Geef maar een naam en adres.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn nog suggesties welkom voor welke kandidaat we eerst met dioxine vergiftigen en een nieuwe "extreme make over" geven.
Ja, dikke doei.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Maak Tessje nou maar Mod,
anders trap je nog ff naquote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef NiNi het volgende:
Geef het op stinkie, je kan in nog zoveel reeksen meeposten, het gaat je niet lukken.
*checkt*quote:Op donderdag 16 december 2004 13:37 schreef NiNi het volgende:
Ja, dikke doei.
en zijn/haar hoofd op de bullseye photoshoppen.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hoeft alleen nog maar de naam op de puntjes in te vullen?
toch mooi, dat je mij denkt te kennen, ik heb namelijk geen flauw idee wie jij bent...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De harde waarheid. Ik geef jou niet meer dan 15 dagen, exclusief Oud en Nieuw
Als ik mod zou zijn zou er voor bepaalde users helemaal niet zo veel meer te lachen zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij en Tessje dan.. kunnen wij, als users, ook een keer lachen
Vertaling: *Burp.* "Goed, één kandidaat minder..."quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef mvt het volgende:
Mededeling voor Yvonne :
Ik ben ondertussen al terug van het lunchen
Voor bepaalde mods wel?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Als ik mod zou zijn zou er voor bepaalde users helemaal niet zo veel meer te lachen zijn.
Voor bepaalde wel, voor bepaalde ook niet.quote:
en hoe lang gaat dat duren?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:13 schreef Knut het volgende:
Stemtopic is geopend achter de schermen
Maar het belangrijkste is: zouden de FA's er ook beter van worden?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef NiNi het volgende:
Als ik mod zou zijn zou er voor bepaalde users helemaal niet zo veel meer te lachen zijn.
Zie hertellingen etc elders.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
en hoe lang gaat dat duren?
Kan niet, Snakey is al weg.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, DePresident uiteraard....
Wie heeft dat gepost!?! ?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie heeft dat gepost!?! ?
Ik ben gehakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |