Nu ben ik in de warquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb precies hetzefde gelazer gehad toen ik mijn huis kocht, de bank maakte mij ook uit voor fraudeur.
Zeldzaam he, tweeling zijn.
Ja joh, dat komt toch nooit voor?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb precies hetzefde gelazer gehad toen ik mijn huis kocht, de bank maakte mij ook uit voor fraudeur.
Zeldzaam he, tweeling zijn.
Fraudeursquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:51 schreef Ripley het volgende:
Mijn nichtjes hadden er ook last mee, die hebben ook nog dezelfde voorletter![]()
iddquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Sb denkt dat het hem te weinig op zal leveren qua sexuele handelingen.
Heb je al je medische keuringen bij Aventura al gehad?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
idd![]()
Ik twijfel aan de gezelligheid van een meet.. maar om eerlijk te zijn is het pas achteraf te zeggen hoe het op een meet is, en is de uitdaging aan mij op het gezellig te hebben, niet aan jullie om dat te maken.. denk ik..
Dus ik denk wel dat ik zin heb om langs te komen indien dat niet strookt tegen de aanwezigen.
*puppy oogjes opzet (zie avatar) *
Dat we je niet laveloos in een taxi moeten tillen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Het is een open meet, en iedereen is welkom!
Jij hebt al als enorm pluspunt dat je niet drinkt!![]()
Dronken mensen fotograferen voor eventuele chantage is okéquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Het is een open meet, en iedereen is welkom!
Jij hebt al als enorm pluspunt dat je niet drinkt!![]()
Wie gaat jullie ondergoed dan dagelijks controleren?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:13 schreef Tessje het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met mijn tijgerprint string?
Ik meen me te herinneren dat jij een paar keer heel gemeen tegen mij bent geweestquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
idd![]()
Ik twijfel aan de gezelligheid van een meet.. maar om eerlijk te zijn is het pas achteraf te zeggen hoe het op een meet is, en is de uitdaging aan mij op het gezellig te hebben, niet aan jullie om dat te maken.. denk ik..
Dus ik denk wel dat ik zin heb om langs te komen indien dat niet strookt tegen de aanwezigen.
*puppy oogjes opzet (zie avatar) *
Nee, nu moet ik jullie laveloos in de taxi's tillen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Dat we je niet laveloos in een taxi moeten tillen...
Foto's...quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dronken mensen fotograferen voor eventuele chantage is oké
Ik mag nu nog zelf kiezen.. Maar je denkt toch niet dat ik in geitenwollensokken ondergoed ga lopen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wie gaat jullie ondergoed dan dagelijks controleren?
Hoi, mijn beroep is ondergoedcontroleur bij de politie![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:12 schreef Tessje het volgende:
Heb je al je medische keuringen bij Aventura al gehad?
Sterke man erbij om te helpen Sandertje op zijn benen te houden is altijd ok!quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik jullie laveloos in de taxi's tillen!
Foute vraag om aan een kwade dame te stellen:quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:14 schreef Aventura het volgende:
Ik meen me te herinneren dat jij een paar keer heel gemeen tegen mij bent geweest
![]()
Als jij nu al niet wegsopt bij Aventura ben je homoquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee
Als ik een vrouw was zou ik nu van mijn stoel drijven door de gedachte alleen al
Ik ken goe fotoowsjoppuh men!quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Foto's...Moeten we weer onze maskertjes op!
Doe Maarquote:Maarreh... zal ik je dan maar in het lijstje gooien?
Mijn opmerking was totaal sarcastisch bedoeld. Ik vraag mij echt af of zij zo gek zijn iemand dat te laten controleren...quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:15 schreef Tessje het volgende:
Ik mag nu nog zelf kiezen.. Maar je denkt toch niet dat ik in geitenwollensokken ondergoed ga lopen?
Mietjequote:Op dinsdag 14 december 2004 14:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als jij nu al niet wegsopt bij Aventura ben je homo
Sandertje is 10 minuten na aanvang al uitgeteld.. net zoals op de BBQ in julyquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Sterke man erbij om te helpen Sandertje op zijn benen te houden is altijd ok!
zenks beebquote:Je staat erbij hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |