quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:45 schreef teknomist het volgende:
Ik ga zo maar eens aan de Chimay Triple![]()
.
En dat zijn nu net twee bieren die elkaar qua smaak niet veel ontlopen, dat zeggen mijn smaakpapillen althans..quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:11 schreef echt het volgende:
Heineken blijft gewoon het lekkerste bier.
Smerigste bier is Dommelsch
jij moet dringend het gamma van Mort Subite eens nasjekken. Buiten framboos hebben ze ook met perzikken. Of probeer eens een échte gueuze , met grenadine in !quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:13 schreef Jo79 het volgende:
Ik hou alleen van bier met een smaakje. Kriek kersenbier en ik heb sinds kort geleerd dat er ook bier is met frambozensmaak. Die gaan we eens opzoeken......
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:32 schreef misteriks het volgende:
[..]
Of probeer eens een échte gueuze , met grenadine in !
Kheb er gisteren nog een paar gehadquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:09 schreef nozem het volgende:
Mug (van de Scheldebrouwerij, heerlijk biertje, tamelijk zeldzaam, maar het is wel de pilsvariant van die brouwerij dus toch maar bij pilseners gezet)
Je moet ook een (klein) beetje Oud Bruin in het gewone Pils doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:44 schreef thaleia het volgende:
[..]
Kheb er gisteren nog een paar gehad
Ik heb ontdekt dat ik Oud Bruin niet erg lekker vind. Het is zo zoet
Omdat dat heel lekker is , tiens !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:16 schreef Againzender het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je grenadine in je echte gueuze mikken?
Pech voor jou; ik vind het waardeloze rommel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel ok!?!?!
Hoegaarden is godverdomme de Nectar van de Goden, begrepen?!?
Heineken vind ik een soort van beginnersbier. Toen ik de echte bieren nog niet lustte dronk ik Heineken en zulks, omdat de echte bieren een veel krachtigere smaak hebben, die je dan dus nog niet lustte. Nu vind ik Heineken dan ook een verdunde versie van een echt biertjequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef Agiath het volgende:
Vreemd dat heel veel mensen heineken smerig vinden terwijl het toch het meest verkocht wordt in NL...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |