quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:16 schreef omegaproject het volgende:
Owhjah ... en in topic 704: OmegaProject == liev
Hij moet het gewoon doen, zeker onder FF.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:16 schreef omegaproject het volgende:
DaNpy ik heb echt 100x op die aanmelden knop gedruk voor de bowling meeting, maar dat kreng werkt niet in Firefox ofzo
was het een one-topic-stand persoon?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:18 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
niet sinds dat ene topic..
voor zover ik weet wel jahquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
was het een one-topic-stand persoon?
danPy heeft andere avatar...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:20 schreef Burning_RefleX het volgende:
openingpost is aangepast (ook de originele)
Vind trouwens dat die dames ook wel een vervangen mogen worden door andere personenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:20 schreef Burning_RefleX het volgende:
openingpost is aangepast (ook de originele)
Goed zoquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:16 schreef omegaproject het volgende:
Owhjah ... en in topic 704: OmegaProject == liev
Stoer hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef blieblie het volgende:
Keb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang dezelfde avatar
ik ook, als sinds het beginquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef blieblie het volgende:
Keb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang dezelfde avatar
Bedenk dan maar een lijstje met de leukste mannen van het topicquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Vind trouwens dat die dames ook wel een vervangen mogen worden door andere personen
Niet dat er iets mis is met onze dames hoor ()
't wordt alleen zo ééntonig als er niet iets dynamisch in de OP zit
*meld*quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:24 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Bedenk dan maar een lijstje met de leukste mannen van het topic![]()
dan maak jij eens mooi een nieuwe OP, ik host hem wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Vind trouwens dat die dames ook wel een vervangen mogen worden door andere personen
Niet dat er iets mis is met onze dames hoor ()
't wordt alleen zo ééntonig als er niet iets dynamisch in de OP zit
Was meer zo van: elk topic iemand een beetje in het zonnetje zettenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:24 schreef Inu het volgende:
Ik snapte ook al niet waarom wij apart stonden...
De komende AutoFans meeting, etceteraquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was meer zo van: elk topic iemand een beetje in het zonnetje zettenZoals jarigen, bijna jarigen, peoples die iets leuks gedaan of gezegd hebben ofzo ... whatever
Jij niet? Mooi, ik welquote:
Dan mag Blueman erin omdattiej jarig is geweest en jij omdat je liev gaat doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was meer zo van: elk topic iemand een beetje in het zonnetje zettenZoals jarigen, bijna jarigen, peoples die iets leuks gedaan of gezegd hebben ofzo ... whatever
Dude ... nu is die hele fokking knop verdwenen en kan ik nog niet aanmelden, dus: stik maar in je script, ik meld me nu, hier, bij deze aanquote:
Foutjequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dude ... nu is die hele fokking knop verdwenen en kan ik nog niet aanmelden, dus: stik maar in je script, ik meld me nu, hier, bij deze aan
Ik ben Debby en ik ben zeker niét nieuwsgierigquote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ben Debby en ik ben zeker niét nieuwsgierig
heb vannacht niet kunnen slapen, php wil niet meewerken en ik zit vast @ normaliseren van een databasequote:
Ik vraag me af waar Inu geslapen heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:43 schreef omegaproject het volgende:
BB en Inu hebben gewoon een stiekemme verkering, maar ze wachten tot oud en nieuw met de bekendmaking'Als klapper op de vuurpijl' zegmaar
Vind het wel schattig, helemaal omdat ze denken dat we niets doorhebben
om de roddels maar even wat verder op gang te brengen
... Andersquote:
Denialquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef Inu het volgende:
WIj zijn niet stom hoor
En ik heb lekker thuis geslapen, want het was niet mistig en ik was met de auto
En het is geen verkering
Zo genoeg info of willen jullie nog meer?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:24 schreef _DeBje_ het volgende:
Bedenk dan maar een lijstje met de leukste mannen van het topic![]()
Wel goed lezen Okke !quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef blieblie het volgende:
*meld*
quote:
Meer heb ik er ook niet echt over te zeggen eikquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef Inu het volgende:
WIj zijn niet stom hoor
En het is geen verkering
meer meer meer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef Inu het volgende:
WIj zijn niet stom hoor
En het is geen verkering
Hè wat doe je nou weer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:50 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
print ik de topic titel uit op papier en dan kom ik dat papier ff je strot in douwen
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hè wat doe je nou weer!
Staat danny hier huilend en trillend op z'n beentjes naast me, bevend van angst...
Klojo![]()
ga anders ook ff een Respect2all armbandje kopenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Kom kom ... liev zijn tegen elkaar
[afbeelding]
wat heb jij uitgevreten vannacht dan he?he?he?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR gaat maar weer naar huis toe }:( hopelijk kan ik nu wel wat slapen....
quote:Op maandag 13 december 2004 19:24 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ruk al sinds m'n 3e.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Had je toen wel iets om aan te rukken dan?
quote:
Hij is zo lelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hè wat doe je nou weer!
Staat danny hier huilend en trillend op z'n beentjes naast me, bevend van angst...
Klojo![]()
DeBje de beschermengelquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hè wat doe je nou weer!
Klojo![]()
Dusss......quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:08 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Uit: Masturberen met de EO
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:13 schreef Inu het volgende:
[POLL] Hoe vaak trek jij jezelf af?
In het kader van; Ruk ze![]()
ruk-topicsquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:30 schreef Blueman het volgende:
Iedereen nu in de ruk-topics of is het gewoon lunchtime?
zo kan 'ie wel weer hè!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja mag mij wel r.......
Je hebt nog iets goed te maken.
...uiken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja mag mij wel r.......
Pac-manquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:44 schreef blieblie het volgende:
Lemmings!!!!
he bahquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja mag mij wel r.......
Oeeee een woordspelletje!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja mag mij wel r.......
Zeg er eens wat van mevrouw de beschermengel!quote:
Klinkt errug kneuzig trouwens..quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van mevrouw de beschermengel!
Ik hoor iemand die niet meer wil carpoolen om op stap te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |