quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef flugeltje het volgende:[..]
Ze hebben bij mij zowel links als rechts de hele boel weggehaald en dat zorgde aan beide zijden voor een paar jaar rust. Omdat de wonden open bleven heeft het me wel beide keren 2 maanden gekost voor de boel helemaal genezen was, maar ik zou er zo weer voor kiezen. Inmiddels is het bij mij relatief rustig, vorig jaar mei hebben ze nog een keer wat losse ontstekingen weggehaald en sindsdien heb ik er af en toe nog eentje zitten die na een paar dagen wegtrekt of vanzelf open gaat. Mijn ervaringen zijn dus goed, maar dat is niet bij iedereen zo, ik geloof dat Roeij/Shakti er wat meer problemen mee heeft gehad.
Jep, ik ben het probleem-geval

Dinsdag weer op controle geweest. Mn arts weet het ook niet meer. En heeft me doorverwezen naar 'de grote baas (eigenlijk naar 2) van de afdeling'. Daar moet ik volgende week vrijdag heen.
De dag daarvoor ga ik nog naar een prive kliniek voor een soort van second opinion. Daar werkt nl een arts die voorheen ook in het ziekenhuis heeft gewerkt (bij plastische chirurgie). En door iemand die inside info heeft van het ziekenhuis, werd ik op die arts gewezen omdat hij blijkbaar een van de beste chirurgen is die er momenteel rondloopt. Ik ben eens benieuwd wat hij er over gaat zeggen en of hij de operatie eventueel kan doen (als ie er tenminste ervaring mee heeft).
Ook heb ik dinsdag een soort van drukbroek (model oma-boxershort; oftewel van je taille tot je knieen

) gekregen. Helemaal op maat gemaakt. Dit omdat ik zo ongeveer moord-neigingen krijg/kreeg van die gaas-broekjes. Ze zijn one size fits nobody. Zitten tot onder je oksels maar in mn liezen waar ze niet mogen zitten zitten ze wel en het verband op zn plek houden doen ze het eerste kwartier na aan doen. Daarna zijn ze zodanig uitgelubberd dat het verband meestal om je knieen zwabbert of tussen je billen zit. Of god mag weten waar nog meer. Meestal loop ik als een of ander schichtig figuur rond om me heen te kijken of het verband niet via mn enkels naar buiten wappert of al op straat ligt ofzo. Echt om wild van te worden.
Die gaasbroekjes transpireren ook nog als een idioot, ondanks dat het gaas is.
De broek wat ik nu heb gekregen is van een ademend spul met mega veel stretch. Het is net zo'n broek die al het overtollige vel enzo moet inhouden onder strakke kleding

Er moeten voor de volgende broek nog dingen worden aangepast, taille iets lager en wat breder om mn kont. Ik heb nu maar een bil ipv 2, zo strak zit alles tegen mekaar aangedrukt

En nog wat meer stof aan de binnenkant over de naden en in het kruisje, dan kan ik dat er tenminste uithalen om te wassen of te vernieuwen als het weer een bloedbad is geweest. De broek kan uiteraard ook gewoon gewassen worden, maar is natuurlijk niet direct droog. Met een verwissel of vervangbare binnenvoering kan ik in geval van nood dat alleen wassen. Ik krijg er nl maar 3. Ik had gehoopt op 7 (voor elke dag eentje). Maar toen in de prijs hoorde was ik al blij met 1 broek (als ik het zelf had moeten betalen was er niet eens een broek gekomen).
Maar goed, op dit moment jo-jo ik heen en weer tussen ontstoken, open wond, zo goed als gesloten en dan weer ontstoken of open wond. En zo langzamerhand ben ik geestelijk aan het eind van mn latijn. Totale uitputting en frustraties en boosheid, zijn een paar van de gevoelens/emoties die ik door maak. Maar dat is denk ik niet vreemd voor jullie. Of hebben jullie er geen problemen mee?