Ik ga naar Basel, ja. Vannacht rijden. Morgenvroeg daar.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga je naar Basel? Of thuis dronken kijken?
Nog wel ja. Moet je de volgende keer weer een maat van je tegen me aan duwen, waardoor ik de helft van mijn bier verlies. Krijg je een knal voor je harses.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Tegen normale mensen, zoals ik, doet gewoon normaal.
Ik heb achteraf wel spijt dat ik niet ga ook al zijn we al geplaatst, mijn gevoel zegt dat het een erg leuke uitwedstrijd gaat worden, gaan 1450 man heen + volgens mij vrij veel met een losse kaart of zonder.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga naar Basel, ja. Vannacht rijden. Morgenvroeg daar.
Had je moeten zeggen, we hadden nog voldoende staanquote:Op woensdag 15 december 2004 12:45 schreef Cart_man het volgende:
Nog wel ja. Moet je de volgende keer weer een maat van je tegen me aan duwen, waardoor ik de helft van mijn bier verlies. Krijg je een knal voor je harses.![]()
![]()
Kom er volgende keer wel eentje halen, hehe.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen, we hadden nog voldoende staan![]()
Natuurlijk zal die komen. Vind het een aardige speler. Kunnen ze mooi samen strijden voor die plek. Ono en Buffel vertrekken, de ruimte is er. Heb het idee dat Hofs en de Graaf beide een type Bosvelt zijn, spelers die ik graag zie dus.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Hofs de tweede speler voor de rechterkant na Edwin de Graaf. Jazeker, die hebben jullie ook nog. Zal die ooit nog eens komen?
quote:Weer flyer bij ADO-Feyenoord
[ Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging ]
Evenals bij de laatste Ajax-Feyenoord wordt ook zondag voor vertrek naar Den Haag weer een flyer uitgedeeld aan de supporters die meereizen naar de Hofstad. De tekst is als volgt:
ADO Den Haag – Feyenoord
Vandaag staat de wedstrijd ADO Den Haag-Feyenoord op het programma. Voor supporters van beide clubs een wedstrijd die extra emoties los maakt. Helaas worden deze emoties niet altijd door iedereen op een juiste manier geuit. Rond deze wedstrijd zijn een aantal regels en procedures van toepassing op het bezoek van de Feyenoord-supporters waarvan het natuurlijk goed is wanneer iedereen hiervan vooraf op de hoogte is.
Voor alle uitingen geldt: alleen pro je eigen club
Vlaggen en spandoeken kunnen nog zo ludiek bedoeld zijn, zodra ze tot doel hebben (supporters van) de tegenstander te provoceren zijn ze niet toegestaan. Alle spandoeken en vlaggen zullen bij betreding van het stadion gecontroleerd worden. Zijn ze niet pro de eigen club dan worden ze in beslag genomen. Halen ze het stadion toch dan worden ze alsnog verwijderd.
Fouillering
Formeel gezien betreden alle Feyenoord-supporters reeds bij het vertrek in Rotterdam het Zuiderpark stadion. Dan wordt dus al gefouilleerd. Om die reden is het niet toegestaan dan blikjes, flessen, enz. worden meegenomen in de bussen. Indien de fouillering in Rotterdam zonder problemen verloopt kan iedereen na aankomst in Den Haag direct doorlopen naar het vak.
En tot slot: de spreekkoren
In Alkmaar en in de Kuip tijdens Feyenoord - PSV werden teksten geuit en gezongen die in strijd zijn met de tolerantiegrenzen die we met z’n allen hebben afgesproken. Wanneer dit zich herhaalt kan Feyenoord niets anders besluiten dan bij een volgende wedstrijd geen supporters mee te nemen. Dat willen we natuurlijk niet, want Feyenoord wil en kan niet zonder de steun van Het Legioen. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt dus volledig bij de supporters zelf!
Feyenoord heeft vertrouwen in en is trots op het trouwe Legioen. Beschaam dat vertrouwen svp niet!
We wensen je een succesvolle wedstrijd!
Feyenoord Rotterdam
Aldus Nicky, die dus verder geen woord rept over z'n eigen voorkeur voordat 'ie z'n contract tekende en Feyenoord ineens de mooiste club van de top drie vondquote:"Mijn oom is een fanatieke Feyenoord-fan, mijn broer en mijn schoonvader ook"
Is goed hoor!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen, we hadden nog voldoende staan![]()
5 milquote:Op woensdag 15 december 2004 16:16 schreef DivineJester het volgende:
Buffel waarschijnlijk naar de Rangers, wat zouden we er voor krijgen?
Dat is dan weer het goedmakertje achteraf.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:16 schreef Luni het volgende:
Feyenoord herziet flyertekst
[ Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging ]
De tekst zoals vermeld in het vorige nieuwsbericht is al weer achterhaald. Nog voordat de flyers van de pers zouden rollen heeft Feyenoord in overleg met de supportersvereniging besloten wat wijzigingen aan te brengen. De clubleiding liet weten dat het uitsluitend gaat om uitingen die kwetsend zijn. Uiteraard kan de supportersvereniging zich daar wel in vinden. Wat de definitieve versie uiteindelijk zal zijn zien de supporters die zondag naar Den Haag gaan.
Tjah, Paauwe was vaste basisspeler toen Feyenoord de UEFA Cup won. Tijden veranderenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Gewoon nooit een kans gekregen, die jongen. Als je bij Bordeaux voldoet, kan je het ook in de HCE.
Magrao?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:03 schreef rotskibo het volgende:
Vermoedelijke opstelling wordt dan ongeveer zo: Lodewijks; Gyan, Loovens, Paauwe, Mtiliga; Castelen/Smolarek, Song, Bosschaart, Magrao; Kuyt, Kalou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |