abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24096498
quote:
Op maandag 20 december 2004 03:11 schreef knater het volgende:
http://nfg.2y.net/games/PSP/

leesvoer
quote:
Op maandag 20 december 2004 03:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat heeft hier geen nut, beste jongen. De PSPers hier dismissen het in een instant als een fanboy artikel.
Het is dat je het zelf zegt... Het begon goed en ik zeg niet dat al z'n kritiek op de PSP onterecht is (af en toe heeft 'ie wel degelijk gelijk), maar aan het einde van z'n review draaft 'ie een beetje door. En het feit dat 'ie totaal géén kritiek heeft op de DS maakt hem wel een beetje verdacht.
pi_24099374
Gatverdamme IGN is echt smerig partijdig!
Houd van een lijntje.
pi_24105225
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna iedereen is wel smerig partijdig. Ik heb hier nog bijna geen reactie gelezen van iemand die gewoon objectief is en nog geen keuze heeft gemaakt tussen beide systemen.
pi_24105244
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:02 schreef Kontiki het volgende:
Bijna iedereen is wel smerig partijdig.
Dat is helaas een beperking van menselijke aard!
pi_24105565
quote:
Op maandag 20 december 2004 03:11 schreef knater het volgende:
http://nfg.2y.net/games/PSP/

leesvoer
Best wel leuk artikel, maar ik vind wel dat hij nogal doordraaft op sommige punten:
- 'De PSP is gevoelig voor vingerafdrukken en krasjes': dat is de iPod ook en dat is een van de meest bewierookte en best verkochte portables ooit.
- 'Sony moet SD gebruiken en geen memorysticks': dat is hetzelfde om Renault te vragen om verbrandingsmotoren van Citroen te gebruiken.
- 'De UMD-discs hebben geen beschermluikje': CD's zijn zelfs helemaal blanco en die sleep je ook mee in je discman.
- 'De PSP heeft niets nieuws te bieden, de DS wel': Pardon? Heeft hij wel gekeken wat de PSP allemaal kan?

Voor de rest geen klachten
pi_24105636
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:21 schreef Kontiki het volgende:
Best wel leuk artikel, maar ik vind wel dat hij nogal doordraaft op sommige punten:
- 'De PSP is gevoelig voor vingerafdrukken en krasjes': dat is de iPod ook en dat is een van de meest bewierookte en best verkochte portables ooit.
- 'Sony moet SD gebruiken en geen memorysticks': dat is hetzelfde om Renault te vragen om verbrandingsmotoren van Citroen te gebruiken.
- 'De UMD-discs hebben geen beschermluikje': CD's zijn zelfs helemaal blanco en die sleep je ook mee in je discman.
- 'De PSP heeft niets nieuws te bieden, de DS wel': Pardon? Heeft hij wel gekeken wat de PSP allemaal kan?

Voor de rest geen klachten
Helemaal mee eens! Je vergeet alleen z'n domme argument dat 'ie liever "6 facebuttons" had gehad in plaats van 4. Waarom in vredesnaam!? De knoppen layout van de PSP is gebaseerd op de Dual Shock, je mist alleen 2 (van de 4) schouderknoppen. Er is helemaal niks mis met de knoppen.

Waar 'ie in het begin nog redelijke kritiek had, leek het alsof 'ie aan het einde z'n best deed om nog even zoveel mogelijk punten te verzinnen om de PSP verder af te kraken!
  maandag 20 december 2004 @ 19:01:21 #282
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24106310
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:21 schreef Kontiki het volgende:
De PSP kan gewoon wat de PS2 kan, maar dan slechter.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24106476
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Leuk gezegd
pi_24106536
quote:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen hier dood ziek van jou PSP gebash worden .
pi_24106621
ja het ign filmpje was pro psp alhoewel het batterij opmerkinkje op het einde wel weer een sneer naar de psp was ACHT* ik.
Het andere leesvoer begon goed ja maar uiteindelijk kwam z'n ware aard naar bover eheh maar het was wel lollig om te lezen, nou heb ik nog een psp review, dus voor de mensen die liever willen lezen dan met hun grote teen willen spelen, enjoy!

http://www.engadget.com/entry/1234000510024287/
  maandag 20 december 2004 @ 19:32:07 #286
65330 Ruzbeh
pi_24106924
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef Luiss het volgende:

[..]

.

Ok, ik corrigeer mezelf even. De PSP kan alles wat een PS2 ook kan, maar dan slechter, en dan in je zak.

Zo beter?
pi_24107350
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef Luiss het volgende:

[..]

Alleen heeft hij hier wel een punt Als er een kloppend feit wordt gepost wordt de poster maar gebashed?
shit, weer gepost
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24107531
Tot nu toe is het waar dat de PSP nog niets nieuws kan in termen van gameplay of functies ter bevordering en/ of uitbreiding van gameplay. Dat kan natuurlijk ontkend worden... net zoals sommige mensen de Holocaust ontkennen

Maar zoals ik al eerder heb gezegd, als ze Street Fighter 3rd Strike er op uitbrengen dan koop ik em meteen (hoewel Darkstalkers al een stap in de goede richting is).

Dat met die krasjes vind ik gezeik...

De situatie rondom de d-pad vind ik "interessant" in hoeverre het de gamepay écht beïnvloedt.
  maandag 20 december 2004 @ 20:03:24 #289
65330 Ruzbeh
pi_24107591
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:51 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Alleen heeft hij hier wel een punt Als er een kloppend feit wordt gepost wordt de poster maar gebashed?
shit, weer gepost
Zerbie!

Zerbie zyou muzt zave me from zee Pie Ez Pie fanz! Zhey arr abot to kill meeeeee!

Nein! ....NEIN!!!!! NEIN!!!!!!!!!!!!!
pi_24108016
quote:
Stel dat je gelijk zou hebben, en daarbij vergeten we even zaken als MP3 functionaliteit, Wifi, films kijken op 16:9 formaat in de trein, PDA functionaliteit, etc... Is dat dan een slecht punt? Is het niet gewoon geweldig om een superkrachtige portable console altijd bij je te hebben? En draait het niet allemaal om de games? En nee, er komen niet alleen maar ports uit.

Laat ik even een contra-vraag stellen: wat kan de GBA meer dan dat de antieke SNES kon? Heeft de GBA ook niet verdacht veel ports? Is de GBA beter dan de Cube? Nee he? Do we give a shit? Nee, want de GBA is gewoon een tof dingetje op zichzelf. Net als de PSP dat is. De GBA is al jaren de standaard en nog nooit heeft iemand erover geklaagd dat het in feite gewoon een draagbare SNES is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kontiki op 20-12-2004 20:49:50 ]
  maandag 20 december 2004 @ 20:49:30 #291
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24108078
Ik ben zo blij dat ik gewoon met bijna alle negatieve punten niks te maken heb . Ik heb uberkolenschoppen, dus het ding zal nooit te groot of te zwaar zijn (zal sowieso best meevallen, het zijn japanners he!). Daarnaast ben ik niet te cheap om gewoon een 2e batterij te kopen en van het gezeik af te zijn en is mijn mobieltje na een jaar nog helemaal krasvrij, dus dat zal geen probleem worden met de PSP. Niet dat er gewoon binnen een half jaar na release hoesjes voor komen hoor...
pi_24108120
Ja, en dan zit er een krasje op. Poe hee, bel 112. Je moet mijn laptop en GSM eens zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kontiki op 20-12-2004 21:04:52 ]
  maandag 20 december 2004 @ 21:11:12 #293
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_24108336
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:20 schreef Erwtensoep het volgende:
*niets meer van IGN moet hebben*
pi_24108399
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:51 schreef Cerbie het volgende:

[..]

shit, weer gepost
Hij mag dan wel een ount hebben , bijna al zijn posts over de PSP zijn gebash . Ik ga ook niet lopen zeiken dat de NDS N64 Grafics heeft

Betekent trouwens niet dat ik anti DS ben want ik ben van plan die ook te kopen .

[ Bericht 14% gewijzigd door Luiss op 20-12-2004 21:20:47 ]
pi_24109074
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:49 schreef Max_Dark het volgende:
Ik ben zo blij dat ik gewoon met bijna alle negatieve punten niks te maken heb . Ik heb uberkolenschoppen, dus het ding zal nooit te groot of te zwaar zijn (zal sowieso best meevallen, het zijn japanners he!). Daarnaast ben ik niet te cheap om gewoon een 2e batterij te kopen en van het gezeik af te zijn en is mijn mobieltje na een jaar nog helemaal krasvrij, dus dat zal geen probleem worden met de PSP. Niet dat er gewoon binnen een half jaar na release hoesjes voor komen hoor...
Een hoesje zou ik er juist niet omheen doen, dan is het ding een stuk minder mooi en het lijkt het me ook minder fijn in de hand liggen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24109207
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:16 schreef knater het volgende:
Het andere leesvoer begon goed ja maar uiteindelijk kwam z'n ware aard naar bover eheh maar het was wel lollig om te lezen, nou heb ik nog een psp review, dus voor de mensen die liever willen lezen dan met hun grote teen willen spelen, enjoy!

http://www.engadget.com/entry/1234000510024287/
Aardige review!

Leuk plaatje ook:
  maandag 20 december 2004 @ 23:07:56 #297
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24109689
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:40 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Een hoesje zou ik er juist niet omheen doen, dan is het ding een stuk minder mooi en het lijkt het me ook minder fijn in de hand liggen.
Mja, met een rits krassen erop is het ding ook niet al te mooi, en ik heb toch liever een onbekrast zichtbaar scherm dan een bekrast patsapparaat. Maargoed, dit is misschien meer iets voor het PSP topic ipv. het DS vs. PSP. topic (wow dat waren veel afkortingen).
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 december 2004 @ 23:13:52 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24109821
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:32 schreef knater het volgende:

[..]

Handheld en pda is niet hetzelfde, oudere mensen gebruiken een pda dus ook niet voor games als je met zo'n zwak excuus gaat komen, die worden meestal gebruikt als zak agenda of mbv gps als een navigatie systeem..

en je andere argument is door andere posters al weer van de baan geschoven.
Nee domme bokkelul. Een handheld is een GADGET net als een PDA.
Elke gek welke een PDA heeft gekocht gebruikt 'm ongeveer een maand en gaat dan weer gewoon in een agenda schrijven.
Het is GADGET dus.

En GADGET is gewoon een ander woord voor speelgoed. En het enige verschil tussen jongens en mannen... is de prijs van het speelgoed. Hoe duurder de handheld, des te ouder het publiek.

Kortom, ouder publiek met wat te besteden EN een history mbt consoles, de eerste generatie gamers zeg maar willen best flink de knip trekken.... mits een console behoorlijke specs heeft. Ongeveer the main reason van de GBA SP was de oudere gamer (met succes overigens ) bereiken.

De PSP heeft in mijn opinie de betere specs om de oudere gamer, de mensen met meer geld dan de gemiddelde puber, te bereiken. En ik denk dat je je zou verbazen hoeveel 20 tot zelfs 30+ gamers geinteresseerd zijn in een handheld.
  maandag 20 december 2004 @ 23:27:16 #299
65330 Ruzbeh
pi_24110145
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:42 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Stel dat je gelijk zou hebben, en daarbij vergeten we even zaken als MP3 functionaliteit, Wifi, films kijken op 16:9 formaat in de trein, PDA functionaliteit, etc... Is dat dan een slecht punt? Is het niet gewoon geweldig om een superkrachtige portable console altijd bij je te hebben? En draait het niet allemaal om de games? En nee, er komen niet alleen maar ports uit.
Ja, er is zo'n ding. En dat heet een laptop.

PDA functionaliteit? Welke van de twee heeft een touchscreen? Ohja.

*Pakt weer z'n Zeldashield om de klappen op te vangen*
pi_24110206
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, er is zo'n ding. En dat heet een laptop.
En die past natuurlijk in je binnenzak en is een echte "handheld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')