abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2001 @ 01:20:12 #1
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_1690717
Gisteren vertelde mijn vriendinnetje dat ze had gechat met een jongen die ze vorig jaar had ontmoet op vakantie...

Ze had gezegd dat ze hem toen wel leuk vond. Hij verklaarde toen op zijn beurt dat hij toen verschrikkelijk baalde dat ze met een andere jongen had gezoend...

Nu hebben ze dus afgesproken dat zij een keertje naar hem toe komt (zij woont in de buurt van R'dam hij in Gelderland)
Ze blijft daar dan dus ook slapen.

Eigenlijk weet ik honderd procent zeker dat er nix gebeurt, want ik vertrouw haar voor 100%. Toch zit het me niet lekker.

Stel ik me aan? Ik vind het namelijk verschrikkelijk als nu blijkt dat ik zo'n ziekelijk jaloers type ben...

(Ik heb trouwens nix tegen haar gezegd over mijn mixed emotions, het enige dat ik uit kon brengen toen ze dat vertelde was: "Oh, wat leuk...")

tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2001 @ 01:24:32 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1690729
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 01:20 schreef Nilis het volgende:
Gisteren vertelde mijn vriendinnetje dat ze had gechat met een jongen die ze vorig jaar had ontmoet op vakantie...

Ze had gezegd dat ze hem toen wel leuk vond. Hij verklaarde toen op zijn beurt dat hij toen verschrikkelijk baalde dat ze met een andere jongen had gezoend...

Nu hebben ze dus afgesproken dat zij een keertje naar hem toe komt (zij woont in de buurt van R'dam hij in Gelderland)

Eigenlijk weet ik honderd procent zeker dat er nix gebeurt, want ik vertrouw haar voor 100%. Toch zit het me niet lekker.

Stel ik me aan? Ik vind het namelijk verschrikkelijk als nu blijkt dat ik zo'n ziekelijk jaloers type ben...

(Ik heb trouwens nix tegen haar gezegd over mijn mixed emotions, het enige dat ik uit kon brengen toen ze dat vertelde was: "Oh, wat leuk...")

Volgens mij gaat ze zich stevig laten uitwonen door die gozer
pi_1690740
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 01:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij gaat ze zich stevig laten uitwonen door die gozer

!!

Veel botter kan ie niet he ??

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2001 @ 01:27:30 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1690748
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 01:26 schreef febster het volgende:

[..]

!!

Veel botter kan ie niet he ??

Nee klopt, misschien dat hij haar dan eens aanspreekt over zijn 'mixed emotions'
  vrijdag 21 september 2001 @ 01:27:51 #5
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1690751
Ik zou zeggen wacht af en zie wat er gebeurd, is je vriendin
ontrouw tgen je merk je dat vanzelf. Ik heb hetzelfde meegemaakt met m`n exvriendin die wou even wat tijd voor d`r eigen, ook met een wildvreemde gast afgesproken die ze via een babbelbox via de telefoon heeft leren kennen...einde van onze relatie van 6 jaar voor zo`n teringleier die heeft d`r een vijand voor het leven bij
Goed, dit is mijn verhaal ik hoop dat het voor jouw anders uitpakt, sterkte.
FourX Bitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2001 @ 01:29:33 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1690757
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 01:27 schreef Toebroodjie het volgende:
Ik heb hetzelfde meegemaakt met m`n exvriendin die wou even wat tijd voor d`r eigen, ook met een wildvreemde gast afgesproken die ze via een babbelbox via de telefoon heeft leren kennen...einde van onze relatie van 6 jaar voor zo`n teringleier die heeft d`r een vijand voor het leven bij
Volgens mij meer de 'schuld' van je ex, en niet van de babbelboxman
  Redactie Frontpage vrijdag 21 september 2001 @ 01:33:05 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1690772
Ja, dat wordt neuken. Maar dat zegt ze pas als ze hem in twee maand 8 x heeft gezien.

Raar verhaal en ik zou er zeker mijn vraagtekens bij zetten.

pi_1690780
Ik zou het ook niet vertrouwen. Speciaal voor die gozer reizen en dan ook nog blijven slapen. Moet dan wel een speciaal iemand wezen...
  vrijdag 21 september 2001 @ 01:35:18 #9
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1690781
idd is ook niet zijn schuld, hij heeft alleen misbruik gemaakt van de situatie. Het is een reactie op zo`n moment maar no worries wat gebeurd is is gebeurd ik ga verder met m`n eigen leven Het blijft lullig maarja ik heb zoiets van als je meisje besluit om bij een gozer te blijven slapen die ze nauwelijks kent zit er iets niet goed.
FourX Bitter
pi_1690804
Simpel iets:
zou tegen me vriendin zeggen blijf daar dan maar lekker ook, je kan kiezen hier blijven en mij houden of daar heen gaan of mij nooit meer zien

maar het zou mij ook allemaal niet erg lekker zitten, en als de relatie goed is kan je denk ik wel gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt en ermee zit, dan zal je vriendin (althans dat zou mijn vriendin doen) zeggen dat ze jou niet rot wil laten voelen en dat ze dan niet gaat.

Maar niemand is hetzelfde...gelukkig

vrijdag 21 september 2001 @ 01:44:29 #11
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1690813
Ben ik het helemaal mee eens
FourX Bitter
  Redactie Frontpage vrijdag 21 september 2001 @ 01:52:25 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1690823
Als ze m wil zien kunnen ze ook afspreken overdag of dat hij langskomt zodat je hem ook kunt zien. Heeft ze trouwens gewoon gezegd dat ze ging of heeft ze je nog gevraagd hoe jij je er onder voelt?
  vrijdag 21 september 2001 @ 01:52:33 #13
3767 Herald
Come get some
pi_1690824
Wat een rare reacties zeg. Normaal is het altijd het komt allemaal wel goed en je bent een gore lul omdat je haar niet vertrouwt . Zeker omdat veel mensen Robino voor gek verklaarde toen hij het niet tof vond dat zijn vriendin met een onbekende naar Salou ging (en uiteindelijk ook voor die gast koos)
Probleem: vriendin gaat op vakantie
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 21 september 2001 @ 01:54:18 #14
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_1690834
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 01:42 schreef IJskast het volgende:

maar het zou mij ook allemaal niet erg lekker zitten, en als de relatie goed is kan je denk ik wel gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt en ermee zit, dan zal je vriendin (althans dat zou mijn vriendin doen) zeggen dat ze jou niet rot wil laten voelen en dat ze dan niet gaat.

Maar dan voel ik me denk ik weer bezwaard, want ik wil haar ook weer niet belemmeren in haar bewegingsvrijheid...

Maar misschien is het idd gewoon het beste als ik het tegen haar zeg...

tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
  vrijdag 21 september 2001 @ 02:05:17 #15
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1690846
Weet je gelijk waar je aan toe bent, alhoewel ze niet altijd de waarheid hoeft te vertellen.Als ik in jouw schoenen stond: Gewoon laten gaan, gebeurd er iets is het niks voorje, klinkt keihard maar is de beste remedie tegen onzekerheid. En hoe dan ook, je komt er altijd wel achter.
FourX Bitter
pi_1690851
quote:

Mooi verhaal.

En denk je dat ze je dit verteld omdat ze zo blij is dat jij zo'n ruimdenkend persoon bent?

Je hebt "jaloezie" en je hebt "jaloezie".

En een beetje jaloezie zou best wel eens mogen.
Puur om te laten weten dat het je wel degelijk kan schelen wat ze doet en met wie.

Misschien dat ze vindt dat je veel te weinig je emoties tegenover haar toont.

Als je haar laat gaan dan heb je grote kans dat ze denkt dat het je toch allemaal niks kan schelen en dat je te weinig aandacht aan haar schenkt. En als nou net die andere jongen dat wel doet....

Als ik jou was zou ik echt even mn vraagtekens erachter zetten.

Als je geluk hebt wilt ze alleen je aandacht. En als je die haar genoeg geeft, dat ze dan uit haarzelf beslist om niet te gaan.

Maar als je het mij vraagt, zit er iets in je relatie mis of je vriendin deugt niet.

Zelfde geldt voor haar:
Als je echt om haar geeft, laat je haar niet gaan.
Doe je dat wel geef je geen donder om haar.
Dan kan ze net zo goed met een ander......

Als ze vaker van deze acties heeft, dan zit er weinig toekomst in jullie relatie, dan moet je jezelf niet voor de gek houden, hoe pijnlijk dit ook mag zijn.....

Maar ik zou eerst eens nadenken wat je van je eigen kant fout doet, want dit klopt niet.

pi_1692022
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 01:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij meer de 'schuld' van je ex, en niet van de babbelboxman

Door de babbelboxman naar de klote, das wel heel cru
Er zat blijkbaar ook wel wat fout in die relatie maestro...
Is denk ik wel zo eerlijk om dat erbij te vermelden.
pi_1692043
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 01:42 schreef IJskast het volgende:
Simpel iets:
zou tegen me vriendin zeggen blijf daar dan maar lekker ook, je kan kiezen hier blijven en mij houden of daar heen gaan of mij nooit meer zien

Ik ben het hier helemaal mee eens. Zeg dat je daar je twijfels bij hebt, COMMUNICEER. Als ze echt om je geeft, zal ze het in ieder geval een keer overwegen of je gerust stellen.... en dan neem jij natuurlijk geen genoegen met 'er is nix'...
  vrijdag 21 september 2001 @ 12:00:18 #19
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1692493
quote:

Ik zou dit persoonlijk echt niet trekken. Niet eens omdat ik mijn vriendin niet zou vertrouwen maar wel omdat je redelijkerwijs kunt verwachten dat die gast wel een "move" zal proberen te maken naar jouw vriendin. Hij ziet haar immers duidelijk zitten.

Ik zie er echt niks in. Ik heb ook zoiets van, als het redelijk duidelijk is dat iemand "iets van je wil", dan heeft het voor mij ook geen zin om daar dan leuk samen mee te gaan zitten onder het motto "het is gewoon vriendschappelijk". Een van de twee wil uiteindelijk stiekum toch meer dus geen basis voor zo'n "gewone vriendschap".

Voor mij persoonlijk: Ik ben blij met mijn relatie en zelf zou ik niet gaan blijven slapen enzo bij een meisje dat duidelijk "iets van mij wil". Ik vind dat gewoon niet tof ook niet naar mijn vriendin toe. Het lijkt toch een beetje op "de kat op het spek binden" vind ik.

Blijven slapen bij gewoon een goeie vriendin / vriend is natuurlijk geen probleem. Maar hier komt meer bij kijken en dat vind ik persoonlijk gewoon een reden om er niet op in te gaan. Maar goed, dat is maar mijn persoonlijke mening.

Ik zou er zelf grote problemen mee hebben als mijn vriendin zoiets zou doen met een gast waarvan ik wist dat ie d'r wel ziet zitten. Jaloers? Misschien wel. Maar wel menselijk denk ik. ZEKER niet "ziekelijk jaloers".

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_1692526
Uit ervaring zeg ik: niet laten gaan. Waarschijnlijk wil die gozer scoren en als zij ook maar iets voor hem voelt gaat dat lukken.

Waarom kun je niet mee trouwens.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 21 september 2001 @ 12:07:52 #21
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1692532
quote:

Zeg vooral nix tegen haar als je wil dat zij ook nix aan jouw verteld.

Suc6 met nix

T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1692803
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 12:00 schreef TheMarco het volgende:

[..]
knip/plak
Verhaal

helemaal mee eens
nu incl. verwijderingsbijdrage
  vrijdag 21 september 2001 @ 13:04:05 #23
16239 herpe025
sex is an issue
pi_1692849
Weet je wat ik zou doen?
Ik ging met haar mee!!!
Een oogje in het zeil houden
"Een man zonder principes is als een vrouw zonder borsten, leeg en nutteloos!"
  vrijdag 21 september 2001 @ 13:14:00 #24
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1692906
quote:
vertrouw je haar nou wel of niet?
of je vertrouwt haar 100%, dan gaat ze en is er niks aan het handje (het maakt niets uit of je hem wel of niet vertrouwt)

of het zit je niet lekker en vertrouw je haar niet voldoende, dan ga je met haar een gesprek hierover aan en ga je een compromis sluiten (ze gaat wel, maar blijft niet slapen of ze gaat en jij gaat mee of ze gaat niet, omdat ze de relatie met jou belangrijker vindt dan die jongen).

Het lijkt er op zegt dat je haar 100% vertrouwt omdat je vindt dat je haar 100% moet kunnen vertrouwen (en zij jou ook!), maar intussentijd doe je dat niet. Dus zeg dan gewoon dat je haar niet voldoende vertrouwt (voor deze situatie met die jongen, dan ben je tenminste eerlijk tegen haar!

Wat een simpel probleem eigenlijk. Moet ik nog meer problemen voor je oplossen?

Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1692943
quote:

Niet laten gaan...voor zover je zoiets kan tegen houden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')