Ga toch man. Feijenoord is een grote club.quote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Feyenoord geen constructie met een grote club doet, zoals PSV met Alex deed. Dat is onze enige redding momenteel.
Verdediger komt al.quote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef Aeroxie het volgende:
GVD IK WIL EEN VERDEDIGER!!!:(:(
Volgende wedstrijd dan toch maar een spandoek............
Op de meeste punten wel. Alleen op het belangerijkste punt helaas niet : sportief gezien.quote:Op maandag 13 december 2004 23:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga toch man. Feijenoord is een grote club.
Ja man geweldig er komen er 2 die eerst moeten bewijzen dat ze wat zijn voor Feyenoord. En we hebben er 3 nodig.quote:
Geloof mij nu maar. Ik ga geen onzin verkopen, waar ik een kwartier mee bezig ben met typen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef brighton het volgende:
Er staat in het artikel dat ie vanaf 2005/2006 gaat. Barend en Van Dorp meldt dat ie morgen gepresenteerd wordt. Wat is nu juist...?
Graag gedaan. Dit was het nachtje in spanning slapen niet waard.quote:
Idd. Anders droomde ik vannacht over Stam, Kompany, of Kone in Feyenoord-shirtquote:Op maandag 13 december 2004 23:11 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit was het nachtje in spanning slapen niet waard.
Die wilt niet meer in de verdediging spelenquote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog steeds op Oude Kamphuis. Die is ook transfervrij na dit seizoen.
Hij heeft niks te willen, gewoon verdedigen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die wilt niet meer in de verdediging spelen
Hij steekt een middelvinger richting Feyenoord en wacht lekker op een andere clubquote:Op maandag 13 december 2004 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen, gewoon verdedigen.![]()
Daar zullen ze op aan het w88 zijn in Rotdam, ik denk ook niet dat Mandy zelf naar Feyenoord zou willenquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:43 schreef Greetings het volgende:
Loooooooooooooooool..... Hofs de spectaculaire transfer waarvan PSV en Ajax zich achter de oren zouden krabben![]()
![]()
![]()
Dit moet een grote teleurstelling zijn voor de Feyenoord-fans... Hofs zal niet meer dan een bruikbare bankzitter/ matige basisspeler zijn! En als klap op de vuurpijl komt ie ook nog eens volgend seizoen ipv nu...![]()
Ik dacht nogwel aan Landzaat, Kromkamp, Kone, Van der Meyde, Van Hooijdonk, Boateng etc.
Ja...nogmaals bedankt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:11 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Geloof mij nu maar. Ik ga geen onzin verkopen, waar ik een kwartier mee bezig ben met typen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |