| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Onderwerp: voor mijn vriend Johan Derksen > > > > Aangezien ik meerdere adressencombinaties heb gebruikt en al mijn mailtjes > > > > terugkreeg doe ik het maar langs deze weg. > > Dat was idd flauw om alle Feyenoordfans blij te maken met een dooie mus. > > Ik > > hoop dat je er voldoening uit heb gehaald, een iets heb je wel bereikt. Ik > > kijk niet meer naar voetbal insite en zeg mijn abonnement op VI op. Dat is > > het minste wat ik kan doen! > > > > gegroet, > > > > blablabla |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Subject: RE: voor mijn vriend Johan Derksen > > > > Waarde heer blablabla, > > > > Ik vind Nicky Hofs een uitstekende aankoop. PSV is er doodziek van, Guus > > Hiddink dacht dat hij voor PSV zou kiezen. Verder bepaalt u waar u naar > > kijkt en wat u leest. > > > > Met vriendelijke groeten en prettige feestdagen, > > > > Johan Derksen. |
Nee, geen vragen van ons.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Waren er nog vragen van ons? Sowieso weinig vragen.
Wel leuk, die Petrovic.
Net als het AD.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook wat meer verwacht dan Hofs, gezien Derksen gister. Die deed er zo geheimzinnig over, dat je bijna aan internationals als Kluivert begon te denken. Dat het uiteindelijk Hofs is geworden is dus wat teleurstellend.
De Feyenoord Krant heeft uiteindelijk niet de primeur gehad, de Telegraaf wist het vanmorgen ook al te melden.
ach, we begrijpen elkaar toch?quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ach, we begrijpen elkaar toch?
wat heeft die Israel een bult zweet op z'n kop trouwens
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen.
Deed op TV ooit mee aan een Voetbalkwis bij de KRO.
De make up dame kwam bij mij tissues te kort. Steeds even de opnamen stoppen om te deppen.
Die lampen zijn gruwelijk heet en Rinus maakt de fout er te gaan zitten met T-shirt, overhemd en trui.
Mijn god.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:38 schreef Spideyman het volgende:
Zie ik nou goed dat Derksen een ringbaardje laat groeien(no joke)
Viel me ook al opquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:38 schreef Spideyman het volgende:
Zie ik nou goed dat Derksen een ringbaardje laat groeien(no joke)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |