quote:
Het is dat je het zelf zegt... Het begon goed en ik zeg niet dat al z'n kritiek op de PSP onterecht is (af en toe heeft 'ie wel degelijk gelijk), maar aan het einde van z'n review draaft 'ie een beetje door.quote:Op maandag 20 december 2004 03:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat heeft hier geen nut, beste jongen. De PSPers hier dismissen het in een instant als een fanboy artikel.
Bijna iedereen is wel smerig partijdig. Ik heb hier nog bijna geen reactie gelezen van iemand die gewoon objectief is en nog geen keuze heeft gemaakt tussen beide systemen.quote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gatverdamme IGN is echt smerig partijdig!
Dat is helaas een beperking van menselijke aard!quote:Op maandag 20 december 2004 18:02 schreef Kontiki het volgende:
Bijna iedereen is wel smerig partijdig.
Best wel leuk artikel, maar ik vind wel dat hij nogal doordraaft op sommige punten:quote:
Helemaal mee eens! Je vergeet alleen z'n domme argument dat 'ie liever "6 facebuttons" had gehad in plaats van 4.quote:Op maandag 20 december 2004 18:21 schreef Kontiki het volgende:
Best wel leuk artikel, maar ik vind wel dat hij nogal doordraaft op sommige punten:
- 'De PSP is gevoelig voor vingerafdrukken en krasjes': dat is de iPod ook en dat is een van de meest bewierookte en best verkochte portables ooit.
- 'Sony moet SD gebruiken en geen memorysticks': dat is hetzelfde om Renault te vragen om verbrandingsmotoren van Citroen te gebruiken.
- 'De UMD-discs hebben geen beschermluikje': CD's zijn zelfs helemaal blanco en die sleep je ook mee in je discman.
- 'De PSP heeft niets nieuws te bieden, de DS wel': Pardon? Heeft hij wel gekeken wat de PSP allemaal kan?
Voor de rest geen klachten
De PSP kan gewoon wat de PS2 kan, maar dan slechter.quote:Op maandag 20 december 2004 18:21 schreef Kontiki het volgende:
- 'De PSP heeft niets nieuws te bieden, de DS wel': Pardon? Heeft hij wel gekeken wat de PSP allemaal kan?
quote:Op maandag 20 december 2004 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De PSP kan gewoon wat de PS2 kan, maar dan slechter.
quote:Op maandag 20 december 2004 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef Luiss het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de meeste mensen hier dood ziek van jou PSP gebash worden .
Alleen heeft hij hier wel een puntquote:Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef Luiss het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de meeste mensen hier dood ziek van jou PSP gebash worden .
Zerbie!quote:Op maandag 20 december 2004 19:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alleen heeft hij hier wel een puntAls er een kloppend feit wordt gepost wordt de poster maar gebashed?
shit, weer gepost![]()
Stel dat je gelijk zou hebben, en daarbij vergeten we even zaken als MP3 functionaliteit, Wifi, films kijken op 16:9 formaat in de trein, PDA functionaliteit, etc... Is dat dan een slecht punt? Is het niet gewoon geweldig om een superkrachtige portable console altijd bij je te hebben? En draait het niet allemaal om de games? En nee, er komen niet alleen maar ports uit.quote:Op maandag 20 december 2004 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gatverdamme IGN is echt smerig partijdig!
Hij mag dan wel een ount hebben , bijna al zijn posts over de PSP zijn gebash . Ik ga ook niet lopen zeiken dat de NDS N64 Grafics heeftquote:Op maandag 20 december 2004 19:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alleen heeft hij hier wel een puntAls er een kloppend feit wordt gepost wordt de poster maar gebashed?
shit, weer gepost![]()
Een hoesje zou ik er juist niet omheen doen, dan is het ding een stuk minder mooi en het lijkt het me ook minder fijn in de hand liggen.quote:Op maandag 20 december 2004 20:49 schreef Max_Dark het volgende:
Ik ben zo blij dat ik gewoon met bijna alle negatieve punten niks te maken heb. Ik heb uberkolenschoppen, dus het ding zal nooit te groot of te zwaar zijn (zal sowieso best meevallen, het zijn japanners he!). Daarnaast ben ik niet te cheap om gewoon een 2e batterij te kopen en van het gezeik af te zijn en is mijn mobieltje na een jaar nog helemaal krasvrij, dus dat zal geen probleem worden met de PSP. Niet dat er gewoon binnen een half jaar na release hoesjes voor komen hoor...
Aardige review!quote:Op maandag 20 december 2004 19:16 schreef knater het volgende:
Het andere leesvoer begon goed ja maar uiteindelijk kwam z'n ware aard naar bover eheh maar het was wel lollig om te lezen, nou heb ik nog een psp review, dus voor de mensen die liever willen lezen dan met hun grote teen willen spelen, enjoy!
http://www.engadget.com/entry/1234000510024287/
Mja, met een rits krassen erop is het ding ook niet al te mooi, en ik heb toch liever een onbekrast zichtbaar scherm dan een bekrast patsapparaat. Maargoed, dit is misschien meer iets voor het PSP topic ipv. het DS vs. PSP. topic (wow dat waren veel afkortingen).quote:Op maandag 20 december 2004 22:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een hoesje zou ik er juist niet omheen doen, dan is het ding een stuk minder mooi en het lijkt het me ook minder fijn in de hand liggen.
Nee domme bokkelul. Een handheld is een GADGET net als een PDA.quote:Op maandag 20 december 2004 00:32 schreef knater het volgende:
[..]
Handheld en pda is niet hetzelfde, oudere mensen gebruiken een pda dus ook niet voor games als je met zo'n zwak excuus gaat komen, die worden meestal gebruikt als zak agenda of mbv gps als een navigatie systeem..
en je andere argument is door andere posters al weer van de baan geschoven.
Ja, er is zo'n ding. En dat heet een laptop.quote:Op maandag 20 december 2004 20:42 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Stel dat je gelijk zou hebben, en daarbij vergeten we even zaken als MP3 functionaliteit, Wifi, films kijken op 16:9 formaat in de trein, PDA functionaliteit, etc... Is dat dan een slecht punt? Is het niet gewoon geweldig om een superkrachtige portable console altijd bij je te hebben? En draait het niet allemaal om de games? En nee, er komen niet alleen maar ports uit.
En die past natuurlijk in je binnenzak en is een echte "handheld".quote:Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, er is zo'n ding. En dat heet een laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |