Dan denk ik idd niet dat het een japans boek isquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Art of war is door de Chinees Sun Tzu geschreven.
Dolle_Hond +1quote:
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Lilja 4ever?
Bladerunnerquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Noem 4 verfilmingen van verhalen van Phillip K. Dick
Oei. Toen deed ik zeker nog niet actief mee met FMT?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:24 schreef dolle_hond het volgende:
een tijdje geleden ook zo'n vraag gezien, daardoor weet ik er 2 en een vermoeden
idd, misschien wel een jaar geleden, toen OW nog zeer actief wasquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei. Toen deed ik zeker nog niet actief mee met FMT?
Ik dacht al, ik mis een aantal mensen....quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd, misschien wel een jaar geleden, toen OW nog zeer actief was
Patch zit op Mallorca ofzoiets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik mis een aantal mensen....
Zij was er idd 1 van
Sheridana ook nog en Patch
Waar is iedereen heen![]()
sheri komt nog maar zeer sporadischquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik mis een aantal mensen....
Zij was er idd 1 van
Sheridana ook nog en Patch
Waar is iedereen heen![]()
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is uit any given sunday
wel iets meer, alleen met wisselende activiteit:quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef Dopekoe het volgende:
Damn..... Wisseling van de wacht dus eigenlijk.....
Er zijn en nog een stuk of 6 ofzo over uit de tijd van vroegah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |