Gelukkig wel. Mijn vier plaatjes in de OP doen het ook weer.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:28 schreef CybPraetorian het volgende:
yes image shack heeft fok weer unbanned..
mn 206 en A3 doen het weer..
Car Specialty Shop. Heeft gele lampen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:02 schreef Jelminho het volgende:
In welke shop kan je Neon lichten enzo doen. Niet in de Body, Graphics of Performance Shop. Meer Shops heb ik nu nog niet ??
Heb je dat met behulp van NOS gedaan die snelheid in de URL Race?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:23 schreef ZigoSOS het volgende:
Screenshot tijdens een URL race
[afbeelding]
Screenshot meteen na deze URL race bij Dyno Tuning
[afbeelding]
Omdat de Europese versie geen Honda's in zitten. En trouwens, de Honda S2000 komt niet voor in NFSU2. Ook niet in het Amerikaans versie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:39 schreef Dacide het volgende:
Waarom zit eigenlijk die honda S2000 niet in het spel?
Tot de 315 had ik N2O gebruiktquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je dat met behulp van NOS gedaan die snelheid in de URL Race?
Dan is het wel apart dat je die snelheid haalde terwijl dat volgens de dyno niet kon. Ik heb het wel eens met een 106 geprobeerd om dan vol met NOS te gaan en toen haalde ik 359 km/h. Dus misschien wil die RX8 nog wel sneller.quote:
Tuurlijk wil die snellerquote:Op zondag 19 december 2004 13:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan is het wel apart dat je die snelheid haalde terwijl dat volgens de dyno niet kon. Ik heb het wel eens met een 106 geprobeerd om dan vol met NOS te gaan en toen haalde ik 359 km/h. Dus misschien wil die RX8 nog wel sneller.
Ik heb met mn RX8 ook 360 KM/H gehaald, maar dat was vol met N2O, en als jouw 106 359 KM/H kan, dan zal de RX8 nog wel wat sneller kunnen met N2Oquote:Op zondag 19 december 2004 13:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan is het wel apart dat je die snelheid haalde terwijl dat volgens de dyno niet kon. Ik heb het wel eens met een 106 geprobeerd om dan vol met NOS te gaan en toen haalde ik 359 km/h. Dus misschien wil die RX8 nog wel sneller.
Ik heb het vliegveld in een rood hokje gezet.quote:Op zondag 19 december 2004 18:59 schreef Myster_E het volgende:
Ik heb het sinds vanmiddag, tof spel. Alleen waar vind ik het vliegveld?
het vliegveld daar start je!. Ik denk dat je je vergist, het is niet mogelijk om zo los te rijden op de banen van de landingsbanen. Dan kan alleen tijdens bepaalde URL races (wanneer een donker geel rondje bij het vliegveld komt) en je daar gaat racen..quote:Op zondag 19 december 2004 18:59 schreef Myster_E het volgende:
Ik heb het sinds vanmiddag, tof spel. Alleen waar vind ik het vliegveld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |