Ik kan dus heel slecht plassen als er om me heen allerlei mensen zijn of bewegen.
Voorbeeld 1: In een cafe of disco moet ik heel nodig naar de wc. Zodra ik het herentoilet binnenstap hoef ik al niet na te denken over de urinoirs, want daar kan ik toch niet plassen. Als ik naast mensen sta lukt het me niet. Dan maar een toilet met een deur. Als die al vrij is. Maar zelfs dan lukt het soms niet. Wetende dat er mensen op me wachten en de geluiden om me heen hoor. Uit overmaat van ramp verlaat ik het toilet dan weer om met volle blaas weer terug te keren .
Voorbeeld 2: In het studentenhuis waar ik woon bevindt zich de douche en het toilet in het midden van het gebouw. Het is er doodstil en je hoort alle bewegingen op de gang er omheen. Als ik dan naar de wc ga en mijn huisgenoten zijn thuis, en die lopen rond enzo.. dan lukt het me ook niet. Soms helpt het als ik de kraan open zet. Dan hoor ik meer die kraan. Of soms mijn oren dicht. Maar het blijft erg moeilijk.
Wie kent dit probleem? Wie heeft oplossingen?
aub serieus reageren.
Sorry, dat moest er echt even uit... kan me verder voorstellen dat het erg vervelend is Zelf heb ik er gelukkig geen last van.
quote:Laat ik nou meteen aan mezelf gedacht hebben toen Koos zijn probleem zich voordeed.... dus ik vond het niet gek dat jij daar ook aan moest denken hoor.
Op donderdag 20 september 2001 22:10 schreef Fannetje het volgende:
Waarom moet ik nou toch meteen aan Koos van BB2 denken?Sorry, dat moest er echt even uit... kan me verder voorstellen dat het erg vervelend is
Zelf heb ik er gelukkig geen last van.
quote:
Op donderdag 20 september 2001 22:15 schreef speknek het volgende:
Dus dan sta je daar met spekkie in je handen terwijl dat vliegtuigje heeeel langzaam voorbij komt taxieën.
Da's beswel beschamend.
Maar op de een of andere manier kan ik stil plassen als het moet! Gelukkig!
quote:en dan die blikken, zovan wat doet hij daaar nou weer?
Op donderdag 20 september 2001 22:26 schreef RaisinGirl het volgende:
quote:Ik denk inderdaad dat DAT het is... dan ga ik daar aan denken en dan lukt het helemaal niet meer
Op donderdag 20 september 2001 22:23 schreef Meneer_Aart het volgende:
Niet kunnen plassen als er anderen bij zijn, dat heb ik soms ook. Zeer irritant, vooral omdat het zo raar staat wanneer je daar al een tijdje staat en het helemaal stil is.
quote:Jaja, ik zie het helemaal voor me. Spekkie
Op donderdag 20 september 2001 22:28 schreef speknek het volgende:[..]
en dan die blikken, zovan wat doet hij daaar nou weer?
quote:En dan zodra de deur zich sluit *aaaaaaah* kan het ineens wel
Op donderdag 20 september 2001 22:29 schreef Dixidito het volgende:[..]
Ik denk inderdaad dat DAT het is... dan ga ik daar aan denken en dan lukt het helemaal niet meer
quote:De vraag is dus.. hoe doe je dat?
Op donderdag 20 september 2001 22:30 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik moet 'm beter africhten.
TIP 1 Je moet gewoon eraan denken dat het keutelen en plassen heerlijk is . Een lekkere, dampende, naar het binnenste van jou ruikende bruine vrind in die mooie witte pot deponeren moet een verlossing zijn
.
TIP 2 Neem eens je post mee. De reclame van Dynabyte, Praxis of andere fullcolour reclamefolders doen 't ook goed. Ga vooral NIET je studieboeken meenemen, dan val ik altijd in slaap
(net als op school)
SUC6
quote:*proest*
Op donderdag 20 september 2001 22:35 schreef Meneer_Aart het volgende:
Misschien zijn er cursussen voor
quote:LOL !!!!!!!
quote:Inderdaad die zijn er. Naar schatting hebben ongeveer 7% van alle mensen in meer of mindere mate last van deze fobie die paruresis word genoemd
*rent naar wc*
Ik heb geen oplossing voor je, maar ik kan je wel zeggen dat je niet de enige bent.
quote:Dat is fijn om te horen
YOU ARE NOT ALONE. In fact, recent studies show that about 7% of the public, or 17 million people, may suffer from this social anxiety disorder. Often referred to as Pee-Shy, Shy-Bladder, Bashful Bladder, etc., avoidant paruresis is nothing to be ashamed of, and you have made an important step simply by finding this website.
Je moet je eens afvragen waarom het dan niet lukt, bij mij lukt het dan niet omdat ik gewend ben om in mijn eentje te plassen...zonder anderen in de buurt ...dicht in de buurt dan. In afgesloten ruimte in een cafe gaat het bij mij ook makkelijker.
Misschien ben jij wel gewend om te plassen thuis op je eigen plee, en dat het een vreemde situatie is voor jou om te pissen waar andere mensen zijn en een andere pot.
Het is misschien zo dat zoals Freud zegt...bestraffing en beloning...je werd beloond omdat je in stilte kon zeiken...niemand die je kon horen...je kon je helemaal ontspannen.
Nu andere mensen je horen plassen....dan wordt je ritme verstoord en wordt je volgens Freud bestraft...je wilt weer plassen zoals je deed toen je zelfstandig kon zeiken...lekker rustig zonder dat mensen het hoorden.
Je moeder en vader hoorden het wel...maar daarvoor schaamde je je niet.
Is maar een idee...kan het niet anders verklaren.
Ik ben best een beetje trots op je
quote:Djeez Welke mannen hebben hier nog meer last van ?
Op donderdag 20 september 2001 22:05 schreef Dixidito het volgende:
Wie kent dit probleem?
quote:eh wat hoor jij dan bewegen
Op vrijdag 21 september 2001 11:24 schreef Xortes het volgende:
dan hoor je ze 'bewegen'
-Urinoirs met hard zingend/fluitend persoon naast je of nog erger die met je begint te praten.
WC's waar iedereen je gewoon kan zien staan en dat je ZIET/HOORT dat ze op je staan te wachten. (Denk aan: Open WC in MacDonald's met Koninginnedag in Amsterdam)
Heb jij ook dat als je eenmaal bezig bent het verder wel goed gaat?
quote:hahah ik pers het er dan extra hard uit zodat ze kunnen horen wat voor waterval ik teweeg breng. Maar ja ik heb dan ook geen last om te plassen
Op donderdag 20 september 2001 22:09 schreef jerney het volgende:
Ik weiger te plassen als mensen me zouden kunnen horen
Gelukkig kan ik tegenwoordig het toilet verlaten met een opgelucht gevoel. Wat ik nu doe is mun spieren ontspannen, beginnend met mijn schouders en dan armen, borst en buik. Vervolgens tel ik af van 5 tot 0 en tussen de 1 en 0 begint het vrijwel altijd al te stromen.
Oh, en ik heb het nog een keer vanaf een waterfiets gehad in Praag dat het niet lukte terwijl ik onwijs nodig moest. Maar toen ben ik op de kant gesprongen (uiteraard met mijn voeten in het water, hoe kan het ook anders) en toen heb ik daar heerlijk staan wateren
Maarja dat lijkt me niet zo handig als je een piemel in je hand hebt
Een op de tien mannen heeft last van paruresis, een chique woord voor plankenkoorts of plas-angst. Als je nerveus bent, trekken je spieren die het urineren controleren ongewild samen. Daardoor kan de urine de blaas niet verlaten. Bij sommige mannen gaat de paruresis zover dat ze alleen in een openbaar toilet kunnen urineren als het verder helemaal verlaten is.
Als het kleinste kamertje niet totaal privé blijkt, gebruik dan deze methode: haal diep adem en span de spieren van je bekken aan, ontspan en adem uit. Herhalen totdat je iets hoort klateren. Paruresis verdwijnt meestal zodra je begonnen bent.
Bron: Men's Health - 4e jaargang, nr.6, juli/augustus 2001, pagina 90
Plassen op een openbaar herentoilet (gewoon, met deur en al): niks mis mee. Best gezellig beetje non-converseren met je buurman:
- Zooooo....
- Hehe....
- Nou dat lucht op...
- Jahh...
- Tering, al dat bier...
- Moet je van pissen, man...
- Inderdaad...
- Hoi.
- Later.
Dan lees je nog een paar dingen over ademenhalings oefeningen en gewoon lekker wezenloos voor je uit staren, zonder dat je jouw omgeving bewust opneemt. (peripheraal zicht voor de kenners) De combinatie van die 2 werkt verbluffend goed.
Het valt me tegenwoordig op dat een hele hoop heren altijd zo gestressed naar beneden zitten te kijken. Iets met het idee van:"doet het nou nog een keertje??"
Als mensen nog wat te doen willen hebben tijdens het plassen zoek dan nog eens bij google op: "kegel excercises"
Gelukkig is dat nu wel over. Hoewel ik het soms nog wel moeilijk vind. Meestal helpt het als ik iets lees, al zijn het maar de ingrediënten van een potje handsoap
prrrrr
Zelf gelukkig vrijwel geen last van, ik denk dan maar we zijn allemaal mensen en moeten plassen en mannen doen dat met een slurfje, de een is groter dan de ander maar het gaat door dezelfde uitgang naar buiten
oplossing, denk onder het plassen aan iets en probeer je omgeving van je af te zetten, bij mij helpt men vriendin :9
hier nog even opgesomt:
- Schijt aan alles hebben (letterlijk en figuurlijk )
- Voor je uit staren, of op de vlieg mikken
- Met je medeplasser gaan "lullen" (figuurlijk )
- Bij een pisbak de hoek pakken en de buurman een paar graden de rug toe keren.
- Je goed ontspannen (ademhaling enzo)
- Denken dat je héél nodig moet (en dat moet je meestal ook)
- Er niet aan denken dat je die angst hebt (de angst houdt zich zelf in stand)
- bla,bla en lukt het toch niet, dan pak je gewoon de privé-plee. Zeik dan niet de hele pot nat, is zo vervelend voor de mensen die serieus willen schijten
en het is helemaal een ramp als je een blaasontsteking hebt
wat kan helpen; op vakantie gaan naar een camping, dan MOET je het op een gegeven moment kunnen
ik kan trouwens ook niet pissen in een urinior
ik denk altijd dat er dan van die vieze oude mannetjes naast me gaan staan en eroverheen gaan kijken
iig suc7 en sterkte
quote:doet me denken aan dronken @ duinrell
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:46 schreef chocolatemoeze het volgende:
- bla,bla en lukt het toch niet, dan pak je gewoon de privé-plee. Zeik dan niet de hele pot nat, is zo vervelend voor de mensen die serieus willen schijten
Maar in de kroeg niet, daar moet ik altijd veels te nodig zeiken
Ik heb het niet alleen in de kroeg, maar ook als ik geluiden hoor, waar dan ook. Maar het rare is : Ik plas gewoon met de deur open als mijn vriendin er is. Dat is dan weer geen probleem.
Beetje lastig onderwerp om aan te snijden ook : He kan je even stil zijn, want ik moet plassen!
Dus laten we het met z'n allen in de publiciteit brengen, zodat mensen het niet meer vreemd vinden. Ik denk aan niet-kunnen-plassen bijeenkomsten, NKP-praatgroepen, NKP-reclamespots, NKP-magazines, enz.
NKP-ers kruip uit uw stulp en verenig u!
quote:Pis gewoon tegen de muur, dat gaat nog beter.
Op donderdag 20 september 2001 22:18 schreef Myster_E het volgende:
Als ik iets irritant vind is het wel het geluid van een waterstraal die in een wc valt van grote hoogte, gadver daar ga ik altijd van rillen. Pis dus voortaan tegen de rand (binnenkant) van de wc zodat je geen spetter geluid hoort.
En als er problemen met poepen hebt moet je gewoon denken "ze zullen het wel grappig vinden als ze me horen", en er zelf ook om kunnen lachen dat mensen je horen. Iedereen poept, en vind het grappig als hij iemand hoort, dus gun die mensen hun lol
quote:Omkleden in een openbare omkleed zooi bij een zwembad vind ik al een hel. Dat ding is van mij, niet van de rest van de wereld:p
Op woensdag 16 april 2003 23:18 schreef M4stermind het volgende:
Durven de mensen die dit probleem hebben ook niet na het sporten met andere jongens in de gezamenlijke doucheruimte zich te douchen? Wat het lijkt me toch echt een preutsheidprobleem.
Probeer es gewoon aan iets heel anders te denken dan aan je omgeving, of je bijvoorbeeld thuis staat te plassen.
Het beste ermee
Ik ben blij dat ik daar geen last van heb, zou er niet aan moeten denken dat ik met uitgaan de hele nacht mijn zeik moest ophouden.
"Wil jij even dat zeepje voor me oppakken..."
Ik moet er niet aan denken...
Pissen in de pisbak terwijl er andere mensen bij zijn vind ik trouwens niet zo'n probleem
Het meest erge vind ik als, je in een discotheek staat. Mensen denken gelijk dat je aan de drugs bent.
quote:Nee, dat heeft er dus echt absoluut niets mee te maken. Erg kortzichtige mening, sorry.
Durven de mensen die dit probleem hebben ook niet na het sporten met andere jongens in de gezamenlijke doucheruimte zich te douchen? Wat het lijkt me toch echt een preutsheidprobleem.
groet, Sotho
'k Heb gisteren eens een beetje gekeken en er zijn idd veel jongens die naar het poephok gaan terwijl er nog veel ruimte bij de pisbakken is.
Ook een gozert zag ik idd (met een schuin oog) dat ie niet kon pissen...
Zodra er een deur tussen zit heb ik er niet zo veel last van
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 03:15 schreef thaduck het volgende:
Zou ut te maken kunnen hebben met iets in de geest van maagd zijn? Dat je als je nog maagd bent meer bang bent om gezien te worden dan in het geval van niet maagd zijn en er al meer aan gewend zijn dat je bekeken word?
quote:Grappig, toen ik stomdronken in een disco was kwam er niet eens een druppel uit terwijl ik toch minimaal een vol kwartier heb stilgestaan... Ben daarna even bij een familielid in de buurt gaan pissen om daarna terug te keren:)
Op vrijdag 18 april 2003 22:17 schreef notnajja het volgende:
Dit is gedragspsychologisch wel verklaarbaar: mensen die zich ondergeschikt voelen hebben moeite hiermee, want in iemand nabijheid plassen is teken van overheersen (en minachten): zo van, ik heb lak aan je, ik pis op je gebied (of er net naast). Daarom stokt soms je plas als iemand naast je komt staan. Dominante figuren hebben daar duidelijk minder problemen mee. Wat ook helpt is dronkenschap, dan word je ego opgepompt door de drank en dan voel je je mans genoeg om lak te hebben aan anderen en zeik je desnoods tegen iemands portiek, wat een echte belediging is...
quote:Alleen voorbeeld 1 ken ik, heel goed, ik kan niet plassen als er anderen aanwezig zijn. Ik probeer het niet eens meer. Ben nu 39 en het is nooit veranderd.
Allereerst: ik plaats dit topic in R&P omdat ik denk dat het iets met de psychologie te maken heeft. Iets met mijn gedachten, weet het wel zeker trouwens.Ik kan dus heel slecht plassen als er om me heen allerlei mensen zijn of bewegen.
Voorbeeld 1: In een cafe of disco moet ik heel nodig naar de wc. Zodra ik het herentoilet binnenstap hoef ik al niet na te denken over de urinoirs, want daar kan ik toch niet plassen. Als ik naast mensen sta lukt het me niet. Dan maar een toilet met een deur. Als die al vrij is. Maar zelfs dan lukt het soms niet. Wetende dat er mensen op me wachten en de geluiden om me heen hoor. Uit overmaat van ramp verlaat ik het toilet dan weer om met volle blaas weer terug te keren
.
Voorbeeld 2: In het studentenhuis waar ik woon bevindt zich de douche en het toilet in het midden van het gebouw. Het is er doodstil en je hoort alle bewegingen op de gang er omheen. Als ik dan naar de wc ga en mijn huisgenoten zijn thuis, en die lopen rond enzo.. dan lukt het me ook niet. Soms helpt het als ik de kraan open zet. Dan hoor ik meer die kraan. Of soms mijn oren dicht. Maar het blijft erg moeilijk.
Wie kent dit probleem? Wie heeft oplossingen?
aub serieus reageren.
ook op die dngen die op straat staan, met 4 van die urinours lukt het wel gewoon. heeel naar probleem iig
Laatst op wintersport gingen we apres-skieen. Veel bier enzo dus ik moest zeiken. Ik ging naar de jongensplee, in de verwachting gewoon naar zo'n hokje te gaan. Kut, blijkt er alleen zo'n pisbak te zijn. Toch maar proberen, aan iets anders proberen te denken enzo. Lukte bijna, maar toen begon een gast te praten enzo.....ik terugkletsen etc. Na 5 minuten daar gestaan te hebben begon die gast te vragen waarom ik nog niet aan het zeiken was....kutttt. Uiteindelijk maar weggewandeld.....onverrichter zake.
Toch vind ik het een raar probleem.....dat je psychische toestand uiteindelijk de controle heeft over een bepaald spiertje in je lichaam.
gaat trouwens makkelijker als je een paar biertjes achterover hebt geslagen. Het is dus echt iets wat in je hoofd zit.
quote:Jammer...
Op donderdag 20 september 2001 22:09 schreef jerney het volgende:
Ik weiger te plassen als mensen me zouden kunnen horen
want ik kan best geil worden van het zien of horen van plassende vrouwen. ik snap niet dat er vrouwen zijn die zich hiervoor schamen, ik bewonder dat juist in zeer hoge mate. ik kick daar best wel op eerlijk gezegd en bewonder vrouwen die me daar van laten genieten, liefst bewust.
overigens moet ik het ook beslist niet hebben van urinoirs, dan krijg ik ook niets voor elkaar. maar dat komt omdat ik als man niets van andere mannen moet hebben, ik zou tussen een stel meiden geen enkele moeite ermee hebben. kijk, das weer een hele apparte wending hieraan he ?
Peepo
[Dit bericht is gewijzigd door Peepo46 op 22-04-2003 23:17]
heel merkwaardig. heb ik alleen bij vreemde mensen. als ik samen met een vriend op de pot sta heb ik der geen last van, alleen bij wildvreemden.
Ik was dus met een maat in Antwerpe gaan "winkele" , meer vrouwe kijke, maar ja....
Ennuhm ik moest zeike, dus ff langs de Mac, en ik naar die plee daar...
maar voor de vrouwenwc moest je rechtdoor, en de jongenswc moest je links, die deuren stonden zo tegen elkaar aan bijna , snap je ?
En er stond een rij bij de meiskes... en de deur van de jonges ston open, dus ja ik gewoon naar binnen gelopen (bij de jonges) en ik ging bij zoon pisbak staan, en ik kijk naar de deuropening, en daar staat zoon superlekker blondje, echt perfecht bijna
Dus ik ston daar zo, kwam nix uit een halve minuut tot een minuut gestaan, en af en toe ff naar da blondje kijke
ik was trouwens nix verkeerds aan het doen or
Maar ja... het lukte me maar niet, want zij keek ook regelmatig, en ik durfde er toen ik maar weg liep zonder te plassen ook nix tege te zegge
En toen ik trug buite was moest ik weer maar ja ik ben maar verder gelope, half uurke later ergest anders gepist
quote:nee, dat is het niet; daar heb ik ook geen problemen mee. Ook het maagd-zijn wat was geopperd niet (ben getrouwd), alleen het plassen lukt niet, zelfs niet als m'n vrouw ook in de badkamer is als ik daar moet plassen... Het is wel vervelend, maar niets aan te doen.
quote:Tja ... met een stijve lukt't natuurlijk nooit
Op donderdag 3 juli 2003 23:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik had er vanmiddag nog maar eens last van, lang geleden dat er op dit topic is gereageerd, maar ik wil het toch ff kwijt![]()
...
en ik kijk naar de deuropening, en daar staat zoon superlekker blondje, echt perfecht bijna
best wel minder, maar ik weet niet wat ik er aan moet doen.
quote:Whahaha nee dat was het niet nee... maar ze mocht me wel helpen, daar niet van
Op vrijdag 4 juli 2003 11:36 schreef Bright het volgende:[..]
Tja ... met een stijve lukt't natuurlijk nooit
quote:Ik ben wel maagd
Op vrijdag 4 juli 2003 11:21 schreef Bright het volgende:[..]
nee, dat is het niet; daar heb ik ook geen problemen mee. Ook het maagd-zijn wat was geopperd niet (ben getrouwd), alleen het plassen lukt niet, zelfs niet als m'n vrouw ook in de badkamer is als ik daar moet plassen... Het is wel vervelend, maar niets aan te doen.
Maar nog een tip:
- Just let it Gooooo with the Flooowwwwww....
- Ga een spelletje spelen met jouw slurf en zijn slurf niet denken bah maar lees verder:
Jij trekt um eruit en mikt die hogedrukstraal op zijn mikpunt dan spat het richting hem en hij heb zijn broek nat. Jij heb kenne pisse en hij heb zun broek nat een leuke ontgroening dacht ik zoooo
Offtopic: hoe zouden mensen opkijken als je in zo'n urinoir begint te schijten?
quote:Ik heb zelf eigenlijk nooit last van het probleem van de TS, maar wat ik pas meemaakte was wel erg vaag: stond bij zo'n pisgoot in een discotheek te zeiken, komt er ineens een of ander slettebakje binnengelopen en die gaat een beetje "over mijn schouder meekijken". Het was zo'n smerig breezergeval, dus heb maar gewoon doorgezeken en ben toen weer weggegaan... Best raar toch wel...
Op donderdag 3 juli 2003 23:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:
knip
quote:Whahahahhaaha
Op zondag 6 juli 2003 01:17 schreef SurfDude het volgende:[..]
knip
quote:rofl zag ze zo je wielie? Ik zou d'r wat anders verteld hebben maarja
Op zondag 6 juli 2003 01:17 schreef SurfDude het volgende:[..]
Ik heb zelf eigenlijk nooit last van het probleem van de TS, maar wat ik pas meemaakte was wel erg vaag: stond bij zo'n pisgoot in een discotheek te zeiken, komt er ineens een of ander slettebakje binnengelopen en die gaat een beetje "over mijn schouder meekijken". Het was zo'n smerig breezergeval, dus heb maar gewoon doorgezeken en ben toen weer weggegaan... Best raar toch wel...
Maar ik heb ook last van dit probleem. Super kut.
Laatst in een disco. Waren van die hangplee's, maar ook van die zitwc's dus. ALleen hetprobleem, daar hong maar zo'n super klein klapdeurtje voor, kon je zo iedereen zien lopen enzo.
Stond ook vet grote rij, heb zeker 3 minuten gestaan daar met klein straaltje... super klote.
quote:Ik zei nog wel iets in de trant van "kun je het zien?!" o.i.d., maar het was gewoon een slettebakje met te veel BReeZaHs
Op zondag 6 juli 2003 14:21 schreef bierglas het volgende:
rofl zag ze zo je wielie? Ik zou d'r wat anders verteld hebben maarja
het mag belachelijk klinken, maar bij mij in de buurt is er een super grote fontein, en, omdat het anders echt niet lukt, begin ik altijd aan die fontein te denken. dat helpt (na 30 seconden ofzo)
quote:Ik ken het wel.. Heb het zelf ook als ik denk dat anderen mij kunnen horen. Enige methode is proberen je hoofd leeg te maken, en voor te stellen dat je ergens in the middle of nowhere zit
Wie kent dit probleem? Wie heeft oplossingen?aub serieus reageren.
Ik heb er overigens ook moeite mee en ga ook alleen naar een wc met deur.
Pas wanneer er een 'hokje' vrijkwam kon ik m'n behoefte doen om 't zo maar te zeggen, maar daar buiten ging het gewoon niet (ookal liep ik daarvoor al uren met een zeurende blaas rond)....
In een strandtent aan het Noordwijkse strand, en het lukte niet! Alhoewel dat ook kwam doordat ik een aardig irritant open te maken zwembroek heb
Heb er zelf ook niet zo'n probleem mee. Probeer de wc hokjes in de US maar eens met die enorme kieren of in een disco waar de heren wc voor de dames wc ligt waardoor iedereen langsloopt.
Misschien gewoon gaan oefenen op een bijzonder lastige plek. Dan gaat het daarna vanzelf.
quote:Tip: veel wc papier in de pot douwen! Hoor je 'ze' ook niet!
Op vrijdag 21 september 2001 11:24 schreef Xortes het volgende:
Met plassen heb ik dat gelukkig niet, maar met poepen wel... Dan moet je supernodig en ben je bij iemand anders thuis, dan hoor je ze 'bewegen' en dan kan ik het echt niet.
quote:Ja erg hè?!? Daar kwam ik ook op een rotmanier achter in New York eerder dit jaar.. en ik moest toen gewoon zóó nodig (restaurant onder Brooklyn Bridge had van die WC's)
Op woensdag 6 augustus 2003 13:42 schreef Bloemkool het volgende:
...Probeer de wc hokjes in de US maar eens met die enorme kieren...
Of als er niemand direct naast me staat doe ik mijn ogen weleens dicht en denk ik nergens aan, ff helemaal relaxen, dan lukt het meestal wel
Nummer 2 doe ik nooit in publieke ruimtesquote:Op donderdag 17 juni 2004 07:30 schreef Untouchables het volgende:
Ik heb het ook, maar nummer 2 gaat al helemaal kut. I need total silence en ook mniet het idee dat er mensen in de buurt zijn of op mij staan te wachten..
Is echt zwaar kut, camping vakanties zitten er zo niet echt in,..
En dan maar hopen dat hij niet weet dat jij het zo denigreertquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Heeft mn vriendj ook, noem ik prestatieangst![]()
Is ie zo klein danquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:43 schreef Bright het volgende:
[..]
........... je hebt het gewoon niet zelf in de hand
Tja ... zo'n lollige opmerking zat er wel in ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Is ie zo klein dan![]()
Misschien laat ie em vasthouden door z'n buurman, dat kan ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Is ie zo klein dan![]()
Nou ik zal het eens proberen lolquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef Beach het volgende:
Ik heb het ook wel eens, met uitgaan. Ik moet pissen maar neem expres nog een paar biertjes.
Een vriend van me weet dat ik er af toe moeite mee heb en gaat tegelijk met mij pissen (bij de pisbakken).
Bij mij duurt het echt meer als 5 seconden om op gang te komen.
Wat weleens helpt is een liedje in mn hoofd zingen, dan lukt het wel.
Zoals pas zong ik :1,2,3,4 hoedje van paier in mn hoofd.
En het werkt wel![]()
Klopt, maar de situatie is ook wel weer extremer meestal, in zo'n kroeg, waardoor het voordeel van het bier weer verdwijnt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:09 schreef alki het volgende:
Hoe meer bier hoe makkelijker t gaat
Dat vind ik knap! (serieus). Ik heb een keer een week niet ontlast(naturistencamping..) en was na een paar dagen ziek en zeer vermoeid.....quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik kan een week op kamp gaan zonder te schijten.
Tja ach... tgaat bij mij meestal pas fout als ik thuiskom...quote:Op zondag 4 juli 2004 11:15 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Dat vind ik knap! (serieus). Ik heb een keer een week niet ontlast(naturistencamping..) en was na een paar dagen ziek en zeer vermoeid.....
En terecht. Ik moet er ook niet aan denken dat ik sta te pissen of rustig zit terwijl iv de hele tijd de badkamer in en uit rent.. Brr..quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:24 schreef gekke_sandra het volgende:
Hey mijn ex vriend zei dat ook niet te kunnen als ik in de badkamer bleef
Ik vind het iets mooisquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:20 schreef thaduck het volgende:
En terecht. Ik moet er ook niet aan denken dat ik sta te pissen of rustig zit terwijl iv de hele tijd de badkamer in en uit rent.. Brr..
Wat je mooi noemtquote:Op maandag 12 juli 2004 13:47 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik vind het iets mooisals je op n punt in je relatie bent dat ik mn tanden sta te poetsen en hij gewoon gaat plassen
Haha, ja, ik vind dat echt iets schattigsquote:Op maandag 12 juli 2004 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat je mooi noemt!
Ieder zijn dingquote:Op maandag 12 juli 2004 13:51 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha, ja, ik vind dat echt iets schattigs
Ik vind het iets moois als zij gewoon gaat plassen als ik op de wc zit... maar da's persoonlijk natuurlijk!quote:Op maandag 12 juli 2004 13:47 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind het iets mooisals je op n punt in je relatie bent dat ik mn tanden sta te poetsen en hij gewoon gaat plassen
*zucht..quote:Op maandag 12 juli 2004 13:59 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ik vind het iets moois als zij gewoon gaat plassen als ik op de wc zit... maar da's persoonlijk natuurlijk!
hahaha... ja 't kan altijd gekker!quote:Op maandag 12 juli 2004 22:19 schreef gekke_sandra het volgende:
*zucht..
Haha dat is niet de enige reden dat ze naar zo'n "poephok" gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2003 18:54 schreef M4stermind het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |