Alleen hij heeft al een vriendin...*zucht*
Sterkte
Troost je, jouw tijd komt nog voor: en dan komt het van 2 kanten
of je moet hem afpakken van zijn vriendin
sorry meis...
en suc7 met verder zoeken...
quote:
Op donderdag 20 september 2001 13:45 schreef snowwhite het volgende:
Ik hou van 'em, ik hou van 'em, ik hou van 'em! Ik word blij als ik aan 'em denk, en z'n mooie oogjes voor me zie. Hij geeft me het gevoel dat ik mooi en lief ben. Hij houdt van me zoals ik ben. Hij geeft me zo ontezttend veel... aandacht, liefde, geborgenheid en veiligheid. Hij is lief, kan me laten lachen. Hij geeft me vlinders.
Ik wil samen met 'em dingen doen, op de eiffeltoren staan in Parijs, in een huisje in de sneeuw voor de openhaard kerst met 'em vieren, ik wil de eerste zijn die een zoen van 'em krijgt met oud & nieuw. Ik wil 'em vasthouden en niet meer loslaten!
Ik ook. ik ook. ik ook. ik ook.Alleen hij heeft al een vriendin...*zucht*
Ohow, gaat dus niet over mij...
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 13:42]
quote:Story of my life.. alleen heb ik in het verhaal al een partner..
Ik hou van 'em, ik hou van 'em, ik hou van 'em! Ik word blij als ik aan 'em denk, en z'n mooie oogjes voor me zie. Hij geeft me het gevoel dat ik mooi en lief ben. Hij houdt van me zoals ik ben. Hij geeft me zo ontezttend veel... aandacht, liefde, geborgenheid en veiligheid. Hij is lief, kan me laten lachen. Hij geeft me vlinders.
Ik wil samen met 'em dingen doen, op de eiffeltoren staan in Parijs, in een huisje in de sneeuw voor de openhaard kerst met 'em vieren, ik wil de eerste zijn die een zoen van 'em krijgt met oud & nieuw. Ik wil 'em vasthouden en niet meer loslaten!Alleen hij heeft al een vriendin...*zucht*
Het is toch niet meer dan logisch als je veel tijd met iemand optrekt die je leuk vind, dat je ook verliefd op hem kan worden? Dan had je ook DAT vantevoren op je vingers na kunnen tellen.
En dan nog es wat. Je kan je hele leven kiezen. Ik neem aan dat je hiervoor hebt gekozen. Als het dan ietwat tegenvalt , dan kies je toch iets anders? Ik bedoel; kan zijn vriendin kiezen?
NEE. Die moet nog maar met zichzelf kunnen leven als ze d'r een keer achter komt ofzo. Terwijl jij al die tijd al je eigen gang kan gaan, en weet wat er aan de hand is.
En dan toch nog zeiken, en geen actie ondernemen, maar lekker zwelgen in zelfmisere en kijken of d'r nog mensen zijn die daar een goed woord voor over hebben.
Ik zou me rotschamen als ik jou was!
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 13:44]
quote:Het is geen keus.. verliefd worden.. je kan soms wel vermijden verliefd te worden, als het niet op het eerste gezicht is. Maar het is geen aan/uit gevoel. Meestal besef je pas dat je verliefd bent als het te laat is.
Op vrijdag 21 september 2001 12:16 schreef k_i_m het volgende:
-edit- op verzoek van topicopener
Het is toch niet meer dan logisch als je veel tijd met iemand optrekt die je leuk vind, dat je ook verliefd op hem kan worden? Dan had je ook DAT vantevoren op je vingers na kunnen tellen.En dan nog es wat. Je kan je hele leven kiezen. Ik neem aan dat je hiervoor hebt gekozen. Als het dan ietwat tegenvalt , dan kies je toch iets anders? Ik bedoel; kan zijn vriendin kiezen?
NEE. Die moet nog maar met zichzelf kunnen leven als ze d'r een keer achter komt ofzo. Terwijl jij al die tijd al je eigen gang kan gaan, en weet wat er aan de hand is.
En dan toch nog zeiken, en geen actie ondernemen, maar lekker zwelgen in zelfmisere en kijken of d'r nog mensen zijn die daar een goed woord voor over hebben.
Ik zou me rotschamen als ik jou was!
Ik vind het onterecht om het over te laten komen alsof het haar schuld is...
sterkte ermee!
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 13:46]
quote:Ik hoor HEM niet zeiken. Dus denk ik wel degelijk dat dit bij haar ligt.
Op vrijdag 21 september 2001 13:39 schreef _KiWi_ het volgende:[..]
Ik vind het onterecht om het over te laten komen alsof het haar schuld is...
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 14:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 14:42]
quote:Des te meer reden om het zelf nooit iemand anders aan te doen.
Op vrijdag 21 september 2001 14:28 schreef snowwhite het volgende:[...]
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 14:45]
quote:Ja lekker makkelijk
Op vrijdag 21 september 2001 14:50 schreef Merel het volgende:[..]
Des te meer reden om het zelf nooit iemand anders aan te doen.
quote:Maar of je wat met die verliefdheid doet wel.
Op vrijdag 21 september 2001 16:03 schreef Principessa het volgende:[..]
Ja lekker makkelijk
! Verliefd worden kan je niet sturen!
quote:So let's shake hands. Het is toch niet zo moeilijk?!
Op vrijdag 21 september 2001 18:27 schreef Merel het volgende:[..]
Maar of je wat met die verliefdheid doet wel.
Even voor degene die zeiden: ga ervoor. Om eerlijk te zeggen vind ik dat heel heel erg laag. Vooral omdat je kans hebt dat het lukt. Wees dan een held en zeg het ook tegen zijn/haar vriendin.
quote:Als er de 'kans' is dat het lukt had deze topic er nooit gestaan. Afgezien daarvan is het idd. een lage reactie.
Op vrijdag 21 september 2001 20:10 schreef Miesjel het volgende:Even voor degene die zeiden: ga ervoor. Om eerlijk te zeggen vind ik dat heel heel erg laag. Vooral omdat je kans hebt dat het lukt. Wees dan een held en zeg het ook tegen zijn/haar vriendin.
Feit blijft dat er altijd 2 mensen schuldig aan zijn, maar het is altijd makkelijker om de schuld op een ander af te schuiven, vandaar.
Ook al is het een lullige situatie, je bent er zelf aan begonnen, en in sommige gevallen kun je gewoon niet winnen.
Maar als het je echt zo dwarszit moet je het er met hem over hebben en niet met ons.
Als hij je niet kan geven wat je wil, moet je de eer aan jezelf houden en er gewoon mee kappen.
quote:Generale repetitie?
Op vrijdag 21 september 2001 20:20 schreef Penance het volgende:[..]
Als er de 'kans' is dat het lukt had deze topic er nooit gestaan. Afgezien daarvan is het idd. een lage reactie.
Feit blijft dat er altijd 2 mensen schuldig aan zijn, maar het is altijd makkelijker om de schuld op een ander af te schuiven, vandaar.
Ook al is het een lullige situatie, je bent er zelf aan begonnen, en in sommige gevallen kun je gewoon niet winnen.
Maar als het je echt zo dwarszit moet je het er met hem over hebben en niet met ons.
Als hij je niet kan geven wat je wil, moet je de eer aan jezelf houden en er gewoon mee kappen.
quote:het gaat er om dat je zelf gelukkig wordt en als dat is met iemand die al een vriendin heeft, so what?
Op vrijdag 21 september 2001 18:27 schreef Merel het volgende:[..]
Maar of je wat met die verliefdheid doet wel.
quote:Zou kunnen, maar als ze hier nou ook al NEE zeggen is er natuurlijk weinig hoop voor de real thing.
Op vrijdag 21 september 2001 20:24 schreef Miesjel het volgende:[..]
Generale repetitie?
ik zag eerst de vetgedrukte txt niet, dus ik snapte geen ene reet van je post, na 2x lezen pas LOL /
quote:Wees dan op z'n minst eerlijk tegen die vriendin en vertel de waarheid.
Op vrijdag 21 september 2001 20:38 schreef Principessa het volgende:[..]
het gaat er om dat je zelf gelukkig wordt en als dat is met iemand die al een vriendin heeft, so what?
quote:ik ook
Op donderdag 20 september 2001 15:26 schreef DDD het volgende:
Ben ik blij dat ik zo´n vriend wel heb.
quote:hij ja inderdaad
Op vrijdag 21 september 2001 22:03 schreef Merel het volgende:[..]
Wees dan op z'n minst eerlijk tegen die vriendin en vertel de waarheid.
quote:Nou, we hebben nu wel genoeg kunnen genieten van de egocentrische insteek. Ik zou bijna ook nog aan je willen vragen of je toevallig blond haar hebt. Veel nuttigs heb je hier i.i.g. niet aan toe te voegen.
Op zondag 23 september 2001 23:17 schreef Principessa het volgende:[..]
hij ja inderdaad
Je klinkt als iemand met veel ervaring!
quote:Ik zie het probleem niet, je ben toch niet verplicht met die vriendin om te gaan?
Ik wil samen met 'em dingen doen, op de eiffeltoren staan in Parijs, in een huisje in de sneeuw voor de openhaard kerst met 'em vieren, ik wil de eerste zijn die een zoen van 'em krijgt met oud & nieuw. Ik wil 'em vasthouden en niet meer loslaten!Alleen hij heeft al een vriendin...*zucht*
Tja.. ik denk niet dat het verstandig om je zinnen op hem te zetten. Er zwemmen genoeg vissen in zee.
Pak dus een bootje en ga vissen aan de ander kant
quote:ik vind het zelf aan ZIJN vrindin vertellen ook niet ok; daar heb je niets mee te maken. tis zijn keus offie het vertelt en dan is het jouw keus om dat(hem) te accepteren of niet..
Op vrijdag 21 september 2001 20:10 schreef Miesjel het volgende:
(..)
Even voor degene die zeiden: ga ervoor. Om eerlijk te zeggen vind ik dat heel heel erg laag. Vooral omdat je kans hebt dat het lukt. Wees dan een held en zeg het ook tegen zijn/haar vriendin.
quote:IK moet zijn vriendin de waarheid vertellen ?? Denk het niet... ken haar nieteens.
Op vrijdag 21 september 2001 22:03 schreef Merel het volgende:[..]
Wees dan op z'n minst eerlijk tegen die vriendin en vertel de waarheid.
quote:
Op zondag 23 september 2001 23:27 schreef k_i_m het volgende:[..]
Nou, we hebben nu wel genoeg kunnen genieten van de egocentrische insteek. Ik zou bijna ook nog aan je willen vragen of je toevallig blond haar hebt. Veel nuttigs heb je hier i.i.g. niet aan toe te voegen.
quote:Maar je wilt em toch voor jezelf? Ik neem niet aan dat je graag in zo'n positie zit, dat je de man waar je van houdt moet delen met een ander. Eis dan dat ie het haar vertelt, en wees zo slim om als ie dat niet doet met em te kappen.
Op maandag 24 september 2001 10:33 schreef snowwhite het volgende:[..]
IK moet zijn vriendin de waarheid vertellen ?? Denk het niet... ken haar nieteens.
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 13:49]
quote:*zucht* 'k weet het...
Op maandag 24 september 2001 11:25 schreef Swatkat het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 13:50]
Gelijk mee kappen (hoewel hij net zo fout is natuurlijk, das ook een z@kkewasser)
*SadKingBilly had ook een vriendin die wel van afwisseling hield.. heb je enig id hoeveel verdriet je dat andere meisje doet?!*
quote:eisen ok, maar niet zelf doen.
Op maandag 24 september 2001 10:38 schreef Merel het volgende:[..]
Maar je wilt em toch voor jezelf? Ik neem niet aan dat je graag in zo'n positie zit, dat je de man waar je van houdt moet delen met een ander. Eis dan dat ie het haar vertelt, en wees zo slim om als ie dat niet doet met em te kappen.
quote:je schaaft langzaam je mening bij
Op maandag 24 september 2001 10:38 schreef Merel het volgende:[..]
Maar je wilt em toch voor jezelf? Ik neem niet aan dat je graag in zo'n positie zit, dat je de man waar je van houdt moet delen met een ander. Eis dan dat ie het haar vertelt, en wees zo slim om als ie dat niet doet met em te kappen.
quote:oei teer puntje geraakt? Maar onderbouw je mening eens? Ben wel benieuwd of je je net zo goed kan verdedigen als vooroordelen.
Op zondag 23 september 2001 23:27 schreef k_i_m het volgende:[..]
Nou, we hebben nu wel genoeg kunnen genieten van de egocentrische insteek. Ik zou bijna ook nog aan je willen vragen of je toevallig blond haar hebt. Veel nuttigs heb je hier i.i.g. niet aan toe te voegen.
quote:Nee, alleen heb ik wel begrip voor haar situatie. Ik vind het een naaistreek, maar voor haar is het ook niet leuk.
Op maandag 24 september 2001 16:36 schreef Principessa het volgende:[..]
je schaaft langzaam je mening bij
En nou kap ik met reageren voordat ik m'n mond voorbij praat
quote:Ik denk dat dat het inderdaad is. So let's shake hands, om mijn favo fok!ster maar eens te quoten
Op maandag 24 september 2001 22:18 schreef Merel het volgende:[..]
Nee, alleen heb ik wel begrip voor haar situatie. Ik vind het een naaistreek, maar voor haar is het ook niet leuk.
En nou kap ik met reageren voordat ik m'n mond voorbij praat
Het was misschien een botte reactie van mij, maar omdat ik in dezelfde situatie heb gezeten reageer ik nogal fel
quote:Gelukkig hoef ik mij niet te verdedigen tegenover jou. Ik kan hoogstens trachten uit te leggen waarom ik die opmerking maakte, maar aangezien wij allebei nog steeds dezelfde mening hebben,
Op maandag 24 september 2001 22:13 schreef Principessa het volgende:[..]
oei teer puntje geraakt? Maar onderbouw je mening eens? Ben wel benieuwd of je je net zo goed kan verdedigen als vooroordelen.
(Ik: Dat het het bijzonder laag is om iemand anders zijn vriendje te naaien, en JIJ: Dat het niet uitmaakt als je zelf maar gelukkig bent omdat je zelf in de situatie hebt gezeten)
weet ik niet of het veel zin heeft :-)
quote:Ja er zijn tal van mannen die een doornen haag willen doorhakken, ze moeten het alleen wel willen...
Op maandag 24 september 2001 11:47 schreef snowwhite het volgende:[..]
*zucht* 'k weet het...
quote:dank je! Ik zit btw nog steeds te wachten tot je je een weg door de doornen haag hebt gebaand en me uit dit kasteel komt halen...*zucht*
Op dinsdag 25 september 2001 12:34 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ja er zijn tal van mannen die een doornen haag willen doorhakken, ze moeten het alleen wel willen...
sterkte
quote:Hmm klinkt wel beetje precies hoe ik me voel..
"Alleen is het veel te vroeg uit gegaan."
ennuh verder uiteraard dat hij vervangen door zij
ennuh dat em door haar
Maar iig sterkte ermee
[Dit bericht is gewijzigd door STING op 25-09-2001 14:22]
quote:Voor jou doe ik alles, maar ik denk dat ik de weg een beetje kwijt ben op weg naar dat kasteel... Daarom blijf ik je hier roepen en spreek ik je vanavond op MSN
Op dinsdag 25 september 2001 14:09 schreef snowwhite het volgende:[..]
dank je! Ik zit btw nog steeds te wachten tot je je een weg door de doornen haag hebt gebaand en me uit dit kasteel komt halen...*zucht*
[Dit bericht is gewijzigd door Principessa op 25-09-2001 15:39]
quote:Ach...bespaar je de moeite, ik begrijp het al...
Op dinsdag 25 september 2001 11:52 schreef k_i_m het volgende:[..]
Gelukkig hoef ik mij niet te verdedigen tegenover jou. Ik kan hoogstens trachten uit te leggen waarom ik die opmerking maakte, maar aangezien wij allebei nog steeds dezelfde mening hebben,
(Ik: Dat het het bijzonder laag is om iemand anders zijn vriendje te naaien, en JIJ: Dat het niet uitmaakt als je zelf maar gelukkig bent omdat je zelf in de situatie hebt gezeten)
weet ik niet of het veel zin heeft :-)
quote:iedereen gaat z'n goddelijke gang maar. Ik weet allang wat ik moet doen, alleen m'n gevoel is het daar nog niet helemaal mee eens. Maareh, flame maar raak hoor.
Op dinsdag 25 september 2001 16:06 schreef Aneurism het volgende:
Leuk, jullie gaan lekker verder flamen hier terwijl wij het over andere zaken hebben?
Be my guest, Snow? vind jij het ook goed? Het is immers jou topic![]()
quote:Gevoelens sucken! ... soms
Op dinsdag 25 september 2001 17:17 schreef snowwhite het volgende:[..]
iedereen gaat z'n goddelijke gang maar. Ik weet allang wat ik moet doen, alleen m'n gevoel is het daar nog niet helemaal mee eens. Maareh, flame maar raak hoor.
quote:They suck, wanneer ze botsen met wat je verstand zegt.. da's zo irri
Op dinsdag 25 september 2001 18:40 schreef Aneurism het volgende:[..]
Gevoelens sucken! ... soms
quote:me 2...
Op dinsdag 25 september 2001 18:43 schreef bl0emetjE het volgende:
ik hou ook van 'em.. van mn ex dan............
quote:Ach ja gevoelens verslijten op den duur en/of worden vervangen door andere gevoelens, bijv. voor een ander.
Op dinsdag 25 september 2001 19:22 schreef Aneurism het volgende:
Ik niet, op jullie gezamelijke ex dan en op de mijne niet... Maar gevoelens is over heen te komen, een haat kan daar zoooo goed mee helpen en anders zal het iets langer duren. Maar wat je gewoon niet moet doen is alles door je hoofd halen, keer op keer op keer... Gewoon vergeten, dat komt met kerst wel als je met iemand het fotoboek doorleest ofzo...
Ik zie alleen niet wat haat ermee te maken heeft. Dat zou alleen kunnen als je jezelf allerlei negatieve dingen voorhoudt, maar dat houdt uiteindelijk nooit stand.
Tijd.. of een ander, zijn de remedies voor een dergelijke situatie. Maar jah dat maakt ut er uiteindelijk niet makkelijker op.
quote:Ooit wel eens je ex gehaat?
Op dinsdag 25 september 2001 19:47 schreef STING het volgende:[..]
Ach ja gevoelens verslijten op den duur en/of worden vervangen door andere gevoelens, bijv. voor een ander.
Ik zie alleen niet wat haat ermee te maken heeft. Dat zou alleen kunnen als je jezelf allerlei negatieve dingen voorhoudt, maar dat houdt uiteindelijk nooit stand.
Tijd.. of een ander, zijn de remedies voor een dergelijke situatie. Maar jah dat maakt ut er uiteindelijk niet makkelijker op.
quote:Yep, ik weet hoe het voelt. Maar het gaat beetje lastig als je haar niet kan haten. Ik ben sowieso niet iemand die iemand anders langdurig kan haten.
Op dinsdag 25 september 2001 20:03 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ooit wel eens je ex gehaat?
Ik maak uit je woorden op dat dat niet het geval is, want geloof me, verwerken is dan 10x makkelijker.
Als ik dan es haatgevoelens heb, veranderen die al snel in verdrietige gevoelens.
En dat is naar mijn mening ut beste om iemand te verwerken, veel huilen.. is ook niet alleen mijn mening, is algemeen bekend (hoop ik )
Je ex haten om die te vergeten, duidt denk ik meer op het onderdrukken van de liefde gevoelens. En die zullen vroeg of laat toch weer naar boven komen.
Knut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |