gewoon in de wasmachine op centriguren stand, hoe lomp kan je zijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef snoopy het volgende:
denk dat het konijn van Jolie per ongeluk gekrompen is in de droger Rewimo
Drogisterij.net bood uitkomst, hij bestaat !! en kost 36 euro. Nu baal ik dat het niet allemaal daar heb besteld, want de Gucci was daar goedkoper.... Naja. Ik ga de Absolu wel bij de Etos halenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef clauwheee het volgende:Join the club Bar
Syrena volgens mij issie iets van 30-35 euro. Kweet niet zeker of wij hem ook verkopen. Franchise enzo. We hebben hier nog een grotere Etos en die heeft um wel voor zover ik weet. Kun je online niet vinden wat ie ongeveer kost?
Oh nou hopelijk keuren ze dit wel goed!! Ik moet trouwens ook eens hard op zoek gaan naar een afstudeerplek, ik hoor van anderen dat het niet opschiet!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Nou gelukkig maar Jessie!
Vernieuwde versie afstudeeropdracht is op de meel gegaan net. Ben benieuwd! Zabb, nog ff terugkomen op je vraag, ze vonden de eerdere versie te instrumenteel, het moet strategischer ja, ja..
Alweer ?? Je blijft maar aan het doorsukkelen zo . . .quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:14 schreef Lois het volgende:
Mag ik even op het ziekenbankje? Ik heb de halve nacht over een teiltje gehangen (maar spugen lukte niet) en de rest van de nacht op de wc gezeten.![]()
Ja, best wel. Op zich is er nog niks aan de hand, maar toch...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Mixen van de AH zijn erg lekker! Ik heb vanmiddag die foccacia gemaakt!Gewoon in de oven trouwens...
Wright'squote:Op dinsdag 14 december 2004 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik bedoelde een andere bij de AH... weet alleen even de naam niet en de verpakking zit al in de container...
Idd! Van Lu!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Jij hebt met Lula zitten smoezen... Je zou denken dat ze aandelen in die meuk heeft, joh
Drie keer raden waar ze het voor het eerst heeft gegetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |