abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1689484
Allereerst: ik plaats dit topic in R&P omdat ik denk dat het iets met de psychologie te maken heeft. Iets met mijn gedachten, weet het wel zeker trouwens.

Ik kan dus heel slecht plassen als er om me heen allerlei mensen zijn of bewegen.

Voorbeeld 1: In een cafe of disco moet ik heel nodig naar de wc. Zodra ik het herentoilet binnenstap hoef ik al niet na te denken over de urinoirs, want daar kan ik toch niet plassen. Als ik naast mensen sta lukt het me niet. Dan maar een toilet met een deur. Als die al vrij is. Maar zelfs dan lukt het soms niet. Wetende dat er mensen op me wachten en de geluiden om me heen hoor. Uit overmaat van ramp verlaat ik het toilet dan weer om met volle blaas weer terug te keren .

Voorbeeld 2: In het studentenhuis waar ik woon bevindt zich de douche en het toilet in het midden van het gebouw. Het is er doodstil en je hoort alle bewegingen op de gang er omheen. Als ik dan naar de wc ga en mijn huisgenoten zijn thuis, en die lopen rond enzo.. dan lukt het me ook niet. Soms helpt het als ik de kraan open zet. Dan hoor ik meer die kraan. Of soms mijn oren dicht. Maar het blijft erg moeilijk.

Wie kent dit probleem? Wie heeft oplossingen?

aub serieus reageren.

pi_1689494
Heb dat ook weleens gehad ( het gevoel dat iedereen naar je stond te kijken) is vanzelf overgegaan
pi_1689500
Hmmm proberen er niet te veel bij stil te staan en je bedenken dat iedereen wel eens moet plassen? Dat het dus heel gewone geluiden zijn?
#geen
  donderdag 20 september 2001 @ 22:09:16 #4
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1689501
Ik weiger te plassen als mensen me zouden kunnen horen
pi_1689509
Waarom moet ik nou toch meteen aan Koos van BB2 denken?

Sorry, dat moest er echt even uit... kan me verder voorstellen dat het erg vervelend is Zelf heb ik er gelukkig geen last van.

donderdag 20 september 2001 @ 22:15:10 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_1689541
Hmm ik heb wel eens op een vliegveldje gestaan en een eindje weggelopen om te wateren. Dus ik trek m'n slurf eruit en net toen kwam er een vliegtuig landen. Nouja als mensen kijken dan komt er bij mij inderdaad ook nauwelijks wat uit. Dus dan sta je daar met spekkie in je handen terwijl dat vliegtuigje heeeel langzaam voorbij komt taxieën.
Da's beswel beschamend.
Voor de rest ga ik alleen naar van die ellebogen-urinoirs in café's en dan heb ik al beswel wat op dus er geen last van.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 september 2001 @ 22:18:20 #7
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1689559
Als ik iets irritant vind is het wel het geluid van een waterstraal die in een wc valt van grote hoogte, gadver daar ga ik altijd van rillen. Pis dus voortaan tegen de rand (binnenkant) van de wc zodat je geen spetter geluid hoort.
pi_1689578
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:10 schreef Fannetje het volgende:
Waarom moet ik nou toch meteen aan Koos van BB2 denken?

Sorry, dat moest er echt even uit... kan me verder voorstellen dat het erg vervelend is Zelf heb ik er gelukkig geen last van.

Laat ik nou meteen aan mezelf gedacht hebben toen Koos zijn probleem zich voordeed.... dus ik vond het niet gek dat jij daar ook aan moest denken hoor.
pi_1689597
Niet kunnen plassen als er anderen bij zijn, dat heb ik soms ook. Zeer irritant, vooral omdat het zo raar staat wanneer je daar al een tijdje staat en het helemaal stil is.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1689619
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:15 schreef speknek het volgende:
Dus dan sta je daar met spekkie in je handen terwijl dat vliegtuigje heeeel langzaam voorbij komt taxieën.
Da's beswel beschamend.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_1689627
Ik heb er zelf ook last van en das soms best vervelend als je middenin de v&d op zaterdag staat en je moet heel erg plassen!

Maar op de een of andere manier kan ik stil plassen als het moet! Gelukkig!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 20 september 2001 @ 22:28:12 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_1689637
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:26 schreef RaisinGirl het volgende:

en dan die blikken, zovan wat doet hij daaar nou weer?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1689644
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:23 schreef Meneer_Aart het volgende:
Niet kunnen plassen als er anderen bij zijn, dat heb ik soms ook. Zeer irritant, vooral omdat het zo raar staat wanneer je daar al een tijdje staat en het helemaal stil is.
Ik denk inderdaad dat DAT het is... dan ga ik daar aan denken en dan lukt het helemaal niet meer
pi_1689655
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:28 schreef speknek het volgende:

[..]

en dan die blikken, zovan wat doet hij daaar nou weer?

Jaja, ik zie het helemaal voor me. Spekkie
pi_1689656
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:29 schreef Dixidito het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat DAT het is... dan ga ik daar aan denken en dan lukt het helemaal niet meer

En dan zodra de deur zich sluit *aaaaaaah* kan het ineens wel Ik moet 'm beter africhten.
pi_1689680
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:30 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik moet 'm beter africhten.
De vraag is dus.. hoe doe je dat?
pi_1689683
Misschien zijn er cursussen voor
  donderdag 20 september 2001 @ 22:36:18 #18
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_1689691
* Peewee heeft een idee!!

TIP 1 Je moet gewoon eraan denken dat het keutelen en plassen heerlijk is . Een lekkere, dampende, naar het binnenste van jou ruikende bruine vrind in die mooie witte pot deponeren moet een verlossing zijn .

TIP 2 Neem eens je post mee. De reclame van Dynabyte, Praxis of andere fullcolour reclamefolders doen 't ook goed. Ga vooral NIET je studieboeken meenemen, dan val ik altijd in slaap (net als op school)

SUC6

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_1689694
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:35 schreef Meneer_Aart het volgende:
*proest*
pi_1689706
quote:
LOL !!!!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_1689722
quote:
Inderdaad die zijn er. Naar schatting hebben ongeveer 7% van alle mensen in meer of mindere mate last van deze fobie die paruresis word genoemd

http://www.paruresis.org

pi_1689729
damnz..

*rent naar wc*

Ik heb geen oplossing voor je, maar ik kan je wel zeggen dat je niet de enige bent.

I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_1689736
quote:
YOU ARE NOT ALONE. In fact, recent studies show that about 7% of the public, or 17 million people, may suffer from this social anxiety disorder. Often referred to as Pee-Shy, Shy-Bladder, Bashful Bladder, etc., avoidant paruresis is nothing to be ashamed of, and you have made an important step simply by finding this website.
Dat is fijn om te horen
pi_1689754
Nou wat een opluchting, je hoeft je nergens voor te schamen Meneer Aart
  donderdag 20 september 2001 @ 22:46:40 #25
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_1689762
ohw ik heb gewoon een social anxiety disorder!
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_1689767
Maar al wel een belangrijke stap gemaakt
  donderdag 20 september 2001 @ 22:48:40 #27
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1689776
ahhhh das een vervelend probleem....in een cafe of discotheek heb ik het ook wel eens ja...maar niet als mensen zich niet in de ruimte bevinden. Als niemand in de buurt is vloeit het er met gemak uit bij mij.

Je moet je eens afvragen waarom het dan niet lukt, bij mij lukt het dan niet omdat ik gewend ben om in mijn eentje te plassen...zonder anderen in de buurt ...dicht in de buurt dan. In afgesloten ruimte in een cafe gaat het bij mij ook makkelijker.

Misschien ben jij wel gewend om te plassen thuis op je eigen plee, en dat het een vreemde situatie is voor jou om te pissen waar andere mensen zijn en een andere pot.

Het is misschien zo dat zoals Freud zegt...bestraffing en beloning...je werd beloond omdat je in stilte kon zeiken...niemand die je kon horen...je kon je helemaal ontspannen.

Nu andere mensen je horen plassen....dan wordt je ritme verstoord en wordt je volgens Freud bestraft...je wilt weer plassen zoals je deed toen je zelfstandig kon zeiken...lekker rustig zonder dat mensen het hoorden.

Je moeder en vader hoorden het wel...maar daarvoor schaamde je je niet.

Is maar een idee...kan het niet anders verklaren.

pi_1689784
De eerste stap is altijd de belangrijkste: toegeven dat je een probleem hebt. En dat je zomaar die website hebt gevonden!

Ik ben best een beetje trots op je

pi_1689814
Nou, dat doet me deugd
pi_1689923
hmm. ik heb er niet zo'n problemen mee eigenlijk,
maar wat ik echt niet kan is pissen in een pisbak... argh
snap niet waarom die dingen zijn uitgevonden ik zit veel liever veilig achter een deurtje zoals de dames ook zitten
het enige nadeel is alleen dat als het druk is, je hoogstwaarschijnlijk staat te zeiken in de stank van je voorganger bah [daarbij komend ook nog dat ze vaak langer bezet zijn (duh)]
pi_1689967
Ik herken dit wel. Heb er zelf ook last van...in een cafe of in andere publieke plekken ga ik altijd naar een WC met een deur en niet zo'n rij waar je naast elkaar staat te pissen......ook als ik in de file staat, lukt het me niet om langs de weg te zeiken, hoe nodig ik ook moet, en ben dus afhankelijk van de benzinepompen. En inderdaad als mensen staan te trappelen aan de deur van een toilet, dan lukt het mij ook niet goed meer, maar stukje bij beetje gaat het wel wat beter.....kan me wel voor andermans ongeduld beter afsluiten dan enkele jaren geleden en als ik in de kroeg een paar biertjes ophebt, dan lukt het me soms ook om de publiekspisser uit te hangen in zo roestvrijstalen trog. Heb niet echt tips, behalve dat je schijt aan anderen moet hebben als ze aan je deur staan te trappelen of als ze je staan aan te gapen als je tegen een pisbak geleund staat zonder dat je wat hoort...ik geef toe het is moeilijk en ik ga ook nog geregeld met een volle of halfvolle blaas terug, maar stukje bij beetje lukt het me steeds beter.....
pi_1689983
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:05 schreef Dixidito het volgende:
Wie kent dit probleem?
Djeez Welke mannen hebben hier nog meer last van ?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 21 september 2001 @ 11:24:48 #33
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1692224
Met plassen heb ik dat gelukkig niet, maar met poepen wel... Dan moet je supernodig en ben je bij iemand anders thuis, dan hoor je ze 'bewegen' en dan kan ik het echt niet.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  vrijdag 21 september 2001 @ 11:26:08 #34
3767 Herald
Come get some
pi_1692241
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 11:24 schreef Xortes het volgende:
dan hoor je ze 'bewegen'
eh wat hoor jij dan bewegen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1692253
Helemaal herkenbaar.
Alhoewel het met mij steeds beter gaat.
De enige momenten die nog niet lukken zijn:

-Urinoirs met hard zingend/fluitend persoon naast je of nog erger die met je begint te praten.

WC's waar iedereen je gewoon kan zien staan en dat je ZIET/HOORT dat ze op je staan te wachten. (Denk aan: Open WC in MacDonald's met Koninginnedag in Amsterdam)

Heb jij ook dat als je eenmaal bezig bent het verder wel goed gaat?

vrijdag 21 september 2001 @ 15:27:29 #36
16239 herpe025
sex is an issue
pi_1694037
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:09 schreef jerney het volgende:
hahah ik pers het er dan extra hard uit zodat ze kunnen horen wat voor waterval ik teweeg breng. Maar ja ik heb dan ook geen last om te plassen
"Een man zonder principes is als een vrouw zonder borsten, leeg en nutteloos!"
pi_1696612
Had ik vroeger ook last van... totdat ik merkte dat ik zowat al mijn spieren spande van de spanning / zenuwen.

Gelukkig kan ik tegenwoordig het toilet verlaten met een opgelucht gevoel. Wat ik nu doe is mun spieren ontspannen, beginnend met mijn schouders en dan armen, borst en buik. Vervolgens tel ik af van 5 tot 0 en tussen de 1 en 0 begint het vrijwel altijd al te stromen.

pi_1696661
Kheb er heel soms last van. Maar als ik echt nodig moet komt het er altijd wel uit.

Oh, en ik heb het nog een keer vanaf een waterfiets gehad in Praag dat het niet lukte terwijl ik onwijs nodig moest. Maar toen ben ik op de kant gesprongen (uiteraard met mijn voeten in het water, hoe kan het ook anders) en toen heb ik daar heerlijk staan wateren

Kiwi is er vanavond weer!!!
pi_1696790
Ik vind het ook vervelend om te plassen met anderen in de buurt, soms kon ik gewoon helemaal niet plassen. Maar gelukkig heb ik daar een oplossing voor gevonden, ik doe gewoon met oren dicht, en dan kan ik wel plassen...

Maarja dat lijkt me niet zo handig als je een piemel in je hand hebt

Nou dit was natuurlijk weer een super belangrijk stukje tekst (ahum ofzo)
pi_1697641
Hmm... heb ik dus ook last van. Heel erg irritant! Ben je kweet niet hoelang op zoek naar een toilet omdat je toch ECHT moet, en dan heb je er eindelijk 1 gevonden, en dan ga je met een volle blaas weer weg...
pi_1700232
Hmm... van dat plassen heb ik weinig last. Het enige wat ik wel rot vind, is wanneer je tijdens het staand pissen in zo'n pisbak 'onderweg' een scheetje moet laten....
pi_1705651
Hij doet het niet in het openbaar

Een op de tien mannen heeft last van paruresis, een chique woord voor plankenkoorts of plas-angst. Als je nerveus bent, trekken je spieren die het urineren controleren ongewild samen. Daardoor kan de urine de blaas niet verlaten. Bij sommige mannen gaat de paruresis zover dat ze alleen in een openbaar toilet kunnen urineren als het verder helemaal verlaten is.
Als het kleinste kamertje niet totaal privé blijkt, gebruik dan deze methode: haal diep adem en span de spieren van je bekken aan, ontspan en adem uit. Herhalen totdat je iets hoort klateren. Paruresis verdwijnt meestal zodra je begonnen bent.

Bron: Men's Health - 4e jaargang, nr.6, juli/augustus 2001, pagina 90

De klok tikt....
  zaterdag 22 september 2001 @ 17:15:28 #43
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_1706068
k heb precies hetzelfde!
om die reden ga ik meestal zittend plassen, dat is relaxer,
maar dat hoef je in een discotheek niet te proberen he...
smerig zooi altijd.
  maandag 24 september 2001 @ 13:13:27 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1721286
Wat vindt u dan eigenlijk van die plaskruizen die tijdens grote festivals etc. her en daar op straat worden neergezet? Dat is écht genant plassen in 't openbaar. Beetje je intieme delen uit je broek halen om te zeiken, terwijl er (letterlijk) tientallen mensen naar je (kunnen) kijken. Plassen temidden van vrouwen vind ik heel erg schaamte-opwekkend, da's toch hetzelfde als nakend een supermarkt betreden...

Plassen op een openbaar herentoilet (gewoon, met deur en al): niks mis mee. Best gezellig beetje non-converseren met je buurman:

- Zooooo....
- Hehe....
- Nou dat lucht op...
- Jahh...
- Tering, al dat bier...
- Moet je van pissen, man...
- Inderdaad...
- Hoi.
- Later.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_1739849
Gewoon heel veel alcohol nemen, dan denk je nergens over na
pi_5392970
Herkenbaar!
Ik ben nou een paar dagen terug van vakantie (camping) en dus heb je daar een toiletgebouw. In een hokje heb ik er geen problemen mee, maar op zo'n sta-wc (voor de plas) kan ik dat niet als er mensen om me heen staan. Als ik het niet in de gaten heb dan kan ik gewoon plassen maar als ik zie dat er iemand bijstaat dan niet. En zodra diegene klaar is met zijn behoefte en uit mijn gezichtsveld verdwenen is komt de plas weer. Vreemd vind ik.
pi_5393483
Vroeger had ik hier ook wel last van. Vooral in cafe's en als je met scouting weer eens ergens in de rimboe staat had ik een groot probleem. Als eerste oplossing heb ik toen maar bedacht om in ieder geval m'n riem gewoon volledig los te maken. Dat geeft al een iets vrijer gevoel en werkte wel redelijk.

Dan lees je nog een paar dingen over ademenhalings oefeningen en gewoon lekker wezenloos voor je uit staren, zonder dat je jouw omgeving bewust opneemt. (peripheraal zicht voor de kenners) De combinatie van die 2 werkt verbluffend goed.

Het valt me tegenwoordig op dat een hele hoop heren altijd zo gestressed naar beneden zitten te kijken. Iets met het idee van:"doet het nou nog een keertje??"

Als mensen nog wat te doen willen hebben tijdens het plassen zoek dan nog eens bij google op: "kegel excercises"

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  donderdag 15 augustus 2002 @ 19:46:25 #48
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5394747
Nou ik heb heel zelden van het stresspissen last, maar bij mij werkt het meestal wel als ik effe diep adem en dan zucht, dan vloeit het eropeens uit
pi_5394985
Vroeger had ik dat echt enorm met poepen. Ik kon het gewoon NIET als ik wist dat men in de buurt was of zoiets. Brrr. Lastig altijd op zomerkamp, een week niet schijten daar voel je je niet echt beter van hoor

Gelukkig is dat nu wel over. Hoewel ik het soms nog wel moeilijk vind. Meestal helpt het als ik iets lees, al zijn het maar de ingrediënten van een potje handsoap

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_5395810
hey dat heb ik ook.
pisbakken NO FUCKING WAY
dat lukt niet. dan maar hokkies. lachen. vooral op school als je medeklasgenoten dan bakken met water over de deur smijten. kom je dr zeiknat uit.
  donderdag 15 augustus 2002 @ 21:11:22 #51
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5395829
Ik kan het als er meerdere mensen aanwezig zijn in een openbaar toilet ook alleen in zo'n afgesloten hokje. Zij aan zij bij de urinoirs komt er nog geen druppel uit, hoe nodig ik ook moet.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5396050
Ik heb ook geen idee hoe het komt dat er dan niks uitkomt. Maar dat is dus psychisch. Maar het is echt heel raar. Dan staat er iemand en er komt niet en die andere gaat weg en is het hoekje nog niet om of de gele straal komt op gang. Ik kan er niet over uit.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 03:15:07 #53
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5399844
Zou ut te maken kunnen hebben met iets in de geest van maagd zijn? Dat je als je nog maagd bent meer bang bent om gezien te worden dan in het geval van niet maagd zijn en er al meer aan gewend zijn dat je bekeken word?

Zelf gelukkig vrijwel geen last van, ik denk dan maar we zijn allemaal mensen en moeten plassen en mannen doen dat met een slurfje, de een is groter dan de ander maar het gaat door dezelfde uitgang naar buiten

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 08:54:30 #54
29613 fimoklei
Wat een naam zeg
pi_5400271
ik heb/had precies hetzelfde probleem

oplossing, denk onder het plassen aan iets en probeer je omgeving van je af te zetten, bij mij helpt men vriendin :9

Haleeeeeeeeeeee
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 09:46:38 #55
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_5400742
Hahah, hebben toch nog aardig wat mensen last van lees ik. Ik heb het ook gehad, maar de tips van boven werkten bij mij goed.

hier nog even opgesomt:
- Schijt aan alles hebben (letterlijk en figuurlijk )
- Voor je uit staren, of op de vlieg mikken
- Met je medeplasser gaan "lullen" (figuurlijk )
- Bij een pisbak de hoek pakken en de buurman een paar graden de rug toe keren.
- Je goed ontspannen (ademhaling enzo)
- Denken dat je héél nodig moet (en dat moet je meestal ook)
- Er niet aan denken dat je die angst hebt (de angst houdt zich zelf in stand)

- bla,bla en lukt het toch niet, dan pak je gewoon de privé-plee. Zeik dan niet de hele pot nat, is zo vervelend voor de mensen die serieus willen schijten

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 16:13:42 #56
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_5405607
ik heb het ook

en het is helemaal een ramp als je een blaasontsteking hebt

wat kan helpen; op vakantie gaan naar een camping, dan MOET je het op een gegeven moment kunnen

ik kan trouwens ook niet pissen in een urinior
ik denk altijd dat er dan van die vieze oude mannetjes naast me gaan staan en eroverheen gaan kijken

iig suc7 en sterkte

vrijdag 16 augustus 2002 @ 16:15:10 #57
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_5405632
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:46 schreef chocolatemoeze het volgende:
- bla,bla en lukt het toch niet, dan pak je gewoon de privé-plee. Zeik dan niet de hele pot nat, is zo vervelend voor de mensen die serieus willen schijten
doet me denken aan dronken @ duinrell
pi_5408458
hummmmzzzz , ik hou juist van wild plassen
http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_5419331
Sjaak gaat ff een tip geven, je moet je lul ff laten hangen 5 tot 10 seconden ofzo, en dan niet tegelijkertijd proberen te pissen..
Als het goed is krijg je dan wel het gevoel dat je echt moet pissen en dan ga je ook pissen..
  zondag 13 oktober 2002 @ 08:04:20 #60
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_6254905
'k heb het alleen als er echt iemand met z'n neus bovenop staat (nee, niet zo, wat slecht van je dat je zo denkt zeg, jeeemig )

Maar in de kroeg niet, daar moet ik altijd veels te nodig zeiken

zondag 27 oktober 2002 @ 02:07:11 #61
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_6484448
ja, idd. dat heb ik ook weleens.
Soms wel lastig in een kroeg ofzow...
Het feit dat iemand naast je denkt: raar he?! die staat daar maar, terwijl hij niet plast.
De urine weigert er dan helemaal uit te komen...
Every Not Is Truething
pi_9821335
Same story here.

Ik heb het niet alleen in de kroeg, maar ook als ik geluiden hoor, waar dan ook. Maar het rare is : Ik plas gewoon met de deur open als mijn vriendin er is. Dat is dan weer geen probleem.
Beetje lastig onderwerp om aan te snijden ook : He kan je even stil zijn, want ik moet plassen!
Dus laten we het met z'n allen in de publiciteit brengen, zodat mensen het niet meer vreemd vinden. Ik denk aan niet-kunnen-plassen bijeenkomsten, NKP-praatgroepen, NKP-reclamespots, NKP-magazines, enz.
NKP-ers kruip uit uw stulp en verenig u!

pi_9823463
Ik kan niet plassen als ik haast heb en moet op schieten...of als ik weeeet dat er mensen staan te wachten die ook naar de wc moeten
  woensdag 16 april 2003 @ 22:36:07 #64
34055 DJKlungel
Grof met Pof!!!
pi_9827854
Om een beetje te kunnen oefenen:

http://195.92.224.73/j20/content/host.asp

KTMestreech / DPC_Team_Switch / DPC
pi_9828880
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:18 schreef Myster_E het volgende:
Als ik iets irritant vind is het wel het geluid van een waterstraal die in een wc valt van grote hoogte, gadver daar ga ik altijd van rillen. Pis dus voortaan tegen de rand (binnenkant) van de wc zodat je geen spetter geluid hoort.
Pis gewoon tegen de muur, dat gaat nog beter.
Ennuh ontopic, gewoon van je af zeiken, er dus niet mee zitten!
pi_9828901
Ik kan best wel plassen bij een urinoir als er mensen bij zijn zolang het mensen zijn die ik wel ken... zodra er een vreemde bij staat kan er geen enkele druppel doorheen Het is niet zo dat de geluiden me boeien, maar echt simpelweg de aanwezigheid van andere onbekenden. In het wild plassen is ook heerlijk, en als er dan een goede vriend naast me staat boeit dat me ook geen fuck. In een hokje heb ik sowieso nooit problemen.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_9829162
Durven de mensen die dit probleem hebben ook niet na het sporten met andere jongens in de gezamenlijke doucheruimte zich te douchen? Wat het lijkt me toch echt een preutsheidprobleem.
The catch is better than the chase
pi_9829231
Je moet gewoon proberen trots te zijn op je waterval. Van tevoren denken: "ik zal ze eens een mooie kletterbui laten horen". Dat helpt wel op de zeldzame momenten dat ik hier last van heb .

En als er problemen met poepen hebt moet je gewoon denken "ze zullen het wel grappig vinden als ze me horen", en er zelf ook om kunnen lachen dat mensen je horen. Iedereen poept, en vind het grappig als hij iemand hoort, dus gun die mensen hun lol

pi_9829444
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:18 schreef M4stermind het volgende:
Durven de mensen die dit probleem hebben ook niet na het sporten met andere jongens in de gezamenlijke doucheruimte zich te douchen? Wat het lijkt me toch echt een preutsheidprobleem.
Omkleden in een openbare omkleed zooi bij een zwembad vind ik al een hel. Dat ding is van mij, niet van de rest van de wereld:p
pi_9842784
Lijkt me zwaar vervelend. En als je uitgaat dan ofzo, naar een discotheek. Daar hebben ze bijna alleen maar van die pisbakken staan zonder van die schotjes ertussen.

Probeer es gewoon aan iets heel anders te denken dan aan je omgeving, of je bijvoorbeeld thuis staat te plassen.

Het beste ermee

Ik ben blij dat ik daar geen last van heb, zou er niet aan moeten denken dat ik met uitgaan de hele nacht mijn zeik moest ophouden.

konuşma!, yap!
  Redactie Games donderdag 17 april 2003 @ 17:41:12 #71
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_9842985
Is dit niet ongeveer hetzelfde als het delen van een douche met meerdere personen. Zoals dat regelmatig bij een sportvereniging gebeurd. Kan best geloven dat mensen zich daarbij niet op hun gemak voelen.

"Wil jij even dat zeepje voor me oppakken..."
Ik moet er niet aan denken...

Pissen in de pisbak terwijl er andere mensen bij zijn vind ik trouwens niet zo'n probleem

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_9843644
damn.. hee en ik maar denken dat ik de enige was.
Tips heb ik niet.. het is gewoon heel erg herkenbaar.

Het meest erge vind ik als, je in een discotheek staat. Mensen denken gelijk dat je aan de drugs bent.

pi_9850983
quote:
Nee, dat heeft er dus echt absoluut niets mee te maken. Erg kortzichtige mening, sorry.
Bedenk wel dat het hier gaat om een erkende psychische aandoening. Jouw opmerking is net zoiets als zeggen dat mensen met Gilles de la Tourette gewoon geen opvoeding hebben gehad. Ik doe zelf aan fitness en heb er absoluut geen problemen mee om na de tijd te douchen in een gezamenlijke ruimte. Het is ook niet dat ik me schaam of zo, ik laat 'm zien aan iedereen die dat graag wil . Het komt alleen gewoon niet op gang. Het is misschien wel te vergelijken met het verschijnsel dat velen hebben als ze hun broek nog aan hebben. Probeer dan maar eens te plassen. Wedden dat het niet lukt, behalve met heel veel alcohol, of als je echt super op knappen staat.
pi_9851910
Het is in ieder geval een erkende aandoening zoals eerder al werd gepost...daarnaast hebben nog meer mensen last van een lichtere variant....wanneer mensen op enige afstand zijn, in zo'n publieke plee, kunnen ze het wel....ik heb in ieder geval één 'feitje'. Uit een onderzoek bleek (sorry ik heb de bron niet meer) dat mensen die geforceerd gingen plassen, last kregen van verminderde blaascontrole....gewoon weglopen dus en net zo lang wachten tot het eruit MOET en anders zo'n cursus die inderdaad bestaan....

groet, Sotho

it´s never too late to be what you might have been (Churchill)
pi_9853496
ik dacht altijd dat ik de enige was met dit soort problemen, ik vind het ook echt erg soms, dat je indd met volle blaas weer terug keert,
ik weet geen oplossingen hiervoor.
en ergste vind ik dus als je op openbare toiletten gaat met van die hokjes waar je onder kunt kijken boven kunt kijken..
het was dus voor mij echt een ramp toen we op vakantie gingen met auto naar spanje... de wc's in frankrijk zijn echt een ramp.
pi_9853718
Heb ik ook... precies wat je omschrijft... tenzij ik nodig moet
Lambo of Rekt
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:16:17 #77
33580 Ben_Hur
"zal ik u doorverbinden?&
pi_9857900
Ik heb er ook last van, als ik weet dat er mensen op me staan te wachten ofzo... is echt heel lastig. En het heeft trouwens inderdaad helemaal niks met preutsheid te maken, ik heb ook geen enkele moeite met me omkleden of douchen in de sportschool.
Life is hard, but so am I. You better give me something, so I don't die
pi_9858036
Zo af en toe heb ik het ook wel eens. Het werkt bij mij vaak als ik een liedje fluit .
pi_9865387
Oh naja, het was ook alleen maar een vraag of het met preutsheid te maken had, ik zeg niet dat dat zo is.

'k Heb gisteren eens een beetje gekeken en er zijn idd veel jongens die naar het poephok gaan terwijl er nog veel ruimte bij de pisbakken is.

Ook een gozert zag ik idd (met een schuin oog) dat ie niet kon pissen...

The catch is better than the chase
  vrijdag 18 april 2003 @ 21:11:56 #80
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9868299
Dat heb ik dus ook. Al helemaal als er in een kroeg zo'n gore langwerpige bak staat, waar iedereen maar naast elkaar staat te pissen.

Zodra er een deur tussen zit heb ik er niet zo veel last van

pi_9869581
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 03:15 schreef thaduck het volgende:
Zou ut te maken kunnen hebben met iets in de geest van maagd zijn? Dat je als je nog maagd bent meer bang bent om gezien te worden dan in het geval van niet maagd zijn en er al meer aan gewend zijn dat je bekeken word?

vrijdag 18 april 2003 @ 22:17:16 #82
52961 notnajja
herfstbloeier
pi_9869781
Dit is gedragspsychologisch wel verklaarbaar: mensen die zich ondergeschikt voelen hebben moeite hiermee, want in iemand nabijheid plassen is teken van overheersen (en minachten): zo van, ik heb lak aan je, ik pis op je gebied (of er net naast). Daarom stokt soms je plas als iemand naast je komt staan. Dominante figuren hebben daar duidelijk minder problemen mee. Wat ook helpt is dronkenschap, dan word je ego opgepompt door de drank en dan voel je je mans genoeg om lak te hebben aan anderen en zeik je desnoods tegen iemands portiek, wat een echte belediging is...
pi_9874707
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 22:17 schreef notnajja het volgende:
Dit is gedragspsychologisch wel verklaarbaar: mensen die zich ondergeschikt voelen hebben moeite hiermee, want in iemand nabijheid plassen is teken van overheersen (en minachten): zo van, ik heb lak aan je, ik pis op je gebied (of er net naast). Daarom stokt soms je plas als iemand naast je komt staan. Dominante figuren hebben daar duidelijk minder problemen mee. Wat ook helpt is dronkenschap, dan word je ego opgepompt door de drank en dan voel je je mans genoeg om lak te hebben aan anderen en zeik je desnoods tegen iemands portiek, wat een echte belediging is...
Grappig, toen ik stomdronken in een disco was kwam er niet eens een druppel uit terwijl ik toch minimaal een vol kwartier heb stilgestaan... Ben daarna even bij een familielid in de buurt gaan pissen om daarna terug te keren:)
pi_9874773
quote:
Allereerst: ik plaats dit topic in R&P omdat ik denk dat het iets met de psychologie te maken heeft. Iets met mijn gedachten, weet het wel zeker trouwens.

Ik kan dus heel slecht plassen als er om me heen allerlei mensen zijn of bewegen.

Voorbeeld 1: In een cafe of disco moet ik heel nodig naar de wc. Zodra ik het herentoilet binnenstap hoef ik al niet na te denken over de urinoirs, want daar kan ik toch niet plassen. Als ik naast mensen sta lukt het me niet. Dan maar een toilet met een deur. Als die al vrij is. Maar zelfs dan lukt het soms niet. Wetende dat er mensen op me wachten en de geluiden om me heen hoor. Uit overmaat van ramp verlaat ik het toilet dan weer om met volle blaas weer terug te keren .

Voorbeeld 2: In het studentenhuis waar ik woon bevindt zich de douche en het toilet in het midden van het gebouw. Het is er doodstil en je hoort alle bewegingen op de gang er omheen. Als ik dan naar de wc ga en mijn huisgenoten zijn thuis, en die lopen rond enzo.. dan lukt het me ook niet. Soms helpt het als ik de kraan open zet. Dan hoor ik meer die kraan. Of soms mijn oren dicht. Maar het blijft erg moeilijk.

aub serieus reageren.

Alleen voorbeeld 1 ken ik, heel goed, ik kan niet plassen als er anderen aanwezig zijn. Ik probeer het niet eens meer. Ben nu 39 en het is nooit veranderd.
pi_9876688
hmm alleen in voetbalstadion last van... in de rust als iedereen die wc instormt en je gewoon tegen een 'muur met geul' aanstaat te pissen zonder scheidingkje of iets en je door de drukte gewoon tegen iemand aanstaat... maar dan schaam je je wel ja als het niet lukt
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_9926962
ik heb d'r ook weleens last van... maar dan alleen bij die lange pisbakken zegmaar, zodra ik in een hokje zit wil het wel makkelijk.

ook op die dngen die op straat staan, met 4 van die urinours lukt het wel gewoon. heeel naar probleem iig

.
  dinsdag 22 april 2003 @ 01:07:01 #87
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9927200
hmmmz ik had er zaterdag plotseling last van NADAT ik dit topic had gelezen . Stond daar echt zo van... en nu.... ... Verder nooit last van gehad eigenlijk.
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  dinsdag 22 april 2003 @ 01:08:51 #88
53573 Nasa
Houston, we have a problem
pi_9927210
smoke een joint en je pist van het empire state building
[b](|||[/b] Pump it up, pump the jam [b]|||)[/b]
pi_9927223
geen last van

plassen is okay!

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_9927249
Ik weet niet eens hoe lang ik dit probleem ook al heb. Best vaag want ik heb verder geen problemen wanneer andere mensen om me heen zijn.

Laatst op wintersport gingen we apres-skieen. Veel bier enzo dus ik moest zeiken. Ik ging naar de jongensplee, in de verwachting gewoon naar zo'n hokje te gaan. Kut, blijkt er alleen zo'n pisbak te zijn. Toch maar proberen, aan iets anders proberen te denken enzo. Lukte bijna, maar toen begon een gast te praten enzo.....ik terugkletsen etc. Na 5 minuten daar gestaan te hebben begon die gast te vragen waarom ik nog niet aan het zeiken was....kutttt. Uiteindelijk maar weggewandeld.....onverrichter zake.

Toch vind ik het een raar probleem.....dat je psychische toestand uiteindelijk de controle heeft over een bepaald spiertje in je lichaam.

pi_9927275
en men noemt het gêne ......
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:01:11 #92
45176 Riedel1
Stuck in the Middle With You
pi_9928420
* Riedel1 meld zich
Een situatie als een kroeg is uiteraard zeer herkenbaar. Dan staat er een vent naast je te zeiken, en blijft het bij jou zo stil.
pi_9930392
en dan doortrekken alsof je het kwijt bent

gaat trouwens makkelijker als je een paar biertjes achterover hebt geslagen. Het is dus echt iets wat in je hoofd zit.

pi_9930569
Ik heb er ook wel eens last van. Dan moet ik echt kei nodig maar lukt het gewoon niet goed. Meestal ga ik dan gewoon weer weg tot ik het gevoel heb dat ik klap. Of effe flink de druk er achter zetten dan begint het op een gegeven moment. Het is gewoon dat ik me niet op mijn gemak voel. Is echt erg klote, probeer meestal gewoon te visualiseren dat ik thuis sta te pissen en dat wil wel eens helpen.
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_9949227
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:09 schreef jerney het volgende:
Jammer...

want ik kan best geil worden van het zien of horen van plassende vrouwen. ik snap niet dat er vrouwen zijn die zich hiervoor schamen, ik bewonder dat juist in zeer hoge mate. ik kick daar best wel op eerlijk gezegd en bewonder vrouwen die me daar van laten genieten, liefst bewust.

overigens moet ik het ook beslist niet hebben van urinoirs, dan krijg ik ook niets voor elkaar. maar dat komt omdat ik als man niets van andere mannen moet hebben, ik zou tussen een stel meiden geen enkele moeite ermee hebben. kijk, das weer een hele apparte wending hieraan he ?

Peepo

[Dit bericht is gewijzigd door Peepo46 op 22-04-2003 23:17]

grtzzzz ikke
pi_9952311
ik heb hetzelfde. sta je op de wc in een discotheek (en je hebt echt een volle blaas) kun je niet pissen. eerst ging ik ook weer weg.
meestal buiten wilplassen in bosjes.
nu minder problemen. ga naar de pot, denk aan wat anders en ga stralen. desalniettemin kan dit soms wel een minuut duren (sta je daar dom met je vriend in je hand voor een pisbak) voordat ik kan pissen.

heel merkwaardig. heb ik alleen bij vreemde mensen. als ik samen met een vriend op de pot sta heb ik der geen last van, alleen bij wildvreemden.

woensdag 23 april 2003 @ 18:32:40 #97
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_9966019
Ja dat probleem ken ik
Als er in een disco iemand naast mij komt staan , en ik ben nog niet begonnen dan lukt het ook niet meer.... voor nix 70 cent betaald
En voor de rest vaak ook ja als er mensen bij me in de buurt zijn...
ik moet meestal dan mijn ogen dicht doen en me erop concentreren
Maar dat staat zo raar als er iemand vlak naast je staat he
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_10014393
Dit probleem had ik eerst ook. Altijd maar wachten op de wc met deur en anders alleen handen wassen en weer naar buiten. Weet niet waarom ik dat had, schaam me niet ofzo voor het feit dat iemand mn penis ziet.
Ik heb er nu geen last meer van totaal niet. Het ging steeds beter door die wc-reclames. Terwijl ik daar stond begon ik die te lezen of te bekijken hoppa de urine bleef stromen :-)
Geef me een pilsje en je weet dat ik met je proost
pi_10060537
Hmm, vreemd.. Normaal lukt het me niet maar gisteren in een druk café wel. Zo te merken gaat het echt vanzelf over?
  donderdag 3 juli 2003 @ 23:26:46 #100
28169 Johnson_Lopez
pi_11547564
Ik had er vanmiddag nog maar eens last van, lang geleden dat er op dit topic is gereageerd, maar ik wil het toch ff kwijt

Ik was dus met een maat in Antwerpe gaan "winkele" , meer vrouwe kijke, maar ja....

Ennuhm ik moest zeike, dus ff langs de Mac, en ik naar die plee daar...
maar voor de vrouwenwc moest je rechtdoor, en de jongenswc moest je links, die deuren stonden zo tegen elkaar aan bijna , snap je ?

En er stond een rij bij de meiskes... en de deur van de jonges ston open, dus ja ik gewoon naar binnen gelopen (bij de jonges) en ik ging bij zoon pisbak staan, en ik kijk naar de deuropening, en daar staat zoon superlekker blondje, echt perfecht bijna

Dus ik ston daar zo, kwam nix uit een halve minuut tot een minuut gestaan, en af en toe ff naar da blondje kijke ik was trouwens nix verkeerds aan het doen or
Maar ja... het lukte me maar niet, want zij keek ook regelmatig, en ik durfde er toen ik maar weg liep zonder te plassen ook nix tege te zegge

En toen ik trug buite was moest ik weer maar ja ik ben maar verder gelope, half uurke later ergest anders gepist

pi_11555504
quote:
nee, dat is het niet; daar heb ik ook geen problemen mee. Ook het maagd-zijn wat was geopperd niet (ben getrouwd), alleen het plassen lukt niet, zelfs niet als m'n vrouw ook in de badkamer is als ik daar moet plassen... Het is wel vervelend, maar niets aan te doen.
pi_11555903
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik had er vanmiddag nog maar eens last van, lang geleden dat er op dit topic is gereageerd, maar ik wil het toch ff kwijt
...
en ik kijk naar de deuropening, en daar staat zoon superlekker blondje, echt perfecht bijna
Tja ... met een stijve lukt't natuurlijk nooit
pi_11556794
haha ik heb precies hetzelfde probleem dat ik niet kan pissen als er anderen bij zijn.
Wel in een afgesloten hokje, maar niet in een rijtje!

best wel minder, maar ik weet niet wat ik er aan moet doen.

You Need People,................. Like Me!!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:20:55 #104
28169 Johnson_Lopez
pi_11557121
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:36 schreef Bright het volgende:

[..]

Tja ... met een stijve lukt't natuurlijk nooit

Whahaha nee dat was het niet nee... maar ze mocht me wel helpen, daar niet van
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:28:34 #105
28169 Johnson_Lopez
pi_11557339
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:21 schreef Bright het volgende:

[..]

nee, dat is het niet; daar heb ik ook geen problemen mee. Ook het maagd-zijn wat was geopperd niet (ben getrouwd), alleen het plassen lukt niet, zelfs niet als m'n vrouw ook in de badkamer is als ik daar moet plassen... Het is wel vervelend, maar niets aan te doen.

Ik ben wel maagd dus misschien lig ut daar bij mij wel aan... maar ik denk eigelijk zelf ook van niet.
Is gewoon omdat je teveel op andere mensen rond je geconcentreerd ben, dan kan je niet meer pissen... (niet dat ik naar die anderen zit te kijken or ) maar gewoon.. dan denk je shit ik moet pissen want anders is het zo raar dat ik hier sta zonder dat er wat uitkomt... en dan lukt het net helemaal niet meer
pi_11566965
niet aan denken en pissen.......
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:05:46 #107
58010 sony_vaio
Is een newbie :'(
pi_11571685
Ik trek um er gewoon uit en leg hem dan in de wasbak. en laat het gaan.

Maar nog een tip:

- Just let it Gooooo with the Flooowwwwww....

- Ga een spelletje spelen met jouw slurf en zijn slurf niet denken bah maar lees verder:

Jij trekt um eruit en mikt die hogedrukstraal op zijn mikpunt dan spat het richting hem en hij heb zijn broek nat. Jij heb kenne pisse en hij heb zun broek nat een leuke ontgroening dacht ik zoooo

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/351489/]Als ik jou ooit krijg....[/url]
pi_11572193
Ach ja, hebben veel mensen weleens last van in meerdere of in mindere mate, heb ook weleens gehad dat ik met een volle blaas terugkwam

Offtopic: hoe zouden mensen opkijken als je in zo'n urinoir begint te schijten?

zondag 6 juli 2003 @ 01:17:34 #109
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11590777
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:
knip
Ik heb zelf eigenlijk nooit last van het probleem van de TS, maar wat ik pas meemaakte was wel erg vaag: stond bij zo'n pisgoot in een discotheek te zeiken, komt er ineens een of ander slettebakje binnengelopen en die gaat een beetje "over mijn schouder meekijken". Het was zo'n smerig breezergeval, dus heb maar gewoon doorgezeken en ben toen weer weggegaan... Best raar toch wel...
  zondag 6 juli 2003 @ 13:29:38 #110
28169 Johnson_Lopez
pi_11596706
quote:
Op zondag 6 juli 2003 01:17 schreef SurfDude het volgende:

[..]

knip

Whahahahhaaha dan staat er pas spanning op het pissen
pi_11597393
quote:
Op zondag 6 juli 2003 01:17 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Ik heb zelf eigenlijk nooit last van het probleem van de TS, maar wat ik pas meemaakte was wel erg vaag: stond bij zo'n pisgoot in een discotheek te zeiken, komt er ineens een of ander slettebakje binnengelopen en die gaat een beetje "over mijn schouder meekijken". Het was zo'n smerig breezergeval, dus heb maar gewoon doorgezeken en ben toen weer weggegaan... Best raar toch wel...

rofl zag ze zo je wielie? Ik zou d'r wat anders verteld hebben maarja

Maar ik heb ook last van dit probleem. Super kut.
Laatst in een disco. Waren van die hangplee's, maar ook van die zitwc's dus. ALleen hetprobleem, daar hong maar zo'n super klein klapdeurtje voor, kon je zo iedereen zien lopen enzo.
Stond ook vet grote rij, heb zeker 3 minuten gestaan daar met klein straaltje... super klote.

♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  zondag 6 juli 2003 @ 14:51:04 #112
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11598021
quote:
Op zondag 6 juli 2003 14:21 schreef bierglas het volgende:
rofl zag ze zo je wielie? Ik zou d'r wat anders verteld hebben maarja
Ik zei nog wel iets in de trant van "kun je het zien?!" o.i.d., maar het was gewoon een slettebakje met te veel BReeZaHs op, dus ik heb het maar genegeerd verder.
pi_11646167
Op die openbare hangplees lijkt het altijd net of er van die gastenstaan die over het muurtje heenkijken om hun lengte met jouw lengte te vergelijken. Vooral die ouwe lullen met dikke bierbuiken die die van hun nog amper kunnen zien Gewoon lekker op een toilet met deur gqaan pissen zodat dat stelltej gays naast je niet ziet hoe groot je leuter is
  donderdag 31 juli 2003 @ 00:39:38 #114
62507 Vaal
Kampioen
pi_12130634
Ik had dit ook maar na een dagje Amsterdam met koninginnendag was dit over (Lekker in het openbaar pissen overal dus dag pisangnst
Born To Rock
pi_12142940
jep ook heel veel last van ! is bijzonder frustrerend in de kroeg. sta je daar al een minuut, komt er iemand naast je, hoor je hem pissen, weggaan, en dan pas kan ik pissen

het mag belachelijk klinken, maar bij mij in de buurt is er een super grote fontein, en, omdat het anders echt niet lukt, begin ik altijd aan die fontein te denken. dat helpt (na 30 seconden ofzo)

pi_12173665
quote:

aub serieus reageren.

Ik ken het wel.. Heb het zelf ook als ik denk dat anderen mij kunnen horen. Enige methode is proberen je hoofd leeg te maken, en voor te stellen dat je ergens in the middle of nowhere zit
pi_12174577
Jup denken dat je in the midle of nowhere zit, maar ook gewoon scheit hebben aan het feit dat er andere mensen bij je staan. Lekker boeiend of ze je horen. Iedereen maakt geluid tijdens het plassen, dus toch heel normaal lijkt me zo.

Ik heb er overigens ook moeite mee en ga ook alleen naar een wc met deur.

vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:45:12 #118
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12174964
Erg is dat hè?!?!? Ik had er vaak last van als ik in zo'n openbare pisbakken-collectie stond (nu veel minder).. niet dat ik mee schaam, helemaal niet, maar om de 1 of andere vreemde reden kwam het er dan gewoon niet uitzetten!

Pas wanneer er een 'hokje' vrijkwam kon ik m'n behoefte doen om 't zo maar te zeggen, maar daar buiten ging het gewoon niet (ookal liep ik daarvoor al uren met een zeurende blaas rond)....

...That makes kinda two of us...
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:20:05 #119
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_12175682
Kheb daar ook wel last van. In disco`s etc. En da wil nog wel es problemen geven als je nodig moet.... maar ja wat doe je ertegen he??
pi_12194417
Heb dat dus ook.
Maar eigenlijk pas echt sinds kort.
Weet bijna zeker dat stress en zelfvertrouwen wel een rol spelen.
In ieder geval bij mij wel.
Mede voogdijhouder gurlie
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:31:11 #121
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12245527
Daar ging ik dus weer vanmiddag

In een strandtent aan het Noordwijkse strand, en het lukte niet! Alhoewel dat ook kwam doordat ik een aardig irritant open te maken zwembroek heb

pi_12256142
Je moet gewoon relaxen als je moet pissen. Iedereen moet zijn afvalstoffen kwijt dus je bent echt geen uitzondering.

Heb er zelf ook niet zo'n probleem mee. Probeer de wc hokjes in de US maar eens met die enorme kieren of in een disco waar de heren wc voor de dames wc ligt waardoor iedereen langsloopt.
Misschien gewoon gaan oefenen op een bijzonder lastige plek. Dan gaat het daarna vanzelf.

De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 15:57:44 #123
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_12259455
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 11:24 schreef Xortes het volgende:
Met plassen heb ik dat gelukkig niet, maar met poepen wel... Dan moet je supernodig en ben je bij iemand anders thuis, dan hoor je ze 'bewegen' en dan kan ik het echt niet.
Tip: veel wc papier in de pot douwen! Hoor je 'ze' ook niet!
Die zoute stokjes...
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:57:19 #124
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_12270365
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:42 schreef Bloemkool het volgende:
...Probeer de wc hokjes in de US maar eens met die enorme kieren...
Ja erg hè?!? Daar kwam ik ook op een rotmanier achter in New York eerder dit jaar.. en ik moest toen gewoon zóó nodig (restaurant onder Brooklyn Bridge had van die WC's)
pi_12273987
Ook gehad... kheb er de laatste tijd niet vaak last meer van gehad.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:05:25 #126
28169 Johnson_Lopez
pi_12274853
Ik ga dan meestal een keer , of 2 tegen mijn geval blazen klinkt raar, maar helpt soms wel

Of als er niemand direct naast me staat doe ik mijn ogen weleens dicht en denk ik nergens aan, ff helemaal relaxen, dan lukt het meestal wel

pi_19946853
Lompe topickick misschien maar whatever.

Ik heb hier ook last van
Ik heb nooit echt moeite om een wc te vinden met een dichte deur en dan lukt het wel.
Echter zaterdag avond.... zo'n overvolle kroeg..dan lukt het echt niet. Ik ga meestal uit in 2 verschillende kroegen.
1ste kroeg is een hokje met een deur waar een pisbak hangt van 1 meter waar je met zn 2-en aanstaat. Met voldoende bier op wil het nog wel eens lukken als ik alleen in dat hokje sta. Echter zodra ik de deur achter me hoor opengaan dan is het einde oefening.
In de andere kroeg is er een lange gang waaraan de wc's liggen. probleem is echter dat daar allemaal mensen staan die eff rustig willen praten en de jongens wc heeft geen deur of wat. Iedereen kijkt dus recht die wc's in. Tis een pismuurtje waar telkens minstens 3 gasten staan te zeiken. Ik heb er 1 keer 5 minuten lang in het hoekje gestaan maar zonder resultaat. Echt klote want je moet ontzettend pissen.
Dan maar weer naar buiten, weetend dat je daarna weer een kwartier in de rij kunt gaan staan
Buiten in een donker steegje lukt het wel gewoon. Maar goed dat heeft nu een keer boete voor wildplassen opgelevert dus dat doe ik niet meer. Agent wees me er toen op dat er ook wc's buiten stonden waarvan een op een rustig plein. Goed dacht ik, ga ik daar in het vervolg pissen. Geen probleem daar alleen de laatste 2 weken hebben ze dat ding niet omhoog gehaald (zit normaal in de grond)
Tis gewoon echt kut. Ik sta daar elke keer weer. Denk aan een waterval/stromende kraan! Ontspan! Tis normaal! Iedereen moet!
Maar het blokkeert gewoon daaronder

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelium op 17-06-2004 18:46:10 ]
Jupiler is goed
pi_19949036
Haha shit jammer dat ik nu pas zie dat hier een topic over is.
Ik heb er namelijk ook last van sinds een paar maanden.
Echt vaag want ik heb het eerder nooit gehad.

Hetzelfde als ik probeer te urineren en er praat iemand tegen me, pfff ik kan echt niet pissen en praten tegelijk.

Kga ff topicje verder doorlezen.
pi_19951022
Herkenbaar probleem inderdaad. Je moet er toch wat aan doen, want anders kun je nooit lang uit en is het altijd klote. Als het dan niet lukt dan wil je van de armoe maar naar huis, zodat je eindelijk kan pissen. Maar lukt het wel, dan heb je juist weer helemaal zin om te blijven en is het weer leuk zeg maar. Ik vind zo'n disorder term wel drastisch klinken. Ik heb t persoonlijk nooit als een psychisch probleem ervaren, maar wel als een ongemakellijkheid. Maar het komt op hetzelfde neer, hoe je het ook noemt
pi_19952673
Het komt door je remsysteem (volgens mij heette het zo). Dat is precies dezelfde blokkade die je tegenhoudt als je in je broek wilt pissen. Ook als je naar de w.c. moet, dan kun je bijna niet in je broek pissen (heb ik gehoord ). Dit komt van de zindelijkheidstraining. Als je aan dat remsysteem hebt toegevoegd dat je niet mag pissen in gezelschap, dan heb je dit probleem., maar hoe je ervanaf komt, dat weet ik niet precies. Ik heb het in ieder geval gewoon uit mijn gedrag gemieterd .
pi_19952701
Het probleem dat TS heeft heb ik ook
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:57:27 #132
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19952707
Ik ken niet pissen als ik iemand hoor praten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 17 juni 2004 @ 07:30:46 #133
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_19956496
Ik heb het ook, maar nummer 2 gaat al helemaal kut. I need total silence en ook mniet het idee dat er mensen in de buurt zijn of op mij staan te wachten..

Is echt zwaar kut, camping vakanties zitten er zo niet echt in,..
pi_19957689
Heeft mn vriendj ook, noem ik prestatieangst
pi_19958101
Ken dat probleem ook.
Het ergste is als je op de plee zit en je hoort iemand naast je klateren dan klap het dicht dan wil het niet meer want als ik hun hoor dan horen hun mij ook
Meestal wacht ik tot er doorgetrokken wordt en dan pers ik het eruit.
1 persoons wc's in de kroeg zijn ook erg voral als je zit en er komt iemand binnen, dan hijs ik me broek maar weer op en probeer het op een later tijdstip nog wel een keer.
Het is een vorm van schaamtegevoel
pi_19961617
haaa dat heb ik dus ook, echt superirritant.. wat bij mij meestal wel helpt is me concentreren op iets wat ik zie, een gaatje in de muur ofzo.. en dan denken 'ooh wat een interessant gaatje' dan ontspan je vanzelf omdat je aan iets anders denkt en dan lukt t wel
pi_19972148
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 07:30 schreef Untouchables het volgende:
Ik heb het ook, maar nummer 2 gaat al helemaal kut. I need total silence en ook mniet het idee dat er mensen in de buurt zijn of op mij staan te wachten..

Is echt zwaar kut, camping vakanties zitten er zo niet echt in,..
Nummer 2 doe ik nooit in publieke ruimtes ik moet alleen schijten als ik thuis ben. Ik kan een week op kamp gaan zonder te schijten. Alleen heb je dan een verstopping als je dan weer thuiskomt dus ik moet mezelf dan alltijd dwingen om te gaan schijten, ookal moet ik niet.
Maar dat er niemand in de buurt is vind ik wel prettig. Ik vind het ook ranzig als ik schijtgeluiden van andere hoor.
Jupiler is goed
pi_19972182
Heb ik gelukkig geen last van, vroeger wel een heel klein beetje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19980332
Ik heb het ook wel eens, met uitgaan. Ik moet pissen maar neem expres nog een paar biertjes.
Een vriend van me weet dat ik er af toe moeite mee heb en gaat tegelijk met mij pissen (bij de pisbakken).
Bij mij duurt het echt meer als 5 seconden om op gang te komen.
Wat weleens helpt is een liedje in mn hoofd zingen, dan lukt het wel.
Zoals pas zong ik :1,2,3,4 hoedje van paier in mn hoofd.
En het werkt wel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 18 juni 2004 @ 04:46:09 #140
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_19983400
Ik ken her ook bij de urinoirs. hoewel ik tijdens het wielrennen/hardlopen gewoon even bij een book ga wateren zodner problemen
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_19984130
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Heeft mn vriendj ook, noem ik prestatieangst
En dan maar hopen dat hij niet weet dat jij het zo denigreert
Op zo'n manier zal hij er ook niet snel afkomen he ... Het is geen prestatie-gedoe; je hebt het gewoon niet zelf in de hand
pi_19984525
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:43 schreef Bright het volgende:

[..]

........... je hebt het gewoon niet zelf in de hand
Is ie zo klein dan
pi_19984527
Gewoon je lul naar buiten rollen en druk op de ketel leggen
pi_19984686
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Is ie zo klein dan
Tja ... zo'n lollige opmerking zat er wel in ...
Nee, ik heb m'n handen vol: in de ene 2 biertjes, in de ander een canabis-stokkie; zo kan ik me nog net staande houden als ik met m'n voorhoofd tegen de muur steun
pi_19985059
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:16 schreef Beach het volgende:

[..]

Is ie zo klein dan
Misschien laat ie em vasthouden door z'n buurman, dat kan ook!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19985446
Een paar maten van me hebben het probleem ook.

Ilzelf heb er totaal geen last van. Ik kan altijd overal pissen, maakt niet uit wie het ziet en waar het is. Praten tijdens het pissen is ook geen probleem. Het is in mijn ogen niet iets om je voor te schamen, dus doe ik dat ook niet. Want uiteindelijk is het hele probleem volgens mij toch terug te brengen tot een soort van schaamte of preutsheid.
pi_19985773
zucht ... Nogmaals, voor de hele wereld: Er is geen schaamte of preutsheid; ik ben niet bang dat iemand m'n piemel zou zien, het is geen schaamte, want iedereen moet plassen...
Ik schaam me niet bij m'n vrouw en ook ben ik niet preuts, al helemaal niet naar haar toe. Toch kan ik niet eens plassen als ze in de buurt is.
Het is juist andersom: ik schaam me een beetje voor mijzelf tegenover haar dat ik het niet kan, maar ze weet hoe het zit.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:26:39 #148
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_19985821
Dat heet 'continentie'.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19986149
nee; 'Continentie' is het vermogen om urine of ontlasting op te houden. Dat is dus iets anders dan het tijdelijke onvermogen om urine of ontlasting te lozen
(Gelukkig gaat het bij mij alleen om plassen, maar bij sommigen dus om allebei)
pi_19988278
hahaha, en ook ik dacht dat ik de enige was die dit probleem had. wat dat betreft is geeft het toch een soort opluchting dat er nog vrij mensen hetzelfde probleem hebben. vroeger had ik er ook nooit last van maar op een gegeven moment is het erin geslopen. ik heb toen een keer op een camping gestaan met een paar vrienden en toen gingen we gezamelijk naar de wc (allemaal pisbakken naast en tegenover elkaar) en toen wilde het niet lukken. ze vonden het al zo lang duren en toen ik zei dat ik de laatste tijd moeite heb met plassen in nabijheid van andere lachte ze me een soort uit . daarna heb ik de behoefte niet meer gehad het andere mensen te vertellen, en dacht dat het wel vanzelf over zou gaan maar tot nu toe heb ik er nog last van.

het is ook zo raar, sta ik daar en ik probeer mn plasspieren aan te spannen maar dat lijkt juist averrechts te werken. sta ik ontspannen, dan voel ik juist dat ik niet hoef te plassen. gelukkig heb ik juist weer geen problemen als ik stomdronken met een volle blaas naar de wc ga. dan spuit het er in ene uit .
maar ik zie het eerder als een kleine belemmering, niet echt als een ontzettend probleem. nu al helemaal niet nou ik zie dat er genoeg mensen zijn die het hebben en dat het nog een hele coole naam heeft ook . paruresis
pi_19988566
herkenbaar

alhoewel.. hoe verder de avond vordert hoe makkelijker het gaat
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:09:14 #152
10754 alki
Alfisti
pi_19988646
Hoe meer bier hoe makkelijker t gaat
Cuore Sportivo
pi_19989425
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef Beach het volgende:
Ik heb het ook wel eens, met uitgaan. Ik moet pissen maar neem expres nog een paar biertjes.
Een vriend van me weet dat ik er af toe moeite mee heb en gaat tegelijk met mij pissen (bij de pisbakken).
Bij mij duurt het echt meer als 5 seconden om op gang te komen.
Wat weleens helpt is een liedje in mn hoofd zingen, dan lukt het wel.
Zoals pas zong ik :1,2,3,4 hoedje van paier in mn hoofd.
En het werkt wel
Nou ik zal het eens proberen lol
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 12:09 schreef alki het volgende:
Hoe meer bier hoe makkelijker t gaat
Klopt, maar de situatie is ook wel weer extremer meestal, in zo'n kroeg, waardoor het voordeel van het bier weer verdwijnt.
Jupiler is goed
  zondag 4 juli 2004 @ 11:15:20 #154
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20402803
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 18:50 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ik kan een week op kamp gaan zonder te schijten.
Dat vind ik knap! (serieus). Ik heb een keer een week niet ontlast(naturistencamping..) en was na een paar dagen ziek en zeer vermoeid.....
Die zoute stokjes...
  zondag 4 juli 2004 @ 11:37:02 #155
61258 Aurelium
Aurelius
pi_20403074
quote:
Op zondag 4 juli 2004 11:15 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Dat vind ik knap! (serieus). Ik heb een keer een week niet ontlast(naturistencamping..) en was na een paar dagen ziek en zeer vermoeid.....
Tja ach... tgaat bij mij meestal pas fout als ik thuiskom...
Maar goed, dat heb ik een keer gehad. Nu ga ik op tijd naar de wc.
Jupiler is goed
pi_20404464
Ik heb er steeds minder last van Nu kan ik meteen pissen en heb ik de neiging om bij de buren te kijken serieus gaat automatisch. Dus volgens mij ben ik er wel vanaf
pi_20479676
Hey mijn ex vriend zei dat ook niet te kunnen als ik in de badkamer bleef
Delivered without an information leaflet
  donderdag 8 juli 2004 @ 01:20:49 #158
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_20480622
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:24 schreef gekke_sandra het volgende:
Hey mijn ex vriend zei dat ook niet te kunnen als ik in de badkamer bleef
En terecht. Ik moet er ook niet aan denken dat ik sta te pissen of rustig zit terwijl iv de hele tijd de badkamer in en uit rent.. Brr..
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_20572084
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 01:20 schreef thaduck het volgende:
En terecht. Ik moet er ook niet aan denken dat ik sta te pissen of rustig zit terwijl iv de hele tijd de badkamer in en uit rent.. Brr..
Ik vind het iets moois als je op n punt in je relatie bent dat ik mn tanden sta te poetsen en hij gewoon gaat plassen
pi_20572135
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:47 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik vind het iets moois als je op n punt in je relatie bent dat ik mn tanden sta te poetsen en hij gewoon gaat plassen
Wat je mooi noemt !
pi_20572199
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat je mooi noemt !
Haha, ja, ik vind dat echt iets schattigs
pi_20572261
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:51 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Haha, ja, ik vind dat echt iets schattigs
Ieder zijn ding .
pi_20572403
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:47 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind het iets moois als zij gewoon gaat plassen als ik op de wc zit... maar da's persoonlijk natuurlijk!
Don't hurry, be crappy!
pi_20584638
quote:
Op maandag 12 juli 2004 13:59 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Ik vind het iets moois als zij gewoon gaat plassen als ik op de wc zit... maar da's persoonlijk natuurlijk!
*zucht..
pi_20591160
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:19 schreef gekke_sandra het volgende:
*zucht..
hahaha... ja 't kan altijd gekker! En toegegeven, dit is een beetje van het ene extreme in 't andere.
Don't hurry, be crappy!
pi_20624914
ik heb dr ook al tijden last van
poosje geleden , zei ik het tegen maar maten van me dat ik dr moeite mee heb. werd nogal uitgelachen , best wel ff kloten.
je doet er niets aan helaas!
soms lukt het , en dan voel je je gewoon lekker in je vel ineens dat het wel lukt ,
geeft gewoon een kick .
opzich best een stom iets.
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
pi_20668007
Ben op een linkje gestuit... misschien heeft iemand er wat aan:
Overcoming the fear of public restrooms
Is alleen wel in het engels.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 02:41:45 #168
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_20681163
TVP.

Hier heb ik dus ook last van. Ik probeer mezelf er vanaf te helpen door idd proberen niet na te denken en mezelf te laten wennen aan die pisbakken. Was vd week in een cafe in Renesse en moest naar de plee. Ik kwam t herentoilet binnen en er was niemand ! Ik dacht yes!! DE ideale gelegenheid om te oefenen. Dus ik helemaal naar de laatste bak helemaal in het hoekje. Heb ik m er net uitgehaald, komt er ineens een ventje binnen lopen En wat denk je, of all pisbakken komt ie dus in die ene PAL naast mij staan. En hij begint nog tegen me aan te lullen ook... GRR ^&@%(&^@%(@#% Er kwam bij mij dus niks meer uit. Ik deed maar net alsof ik klaar was en keerde met een volle blaas terug bij mn gezelschap aan de bar
....in de donkere nacht.
pi_20683852
Ja ik heb ook wel eens een minuut lang loos bij zo'n pisbak gestaan zonder dat het wilde vloeien . Gewoon ff naar zo'n wc met een deurtje gaan. Heb het trouwens niet altijd, maar heel soms...
pi_20689470
heb hetzelfde.. nooit lukt het in openbare pisgelegenheden, alleen die met die deurtjes.. dat gaat allemaal goed, als ik maar weet dat er niet niemand binnen kan komen-me kan zien. Het is me een raadsel waardoor het komt dat ik me niet op mijn gemak kan voelen, zover ik weet schaam ik me niet voor mijn leuter en ook niet tegenover mijn vriendin. Misschien heb ik wat aan sommige suggesties hier in het forum, ik blijf hier in ieder geval terugkijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door 4nima op 19-07-2004 16:48:22 ]
forum.fok.nl
  zondag 18 juli 2004 @ 17:04:27 #171
15453 oorlog
The one and only
pi_20702956
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 18:54 schreef M4stermind het volgende:
Haha dat is niet de enige reden dat ze naar zo'n "poephok" gaan.

Wordt veel gebruikt in die "poephokken". Bij de Matrixx staan er bijvoorbeeld altijd rijen voor de "poephokken", terwijl je bij de urinoirs gewoon kan plassen. Stelletje junkies. haha
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:54:33 #172
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_20748668
Haha ik heb soms ook last van dit 'fenomeen' maar als ik me gewoon even concentreer en de rest van de wereld even 'uitzet' lukt het prima ;P

Advies; gewoon je leren visualiseren dat je gewoon thuis bent of ergens anders waar je gewoon in je eentje op de plee zit ;P
Senatus Populus Que Romanus
pi_20775747
Ik heb dr ook wel eens last van.

Ik had het pasgeleden nog wat vager.. gewoon thuis: denken stel je voor dat ik nu ook niet kan pissen. En dan lukt het zelfs thuis ook niet
pi_20784649
Vorige keer had ik het ook weer es in de piswc.. ik was gewoon vet van de kaart ook.. ik zo "fuk man ik kan gewoon niet pissen "
Iedereen me een beetje krom aankijken..
Mwoaha ze waren wel snel weg
pi_20784813
ik heb het vooral in cafe's en zo. als ik daarentegen buiten ben heb ik er geen enkel probleem mee. tegenwoordig doe ik in het cafe in de WC mn ogen dicht en probeer me zelf in te beelden dat ik buiten sta. soms werkt het.
pi_20804543
Ik kan nooit plassen in het bijzijn van de nachtzuster
pi_26309100
  zondag 17 april 2005 @ 22:52:43 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26309860
Drie maal is scheepsrecht, NiteSpeed.
Slotje wegens onzinnig blijven kicken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')