hey napalmpje...tis bieden / argumenteren of oprotten...quote:Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef napalmpje het volgende:
90 euro?? joh, dat ding had ik 5 jaar geleden en toen was ie al traag en oud.
Euhh... van wat zou je precies nog meer pics willen hebben dan? (meer datail of zo?)quote:Op maandag 13 december 2004 20:32 schreef owned.for.life het volgende:
voor 90¤ kom ik em halen in rotterdam mits als je weet hoeveel mb vidkaart erin zit
oja kun je en paar xtra pics maken niet die al in dit topic staan? graag sturen naar ben.lamerikx@gmail.com
Ik wist niet dat je een gmail adres had ik ging er vanuit dat het een hotmail account wasquote:Op maandag 13 december 2004 21:11 schreef owned.for.life het volgende:
over de prijs kan ik nog praten maar ik wil als het kan wat meer info over de laptop zelf welke resolutie kan het scherm aan ,hoeveel kleuren,hoeveel mb vidkaart enzo allemaal
en foto's voor meer details kun je toch gewoon naar me gmail ares sturen ofniet?
mail ontvangen en U heeft een reply, lader zit erbij!quote:Op maandag 13 december 2004 21:08 schreef Kanjer het volgende:
Mijn mail ontvangen?
een vraag vergeten, zit er een lader bij?
Indien ja, 100 euro geboden.
En je hebt wederom mail, wat mij betreft is ie verkocht en mag je hem komen brengen.quote:Op maandag 13 december 2004 21:25 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
mail ontvangen en U heeft een reply, lader zit erbij!
ok!quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En je hebt wederom mail, wat mij betreft is ie verkocht en mag je hem komen brengen.
Bij deze dus: 125 euro geboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |