abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2004 @ 12:45:37 #251
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23987322
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Ga je naar Basel? Of thuis dronken kijken?
Ik ga naar Basel, ja. Vannacht rijden. Morgenvroeg daar.
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Tegen normale mensen, zoals ik, doet gewoon normaal.
Nog wel ja. Moet je de volgende keer weer een maat van je tegen me aan duwen, waardoor ik de helft van mijn bier verlies. Krijg je een knal voor je harses.
A.M.A.B
pi_23987993
Als Buffel, Ono, Lazovic en Smollie verkocht worden, dan kunnen we toch wel wat leuke verdedigers kopen van dat geld?

Dit elftal lijkt me volgend seizoen wel wat:

---------------------------------Babos------------------------------
Kronkamp--------Matthijsen---------Saidi----------Bosschaart

Castelen---------Ghaly-------------------Hofs-------------Goor

---------------------Kalou-----------------Kuijt--------------------
pi_23988112
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga naar Basel, ja. Vannacht rijden. Morgenvroeg daar.
Ik heb achteraf wel spijt dat ik niet ga ook al zijn we al geplaatst, mijn gevoel zegt dat het een erg leuke uitwedstrijd gaat worden, gaan 1450 man heen + volgens mij vrij veel met een losse kaart of zonder.
pi_23988136
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:45 schreef Cart_man het volgende:
Nog wel ja. Moet je de volgende keer weer een maat van je tegen me aan duwen, waardoor ik de helft van mijn bier verlies. Krijg je een knal voor je harses.
Had je moeten zeggen, we hadden nog voldoende staan
  woensdag 15 december 2004 @ 13:23:04 #255
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23988178
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Luni het volgende:

[..]

Kom er volgende keer wel eentje halen, hehe.
A.M.A.B
pi_23989213
Vitesse wil Smolarek, als we die nou in de winterstop al ruilen voor Hofs?

In het AD van vandaag staat in ieder geval dat Wotte en Gullit vandaag in Basel bekijken of ze Hofs al in de winter kunnen halen.
pi_23991143
Overigens is Hofs de tweede speler voor de rechterkant na Edwin de Graaf. Jazeker, die hebben jullie ook nog. Zal die ooit nog eens komen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23991189
De Graaff is gehaald voor volgend seizoen toch?
  woensdag 15 december 2004 @ 15:39:45 #259
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23991241
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Hofs de tweede speler voor de rechterkant na Edwin de Graaf. Jazeker, die hebben jullie ook nog. Zal die ooit nog eens komen?
Natuurlijk zal die komen. Vind het een aardige speler. Kunnen ze mooi samen strijden voor die plek. Ono en Buffel vertrekken, de ruimte is er. Heb het idee dat Hofs en de Graaf beide een type Bosvelt zijn, spelers die ik graag zie dus.

Op het middenveld zit het wel snor geloof (hoop) ik. Na de verkoop van Ono, Buffel en nog enkele andere spelers komt er geld vrij voor eventueel wat verdedigers.
A.M.A.B
  woensdag 15 december 2004 @ 15:50:48 #260
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23991464
Feijenoord heeft trouwens weer zo een belachelijke brief gestuurd naar alle bezoekers van aankomende wedstrijd. Jammer dat we zo een verkankerd kutlegioen hebben, anders werd er wel wat aangedaan.
quote:
Weer flyer bij ADO-Feyenoord
[ Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging ]

Evenals bij de laatste Ajax-Feyenoord wordt ook zondag voor vertrek naar Den Haag weer een flyer uitgedeeld aan de supporters die meereizen naar de Hofstad. De tekst is als volgt:

ADO Den Haag – Feyenoord
Vandaag staat de wedstrijd ADO Den Haag-Feyenoord op het programma. Voor supporters van beide clubs een wedstrijd die extra emoties los maakt. Helaas worden deze emoties niet altijd door iedereen op een juiste manier geuit. Rond deze wedstrijd zijn een aantal regels en procedures van toepassing op het bezoek van de Feyenoord-supporters waarvan het natuurlijk goed is wanneer iedereen hiervan vooraf op de hoogte is.

Voor alle uitingen geldt: alleen pro je eigen club
Vlaggen en spandoeken kunnen nog zo ludiek bedoeld zijn, zodra ze tot doel hebben (supporters van) de tegenstander te provoceren zijn ze niet toegestaan. Alle spandoeken en vlaggen zullen bij betreding van het stadion gecontroleerd worden. Zijn ze niet pro de eigen club dan worden ze in beslag genomen. Halen ze het stadion toch dan worden ze alsnog verwijderd.

Fouillering
Formeel gezien betreden alle Feyenoord-supporters reeds bij het vertrek in Rotterdam het Zuiderpark stadion. Dan wordt dus al gefouilleerd. Om die reden is het niet toegestaan dan blikjes, flessen, enz. worden meegenomen in de bussen. Indien de fouillering in Rotterdam zonder problemen verloopt kan iedereen na aankomst in Den Haag direct doorlopen naar het vak.

En tot slot: de spreekkoren
In Alkmaar en in de Kuip tijdens Feyenoord - PSV werden teksten geuit en gezongen die in strijd zijn met de tolerantiegrenzen die we met z’n allen hebben afgesproken. Wanneer dit zich herhaalt kan Feyenoord niets anders besluiten dan bij een volgende wedstrijd geen supporters mee te nemen. Dat willen we natuurlijk niet, want Feyenoord wil en kan niet zonder de steun van Het Legioen. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt dus volledig bij de supporters zelf!

Feyenoord heeft vertrouwen in en is trots op het trouwe Legioen. Beschaam dat vertrouwen svp niet!

We wensen je een succesvolle wedstrijd!

Feyenoord Rotterdam
A.M.A.B
pi_23992021
Feyenoord herziet flyertekst

De tekst zoals vermeld in het vorige nieuwsbericht is al weer achterhaald. Nog voordat de flyers van de pers zouden rollen heeft Feyenoord in overleg met de supportersvereniging besloten wat wijzigingen aan te brengen. De clubleiding liet weten dat het uitsluitend gaat om uitingen die kwetsend zijn. Uiteraard kan de supportersvereniging zich daar wel in vinden. Wat de definitieve versie uiteindelijk zal zijn zien de supporters die zondag naar Den Haag gaan.
pi_23992028
Buffel waarschijnlijk naar de Rangers, wat zouden we er voor krijgen?
  woensdag 15 december 2004 @ 16:43:37 #263
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23992497
Een miljoen
quote:
"Mijn oom is een fanatieke Feyenoord-fan, mijn broer en mijn schoonvader ook"
Aldus Nicky, die dus verder geen woord rept over z'n eigen voorkeur voordat 'ie z'n contract tekende en Feyenoord ineens de mooiste club van de top drie vond Jullie hebben een meelopertje gekocht
pi_23992588
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Luni het volgende:

[..]

Is goed hoor!
pi_23992592
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:16 schreef DivineJester het volgende:
Buffel waarschijnlijk naar de Rangers, wat zouden we er voor krijgen?
5 mil
  woensdag 15 december 2004 @ 16:55:48 #266
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23992754
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:16 schreef Luni het volgende:
Feyenoord herziet flyertekst

De tekst zoals vermeld in het vorige nieuwsbericht is al weer achterhaald. Nog voordat de flyers van de pers zouden rollen heeft Feyenoord in overleg met de supportersvereniging besloten wat wijzigingen aan te brengen. De clubleiding liet weten dat het uitsluitend gaat om uitingen die kwetsend zijn. Uiteraard kan de supportersvereniging zich daar wel in vinden. Wat de definitieve versie uiteindelijk zal zijn zien de supporters die zondag naar Den Haag gaan.
Dat is dan weer het goedmakertje achteraf.

Zou mooi zijn als al die supporters, die ja en amen knikken, eens duidelijk maakte dat ze die hele kankerkaart zat zijn en gewoon die bende boycotten. Feijenoord filterd en filterd maar totdat het hele uitvak uit gezinnetjes en ouwelui bestaan. Iedereen laat het gewoon gebeuren. Vroeger was het nog iets met de supporters, nu wordt het allemaal maar slap.
A.M.A.B
  woensdag 15 december 2004 @ 18:50:05 #267
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23995040
Feyenoord wil gewoon alleen maar klootjesvolk in de Kuip en bij uitwedstrijden.

Wat dat betreft is de bedroevende sfeer de laatste tijd jaren in de Kuip een mooie voorboden op wat komen gaat.....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_23995094
VI: Feyenoord zoekt naar nog een centrale verdediger en back

Voetbal International meldt dat Feyenoord ondanks de komst van Andre Bahia concreet op zoek is naar nog een centrale verdediger omdat de club niet tevreden zou zijn met Paauwe. Daarnaast meldt het voetbalblad dat Feyenoord ook de linksbackpositie anders wil gaan invullen omdat Basto en Mtiliga niet voldoen.
pi_23995179
Basto die nu al wordt afgeschreven, valt dan toch wel onder het kopje miskoop.
pi_23995704
Gewoon nooit een kans gekregen, die jongen. Als je bij Bordeaux voldoet, kan je het ook in de HCE.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 15 december 2004 @ 19:24:38 #271
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23995795
Basto krijgt geen kans, en Song aan de andere kant veel te veel!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_23996094
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Gewoon nooit een kans gekregen, die jongen. Als je bij Bordeaux voldoet, kan je het ook in de HCE.
Tjah, Paauwe was vaste basisspeler toen Feyenoord de UEFA Cup won. Tijden veranderen

Basto zakte aardig door de mand tegen PSV, en als aan Mtiliga een kleine 2 maanden wordt vastgehouden terwijl Basto gewoon fit was zegt dat toch genoeg. Gewoon een miskoop
pi_23996658
HOSSAM GHALY NIET TEGEN BASEL, BART GOOR VRAAGTEKEN

Hossam Ghaly speelt donderdag niet mee in het UEFA Cup-duel met FC Basel. De Egyptenaar ontbreekt net als Karim Saidi en Shinji Ono door lichte klachten en is niet afgereisd naar Zwitserland. De kans dat Bart Goor donderdag in actie komt is klein. De Belg heeft last van een ingegroeide teennagel. ‘Bij de training zal duidelijk worden hoe we gaan spelen’, aldus Gullit tijdens de persconferentie op woensdagavond.

Gullit ziet zich voor het duel met Basel met de nodige problemen geconfronteerd. Tegen de Zwitsers kan hij niet beschikken over Saidi, Ono en Ghaly en mogelijk vallen ook Goor en de niet geheel fitte Romeo Castelen nog af. Feyenoords oefenmeester kon woensdag daarom weinig zeggen over zijn basisopstelling. Wel liet hij weten dat hem er veel aan gelegen is om met een bevredigend resultaat uit Zwitserland te vertrekken. ‘Want ik neem deze wedstrijd zeer serieus’, aldus Gullit. ‘Ondanks dat we al geplaatst zijn, willen we er alles aan doen om eerste te worden.’

Tering zeg, blijft haast geen speler over

Vermoedelijke opstelling wordt dan ongeveer zo: Lodewijks; Gyan, Loovens, Paauwe, Mtiliga; Castelen/Smolarek, Song, Bosschaart, Magrao; Kuyt, Kalou

Hoop wel dat die Artz wat speelminuten krijgt, een verdediger uit de eigen jeugd...
  woensdag 15 december 2004 @ 20:05:09 #274
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23996696
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:03 schreef rotskibo het volgende:

Vermoedelijke opstelling wordt dan ongeveer zo: Lodewijks; Gyan, Loovens, Paauwe, Mtiliga; Castelen/Smolarek, Song, Bosschaart, Magrao; Kuyt, Kalou
Magrao? Die was echt bagger tegen NEC.

Waar is Zuiverloon eigenlijk gebleven sinds zijn debuut?
  woensdag 15 december 2004 @ 20:06:16 #275
32974 Xante
Levend en wel
pi_23996733
School.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')