Harde kernquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Stijn Vreven wel wat voor Feyenoord, als verlengstuk van de harde kern zullen we maar zeggen
z'n eerste natte droomquote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom trekt hij zo'n rare kop ?
Is hij gevallen ?
NO WAY!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij droomt zeker van zijn droom transfer naar Ajax.
Leuke slogan voor Nieuw Rechts!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daarom geen waarden maar daden!
Het is een betere optie dan Sneijder.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:58 schreef Smeich het volgende:
Aardig vaak zelf tegen gespeeld.. die kleine rat!
Jammer dat hij niet meer in Arnhem balt, maar hopelijk komt die in Oranje!
Dat vind ik dan weer niet. Daarvoor mist hij het verfijnde.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is een betere optie dan Sneijder.
Hofs zie ik betere duels uitvechten.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet. Daarvoor mist hij het verfijnde.
Beetje goede speler op Sneijder en hij is uit de wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Erasmusch het volgende:
En Sneijdert is een echte 10 natuurlijk.
Is dat ergquote:Op maandag 20 februari 2006 09:51 schreef SupaMario het volgende:
Mooie speler alleen soms iets te fel maar de laatste tijd kan ie zich nog aardig inhouden!
Met alleen uitvechten kom je er ook niet. Sneijder is juist een positionele voetballer (al is het wel een heel iel klein ventje), terwijl Hofs typisch zo'n Nederlandse competitie voetballer is: Goed in Nederland, middelmatig elders. Hofs is heus wel een redelijke voetballer, hij heeft echter niet de specifieke kwaliteiten zoals Sneijder en daar draait het tegenwoordig toch om.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beetje goede speler op Sneijder en hij is uit de wedstrijd.
Terwijl ik Hofs het dan nog zie uitvechten.
Ook niet. Dat vind ik meer een traditionele halfspeler in het prehistorische 4-3-3 systeem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Erasmusch het volgende:
En Sneijdert is een echte 10 natuurlijk.
Ik geef Hofs door zijn vechtlust juist meer potentie in het buitenland.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Met alleen uitvechten kom je er ook niet. Sneijder is juist een positionele voetballer (al is het wel een heel iel klein ventje), terwijl Hofs typisch zo'n Nederlandse competitie voetballer is: Goed in Nederland, middelmatig elders. Hofs is heus wel een redelijke voetballer, hij heeft echter niet de specifieke kwaliteiten zoals Sneijder en daar draait het tegenwoordig toch om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |