K62 400 is wat weinig helaasquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:01 schreef Hamergek het volgende:
ik kan nog wel aan een K6-2 400 notebook komen, weet niet of dat genoeg voor je is? Sneller heb ik helaas niet.
Ja maar een complete dual p3 500 set levert toch wel iets meer op hequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:37 schreef EdwardSeepers het volgende:
Waarom niet? Je krijgt toch een moederbordje terug wat je er bij kunt verkopen en geld?
*bah*.
Ik maak morgen/overmorgen/die dag erna wel een lijstje van alle hardware die ik heb liggen (en dat is niet weinig).quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef Neptunes het volgende:
*Schop
Als je wat anders leuks te ruil hebt is het ook prima :
NIet direct, maar wel een beetjequote:Op donderdag 16 december 2004 22:07 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik maak morgen/overmorgen/die dag erna wel een lijstje van alle hardware die ik heb liggen (en dat is niet weinig).
Je hoort het wel.
(Was dat aan mij gericht trouwens? Ja toch?)
Ja maar jij wilt niet ruilen hequote:Op zondag 19 december 2004 22:02 schreef DLevi het volgende:
ik heb nog steeds de laptop te koop
voor 450 euro
[TK] Dell Latitude C600 Laptop
Nope zit geen GPS bij.quote:Op maandag 20 december 2004 14:00 schreef DLevi het volgende:
wil je nog even wat info geven over die ipaq ?
heeft hij navigatie enzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |