quote:Op zondag 26 december 2004 16:22 schreef DrDentz het volgende:
ik probeer mn wagens zoveel mogelijk stock te laten, maar je MOET upgraden om verder te komen in het spel..stock zien ze er vetter uit
Bedankt voor je complimentquote:Op zondag 26 december 2004 16:41 schreef CybPraetorian het volgende:
cool logo heb je AMD64, bevalt goed die 3200+...
en je zal ook positief opkijken waar ik hem vandaan heb
ik draai er zelf ook mee, echt perfect voor NFS o.a.
dat heet fluoriserende paint, dat unlock je vanzelf en misschien ligt het ook wel een beetje aan de videokaart.. idd...quote:Op zondag 26 december 2004 16:50 schreef Clawhammer het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat sommige auto's hier zo'n speciale gloed over hun auto hebben? Is dat iets wat je kan unlocken of is dat gewoon iets wat mijn fantastische videokaart niet aankan
Het laatste. Je videokaart moet het inderdaad ondersteunen. Het heet volgens mij 'overgloed'quote:Op zondag 26 december 2004 16:50 schreef Clawhammer het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat sommige auto's hier zo'n speciale gloed over hun auto hebben? Is dat iets wat je kan unlocken of is dat gewoon iets wat mijn fantastische videokaart niet aankan
idd, draai er echt alles meequote:Op zondag 26 december 2004 16:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment
En niet alleen maar NFS
mag ik je msn?quote:Op zondag 26 december 2004 16:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
idd, draai er echt alles mee
Het heet Light Trails. En ik dacht dat het een DirectX 9 functie is. En dat ondersteund je 4MX niet.quote:Op zondag 26 december 2004 16:50 schreef Clawhammer het volgende:
check je mail adresquote:Op zondag 26 december 2004 16:56 schreef AMD64 het volgende:
[..]
mag ik je msn?
Need For Speed Underground 2 heeft het echt nog nooit zo goed gedraaid. Komt ook door mijn videokaart
En je kan hem erg bruut uitbouwen. Zie mijjn Ford maar siquote:Op zondag 26 december 2004 19:51 schreef appelsientje het volgende:
zooo ik heb nu toch in verschillende auto's gereden, maar ik moet zeggen dat ik de Ford Focus toch het best vindt rjiden... gaat goed door de bochten enz... de snellere auto's zwiepen alle kanten op.... echt heel irritant..
je loopt mijn auto na te maken mafkeesquote:Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef Clawhammer het volgende:
[..]
Een geforce 4 mx 440
Ik weet het hij is nodig aan vervanging toe, maar dan moet ik daar eerst de centjes voor hebben
Mijn auto nu:
[afbeelding]
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Dataquote:Op zondag 26 december 2004 21:54 schreef Dulghar het volgende:
Kan iemand mij vertellen in welke map je savegame word opgeslagen? Ik wil namelijk graag mijn savegame meenemen als ik naar huis ga, zodat ik daar verder kan spelen.
Ik heb al even gezocht (Dacht dat ik ze in My Documents kon vinden) maar ik kan ze nergens vinden
Oepsquote:Op zondag 26 december 2004 22:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data
Staat ook in de OP
vreemd, ik koop een nieuwe auto, selecteer vervolgens weer mn oude, en kan ze ineens wel installeren. of misschien toch omdat ik bij een andere shop zatquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:41 schreef metallicattim het volgende:
let er op dat er vaak staat Bayview Performance Shop Exclusive o.i.d. Dus dan moet je niet in de shops in City Center zijn
Bayview btw ligt in het noorden, laat maar wat weten of het gelukt is
Zal denk ik toch echt zijn omdat je bij een andere shop was. De eerst shop die je krijgt gaat maar tot level 2. De rest gaat wel tot level 3 performance.quote:Op dinsdag 28 december 2004 04:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
vreemd, ik koop een nieuwe auto, selecteer vervolgens weer mn oude, en kan ze ineens wel installeren. of misschien toch omdat ik bij een andere shop zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |