quote:Op maandag 13 december 2004 17:33 schreef Ripley het volgende:
Laat me raden:
-je bent vreemd gegaan en hebt nu spijt
Hoe raad ik het zo.quote:
Ja, het is al 1,5 maand geleden en heb het ook gelijk verteld. Alleen het duurt allemaal even voordat zoiets volledig doorgedrongen is. En het leek allemaal met een hoop pijn, ruzie, verdriet etc. uiteindelijk wel weer goed te komen...quote:Op maandag 13 december 2004 17:38 schreef Copycat het volgende:
Heb je het al verteld?
quote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe raad ik het zo.
Berouw komt na de zonde
Tijd om de consequenties van je fouten onder ogen te zien. Je gaat er echt niet dood aan en het leven gaat door, ook al voel je je nu kut. Hopelijk leer je er iets van voor de toekomst en heeft de andere partij er wat aan dat je iig spijt hebt
Geen hand vol maar een land vol, totdat je de liefde van je leven verliest, dan is het ineens een heel ander verhaal...quote:Op maandag 13 december 2004 17:40 schreef Volano het volgende:
je hebt spijt?
Pssst...gewoon nix zeggen....quote:
Spijt dat je het hebt verteld zekerquote:
Ah joh vreemdgaan is volstrekt normaal. Het wordt je aangepraat door de media en je omgeving dat het "fout" isquote:Op maandag 13 december 2004 17:41 schreef Mars het volgende:
[..]
Geen hand vol maar een land vol, totdat je de liefde van je leven verliest, dan is het ineens een heel ander verhaal...
en ja, ik heb spijt!
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Spijt dat je het hebt verteld zeker![]()
Geloof me: over een paar jaar kun je erom lachen.quote:Op maandag 13 december 2004 17:28 schreef Mars het volgende:
Ooit zo'n grote fout gemaakt en vervolgens nadat je met de gevolgen geconfronteerd werd niet meer zeker weten of je ooit het leven nog wel zal zien zitten?
![]()
het is maar goed dat je vriendin je niet meer wil... wat ben jij een laffe mongoolquote:Op maandag 13 december 2004 17:45 schreef Mars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Misschien als ik het over mocht doen en de gevolgen zou weten dat ik het voor me had gehouden/
Het lijkt me dat je als je het over mocht doen beter niet vreemd zou kunnen gaan. Maar goed.quote:Op maandag 13 december 2004 17:45 schreef Mars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Misschien als ik het over mocht doen en de gevolgen zou weten dat ik het voor me had gehouden/
Hij had gewild dat 'ie zo laf was geweest... dan was 'ie iig niet dom geweest...quote:Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
het is maar goed dat je vriendin je niet meer wil... wat ben jij een laffe mongool
Weet je, als zij hier had gepost dan had ik het begrepen maar jij? Get a grip for christs sake!quote:Op maandag 13 december 2004 17:45 schreef Mars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik ben zeer beniewd...quote:Op maandag 13 december 2004 17:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geloof me: over een paar jaar kun je erom lachen.
Hmmm.... op enig medelijden van de dames hoef je hier niet te rekenen...quote:Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
het is maar goed dat je vriendin je niet meer wil... wat ben jij een laffe mongool
Sorry, maar dat doe je toch echt zelf. Je relatie, werk en studie zijn toch losstaande dingen. Alleen als jij het toestaat laat je alles naar beneden halen.quote:Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik ben zeer beniewd...
Het kutte eraan is niet alleen dat de relatie kapot is, maar de rest wordt allemaal meegesleurd in dezelfde ellende. Studie, werk, sociaal leven etc. Het lijkt allemaal wel als een kaartenhuis in elkaar te storten.
quote:Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik ben zeer beniewd...
Het kutte eraan is niet alleen dat de relatie kapot is, maar de rest wordt allemaal meegesleurd in dezelfde ellende. Studie, werk, sociaal leven etc. Het lijkt allemaal wel als een kaartenhuis in elkaar te storten.
Ach, ik weet toevallig uit betrouwbare bron dat de pot in dit geval de ketel verwijt, dus daar moet je niet teveel op letten.quote:Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hmmm.... op enig medelijden van de dames hoef je hier niet te rekenen... [afbeelding]
Dat weet ik wel, maar 24/7 lopen piekeren, niet kunnen slapen etc. reflecteert zich uiteindelijk op alles.quote:Op maandag 13 december 2004 17:53 schreef DarkElf het volgende:
wat ripley zegt, een einde aan een relatie betekent niet een einde van alles.
Mooi zo, opgelost. Slotje!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 17:52 schreef Mars het volgende:
[..]
Ach, ik weet toevallig uit betrouwbare bron dat de pot in dit geval de ketel verwijt, dus daar moet je niet teveel op letten.
Ik weet zelf ook wel dat ik een domme klootzak ben geweest.![]()
en dus moet je beseffen dat je juist uit werk etc houvast kunt krijgen en je dus daarvoor inzettenquote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Mars het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar 24/7 lopen piekeren, niet kunnen slapen etc. reflecteert zich uiteindelijk op alles.
Misschien wel. Ik zal het proberen.quote:Op maandag 13 december 2004 17:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en dus moet je beseffen dat je juist uit werk etc houvast kunt krijgen en je dus daarvoor inzetten
Dat doe je zelf. Met piekeren en niet slapen krijg je haar echt niet terug. Je komt om in het zelfmedelijden (lijkt uit je posts). Heel herkenbaar hoor, ik heb er zelf ook een handje van. Maar na een paar dagen zieligheid moet je toch zelf je schouders er onder zetten.quote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef Mars het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar 24/7 lopen piekeren, niet kunnen slapen etc. reflecteert zich uiteindelijk op alles.
Klopt helemaal...quote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef Ripley het volgende:
Je doet nu net of je leven buiten jouw schuld kapot gaat. Dat is natuurlijk niet zo. JIJ hebt een fout gemaakt en JIJ moet nu op de blaren zitten, logisch.
En terecht.quote:Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik ben zeer beniewd...
Doe dan wat positiefs ipv te verzanden in narigheid. Hiermee krijg je haar echt niet terug en help je alleen nog maar meer naar de klote. Huppakee, laat zien dat je ook nog dingen goed kan doen en hou je niet vast aan die fout. Daar is niemand bij gebaat.quote:
Je hebt het misquote:Op maandag 13 december 2004 18:31 schreef DarkElf het volgende:
kind doodrijden en je leven laten beinvloeden door schuld gevoel na vreemdgaan zijn wel andere categorien denk ik
kan het mis hebben hoor
Het is maar in welke categorie je jezelf al dood wenstquote:Op maandag 13 december 2004 18:31 schreef DarkElf het volgende:
kind doodrijden en je leven laten beinvloeden door schuld gevoel na vreemdgaan zijn wel andere categorien denk ik
kan het mis hebben hoor
En als je te hard rijd? Ik reed namelijk een keer te hard door een wijk 40 waar je 30 mag en ineens springt er een kind voor de auto ter hoogte van mijn koplamp. Wat doe je dan? Gelukkig sprong het kind nog op tijd terug maar het schoot wel door mij hoofd. Ik kijk nu veel beter uit. Erg dat eerst dit soort dingen moeten gebeuren voordat ik me er eindelijk aan houd, omdat je denkt alles wel in de hand te hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:57 schreef iamredleader het volgende:
'K denk eerlijk gezegd dat het doodrijden van een kind (of uberhaupt een ander persoon) een beetje erger is dan vreemdgaan. Beide zijn vreselijk, maar vreemdgaan heb je zelf in de hand, en een kind wat plotseling oversteekt terwijl je 25 sukkelt door de woonwijk is net zo goed dood. Misschien zie ik het ook verkeerd... maar dan hoor ik dat wel van Quickie_Bat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |