Hij heeft wel een lange tongquote:Op maandag 13 december 2004 16:03 schreef punkgirl het volgende:
hij zit onder de tafel...
Als ik de gif als een jpg opsla dan doet ie het 2 keer nietquote:Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, die ene is .gif en die andere .jpg, dus daar zal het wel aan liggen.
Moet je het verneuken?quote:Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef Chriz2k het volgende:
Nou, die ene is .gif en die andere .jpg, dus daar zal het wel aan liggen.
Maar dat is het verschil dus...quote:
Nee giraffequote:Op maandag 13 december 2004 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Boei!
Misschien ff kijken in V&Aquote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef T1andonly het volgende:
Nou helaas hij heeft je verlaten
Hij is alweer terugquote:Op maandag 13 december 2004 16:29 schreef Goldboy het volgende:
Hij is bij de buurman.
zelfkennis siert de mensquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:38 schreef Robertje het volgende:
Baggertopic
En het molletje is coolquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:00 schreef D.Rose het volgende:
Die giraffe duikt de afgelopen 2 weken overal op
Mail, fora, en je bent de derde die ik zie met die avatar, dus niet bijster origineel.
Maar originaliteit streef je vast niet na
Jammer...ik heb deze al 3 wekenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:00 schreef D.Rose het volgende:
Die giraffe duikt de afgelopen 2 weken overal op
Mail, fora, en je bent de derde die ik zie met die avatar, dus niet bijster origineel.
Maar originaliteit streef je vast niet na
Eehh...nietsquote:
Daar is ie weer....coolquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:20 schreef Robertje het volgende:
Het is een kuttopic...tijd voor een ander avatar.
Offtopicquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:35 schreef Stiffmaster het volgende:
En ze gooien wel een slotje op je serieuze topics...weird
Ik vond deze wel goed... Welke FOK(st)er is een echt kind van prins Bernardquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Dan hier maar verder.
Bierquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:39 schreef Stiffmaster het volgende:
Waar zullen we het eens over hebben?
Open er een topic overquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:41 schreef Stiffmaster het volgende:
Die klote NBB heeft ons beroep tegen een verloren verklaarde wedstrijd afgewezen...stelletje homo's....Geven ze een spelerskaart uit van een nieuwe speler, blijkt dat ie nog niet mag spelen...hoe kunnen wij dat nu weten als ze wel een kaart uitgeven...MF's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |