Ben benieuwd.
Slecht!
Wie heeft die foto van Tararaboemdijee + hoed nog, zo ziet MJ er ook uit.
quote:eerm, deze was eerder.
Op vrijdag 21 september 2001 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Clip Wacko Jacko
quote:ik wil niet eens weten hoe jij eruit ziet. Maar tegen wil en dank weet ik nu hoe je in elkaar zit.
Op vrijdag 21 september 2001 19:08 schreef SunChaser het volgende:Wie heeft die foto van Tararaboemdijee + hoed nog, zo ziet MJ er ook uit.
quote:Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he. Maar laat verder maar hangen.
Op vrijdag 21 september 2001 19:30 schreef SunChaser het volgende:
Oei, een hardcore Michael Jackson fan. Maarre, ik vind de vergelijking eerder een belediging voor Tara dan voor MJ hoor.
quote:mwoah...
Op vrijdag 21 september 2001 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Is het een parodie ofzo? Is dezelfde setting als Smooth Criminal en hij komt niet onder zijn hoed vandaan. Hij danst nog hetzelfde als 15 jaar terug.
Slecht!
15 jaar terug danste hij véél strakker dan dit halfgare geklungel... dans dan niet!
en hij heeft zo'n wijvenstem... praat dan niet!
en wat een stom begin!!! doe dan geen film-clip als je niet kan acteren!
'k vond 't echt een prul van een clip... maak dan geen clip!
Erg jammer wat er van hem geworden is (of wat hij zichzelf heeft aangedaan).
Die hoekige dansstyle vind ik ook niets, heb liever die funky/soul-dansstyle uit de Jackson 5 periode. Maar ja, dan ga je wel erg ver terug.
Wel fijn overigens om weer 'es mensen op een lekkere beat te zien dansen, want een lekker nummer, dat vind ik 't wel.
HAHAHAHA ook nog echt!!
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 19:24 schreef zodiakk het volgende:[..]
ik wil niet eens weten hoe jij eruit ziet. Maar tegen wil en dank weet ik nu hoe je in elkaar zit.
Als je nog in zijn uiterlijk geinteresseerd bent, zie dit topic
Ik dacht eerst dat het zown 'fake' clip was... zown nabouwerig iets....
Met een een of ander 'gedrocht' als MJ.... maar het was hem zelf.... jesus wat is die gast een freak geworden! ik moet bij hem in de leer!!
ik zag um eerst zow 'vaag' t'leek net of die vent op 1 januari feest was wezen vieren in een volendams cafe... net alsof die gast onder de brandwonden zit enzow niet echt lekker dus
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 01:15 schreef SunChaser het volgende:
Deze is nog echter -----> click Gekke Fan (links) wil tongen met Michael Jackon
Hij doet hetzelfde als tien jaar geleden, maar dan een stuk slechter. En tien jaar geleden was het al niet best...
quote:Van mij mogen ze in de volgende clip die hoed wel veranderen in een masker.
Op zondag 23 september 2001 06:25 schreef postinggirl het volgende:
Wat een saai clipje. Gisteren voor het eerst gezien bij de Box. Ook opmerkelijk dat hij zijn kop zo goed onder zijn hoed verborgen houdt, zou hij het zelf onderhand een beetje doorkrijgen hoe hij eruit ziet, of heb ik wat gemist (Ik heb alleen de laatste helft gezien)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |