quote:Op maandag 13 december 2004 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens....wat denk jullie van Kromkamp? Dat vindt ik echt een zeer goede rechter verdediger
Of je kijkt wat vaker naar wedstrijden van AZ en ziet dat Kromkamp al maanden geweldig speelt, net zoals de Cler.quote:
Hoe komt Johan Derksen aan het bericht? Ik geef geen bron prijs, alleen geef ik niks om embargo. En dat voor een Ajacied.quote:Op maandag 13 december 2004 22:26 schreef jerryx het volgende:
Hoe kom je trouwens aan die krant zo vroeg al?
Als vervanger voor Buffel?quote:Op maandag 13 december 2004 22:31 schreef RedGuy het volgende:
Nee, ik vrees toch voor Hofs, wat moet Feyenoord daar nou weer mee?
Is dat de spectaculaire transfer!quote:Op maandag 13 december 2004 22:32 schreef Peter83 het volgende:
PRINCIPE AKKOORD MET HOFS!
Dat is dus de grote transfer uit de feyenoordkrant waar PSV en ajax jaloers op moeten zijn?quote:Op maandag 13 december 2004 22:32 schreef Peter83 het volgende:
PRINCIPE AKKOORD MET HOFS!
http://forum.fok.nl/topic/631912/5/50#23953355quote:Op maandag 13 december 2004 22:39 schreef jerryx het volgende:
13-12-2004: VI: Nick Hofs is 'grote' transfer
Op de website van Voetbal International hebben ze volgens een oplettende medewerker van FR-Fans.nl een fout gemaakt waarmee ze verklappen wie de 'grote' transfer is die Feyenoord morgen bekend gaat maken. Johan Derksen noemde vanavond in Voetbal Insite in één adem dat Buffel Rangers wel interessant vind met het bericht dat Feyenoord een grote transfer bekend gaat maken. In het nieuws artikel staan altijd links naar spelers die met dat onderwerp te maken heeft.
In het bericht 'Buffel vindt "Engels" Rangers wel interessant' wordt onder de foto een link gemaakt naar Nick Hofs en de club Vitesse, terwijl dat totaal geen verband legt met het bericht over Buffel. Wellicht wilde ze eerst wel in dit bericht publiceren dat Nick Hofs de vervanger voor Thomas Buffel is, maar toen ze dit niet mochten publiceren van de grote baas Derksen zijn ze de link vergeten weg te halen.
Ik vrees dat nicky niet een perfecte opvolger voor vd vaart zou kunne zijn. Leuke draver voor op middenveld maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 13 december 2004 22:40 schreef jerryx het volgende:
Ik denk dat Ajax wel baalt omdat het de perfecte opvolger voor vd Vaart zou kunnen zijn.
Tevez heeft al lang en breed bij Corinthians getekend dus dat had ook niet gekunt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:41 schreef RedGuy het volgende:
Pffft, ik dacht echt Tevez.. Ik wist het zeker, dan hadden we dit seizoen ook de CL gewonnen.
Ok, de kans is er natuurlijk nog steeds, maar met Tevez maken we iets meer kans dan met Hofs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |