bullshit, ga terug naar Nederlands.quote:Op maandag 13 december 2004 12:47 schreef Zero-Nine het volgende:
Niveau staat tot nivo zoals musea staat tot museums.
Als je dat verschil kunt horen ben je pas van niveau!quote:Op maandag 13 december 2004 12:51 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vind dat laatste steeds zo onopgeleid klinken.
Niks bullshit. Nivo is fout, museums is fout. Niveau is goed, musea's is ook goed.quote:Op maandag 13 december 2004 12:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
bullshit, ga terug naar Nederlands.
musea'squote:Op maandag 13 december 2004 12:55 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Niks bullshit. Nivo is fout, museums is fout. Niveau is goed, musea's is ook goed.![]()
Volgens mij was Nivo ook geaccepteerd.quote:Op maandag 13 december 2004 12:55 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Niks bullshit. Nivo is fout, museums is fout. Niveau is goed, musea's is ook goed.![]()
Voor de volledigheid:quote:Op maandag 13 december 2004 12:47 schreef Rewimo het volgende:
www.vandale.nl zegt:
U hebt gezocht op nivo:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
quote:Op maandag 13 december 2004 12:55 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Ja omdat er te veel mongole nederlanders zijn die het fout zeggen is het nu geacepteerd.quote:Op maandag 13 december 2004 12:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
musea's
Musea en museums zijn goed
Je gaat meervoud maken van meervoud????quote:Op maandag 13 december 2004 12:55 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
mongolequote:Op maandag 13 december 2004 12:59 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Ja omdat er te veel mongole nederlanders zijn die het fout zeggen is het nu geacepteerd.![]()
Dit is trouwens bullshit: bullshit.
Ja ja, jij was vast de beste van de klas. Pokdalig hbo ventjequote:Op maandag 13 december 2004 13:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
mongole
geacepteerd
Jij hebt te vaak gespijbeld in je eindexamenjaar van het VMBO
Sabbatical year, in september bestuurskunde, ivk of rechten.quote:Op maandag 13 december 2004 13:06 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Ja ja, jij was vast de beste van de klas. Pokdalig hbo ventjeWat doe je? Economie of rechten?
quote:Op maandag 13 december 2004 13:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sabbatical year, in september bestuurskunde, ivk of rechten.
van taaluniversum.orgquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/644724/1/50#23939371]maandag 13 december 2004
Kan iemand mij vertellen hoe het nou echt zit? wat "mag" je gebruiken en wat niet officieel?![]()
Dat aktie zie je nog steeds soms op winkelruiten staan. Ik krijg altijd de neiging om een steen of een verfroller te pakken.quote:Op maandag 13 december 2004 12:50 schreef kleinmeiske het volgende:
Nivo was van de vorige spellingshervorming (net zoals aktie), het 'nieuwe' Nederlands zal ik maar zeggen. Dat hebben ze vliegensvlug weer teruggedraaid om het allemaal nog ingewikkelder te maken ...
Wat te denken van aktiesportquote:Op maandag 13 december 2004 13:11 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Dat aktie zie je nog steeds soms op winkelruiten staan. Ik krijg altijd de neiging om een steen of een verfroller te pakken.
Jawel hoor, genoeg iniedergeval om te zien dat er iets ernstig aan je mankeert.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:10 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
HarigeKerel jij hebt geen niveau.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |