Nee hoor, want die rekenen al nergens op. Het kan alleen maar meevallen dus.quote:Op maandag 13 december 2004 20:54 schreef Djekko het volgende:
Wachten tot morgen dan maar, grote kans dat het een deceptie wordt voor de Feyenoord-fans.
Landzaat zou wel een toptransfer zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 20:51 schreef MaxPower het volgende:
Ik vermoed dat de Feyenoordkrant weer uit zijn nek lult en dat de wereldtransfer gewoon van het niveau Landzaat of Vayrynen zal zijn.
Rekenen die nergens op?quote:Op maandag 13 december 2004 20:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee hoor, want die rekenen al nergens op. Het kan alleen maar meevallen dus.
Bij PSV ja. Die hebben geld voor goede transfers.quote:Op maandag 13 december 2004 20:59 schreef Djekko het volgende:
[..]
Rekenen die nergens op?Als PSV morgen een 'spectaculaire transfer' zou bekendmaken, zou ik alles behalve nergens op rekenen.
PSV heeft haast geen geld meer voor transfers...quote:Op maandag 13 december 2004 21:02 schreef jerryx het volgende:
[..]
Bij PSV ja. Die hebben geld voor goede transfers.
Maar we zijn door Derksen al vaker 'genaaid' qua transfernieuws.
Volgens mijn informatie gaat het inderdaad om hem. Toch blijft het enigszins speculeren.quote:
Oei, spannend.quote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Peter83 het volgende:
Over een uurtje weten jullie het. Ik krijg de Feyenoordkrant over een uurtje afgeleverd. Ik zal het stuk dan wel even posten.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Peter83 het volgende:
Over een uurtje weten jullie het. Ik krijg de Feyenoordkrant over een uurtje afgeleverd. Ik zal het stuk dan wel even posten.
quote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Peter83 het volgende:
Eerst de naam en dan het stuk a.u.b. Zodat we zo snel mogelijk verlost worden van de ondraaglijke zenuwenquote:Op maandag 13 december 2004 21:29 schreef Peter83 het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2004 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens....wat denk jullie van Kromkamp? Dat vindt ik echt een zeer goede rechter verdediger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |