Maar wel een civicquote:
De Acura RSX. Voor de rest zijn ze hetzelfde.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:50 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Maar wel een civic
Trouwens euro versie heeft 106 en Corsa. US versie heeft Civic maar zijn er nog meer auto's die niet in de euro versie zitten?
Oh dan ga ik nu die tunen en al die euro-users lekker jaloers makenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Acura RSX. Voor de rest zijn ze hetzelfde.
En voor de Acura krijgen wij de Peugeot 106.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Acura RSX. Voor de rest zijn ze hetzelfde.
Ik hou niet van de Acuraquote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Oh dan ga ik nu die tunen en al die euro-users lekker jaloers maken
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, als je onderdelen koopt in bijvoorbeeld de garage dan kan je nog merken kiezen enzo.
Heeft dat nog effect ergens op? thnx
Nee, maar is wel leuk als je een sponsor heb, ook de goede merk van je onderdeel kiestquote:Op donderdag 23 december 2004 23:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, als je onderdelen koopt in bijvoorbeeld de garage dan kan je nog merken kiezen enzo.
Heeft dat nog effect ergens op? thnx
Zou kunnen. Wat voor videokaart heb je dan en op wat voor resolutie + detail speel je?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:32 schreef S-Two het volgende:
Ik speel het spel nu ook al een tijdje, en vind het wel een vet spel.
Alleen mijn auto ziet er lang niet zo vet uit, als sommige ge-poste auto's hier, kan dat komen door mijn videokaart?
Ik zou zo niet precies weten wat voor videokaart ik heb, maar een niet al te nieuwequote:Op vrijdag 24 december 2004 15:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wat voor videokaart heb je dan en op wat voor resolutie + detail speel je?
Dat is bij 3 racetypes. Namelijk draggen, driften en Street X. En je moet 'Crowds' aan hebben staan. Deze optie staat onder 'Customize Display Settings'.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zou zo niet precies weten wat voor videokaart ik heb, maar een niet al te nieuwe, daar zal het dus wel aan liggen...
Mn broer had ook bij een kameraad gezien, dat je een race kan beginnen, niet dmv het gewone aftellen, maar net zoals in Fast & Furious. Dat er mensen om je auto heen staan enzo, alleen ik krijg dat bij mij niet voor elkaar... Iemand?
Dat staat er bij mij dus niet bij, of kan dat ook komen doordat ik een te oude videokaart hebquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is bij 3 racetypes. Namelijk draggen, driften en Street X. En je moet 'Crowds' aan hebben staan. Deze optie staat onder 'Customize Display Settings'.
Wat voor een videokaart gebruik jij?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:12 schreef Clawhammer het volgende:
Hoe meer carbon hoe beter![]()
[afbeelding]
Niet dat het mooi is ofzo maar je krijgt er wel veel punten voor![]()
Dat over dat die 'Crowds' er bij jou niet bij staan zou ik niet durven zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij dus niet bij, of kan dat ook komen doordat ik een te oude videokaart heb![]()
En nog ff over die out-runs: Hoe werkt dat nou precies? Je moet ze allemaal hebben gewonnen, en wat win je dan? En ik heb net ongeveer 5x achter elkaar tegen dezelfde auto gereden, wel met een andere stem. Maar als je gewonnen hebt dan verdwijnen ze? Anders weet je ja niet tegen welke je al hebt gereden?
bvd![]()
Een geforce 4 mx 440quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat voor een videokaart gebruik jij?
Je auto ziet er iig goed uit. Nu je kaart nogquote:Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef Clawhammer het volgende:
[..]
Een geforce 4 mx 440
Ik weet het hij is nodig aan vervanging toe, maar dan moet ik daar eerst de centjes voor hebben
Mijn auto nu:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |