Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 20 september 2001
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-09-2001 22:15]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-09-2001 00:16]
GJ: en??
K: enkelbanden gescheurd.
GJ: NEE!
K: in ieder geval eentje.
Kelly nu hard aan het huilen.
Frank: rustig nou wijffie.
K: ik mis jullie nu al! Ik moet pijnstillers. Als het zo blijft moet er morgen een dokter komen.
Vreemd
Hebben ze die niet verwijderd dan???
GJ: alles wordt geregeld Kel.
GJ naar de DBK.
GJ: daar gaan ze niet over lopen kutten, mijn verantwoording
GJ wordt naar de DBK geroepen....
0.05 Pascal : Wat heb je ? Kelly : Ik heb mijn enkelbanden gescheurd. Tenminste ééntje. Gert Jan : Ik ben aan mijn enkelbanden geopereerd. Nancy : Dan moet je in het gips. Kelly ligt inmiddels op de bank. Kelly roept om Frankie. Frank : Wat is er kanjer ? Kelly huilt : Ik heb pijn, ik mis jullie nu al. Gert Jan : Doet het pijn ? Wat heb de dokter gezegd ? Kelly : Het is gescheurd. Frank : Is het ingetaped ? Kelly : Ja. Frank : Rustig blijven. Kelly : Ik heb pijnstillers nodig. I love you. Frank : I love you. Kelly : Als het pijn gaat doen vannacht moet er een dokter komen.
0.10 Kelly : Dat ik jullie nou niet bij me heb. Het is toch anders. Het doet zeer. Ik ben misselijk. Gert Jan fluistert tegen Kelly. Kelly : Laat me maar effen. Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Pascal : Paracetamol en alcohol gaat niet goed samen. Mogen we van jullie (arme gedeelte) paracetamol ? Mag dat wel ? Gert Jan : Tuurlijk. Frank : Gaan ze daar niet kuttig over doen ? Pascal : Ja. Niks vragen. Het is mijn verantwoording. Gert Jan wordt weer naar de dagboekkamer geroepen.
" Morgen ben je weer het VENTJE..."
lol
Kelly: " Pardon???????"
Pascal: Wat een teringbende is het hier
GJ: Hoezo???
P: Nou, is hier altijd zo'n bende
GJ: Waar heb je het nou over.
Pascal: jaaa, morgen ben je weer helemaal het ventje!
Kelly: PARDON???
Pascal: Godverdomme, geintje Kel!!
Kelly houdt haar mond dicht.(Good for her.)
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 21-09-2001 00:55]
0.20 Pascal : Ik kan een ei voor je bakken. Kelly : Doe mij maar een kale croissant ? Pascal : Een kale croissant ? Kelly : Ja. Hé Andries lieverd, alles goed ? Gert Jan blijkt toch een soort berisping gekregen te hebben. Hij denkt dat het een optelsom is, als het te veel gebeurt heeft het consequenties.
0.23 Kelly : Ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb nog nooit iets gebroken. Gert Jan is op Ibiza een keer van het podium afgedonderd en heeft met een mitella rondgelopen. Gert Jan : Als we een battle krijgen waarbij we moeten lopen verliezen we. Kelly : Morgen loop ik weer. Pascal : Morgen ben je weer het ventje. Kelly : Pardon ? Pascal : Gewoon een geintje Kel. Wat een teringbende. Is dat normaal ? Mag je je tasje halen ? Gert Jan : Ja. Kelly : Ik heb pijn en ik ben gestressed. Gert Jan : Wil je een deken ? Kelly : Ik wil een sigaret. Dat jij niets hebt gebroken. Gert Jan : Je weet niet hoe diep het is. Kelly : Ik wist hoe diep het is maar ik ben er met mijn stomme kop ingesprongen.
0.28 Beeld van Nancy die in de slaapkamer haar koffer uitpakt. Pascal komt even binnen.
0.35 Stream even naar de woonkamer. Dan beeld van Gert Jan en Pascal onder de douche. Ze zijn naakt. Ik hoor Nancy even : Werken de pillen al ?
0.37 Speaker : Wil Kelly naar de verwenkamer gaan ? Er is een dokter voor haar. Nancy ondersteunt Kelly. Kelly : Een drama. Nancy op de terugweg naar de slaapkamer : Wat een zootje. Ze gaat verder met haar koffer.
0.39 Stream naar de badkamer.
Kelly is terug van de dokter...en er is niets aan de hand met haar enkel...
quote:Volgens Pascal ging het om een meisje, met wie hij overigens niet zo goed kon opschieten..
Op vrijdag 21 september 2001 00:47 schreef cos-micV het volgende:
Pascal vertelt aan GJ dat er in Spanje iemand uit het huis is gezet...omdat zij/hij.? een telefoon geleend zou hebben van een bewaker en daarmee naar buiten heeft gebeld.
0.44 Ik geloof dat Nancy tegen ze zegt : Niets aan de hand.
0.49 Stream naar de slaapkamer. Kelly kamt haar haren in een ruitje en klaagt dat ze alweer vieze voeten heeft. Nancy : Ik ben helemaal gesloopt. Ik moet wachten op de douche. Kelly : Hou oud ben jij eigenlijk ? Nancy : 25. En jij ? Kelly : 21. Nancy : Ik had je ouder geschat, 24, 25. Kelly : Dat zeggen veel mensen. Nancy laat Kelly foto's zien. Nancy heeft een indische moeder. Kelly vraagt wat ze van haar gezien hebben. Nancy : We hebben gister één bandje gezien. Het ging snel. Later kregen we nog een bandje van de jongen die weg is. Het geeft geen goede indruk van hoe mensen zijn. Ze vroegen ons ook, bij wie wil je in de groep. Daar kan je niks van zeggen. Ik had het wel goed. Kelly laat een foto van haar zus zien. Nancy : Is die jonger ? Die lijkt ook ouder.
0.55 Nancy vertelt dat ze veel met Danielle optrok. Haar beste vriendin heet Daan en die van Danielle Nancy. Kelly vraagt of er veel pers was. Nancy : Helemaal niet. Ook geen familie. Ik ben blij dat de koffer er is, heerlijk. Kelly : Zaten er nog leuke mannen daar ? Nancy : Die heb ik al ingepikt. Richard. Normaal gesproken val ik absoluut niet op blond. Ze hebben het constant over Richard. Die is wel heel erg leuk. Niet in eerste instantie mijn type. Koos is Pascal zijn maatje. Hij is 34 of 35. Die twee bij elkaar, dat is feest. Die hebben het meeste ruzie en discussies. Hij oogt donker en is kaal. Hij kan soms best wel hard zijn. Ze weten precies bij wie ze een geintje uit moeten halen. Kelly : Zo ééntje hebben wij ook, Frank. Best leuk, maar af en toe seksistisch. Nancy : Verder hebben we Audrey en Sandy. Sandy valt op vrouwen. Een onwijs knap meisje. Toen ze het vertelde had ik iets van wat, dat past helemaal niet bij jou. Ze zegt het openlijk. Er is ook niks mis mee. Wie nog meer, Leo, ook een apart verhaal. Ik wil niet zoveel zeggen. Een aardige vent, maar een beetje anders. Altijd heel psychologisch. Kan heel langdradig zijn. Kelly : Alternatief zeker. Nancy : En Ed. Ed is echt een scheetje. Zo'n beer. Hij vond het echt niet leuk dat ik weg ging. Hij is echt groot. Hij zegt dat ik een toppertje ben, dat is hij ook. Kelly : Ik heb pijn in mijn hoofd. Hoe kun je nou hoofpijn krijgen, door de spanning of zo ?
1.03 Speaker : Willen alle bewoners hun zender checken ? Nancy : Kel, wat moet ik dan doen ? Pascal : Zullen we een lijstje maken van de dingen die we gaan bestellen. Kelly : We hebben geen pen en papier. We leggen dingen in een schaal om ons eraan te herinneren wat we willen bestellen.
1.13 Pascal en Gert Jan kletsen met de bewoners van het arme gedeelte. Gert Jan : Ik heb net een reprimande gehad voor de paracetamol. Je krijgt gewoon ... Frank : ... een rug minder. Pascal : Is het bed een beetje denderend daar ? Frank : We hebben luchtbedden en slaapzakken. Je slaapt goed maar het is onwijs koud. Pascal : Ik zou die onwijze spinnenwebben weghalen. Frank : Dat is decoratie. Diane : Weet je wat ik jammer vind, Patty zegt, neem het er lekker van, en dan komt de battle. Kelly : Zing een liedje voor mij. Diane doet het.
1.18 Kelly : Fuck, ik ga er uit. Gert Jan : Je gaat er niet uit. Iemand : Geniet er maar van diva. Kelly : Ik ga er heus niet uit. Gert Jan : Gelukkig. Diane : Ik hoop dat de volgende drie denk battles zijn. Kelly : Ik gun het jullie ook dat jullie hier zitten. Andries, nauwelijks verstaanbaar : Je mag echt niks doorgeven.
1.21 Kelly : Nancy komt naast me slapen, vind je dat goed ? Andries grapt : Nee, dat vind ik niks. Diane wil haar bruine laarzen hebben. Haar gympen moeten ook naar een andere kant. Diane : Die kan ik nooit meer gebruiken. De reden is mij niet duidelijk.
1.24 Speaker : Willen alle bewoner hun zenders checken ? Diverse mensen klinken inderdaad erg zacht. Gert Jan : Op de één of andere manier begrijp ik niet hoe het met de kleding zit. Andries : Dat weten ze zelf ook niet. Gert Jan : Je kunt het beste in je blote reet naar het battlefield gaan, dan zit je in ieder geval goed. Kelly : Een bende hè, hier. Pascal : Ongelooflijk. Kelly : Wat hebben jullie eigenlijk gezien van mij ? Pascal : Eigenlijk niks. Alleen dat je bij de stoof zat met Frank. Kelly : Het zag er zeker niet uit ? Pacal vraagt naar de battles die ze gehad hebben.
1.28 Beeld van een lege dagboekkamer.
frank met diane in de tuin aan de arme kant
frank voelt zich klotuh omdat hij heeft gehuild met het afscheid van aldrico en ze dat gezien hebben in spanje
Ook denk hij dat hij te hard is,en wil volgende week wel een exit(lol van mij mag die gaan)
Snap diane niet nu zit ze hem weer te troostuh.
En schatje dit en je gaat er niet uit.
Het geluid iss nu weg hoor alleen nog de fontein
1.36 Gert Jan : Diane, jij hebt dingen laten liggen die je wil hebben. Welke zijn dat ? Diane : Blauwe broek en bruine schoenen. Gert Jan : Dit zijn dingen waar ik problemen mee hebt. We hebben beiden verloren. We hebben het niet goed gelezen. Ik hing onder de container en ben dus gedisqualificeerd. Jij (Diane) ook, dus ze hebben het zo gelaten. Ik had op de container moeten gaan staan. De positie zoals het nu is blijft zo. We zijn beiden gediskwalificeerd. Frank : Maak dan het hek maar open. Andries : We kunnen daar niet met zijn allen slapen.
1.40 Andries : Ik heb net ook dingen gehoord in de dagboekkamer. We (captains) krijgen in het vervolg beiden in dagboekkamer de regels van de battle. Het is al vaker gebeurd dat we ons niet aan regels houden. We moeten geen eten in onze mond proppen maar rustig gaan zitten. We mogen echt geen dingen doorgeven. De captains spreken af dat ze niet te veel lucifers gebruiken en de houtblokken droog houden. Andries : Het heeft ook geen zin want je weet niet wie de battle gaat winnen. Frank : Kanjer. Kelly : I love you.
1.45 Kelly reageert heftig omdat de dacht dat ze voor klein kind werd uitgemaakt. Gert Jan : Ik bedoelde dat wij kleine kinderen zijn t.o.v. BB. Kelly : Hoe zit het eigenlijk met die kip ? Gert Jan : Het gaat goed met de kip. Kelly : Sorry dat ik zo gestresst ben. Frank : Ik ben genaaid door de videoclip. Ze hebben alleen maar gezien dat ik stond te huilen om Aldrico.
1.47 Frank : Ik heb nooit geen voorkeur uitgesproken. Ik heb alleen gezegd, het zou leuk zijn als ik bij Andries zat.
1.56 Pascal : Je zult het niet geloven Nance, ik heb zo'n pijn in mijn harses. Nancy : Ik heb ook een beetje pijn in mijn hoofd. Het is een veelste lange dag. Ik ben gewoon misselijk van de moeheid, denk ik.
1.59 Kelly : Ga je nou slapen Andries ? Andries : Ja. Kelly : Zeg je geen welterusten dan ? Ik geloof dat Andries zegt dat Frank er een probleem mee heeft dat hij niet populair is. Hij had gehoord dat de captains samen iets van 85 % hebben. Kelly : Misschien ben ik wel populair, of de nieuwen. Danielle : Wij moesten zelf filmen. We kregen een handycam. Kelly : Hoorde je mensen gillen ? Danielle : Ze weten niet waar we zitten. Aan de ene kant wil je graag komen. Aan de andere kant wil je niet weg. Wij zijn ook een groep geworden. Kelly : In het begin heb je waarschijnlijk problemen met Diane. Daar moet je doorheen prikken. Andries is een slimme lieverd. Frank is zo gek als een deur. Gert Jan : Ik dacht dat we ruzie zouden krijgen maar dat valt mee. Danielle : Het is een psychogame. De mensen waar ik het goed mee kon vinden zitten daarginds. Gert Jan : Ik hoop dat de rest ook zo is als jullie. Danielle : We zijn allemaal leuk. Kelly informeert naar de lesbische vrouw. Danielle vind het ook een heel mooi meisje, een schatje. Danielle : Audrey is een donker meisje met extensies. Er is een belgisch meisje. Priscella, daar moet je doorheen prikken. Daar moet je heel erg aan wennen. Kelly : Wat voor type is dat ? Danielle : Die heeft hele harde humor. Kelly : O, bah. Danielle : Ze heeft heel kort haar, ze is kaal geweest. Ed ziet er heel stoer uit maar heeft een heel klein hartje. Koos kan het heel goed vinden met Pascal. Een grote mond en een klein hartje. Nancy was in eerste instantie mijn bedmaatje totdat ik met Richard ging slapen. Kelly : Pascal zei dat het huis er niet mooi uit zag. Danielle : Heel muffig. Het is niet het spaanse BB huis. Dat wilden ze in eerste instantie wel. Dat is waarschijnlijk uitgelekt naar de pers of zo.
2.12 Kelly : Ik ga naar mijn bed. Ik ga slapen. Gert Jan : Ik denk dat ik helemaal gek wordt als ik daar drie dagen zit. Ik heb honger. Ik krijg vreetneigingen. Ik trek dat niet, drie happen zuurkool en een stuk brood. Kelly gilt love you naar de mensen in het arme gedeelte.
2.15 Gert Jan zit op de vloer in de woonkamer kip te eten. Gert Jan zegt welterusten tegen Frank.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 21-09-2001 02:38]
2.22 Gert Jan : De champagne smaakte niet goed Kel. Kelly : Morgen weer een dag. Kelly hinkt de badkamer uit. De stream gaat naar de slaapkamer.
2.31 Kelly ligt al enige tijd in bed. De camera maakt een rondje langs alle bedden.
Dit was het van mij voor vandaag.
off/nog nooit was streamverslagen maken zo makkelijk/topic
quote:hehe
Op vrijdag 21 september 2001 02:18 schreef Bus watcher het volgende:
1.59 Kelly : Ga je nou slapen Andries ? Andries : Ja. Kelly : Zeg je geen welterusten dan ? Ik geloof dat Andries zegt dat Frank er een probleem mee heeft dat hij niet populair is. Hij had gehoord dat de captains samen iets van 85 % hebben. Kelly : Misschien ben ik wel populair, of de nieuwen. Danielle : Wij moesten zelf filmen. We kregen een handycam. Kelly : Hoorde je mensen gillen ? Danielle : Ze weten niet waar we zitten. Aan de ene kant wil je graag komen. Aan de andere kant wil je niet weg. Wij zijn ook een groep geworden. Kelly : In het begin heb je waarschijnlijk problemen met Diane. Daar moet je doorheen prikken. Andries is een slimme lieverd. Frank is zo gek als een deur. Gert Jan : Ik dacht dat we ruzie zouden krijgen maar dat valt mee. Danielle : Het is een psychogame. De mensen waar ik het goed mee kon vinden zitten daarginds. Gert Jan : Ik hoop dat de rest ook zo is als jullie. Danielle : We zijn allemaal leuk. Kelly informeert naar de lesbische vrouw. Danielle vind het ook een heel mooi meisje, een schatje. Danielle : Audrey is een donker meisje met extensies. Er is een belgisch meisje. Priscella, daar moet je doorheen prikken. Daar moet je heel erg aan wennen. Kelly : Wat voor type is dat ? Danielle : Die heeft hele harde humor. Kelly : O, bah. Danielle : Ze heeft heel kort haar, ze is kaal geweest. Ed ziet er heel stoer uit maar heeft een heel klein hartje. Koos kan het heel goed vinden met Pascal. Een grote mond en een klein hartje. Nancy was in eerste instantie mijn bedmaatje totdat ik met Richard ging slapen. Kelly : Pascal zei dat het huis er niet mooi uit zag. Danielle : Heel muffig. Het is niet het spaanse BB huis. Dat wilden ze in eerste instantie wel. Dat is waarschijnlijk uitgelekt naar de pers of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother op 21-09-2001 13:50]
Pascal: zoek even al die kleren bij elkaar.
N: dat zijn allemaal jassen.
P: ja, nou, dan vraag je van wie ze zijn en stopt ze in hun kastjes.
GJ: je kan beter eerst de vloer doen.
Pascal weer: ik zie overal sokken liggen enne...
Onverstaanbaar antwoord van GJ.
GJ: kijk, die jassen kunnen we gewoon nergens kwijt.
GJ: hebben jullie straks zin in de sauna? Dan zit ik 'm alvast aan, want dat duurt wel een uur.
Iedereen wil dat wel.
Nancy zegt dat ze Coos een lekker ding vindt, maar helaas heeft hij een vrouw en kind. Ze beschrijft hem. Kelly wil alles weten van hem, roept ooh en aah!
Hij is geschikt voor twee personen en ze moeten hem zelf inelkaar zetten. Aan de hand van een voorbeeldfoto.
Stream weer op de woonkamer rijk.
GJ weer terug.
K: kom effetjes hier zitten GJ. Lees even voor.
P: BB biedt jullie een hangmat aan voor het mooie weer. Die mogen jullie zelf in elkaar zetten.
K: oh, wat leuk, gaaf hee. Oh, kunnen we lekker liggen Pascal.
Ze gaan de spullen halen. Er schijnen nog meer leuke dingen te liggen. Voor Kelly staan er krukken. Pascal stelt ze even voor haar.
P: ik hoop dat ze groot genoeg zijn voor jou.
Verder is het saai...
16:00
Nancy verteld dat ze een heel kort gesprek met Paul Römer heeft gehad. Dan gaat ze de foto's bekijken die er hangen. Kelly vind het raar dat Frenk maar zo weinig stemmen heeft gekregen...
Nancy houdt niet van mannen met borsthaar. "Vooral niet van die mannen met witte buiken die zijn verbrand in de zon en dan borsthaar hebben waar je vlechten in kan leggen" Kelly houdt sowieso niet van haar bij mannen... Rughaar, Bilhaar, Schaamhaar ze vinden het allemaal verschrikkelijk.
Aan de arme kant zijn ze aan het eten..
16:10
Kelly maakt zich op
16:15
Kelly maakt zich op
Gert-Jan zit met Nancy in de sauna. Gert-jan is pas gaan sporten toen hij wist dat hij het huis in zou gaan... Hij is sindsdien ook een paar kilo afgevallen. Pascal staat buiten de sauna in de badkamer en krabt zich nog een keer achter zijn oor... Geen idee wat hij precies aan het doen is...
Nu liggen ze een beetje op de bank te liggen...
Hebben meer mensen hier last van.
En ja zois het wel lekker verdienen moeten wij het miljoen
bij elkaar bellen(lol)
Weg 7,50,-
Hoor graag jullie reacties
Heb hem hier gepost omdat ik bezig wou gaan met een streamverslag
Ik vind het nog steeds erg saai in het huis... Pascal praat met de mensen aan de arme kant, tot hij van Kelly een asbak moet halen.... GJ praat met Nancy over Spanje en over hoe bepaalde dingen op tv heel anders lijken.
Nancy zou graag alles zien wat er in dit huis is gebeurd...
Pascal praat nu in de tuin met Frenk en Danielle... Frenk denkt dat er pas morgen weer een battle komt.. Pascal heeft het niet echt naar zijn zin aan de rijke kant. Hij vindt dat je daar veel minder kunt praten. Hij denkt dat iemand uit het team dat de hele tijd aan de arme kant zou zitten, uiteindelijk zou winnen omdat de kijkers dat interessanter vinden. Aan de rijke kant wordt je veel luier, maar je bent veel meer bezig bent met schoonmaken enzo...
Gisteravond ook, ik had zo een honger. ik heb het nu 3 dagen gehad en dan word ik helemaal grillig.
F" hier doe ik gewoon mee en heb t ook niet alijd naar mijn zin,maar daar doe ik ook in alles mee, prop me vol.
Hier doe je gewoon de dingen die je moet doen, de douches vallen ok mee.
GJ: ja lekker opdrogen door de zon.
Stream is nu in de slaapkamer. Kelly die zich weer eens opmaakt (boeiend hoor )
wer terug in de tuin
17.00
gj: we zijn allebei gediskwalificeerd
F: ja dat komt omdat Diane ook fout deed.
gj: ja maar dan hadden jullie gewonnen echt.
we hebben gehoord wij zijn gediswalificeerd omdat ik beneden stond.
F: ja je hebt kel laten springen je hebt kel in gevaar gebracht.(?)
GJ wij hebben gisteren niet eens de overwinning gevierd, was alleen maar ellende.
F: ja hebben we gezien, maar kel die kan zich nu niet meer voor de 100% in te zetten, dus daar moet je ook aan denken.
Dus stel dat wij het zouden halen d.m.v dat 1 van ons een blessure zouden krijgen. nee dat moet je dan niet doen.
Diane heeft misschien andere kwaliteiten.
(geluid viel weg)
Gj: andries was nodig om het strak te houden.
F: ja blabla we hadden t in principe nooit kunnen halen.
Gj heeft het over een knoop. sorry warrig gesprek omdat het geluid weg valt
GJ: daarom ik kreeg gisteren met die paracetamol een waarschuwing aan me reet, ze willen zeggen daar mee dont mess with us. daar moeten we aan houden.
F" je hebt er zelf voor getekend dat alle blessures bb er niet voor verantwoordelijk zijn.
GJ : ja ik heb ook met bb gesproken en zij zeiden" jongens ga er van uit dat er mensen aanwezig zijn die veel kennnis hebben, dokters enzo.
Gj: ik dacht dat diane verdrietig was, maar toen ze dus pijn had kreeg ze gelijk aandacht.
b schijnt gezegd te hebben dat het ook niet slim van hun (kelly?) was om in te springen, zeker niet als je niet weet hoe hoog het is.
F: je moet het zelf aangeven, dat is wat bb wil.
Als ze gezegd had help help dan waren ze gelijk gekomen.zij dachten dat ze zo gildeomdat ze verloren had.
Maar ook mijn fout op dat moment was ik gewoon laaiend.
Gj" ik heb echt niemand zien vallen. het enige wat ik deed was het touw vast houden. Ik wist ook niet hoe diep het was.
Als ik gezien had dat een van hen in t water was dan had ik de hoogte kunnen weten en was ik de laatste geweest die er in zou springen.
En ik zei het nog tegen Kel, Kel het is hier ondiep,. heb het nog tegen haar geroepen ik word er gewoon schijtziek van.
F: ach we kunnen er toch niets meer aan doen.
Nu gaat het over hout.
F: ik heb tegen andries gezegd dat er geen hout is, maar andries zegt oke.
Gj: wij hebben nog wel
f: nee ik denk dat dat ook niet mag.
Diane heeft het over d eafwas.
zF: je gaat rustig met me doen he rooie.
ik hoor nu diane gillen,maar meer als gein
(weg geluid en beeld
quote:das een foutje in de php file, maare ik zou dan toch maar ff belle met sjon, ff geld terug vragen.....
Op vrijdag 21 september 2001 16:38 schreef law het volgende:KRIJG STEEDS DEZE EROR BIJ HET INLOGGEN OP DE BIG-BROTHERSTREAMS!!!!
Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in /var/www/call4xs.big-brother.nl/html/restricted/index.php on line 179
Hebben meer mensen hier last van.
En ja zois het wel lekker verdienen moeten wij het miljoen
bij elkaar bellen(lol)
Weg 7,50,-Hoor graag jullie reacties
Heb hem hier gepost omdat ik bezig wou gaan met een streamverslag
edit: oeps dit hoort hier nie, solly
GJ vraagt aan Kel of ze de Nanny na wil doen. Iedereen: jaaaa.
Kelly wil niet. Pascal dringt aan: kom op, ik heb gekookt.
GJ: Kel moet je af en toe een kwartje in doen, dan begint het te bewegen.
Nancy vindt Jesse uit Full House een lekker ding. Kelly houdt van mannen met donker haar en blauwe ogen.
Nu gaat het over Full House. GJ vindt het een serie van niks.
Kelly zegt dat BB een battle aankondigt als je juist niet gestoord wilt worden. Nancy zegt dat ze daar de zenuwen van krijgt.
GJ: nou, als jij met Andries in bed ligt te vozen, doen ze echt geen battle hoor.
Kelly vindt het niet zo leuk dat hij daarover begint. GJ vindt dat het niet uitmaakt.
K: ik heb er geen spijt van, maar pfff...
Pascal vertelt dat er een aantal schijnheilig zijn in Spanje, 3 personen. Ze hadden een filmpje gemaakt, iets over briefjes met uitspraken die anderen moesten bevestigen, vragen als: val ik buiten de groep enz.
Door die tape vielen die 3 personen door de mand, maar die tape is weggehaald door iemand.
GJ wil graag weten hoe de anderen in Spanje zijn. Want stel dat hij straks weer iemand moet kiezen van daar, dan moet hij weten wie.
GJ voelt zich altijd net een klein jongetje als hij op z'n kop krijgt in de DK.
GJ: maar ja, je moet toch dingen uitproberen.
GJ had zich er al bij neergelegd dat hij in het arme moest blijven, omdat hij het minste percentage stemmen had.
Pascal vindt het terecht dat zij de battle gewonnen hebben.
N: lijkt me best wel een verantwoordelijkheid (captain zijn).
GJ: ja, dat is ook zo. Eigenlijk wilde ik geen captain worden. Maar je gaat er uiteindelijk toch voor, omdat je punten wilt halen voor z'n allen. Zoals met die intelligentie-spelletjes, met die zandloper; 1 van ons moest het goed hebben om het te winnen, dan kan ik wel denken ik doe net of ik het niet weet, zodat ik dan niet als potentiele kanshebber word gezien. Maar ja, dat is weer lullig voor het team.
Over drank.
GJ: mij zul je geen rare dingen doen met drank.
P: ik drink sowieso weinig.
Nancy wil ook iets gaan vertellen, maar GJ gaat er gewoon overheen en vertelt over Diane in het bubbelbad, dat GJ haar glas leegkieperde omdat ze te veel op had.
GJ: maar de volgende dag dronk ze weer, en toen ging ze zoenen met Kel enzo. Toen dacht ik, dan brandt ze zich maar hoor.
N: dat snap ik echt niet, dat zou ik nou nooit doen, met een vrouw zoenen.
P: als je gewoon loopt, zie je het niet. Maar als je gaat praten...
K: dan denk je hee.
P: ...dan hoor je iets. Dat is niet negatief ofzo.
Nu over de goede bedden. En dat er straks iemand anders bij komt.
N: als Richard komt wil ik in een groot bed.
GJ: dan moeten wij zeker naar dat gekreun liggen luisteren.
N: nee, gewoon fijn tegen elkaar aanliggen.
Over de ex van Nancy.
N: dat het uitging had niets met BB te maken.
P: we hebben best veel woorden gehad over dat ik hier zit. Omdat ik vroeger best wel een ratje was met vrouwen.
GJ: dit is geen gewone situatie hier. Je zit geisoleerd.
P: geeft toch niet, er zijn toch genoeg mogelijkheden om weg te lopen, naar buiten, die grote tuin.
GJ vindt toch dat het anders is, ook als je uit BB komt, omdat je dan veranderd bent.
P is het er niet mee eens, denkt dat ie voor 75% precies hetzelfde is als ie eruit komt.
GJ: als je hier rare dingen gaat doen, dan wordt het wel degelijk anders als je eruit komt, met je werk enzo ook.
P: m'n werk had ik toch al opgezegd, in mei.
GJ zegt dat iedereen dingen ervoor opgeeft, z'n werk of z'n relatie.
P: nee, ik had m'n werk opgezegd omdat ik op een cruiseschip wilde werken, had niets met BB te maken.
N: hoe had je dat dan gedaan met je vriendin?
P: die had ik toen nog niet.
P: als ik echt gevoel bij een meisje heb, dat heb ik nog nooit gehad, en bij haar heel sterk. 27 April leerde ik haar kennen, op een zaterdag. En die vrijdag ervoor belde BB mij op, of ik dinsdag wilde komen. Mijn vader zag al dat het anders was met haar en vroeg: wat wil je nou, de boot of dat meisje. Ik zei: wat er ook gebeurt, ik ga met die boot mee. En toen waren ze die dinsdag bij BB heel enthousiast. Ik heb die screening helemaal niet gehad.
GJ wordt geroepen door Kelly. Nu alleen nog Nancy en Pascal.
Iets over de zus van Nancy, dat ze er nu niet voor haar kan zijn, vindt ze rot.
Tuuttuut. Nancy schrikt zich het apelazarus. "Willen jullie de zenders checken?" Opgelucht gelach.
Kelly praat alsof ze aangeschoten is. Jolige bui kennelijk.
Gesprek gaat over zondagavond. Diane kan zich niet meer herinneren dat ze sex heeft gehad met Frank. "Als dat zo was dan zou ik dat toch niet vergeten." Andries dringt aan dat ze morgen met Frank moet gaan praten. "Misschien hebben jullie langs elkaar heengepraat; over het geen spijt hebben. Had jij het over het zoenen; en hij over iets heel naders."
Diane: "Ik kan het me niet voorstellen."
Andries: "Ik denk niet dat Frank erover liegt."
D: Als Big Brother mij zegt dat het gebeurd is ga ik er absoluut uit
Danielle; Waarom
D: Gewoon omdat ik dat niet wil! Dan moet ik elke keer zeggen dat ik dat niet wil
D: Ik heb nu een paar dagen meegemaakt, en ik weet dus hoe het gelopen is.
D: Ik heb nu met Kelly gezoend, en ik heb met hem gezoend, en als het ECHT WAAR is dan stap ik eruit.
Franks stem: Het is gebeurd Diaan.
...
Diane: Frank, ik wil dat je nu je mond houdt.
Diane: Met je gedreig van moet ik in details treden. Ik wil het niet op deze manier te horen krijgen. En zeker niet over in details treden.
Diane: Ik ga zo naar de DBK, en als het zo is stap ik eruit. Dan zou ik iedere keer op moeten letten. Dan stap ik eruit. Dan mag ik dat borreltje niet meedrinken.
23.35 Pascal vergelijkt Gert Jan en Kelly met Willem-Alexander en Maxima en met Arnie en Danielle Overgaag. Kelly : We zullen nooit een stel zijn. Ik zie hem echt als een vaderfiguur. Jij bent echt een droogkloot. Ik voel me bij jou op mijn gemak. Pascal : Ik ben volkomen tevreden met mezelf. Hij snapt niet dat Kelly Guy Ritchie super vindt. Kelly : Ik hou van verschillende types. Ik val op persoonlijkheid. Als iemand mooie ogen heeft. Hij moet je gewoon raken. Je komt je aanstaande man niet tegen in een club maar bij de bushalte of in de bibliotheek. Ik ben verlegen op mijn werk, afwachtend. Als ik iemand niet leuk vind zou ik bot kunnen zijn. Kelly houdt van voetballers. Xander van Volumia vindt ze ook leuk. Ze heeft hem ontmoet, hij is twee meter lang.
23.41 Nancy kwam op Papendal deelnemers tegen van het SBS-programma met verleiders. Kelly heeft ook een vrouw ontmoet die eraan meedeed. Kelly : Zij vertelde alles, ik mocht niks vertellen. Vervolgens vertelt ze een verhaal over een club waar ze met een vrouw gekust heeft. Pascal zegt dat ze gisteren zei dat ze anders nooit met een vrouw kust. Kelly zegt dat het uitdagend bedoeld was.
23.45 Stream naar de slaapkamer in het arme gedeelte. Frank : Ik wordt al zeven dagen genaaid. Andries : Niet door ons. Frank vertrekt. Andries : Die nacht dat ie zo tekeer is gegaan hebben wij helemaal niet gehoord, Aldrico. Danielle vertelt wat ze gezien heeft van die nacht. Danielle : Ik dacht waarom grijpt niemand in. Diane : Hij ging altijd laat naar bed. Andries : Vier uur of zo. Andries tegen Diane : Kan het dat je dingen vergeten bent ? Als je het slaan en schoppen ook niet meer weet. Diane : Ik hoop op god op mijn blote knieen dat het niet zo is. Andries : Je geeft geen antwoord. Diane : Ja dus. Ik kan het vergeten hebben. Andries : Misschien moet je het er morgen over hebben met Frank. Misschien hebben jullie langs elkaar gesproken. Dat jij het over zoenen had en hij het daar over had. Diane : Ik kan me het niet voorstellen. Ik wil het ook niet. Danielle : Stel dat het wel waar is. Kan je je dan voorstellen wat Frank denkt ? Andries : Ik denk niet dat hij liegt. Diane : Ik zou het voor hem heel vervelend vinden als het gebeurd is, en voor mezelf nog veel erger. Andries : Moet je niet met hem praten ? Hij voelt zich nou op zijn pik getrapt. Diane : Ja, ik ook. Ik hoop god op mijn blote knieen dat het niet waar is. Andries : Je hebt er geen kijk op als je gedronken hebt. Ik raak ook de tijd kwijt als ik gedronken heb. Diane : Ik wil het weten van Big Brother en dan stap ik onmiddellijk het huis uit als het zo is. Andries : Waarom ? Diane : Omdat ik niet nog zo'n moment wil meemaken. Andries : Dat is geen reden. Diane : Ik wil niks met hem te maken hebben qua intimiteit. Als BB zegt dat het gebeurd is ga ik er absoluut uit. Frank komt er bij : Ik ga er niet over liegen. Ik vind het lullig. Diane : Ik wil dat je je mond er over houdt. Het komt koud op mijn dak. Ik heb er geen zin in. Ik wil niet in details treden. Ik ga zeker naar de dagboekkamer en ik ga zeker aan BB vragen of ze er beeld van hebben. Ik heb gewoon geen zin dat nog een keer mee te maken. Ik ga preventief te werk. Andries : Je kunt toch op een andere manier preventief te werk gaan.
23.58 Stream weer naar de rijke slaapkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 22-09-2001 00:05]
Hier weer verder: Streamverslagen 22 september 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |