en broer wilden ze altijd kijken als ze op tv kwamen
Jah, nu hebben we er 3quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar 1 tv bij jullie? huh![]()
En dat je niet bij Gameparty zit weet ik..![]()
Moes je piekeren jongen? *aai*quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mtv gekeken }:( kon gewoon niet slapen }:(
ik ga nu ff oceans twelve kijken en ontbijten.
chantagequote:Op dinsdag 14 december 2004 12:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik hoor iemand die niet meer wil carpoolen om op stap te gaan
heb je vannacht niet geslapen danquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mtv gekekenkon gewoon niet slapen
ik ga nu ff oceans twelve kijken en ontbijten.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ga maar lekker met je 'My little pony' spelen hoor ....
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:55 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
eej inu, zit je in de -op-lief-fase?![]()
Jah, kvoel me errug liev vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:55 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
eej inu, zit je in de -op-lief-fase?![]()
das net zoiets als iets opstoeren..quote:
Is met opzetquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:09 schreef blieblie het volgende:
En helemaal stilvallen wanneer ik online ben is ook niet aardig.
7, 8, 9 zijn ook door Lucas geschreven, alleen laat hij de productie en regie en shit aan de 'nieuwe generatie' over. En worden het dus geen films, maar series. Wat naar mijn mening wel eens heel vet kan gaan worden. Aan de andere kant moeten ze het niet verneuken want dan stort de hele SW wereld in elkaarquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:00 schreef blieblie het volgende:
Is trouwens bagger dat ze 7,8 en 9 gaan maken.
Want Lucas heeft van origine zijn verhaal in 6 delen geschreven.
En niet 9.
nee niet geslapen nee....en smiddags kan ik niet slapen(mits ik net terug kom van een feest als innercity waar ik dan al de hele nacht sta te stampen)quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:52 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
heb je vannacht niet geslapen dan![]()
nouja, ik ga ook regelmatig 's middags slapen hoor als ik 's nachts niet veel geslapen heb..
Jaah maar hij heeft 30-40 jaar geleden 1 t/m 6 als 1 verhaal geschreven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
7, 8, 9 zijn ook door Lucas geschreven, alleen laat hij de productie en regie en shit aan de 'nieuwe generatie' over. En worden het dus geen films, maar series. Wat naar mijn mening wel eens heel vet kan gaan worden. Aan de andere kant moeten ze het niet verneuken want dan stort de hele SW wereld in elkaar
True, true ...quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaah maar hij heeft 30-40 jaar geleden 1 t/m 6 als 1 verhaal geschreven.
Dat hij er later 789 er bij heeft verzonnen kan, maar dat is niet het hele verhaal.
...
Idem met SW. 1 t/m 6 is 1 verhaal.
En daar zou ie het bij moeten laten.
Je zit close maar niet helemaalquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaah maar hij heeft 30-40 jaar geleden 1 t/m 6 als 1 verhaal geschreven.
Dat hij er later 789 er bij heeft verzonnen kan, maar dat is niet het hele verhaal.
Zie het als de Hobbit en dergelijken vs. In de ban van de ring.
In de ban van de ring is 1 verhaal opgedeeld in 3 delen. De Hobbit enzo zijn er later bijgeschreven om dat In de ban van de ring zo een succes was.
Idem met SW. 1 t/m 6 is 1 verhaal.
En daar zou ie het bij moeten laten.
Truequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef febster het volgende:
[..]
Je zit close maar niet helemaalIn de ban van de ring verwees al naar veel dingen die er in t verleden gebeurd waren dus min of meer al na een soort prequel
daarnaast is in de ban van de ring constant onderhevig geweest aan veranderingen, die Tolkien tot zijn bleef aanbrengen in het orginele verhaal
Daarnaast had hij heel Midden Aarde bedacht, het verhaal kwam pas later waar hij ongeveer 30 jaar over heeft gedaan
Het ging even puur en alleen om het feit dat de Hobbit een op zichzelf staand verhaal is. Wat niet in 1 bundel hoort bij LotR.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef febster het volgende:
[..]
Je zit close maar niet helemaalIn de ban van de ring verwees al naar veel dingen die er in t verleden gebeurd waren dus min of meer al na een soort prequel
daarnaast is in de ban van de ring constant onderhevig geweest aan veranderingen, die Tolkien tot zijn bleef aanbrengen in het orginele verhaal
Daarnaast had hij heel Midden Aarde bedacht, het verhaal kwam pas later waar hij ongeveer 30 jaar over heeft gedaan
Chronicles of Riddickquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het ging even puur en alleen om het feit dat de Hobbit een op zichzelf staand verhaal is. Wat niet in 1 bundel hoort bij LotR.
Idem bij SW.
En dan kan je wel mieren op details van SW 789 komen erna, Hobbit voor.
En Tolkien heeft er 100 jaar over gedaan etc. etc.
Maar da was ff de essentie van het verhaal niet.
Ik zocht een meerdelig verhaal wat in 1 keer geschreven is waar later (of eerder) een sequel of prequel is geschreven
Foto?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:55 schreef blieblie het volgende:
Ik heb binnenkort een ipodsok![]()
.
De meest zinloze gagdet van de eeuw.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:56 schreef daNpy het volgende:
Je bent zelf een hobbit.
ik dacht dat jij lief ging doen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]![]()
En dat uit jouw mond ...
in één woord: geniaal ......
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]![]()
En dat uit jouw mond ...
Beetje beharing en hij is al compleetquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]![]()
En dat uit jouw mond ...
Hé dat was op de liefst mogelijke manier bedoeldquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik dacht dat jij lief ging doen...
Iets met jou .. en ruige sex ofzo .... weet het ook niet meer preciesquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:03 schreef Partygurl het volgende:
En waar gaat t vandaag over?
én Inuquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Iets met jou .. en ruige sex ofzo .... weet het ook niet meer precies
We zaten er gewoon naast wie Inu ging scoren, slecht van onsquote:
Ja Inu dook ook ergens op ...quote:
We???quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:07 schreef febster het volgende:
[..]
We zaten er gewoon naast wie Inu ging scoren, slecht van ons
Ik reageerde op PG dus PG en ik=wequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja Inu dook ook ergens op ...
... dook ergens op ... bahaha .... duiken, d'r op duiken .... whaha .... ok laat maar
Leg jezelf maar ff uitquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:14 schreef Partygurl het volgende:
Leg uit leg uit leg uit
Allemaal reclame muk over lockers, handige kantoorartikelen en verpakkingsmateriaal zekerquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:02 schreef daNpy het volgende:
Weer thuis
Met hoop post voor de vereniging
Nee post over de nieuwe zakelijk rekening voor de vereniging en een klantenpas voor de Makroquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Allemaal reclame muk over lockers, handige kantoorartikelen en verpakkingsmateriaal zeker.
lijkt me veel te klein, ik zat meer te denken aan het beursgebouwquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaaah gewoon op de markt een enorme loods neerplempen voor de Makro.
Dat was t toch alquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:14 schreef gazylady2 het volgende:
eej PG, IC is nu wel uitverkocht!
Zaterdag al...stond het iig al op partyflockquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:22 schreef gazylady2 het volgende:
vandaag toch pas?
Versierenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
Kerstboom gehaald en in pot gezet, nu nog optuigen
Ben jij ook geregistreerd op Partyflock?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:23 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Zaterdag al...stond het iig al op partyflock
Ik zal jou eens versierenquote:
Jij feestbeest. Dure hobby heb jij nou. Zolang je het maar bij het feesten houdt, anders wordt het wel erg duur.quote:
Duur ja..inderdaad, mjah boeiendquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij feestbeest. Dure hobby heb jij nou. Zolang je het maar bij het feesten houdt, anders wordt het wel erg duur.
Bovenstaande zin schreeuwt om extra uitleg.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij feestbeest. Dure hobby heb jij nou. Zolang je het maar bij het feesten houdt, anders wordt het wel erg duur.
Neequote:Op dinsdag 14 december 2004 19:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Onder welke naam dan? Zelfde als hier?
*leest Kib's signature...quote:
Get your ass over here!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ik dacht dat de server van het Fokforum brak was, maar die van PF slaat alles
Iehh... Ron Jeremy is een freakquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:34 schreef kib het volgende:
[..]
Je komt op commando ?
Wie ben jij , Ron Jeremy ofzo ?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:45 schreef febster het volgende:
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...![]()
Ja hey, moet je maar niks afspreken met de topposter uit dit topicquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:07 schreef Inu het volgende:
Mensen...we zijn niet meer roodBen ik 1 avondje niet online en meteen zakt het in he
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ja hey, moet je maar niks afspreken met de topposter uit dit topic![]()
Yeps, maar ik had niet zo veel te melden behalve het ene linkje dus jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:13 schreef Inu het volgende:
[..]
![]()
Jullie horen het ook zonder hem te kunnen
Wie ik ging scoren of wie mij ging scoren?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:07 schreef febster het volgende:
[..]
We zaten er gewoon naast wie Inu ging scoren, slecht van ons
ik weet er niks vanquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Wie ik ging scoren of wie mij ging scoren?
Hadden jullie een wedje lopen fso?
weet ik niet ...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:05 schreef Inu het volgende:
Wat was de weddenschap dan?
Dat iemand mij ging krijgen of dat ik iemand ging krijgen?
doe je niks aan ...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:07 schreef Inu het volgende:
Hmz... btje vaag...
Ohw ... 267 pasquote:Op woensdag 15 december 2004 00:12 schreef Inu het volgende:
bij My Active Topics kun je zien hoeveel posts erin staan en als dat er 300 zijn isset vol
valt zeker al enorm tegen ofnie danquote:Op woensdag 15 december 2004 00:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ohw ... 267 pas
dan moet ik nog even lief zijn
absoluut niet, ben altijd lievquote:Op woensdag 15 december 2004 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
valt zeker al enorm tegen ofnie dan
hahaha totdat dit topic voorbij isquote:Op woensdag 15 december 2004 00:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
absoluut niet, ben altijd liev
is dat ff klotequote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef blieblie het volgende:
*Wist je dat* het op Utrecht CS kouder was dan op Eindhoven CS?
Godverdomme... stond ik daar 20 min te vernikkelen in de kou, 10.000 bussen in Utrecht, en geenéén die een beetje aansluit op die geniale trein naar Eindhoven(en ja, die kwam uit Amsterdam
)
Goh wat doe jij doordeweeks toch in Utrechtquote:Op woensdag 15 december 2004 00:48 schreef blieblie het volgende:
*Wist je dat* het op Utrecht CS kouder was dan op Eindhoven CS?
Godverdomme... stond ik daar 20 min te vernikkelen in de kou, 10.000 bussen in Utrecht, en geenéén die een beetje aansluit op die geniale trein naar Eindhoven(en ja, die kwam uit Amsterdam
)
Ik had een vermoedden jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Wie ik ging scoren of wie mij ging scoren?
Hadden jullie een wedje lopen fso?
Je doet er niks aan hèquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:27 schreef Blueman het volgende:
Vind FD wel goed afgericht door Debje trouwens
Koekje erbij?quote:Op woensdag 15 december 2004 02:12 schreef febster het volgende:
Ik ben maar weer eens terug bij mijn old skool Arcee icoon
Zou ik die moeten gaan halen, ik heb hier alleen een volle tube tandpasta staanquote:
ja i know....quote:Op woensdag 15 december 2004 09:19 schreef blieblie het volgende:
Mogguh Narra.
Ik wil ook een psp.
Weet je hoe vet??
quote:Op woensdag 15 december 2004 09:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja i know....
staat nog op mijn verlanglijstje:
- Ipod u2
- DS
- PSP
- Auto
ik dacht dat je in een studentenflatje woonde okke ?quote:Op woensdag 15 december 2004 09:35 schreef blieblie het volgende:
[..].
Mijn verlanglijstje is:
- 17 inch Iiyama TFT
- Ixus 430
- PSP
- Mazda MX5 (Auto)
- Huis
Dus ik ben nog wel ff bezig.
Ik woon in een studentenhuis jaquote:Op woensdag 15 december 2004 09:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik dacht dat je in een studentenflatje woonde okke ?
JA!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 09:19 schreef blieblie het volgende:
Mogguh Narra.
Ik wil ook een psp.
Weet je hoe vet??
Phoe, das wel erg duur jaquote:Op woensdag 15 december 2004 10:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
JA!!!![]()
Heb hem al gereserveerd bij de BartSmit ....
Uit Japan laten komen is toch een beetje achterlijk duur600 pleuro
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |