quote:Engine Type V8, mid mounted
Engine Size 3496 cc
Horsepower 380 bhp @ 8250 rpm
Torque 268 lb.ft @ 6000 rpm
Max. Speed 294 km/h (184 mph)
0-60 mph 4.6 sec
quote:1995 Ferrari F355 Berlinetta
quote:1998 Ferrari F355 Berlinetta F1
quote:1994 Ferrari F355 GTS
quote:1996 Ferrari F355 Spider
quote:1996 Ferrari Hamann F355
quote:1996 Ferrari Mamerow F355
Ja, met 20 hechtingenquote:Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef Hugster het volgende:
Bas is back
en ik ook, maar ben gelijk weer wegleren...
Lezen kneusquote:Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef Fugie het volgende:
hechtingen ? Ging je weer driften me je golf
door een hooivork zegt ie tochquote:Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef Fugie het volgende:
hechtingen ? Ging je weer driften me je golf
je hebt de rest van het verhaal gemist, lama zittenquote:Op maandag 13 december 2004 16:08 schreef Fugie het volgende:
hoe kan je door een hooivork nou hechtingen krijgen ? Wat moet je eigelijk met een hooivork, je bvent toch geen boer ?
quote:Op maandag 13 december 2004 16:08 schreef Fugie het volgende:
hoe kan je door een hooivork nou hechtingen krijgen ? Wat moet je eigelijk met een hooivork, je bvent toch geen boer ?
vertel maar, ik ga toch niet teruglezen en heb nog wel ffquote:Op maandag 13 december 2004 16:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt de rest van het verhaal gemist, lama zitten
afgezien van het gebrek aan bereik en gprs van je gsm dan wel.quote:Op maandag 13 december 2004 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
Is het leuk leven op het platteland?
Speciaal voor Fugie:quote:Op maandag 13 december 2004 16:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt de rest van het verhaal gemist, lama zitten
Ik hoef geen pak meer te kopen, ik krijg binnenkort 2 echte maat pakkenquote:Op maandag 13 december 2004 16:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ga jij eens even gauw een maatpak kopen en je tuin groter photoshoppen jij
Van de kringloop accepteer ík niksquote:Op maandag 13 december 2004 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef geen pak meer te kopen, ik krijg binnenkort 2 echte maat pakkencompleet met bloezen, stropdas en schoenen
Kleding van de krijgloopquote:Op maandag 13 december 2004 16:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Van de kringloop accepteer ík niks
Dit gaat niet over mn stagequote:Op maandag 13 december 2004 16:28 schreef Hugster het volgende:
jonge jij praat veel te veel voor je beurt, je bent nog niet eens aangenomen voor een stage en je hebt het al over hypotheken
Hahaquote:
dat weet ik, stage en RAI staan los van elkaar,quote:
Ligt eraan waarom het uit ging de keer daarvoor, en hoe leuk/lekker/geil** ze isquote:
Waarom spreek je dan met je ex af vanavond? Of wil je iets anders wat ze te bieden heeft?quote:Op maandag 13 december 2004 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, maar volgens mij ben ik ook een fatsoensrakker
Neukdate ?quote:Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
Zij wilde afspreken, in het kader van 'vrienden blijven'
Geen kut auto?quote:Op maandag 13 december 2004 16:55 schreef ook_gek het volgende:
De F355 F1 challange is dan nog het mooiste die er bij zit.
En dat geluid is
Even analyseren:quote:Op maandag 13 december 2004 16:55 schreef ook_gek het volgende:
De F355 F1 challange is dan nog het mooiste die er bij zit.
En dat geluid is
why notquote:
Nee, eerder een hoi driemaandennietgezienhierhebjealjespullenterugdiebijmijnoglagenevensneletentotziensdatequote:Op maandag 13 december 2004 16:53 schreef Tjabbo het volgende:
Neukdate ?
Hoezoquote:Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef D-Devil het volgende:
Sex met je ex is not done.
Als in, sex met je ex terwijl je al een ander hebt bedoelde ikquote:Op maandag 13 december 2004 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HoezoSex met je ex is meestal toch wel top-sex
Dan mis jij heel wat.quote:Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef D-Devil het volgende:
dat verklaard een hoopquote:Op maandag 13 december 2004 16:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als in, sex met je ex terwijl je al een ander hebt bedoelde ik.
Jaja dat zal wel.quote:Op maandag 13 december 2004 16:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als in, sex met je ex terwijl je al een ander hebt bedoelde ik.
Tenzij je ex een ventiel in haar voet heeft zie ik de nadelen niet.quote:Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef D-Devil het volgende:
Whoei, that's fucking good stuff you've therequote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan mis jij heel wat.
ff een linkie voor de trekkers onder ons
nice linkjequote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan mis jij heel wat.
ff een linkie voor de tukkers onder ons
dus 0.001% kans dat het wél gebeurtquote:Op maandag 13 december 2004 17:04 schreef Sjoewe het volgende:
99,999% kans dat ik straks zonder gesekst te hebben thuiskom.
behalve als de ogen wit zijnquote:Op maandag 13 december 2004 17:02 schreef slashme het volgende:
[..]
Tenzij je ex een ventiel in haar voet heeft zie ik de nadelen niet.
fotoooowwquote:Goed....... als je op zoek bent naar een goede en mooie GTV kun je de GTV bij Auto Smeeing ( http://www.autosmeeing.nl ) in Amersfoort overslaan..........
De GTV ziet er op een meter of 30 afstand goed uit maar als je dichterbij komt word het toch wel een heel stuk minder. De auto stond compleet ongewassen en ranzig van de modder (?) op het parkeerterrein, de velgen zien er op de foto ook aardig uit maar zijn in een beroerde staat en 1 band was compleet zacht. Het interieur zag er redelijk uit, jammer dat de vorige eigenaar gek werd van rammeltjes ofzo want ik zag een paar parkers op plekken waar ze niet horen. Het lederen interieur was best aardig maar ook niet echt geweldig. Op de achteruit stond nog de basis van een antenne van een carkit, jammer alleen dat de antenne zelf weg was en er dus een verroest schroefje overbleef. De motorruimte zag er ook niet echt geweldig uit, hoog tijd dat ze daar eens de boel gaan cleaneren.
Ik snap werkelijk niet hoe een dealer een auto zo durft neer te zetten, enige positieve was de goede koffie en de vriendelijk verkoper. De verkoper vroeg nog hoe ik de auto vond qua staat enzo ( had door dat jij met een liefhebber te maken had) en heb hem vriendelijk vertelt dat ik hier van ging huilen..........
ik heb de tijdquote:Op maandag 13 december 2004 17:08 schreef PeuRac het volgende:
Jammer van de tijd Alfisti
Hopelijk kom je snel een auto tegen die je wel bevalt![]()
bespeur ik daar zenuwenquote:Op maandag 13 december 2004 17:27 schreef Sjoewe het volgende:
*zit af te tellen*
kan me best voorstellen dat je zenuwen een beetje beginnen te zeurenquote:Op maandag 13 december 2004 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ja.
Ik heb d'r drie maanden niet gezien en zij heeft mij gedumpt, ik ben reuze benieuwd wat ze van deze avond verwacht. Beetje de schone schijn ophouden heb ik namelijk totaal geen zin in
Ik weet dat user Alki laatst plannen had om zijn GTV te vervangen, of dat voor 100% klopt weet ik niet zeker, maar misschien kan je daar eens naar kijken?quote:Op maandag 13 december 2004 17:06 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is weer terug van GTV kijken
ff knippen > plakken
[..]
fotooooww
[afbeelding]
Hij zit erop en nu gaat mijn motorkap niet meer fatsoenlijk openquote:
open of dichtquote:Op maandag 13 december 2004 19:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij zit erop en nu gaat mijn motorkap niet meer fatsoenlijk open. Volgens mij klemt er een kabel flink hard tussen
.
Gewoon gat in slaanquote:Op maandag 13 december 2004 19:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij zit erop en nu gaat mijn motorkap niet meer fatsoenlijk open. Volgens mij klemt er een kabel flink hard tussen
.
Hij is nu dicht, maar valt niet geheel in het slot, maar zit wel even dicht als normaal.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
open of dicht![]()
gek bij mij was het geen probleem![]()
raakt de motorkap dus , wel goede model gekregen??quote:Op maandag 13 december 2004 20:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hij is nu dicht, maar valt niet geheel in het slot, maar zit wel even dicht als normaal.
bankrukken?quote:Op maandag 13 december 2004 20:53 schreef Thermo het volgende:
Een zaterdag niet helemaal naar de klote gaan levert op maandag een nieuw record bankdrukken op
en~?quote:
mooi mooi!!!quote:Op maandag 13 december 2004 21:16 schreef Sjoewe het volgende:
Was wel goed. Beter dan verwacht. Hoop uitgepraat en gezellig wat gekletst.
Zoals m'n opa zou zeggen: 'Het is goed zo'
Wat heb je allemaal terug gekregen?quote:Op maandag 13 december 2004 21:16 schreef Sjoewe het volgende:
Was wel goed. Beter dan verwacht. Hoop uitgepraat en gezellig wat gekletst.
Zoals m'n opa zou zeggen: 'Het is goed zo'
Uitgeven die hapquote:Op maandag 13 december 2004 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mooi mooi!!!
enne opa's quotes
"het pak in je kist heeft geen zakken"![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal terug gekregen?
Het zag er allemaal prima uit, past ook goed op zich alleen moest ik die slang met kabels aan de kant leggen, maar dat leek me ook wel normaal.quote:Op maandag 13 december 2004 20:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
raakt de motorkap dus , wel goede model gekregen??
quote:Op maandag 13 december 2004 22:28 schreef BoJo het volgende:
En mijn duim doet weer pijn, dus wat heb ik weer de hele tijd zitten spelen...![]()
Laat je vader toch eens met rustquote:Op maandag 13 december 2004 22:28 schreef BoJo het volgende:
En mijn duim doet weer pijn, dus wat heb ik weer de hele tijd zitten spelen...![]()
Oh god nog een verslaafde er bijquote:
Ik doe mijn bestquote:
oke en hoeveel drank heb je op?quote:Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
Hier is het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
LOLquote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Hugster het volgende:
wat is dat voor bottenkop in je icon ?!
Als je niet op vrouwen valt kan je dat ook anders zeggenquote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Hugster het volgende:
Dat is geen vrouw maar gewoon een uitgemergelde koequote:Op maandag 13 december 2004 23:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je niet op vrouwen valt kan je dat ook anders zeggen
Dat valt best mee. Kijk maar in die threadquote:Op maandag 13 december 2004 23:22 schreef Hugster het volgende:
Dat is geen vrouw maar gewoon een uitgemergelde koe
heeft volgens mij met der hoofd tussen 2 treinen gezetenquote:Op maandag 13 december 2004 23:18 schreef Hugster het volgende:
achja, nu ik 't goed bekijk zou ik daar wel een stuk van mezelf in kwijt kunnenquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 23:25 schreef BazzoS het volgende:
achja, nu ik 't goed bekijk zou ik daar wel een stuk van mezelf in kwijt kunnen
all credits go to Theo Maassen
Wat zullen je buren blij zijnquote:Op maandag 13 december 2004 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb net even mij nieuwe speakers op gelapt. Ik heb hier gewoon een paar Wharfedales staan voor 15 euroDoek was kapot, en tweaters waren gedeukt, allebei gefixt, het klinkt als een tiet.
Dingen waren nieuwe 200 euro het stuk, die gast wist gewoon niet wat ie verkocht
Ik zei niks, dat was die Hugo weerquote:Op maandag 13 december 2004 23:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Eerst nadenken voordat je iets zegt![]()
Hugo moet zich schamen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik zei niks, dat was die Hugo weer
zeg maar dat ie een mooie naam heeftquote:Op maandag 13 december 2004 23:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hugo moet zich schamen.
Mijn teamcoach op mijn werk heet ook Hugo. Het is hopelijk niet dezelfde
Mwoah, dit zijn bookshelfs. Zuilen had ik alquote:
Dat ziet er mooi uit. Ik heb verder nul verstand van audioquote:Op maandag 13 december 2004 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoah, dit zijn bookshelfs. Zuilen had ik al
Die had ik dus al:
[afbeelding]
En deze knaapjes zijn erbij gekomen, laat je niet misleiden door het formaat, ze gaan hard genoeg
[afbeelding]
* Sjoewe kan alleen maar met z'n audio patsen
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 13 december 2004 23:35 schreef Hugster het volgende:
ik heb kleine JBL's en die gaan ook hard
[afbeelding]
Vrijdag ga ik verhuizen, dan een gehele fotoshoot in de nieuwe settingquote:Op maandag 13 december 2004 23:37 schreef Hugster het volgende:
is dat al je nieuwe kamer Sjoewe? Zo ja --> meer pics
That doesn't mean shit!! you heard?!quote:Op maandag 13 december 2004 23:36 schreef ook_gek het volgende:
ik kan uhm patsen met uhm.... UHM..... PPPFFFF.... UHM
dat is de meeste posts heb in PTA
quote:Op maandag 13 december 2004 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Whahahahaha, kijk die meubels, woon je in een bejaarden huis
die tafel komt uit een monniken klooster en is ouder dan 200 jaar geschatquote:Op maandag 13 december 2004 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Whahahahaha, kijk die meubels, woon je in een bejaarden huis
Kamer?! , binnenkort heb ik een huisquote:Op maandag 13 december 2004 23:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij dat ik geen foto van mijn kamer heb zal erg teleurstellen ivm die van jullie
groot zatquote:
nop is echt 30" Ik moest ook even wennen want ik ben van 32 naar 30 gegaan.quote:Op maandag 13 december 2004 23:48 schreef Hugster het volgende:
ej mark volgens mij is die 30" echt me behuizing erbij gerekend man
check mijn tv, dat is 32" je kan mij nooit wijsmaken dat het verschil tussen onze tv's maar 2 inch is...
Ik bedoel maar. Blij dat ik geen digitale camera hebquote:Op maandag 13 december 2004 23:45 schreef Sjoewe het volgende:
Kamer?! , binnenkort heb ik een huis
[afbeelding]
Zit alleen huisgenoot bij, maar die krijgen we wel weg
quote:Op maandag 13 december 2004 23:48 schreef Hugster het volgende:
ej mark volgens mij is die 30" echt me behuizing scrotum erbij gerekend man
check mijn tv puddingbuks, dat is 32" je kan mij nooit wijsmaken dat het verschil tussen onze tv's genotsknotsen maar 2 inch is...
ben ik blij dat ik niet je huisgenoot ben met zulke gedachtes die jij hebtquote:
*herkent...quote:Op maandag 13 december 2004 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoah, dit zijn bookshelfs. Zuilen had ik al
Die had ik dus al:
[afbeelding]
En deze knaapjes zijn erbij gekomen, laat je niet misleiden door het formaat, ze gaan hard genoeg
[afbeelding]
* Sjoewe kan alleen maar met z'n audio patsen
Ok, okquote:Op maandag 13 december 2004 23:52 schreef Hugster het volgende:
nej Sjoewe kom op
vergelijk de beeld diagonalen 2" is 5,08cm, je krijgt het er bij mij niet in
blabla geen permission blablaquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, tjeck deze snowbord trick:
http://b0g.org/wsnm/uploads/upsidedown_snowboard_grind.avi
ik wil het niet wetenquote:Op maandag 13 december 2004 23:58 schreef Hugster het volgende:
Mark wist je nog dat ik jou die pics stuurde van die achterlijk neger![]()
die kon gewoon vissen met dat ding
ik weet niet wat jij gebruikt maar ik hoef het nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:54 schreef D-Devil het volgende:
ook_gek = OG = Original Gangster.
ik denk teveel na op de vroege ochtend
LSDquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gebruikt maar ik hoef het niet
Zou ik ook niet doen, je gaat er gaten van slaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gebruikt maar ik hoef het niet
Heb je wat te lezen, nu is er niet veel te doen namelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:31 schreef Bond het volgende:
Doet bij mij het internet het 2 dagen niet zijn jullie al 3 SC verder
Goede morgen trouwens![]()
ik mag nog een keer bij jou thuis ook een deuk in de muur komen slaan hequote:Op dinsdag 14 december 2004 09:17 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, je gaat er gaten van slaan.
Ik heb zat te doen, ook al ben ik vandaag vrijquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:45 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Heb je wat te lezen, nu is er niet veel te doen namelijk.
Ik heb een aantal gipsmuren, maar ook beton dus van mij mag jequote:Op dinsdag 14 december 2004 09:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik mag nog een keer bij jou thuis ook een deuk in de muur komen slaan he![]()
komt ook_gek met de klopboorquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb een aantal gipsmuren, maar ook beton dus van mij mag je.
succes!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:27 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
Heb zodadelijk die solli voor de rai
Succesquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:27 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
ik hoop dat ze je niet nemenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:27 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
Gewoon lullen en je bent er door.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:27 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
Genomen wordt-ie toch wel daarquote:
ik vind hem niet zo eigelijk...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:04 schreef Hugster het volgende:
verliefd geworden op een nieuwe telefoon
[afbeelding]
geen spv meer dus
ben er niet kapot vanquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:04 schreef Hugster het volgende:
verliefd geworden op een nieuwe telefoon
[afbeelding]
geen spv meer dus
maar de functies welquote:
scherm heeft net zoveel pixles als de grote schermen van de normale PDA's (240x320) maar deze heeft dus veel kleinere pixels en dus een ziekelijk scherp beeldjequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef Fugie het volgende:
wel groot scherm.
los ¤500 maar met een abbonnement wordt ie heel snel heel goedkoop, met een 1 jarig T-Mobile ¤23 abbo is ie al ¤190 en bij een 2 jarig gewoon gratisquote:
En er kan een bluetooth GPS module op, zodat er ook TomTom op geïnstalleerd kan worden?!quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
los ¤500 maar met een abbonnement wordt ie heel snel heel goedkoop, met een 1 jarig T-Mobile ¤23 abbo is ie al ¤190 en bij een 2 jarig gewoon gratis
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hou niet zo van sukkels, geef mij maar macho's zoals jij![]()
hopen dat je aangenomen wordtquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:32 schreef PeuRac het volgende:
Gesprek ging erg goedover 2u weet ik of ik ben aangenomen of niet
BoJo, waarom vind je mij niet meer zo lief
ikkequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:04 schreef BoJo het volgende:
en wie is er heeeeeeerlijk vrij vandaag?![]()
![]()
waarom kom je daar nu meequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:33 schreef Hugster het volgende:
Ja hoor TomTom 1, 2 en 3 zijn te gebruiken, met elke willekeurige Bluetooth GPS ontvanger, dat ding zelf heeft ingebouwde BT
en hij is 412 MHz dus hij rekend lekker snel![]()
Ik weet pas 1 uur van het bestaan van dit ding afquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom kom je daar nu meec500 is maar 200 mhz
![]()
Thanksquote:
ik kan zeer slecht tegen arrogantiequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:32 schreef PeuRac het volgende:
Gesprek ging erg goedover 2u weet ik of ik ben aangenomen of niet
BoJo, waarom vind je mij niet meer zo lief
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:38 schreef PeuRac het volgende:
http://audiquattro.nl/tekoop/uri%20geel/urigeel.htm
check die prijs![]()
Chill mobiel manquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Dit is eigenlijk ook wel een relaxe auto, en niet eens duur
http://www.marktplaats.nl(...)D60%252526js%25253D1
BobJo heeft er al gebodenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Dit is eigenlijk ook wel een relaxe auto, en niet eens duur
http://www.marktplaats.nl(...)D60%252526js%25253D1
Urigeel, dat is Urinegeelquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:38 schreef PeuRac het volgende:
http://audiquattro.nl/tekoop/uri%20geel/urigeel.htm
check die prijs![]()
Omdat ik teveel om de auto zelf moest laggen denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef PeuRac het volgende:
Waarom ziet niemand dat die advertentie van die audi al zo oud is dat er nog Guldens staan
Clarkson over de bmw 1 seriequote:First of all there’s the styling. Now I know that when it comes to hatchbacks familiarity breeds indifference. The new Astra is a truly stunning piece of design, but like pylons you see so many you simply don’t notice the grace and cleverness. The BMW, however, is just plain ugly. It may have the double headlamps and the kidney grille and the Hofmeister kink, but viewed as a whole it looks like a van.
So what about the engine? Well, the petrol version will get you from 0 to 60 in about two hours, so if you want any poke at all, and surely that’s the reason why you’re buying a BMW, you have to go for the diesel. It’s not a bad diesel by any standards, but come on. Where’s the fun in a car that sounds like a canal boat? So it’s slow and ugly and now things really go downhill because thanks to the prop shaft and all the other rear-wheel-drive gubbins, there is no space in the back. And I don’t mean that legroom is limited. I mean there is absolutely none at all.
Even BMW says this car will sell to young people with no children, but this is silly. If you have no children, why buy a family hatchback? Because you want a big boot? Well forget that as well, because in the 1-series it’s tiny.
And then there’s the ride, which thanks to the fitment of run-flat tyres is intolerable on anything but a kitchen work surface, and the quality of some trim pieces, which will disappoint those who may have expected granite rather than Plasticine.
But the worst thing about the 1-series is the prices. In the past BMWs were expensive because they were demonstrably better, and more exciting, than all of their rivals. But the 1-series, as we’ve seen, is demonstrably worse.
And yet for the top-of-the-range diesel you are asked to pay £20,700, and anything up to £32,000 if you go berserk with the options list. Even if you show some self restraint you’d be lucky to put a car like this on the road for less than £23,000, and I’m sorry, but you can have two hatchbacks for that.
touchscreen is wel jammer, mar met zon pennetje piele is ook nixquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet pas 1 uur van het bestaan van dit ding af
en de C500 heeft geen touchscreen
geen echte kroeg telefoon dus dit, maar ik heb nog 3 andere toestellen waarvan 2 SPV's dus die kunnen daar voor ingezet worden. Dit wordt de dagelijks gebruik telefoon.
En het wordt nog ergerquote:Park one of these on your drive and the neighbours will not think, “Hmm, that’s an expensive car. He must be doing well.” They’ll think, “Hmm, that’s an expensive car. He must be off his rocker.” You can have a Golf GTI for less, and that, in almost every single way, is a better car.
So if you want a hatchback, buy a Focus. If you want a hatchback with some go, buy the VW. If you just want some action and you don’t care about space in the back, or a hard ride, or the price, buy a sports car. A Honda S2000 would be fine.
I have been accused, in recent years, of having it in for BMW. There was even some talk, after my recent review of the dreadful X3, that I would not be allowed any more press demonstrators. And this is why I’ve devoted the entire column this week to a test of the 1-series rather than tagging it on to the end of a rant about cheese.
And it’s why I’m choosing the words for my conclusion with even more care than usual. So here goes. The 1-series is crap.
En rijdt in 0.1 seconde door een complete voorgevel van een huis heen zonder schrammetje.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef PeuRac het volgende:
die bmw loop 1 op 8.5 en doet 10.5sec naar de honderd![]()
quote:
iddquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En rijdt in 0.1 seconde door een complete voorgevel van een huis heen zonder schrammetje.
Dat vind ik zo mooi aan emquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:03 schreef Thermo het volgende:
En wanneer er dan gedreigd wordt met het feit dat ie geem beemers meer mag testen, zet ie het gewoon in de review
Dat vind ik wel weer het mooie aan jeremyquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:05 schreef BoJo het volgende:
Alleen beetje jammer dat ze die Golf die prijs gaven, misschien omdat ik een godsgruwelijke pesthekel aan golf heb![]()
Maar jij hebt er dan ook nog niet in geredenquote:
Niet in de nieuwe GTI nee , wel in de Golf 5 en ik moet wel eerlijk zijn dat het niet verkeerd reed.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij hebt er dan ook nog niet in gereden
wat ga je presenteren ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:16 schreef D-Devil het volgende:
Ik kijg zometeen ook een beamer, een hele mooie.
Dat klopt, VW's koppelen klote, maar in vergelijking met de Zafira koppelt alles goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Niet in de nieuwe GTI nee , wel in de Golf 5 en ik moet wel eerlijk zijn dat het niet verkeerd reed.
Maar het merk en vooral golf doet me totaal niks en ik vind ze niet mooi en ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat de koppeling van bijna alle VW's (behalve die van de Pheaton want dat was een automaat).
je had nog aandelen over van je BP tijdperkquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, VW's koppelen klote, maar in vergelijking met de Zafira koppelt alles goed![]()
Zo'n 7-serie is eigenlijk nog best leuk![]()
Ik krijg nog steeds zoveel korting, dat als ik freebees spaar terwijl ik tank, dat mn ex-baas een deel van mn brandstof betaaldquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
je had nog aandelen over van je BP tijdperk![]()
als je die 7 serie koopt laat ik mijn 155 thuis, we zullen iig veel minder opvallen met die 7 serie daarquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds zoveel korting, dat als ik freebees spaar terwijl ik tank, dat mn ex-baas een deel van mn brandstof betaald![]()
bullshit....quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Niet in de nieuwe GTI nee , wel in de Golf 5 en ik moet wel eerlijk zijn dat het niet verkeerd reed.
Maar het merk en vooral golf doet me totaal niks en ik vind ze niet mooi en ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat de koppeling van bijna alle VW's (behalve die van de Pheaton want dat was een automaat).
waarom is mijn persoonlijke mening bull shit, wat ben jij nou voor een achterlijke nep italiaanquote:
sinds je een drankverslaafde xboxer bentquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom is mijn persoonlijke mening bull shit, wat ben jij nou voor een achterlijke nep italiaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |