abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 22:55:33 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681545
Op zondag 16 september 2001 22:48 schreef attelenooje het volgende:

Vraag over gevangenis van je eigen lichaam

Attelenooje, wat een kolerebende in dat huis. Als je bij ons in de bouw je pik links hebt dragen dan heb je al geen leven meer met die galbakken o je heen, maar bij BB kan je gewoon met braadzak tussen je benen het huis in lopen en er ligt meteen een leraar met een knoppie in zijn neus zijn zak in je leeg te schudden. Mijn vrouw vind het wel geil, maar ik ga dan met mijn baard over mijn arm, haar door haar en dan weet ik wel weer genoeg. De pleuris! Je kan lang of breed lullen maar je hebt toch een tong van een kerel achter in je lijer gehad.

Ik zie die springende aal och toon niet meer? Hebben ze daar een doos van gemaakt voor gert jan. Want dat krijg je, dat opeens al die doerakken een wijf willen zijn. Moet niet uitlekken naar vanessa anders loopt ze binnen een week met een tampeloeris tussen der benen. Die is gek op vlees er op en er af snijden. Dat hoorde ik ook via Pat, dat stukken lip van vanessa gebruikt zijn voor de buitenste shamelips van Kelly. Dat kan allemaal nu dat is zo goed want dan maken ze van astronauten materiaal een soort mooi vallende buitenste stoeptegel op je veenheuvel.

Maar wat ik wilde vragen, zijn er mensen hier die zelf ook in een soort gevangenis van hun eigen ik zitten, dat je denkt, krijg nou de tief, ik heb geen tieten. Bij mij in de bouw willen ze dat weten wat ze dan moeten doen als ze dat hebben.

Bedankt alvast.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 22:58:08 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681581
Op maandag 17 september 2001 14:35 schreef attelenooje het volgende:

Striems en vraag over lijertjes in spanje

Effe een striemverslag van mij vanuit me eige beleefwereld zeg maar . Die ene, die kale, die wil op de dot en dat roept ie de hele tijd tegen die ane. “Ik wil er op, ik wil in je, kom hier”. Op aan zich vin ik dat goed. ik ga ook niet eerst drie uur aan me vrouw der oor liggen wrijven als ik er op wil. Voorspel gaan we maar ergens anders doen. Maar die kale die zou bij ons in de bouw geen leven hebben, dacht het niet. Je moet wel neukenderwijs respect verdien bij ons, dus gewoon een eerlijke veeg geven in de keet van de opzichter, kijk dan lullen we weer eens verder, lijertjes.

En dan nog wat, die Spanjemensen, komen die galbakken nou nog een keer deze kant op. Ik was zelf dit jaar in Tor de Molinos en dat is kikke hoor dat je zeg maar jezelf kan zijn van je eigen in het buitenland maar toch lekker er uit. Dat ken ik wel, dat ik ook niet naar huis woude. Ik zeg tegen mijn wijf, ga jij vast vooruit dan kan ik hier nog op de dot, maar ik moest mee want ik zou sjaak helpen met stukken van zijn muur.

Vannacht naar de striem zitten koeken maar de kolere wat zitten die te doen. Ze ziiten de hele BB al op elkaars vuist in bad. Vannacht was die naar binnen gewerkte rosbiefvrouw aan het tongebekken met die Ane en de rest keek, met hun eikeltjes allemaal net boven het badwater uit lekker toe. Wirrelpoels dat kan levensgevaarlijk zijn bij seks, dan kan je vaak uum komen te ziiten, met je vleesspons op die gaten, dat zeiden ze laatst bij fitness total bottie ekspeerijens waar ik aan mijn pens werk.

Nou voor zover. De balle

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:00:06 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681608
Op maandag 17 september 2001 23:10 schreef attelenooje het volgende:

effe over die zandloper, de neten!

Die zandlopers!! Dat ken je toch oefene. Je moet volledig op je mijnt gaan, dus al je emotiebalast uitschijten zeg maar en dan alleen die loper voor je zien, dat je die kolerelijer gewoon als het ware ziet lopen met zand. Ik heb twee jaar geleden voor Tante Dienie nog een zandloper gemaakt en daar heb ik het zand nu nog van in mijn naad zitten. Die wilde een zandloper waarmee ze kon kijken hoe lang der man in de kroeg zat, dus daar moest 14 uur zand in .Ik vloeken van dit en dat, de kolere, ik begin er nooit meer aan, ik kom daar aan met die houten loper past ie niet door de deur. Moest door het raam, drie hoog achter, nou ja, wel tranen gelachen toen sjaak door zijn rug ging en weer zes jaar ziektewet pakte dat maak je nu allemaal niet meer mee, want het zijn allemaal lijertjes , echt.

Ik vond dat zoenen wel geil vanavond, dat di ane met haar tong dan zeg maar achter in die strot ging hangen van kelly frankenstein. Ze hebbe de lampen uit haar hoofd geschroefd toen ze het huis in ging, hoorde ik in de bouw. Dat van dat raam met andries dat vond ik ook zeiken van het lachen. Wij meteen gisteren in de kroeg aan de gang, wie er het hardst door een deur kon lopen bij de Bijenkorf, nou, dat is dan die typische humor van de straat en dat komt nooit meer terug.

Ik heb, mondje dicht, voor mijn vrouw een hele knappe lul gekocht, een echte zeg maar dat ze hem er samen met annie er op kan naaien, want het is in, transseksjuweel, dus wij gaan daar in mee. Ik ben naar mijn mannetje geweest die mij altijd afkeurt als het gaat sneeuwen in de bouw, maar die zei dat ik van me eige al een soort kut heb, maar dan naar beneden hangend. Paar sneetjes er in en ik heb een flamoes. Iedereen blij!! Wat jullie!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:02:14 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681637
Op dinsdag 18 september 2001 15:26 schreef attelenooje het volgende:

Nee is nee niet op de snee

Die Frankemans,. Dat is een geil lijertje zeg. Maar ik vin ook, als een wijf nee zegt dan moet je niet per se op de dot willen dan ken je ook gewoon tegen haar dij aan gaan liggen rammen en dan kan zij ondertussen de belasting invullen, dat je prakties met geil kompineert, dat is ideaal. Doen wij ook altijd, Bea en ik, dat als ik het plafont ga witten dat zij dan af en toe aan die sjors van me gaat hangen, zeg maar dat je elkaar in je eigen hoedanigheid rest spekteert.

Frank is toch die kale. Ja, dat is een lijertje, zeker weten. Als er problemen zijn met Frankieboy hier op fok dan hoor ik het. Laatst Dove Robert nog onderhanden genomen. Ik op bezoek bij hem. Se vrouw had gebeld dat ie met een strijkbout op haar rug had geschreeuwd ‘en nou anaal ja’. Dus ik bel aan en hij doet open, heeee, attelenooje dit en dat leuk man kom er in pik biertje. Ik zeg: kom er in pik, kom er in pik. Ik geef hem een schop tegen zijn kanus en ik zeg, als een wijf nee zegt wat bedoelt ze dan? Nou ja, heb hem nog drie keer voor se lijer moeten kicken en toen begon er wat te dagen, maar echt je wijf naaien als er nog eten op tafel moet, dat gaat mij zelfs een brug te ver.

Ik zag vandaag kelly bij ons op een kalender staan. De construction bouwkalender 1998. Had ze ook al tieten. Wel mooi, ze hangt dan heel hornie op een mergelmolen, echt mooi, goeie scherpe fotoos.

Ik hoor het wel weer als er geneukt wordt. De balle

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:03:34 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681659
Op woensdag 19 september 2001 14:38 schreef attelenooje het volgende:

Pleur, wat een hete galbakken in dat huis!

De tief, ik kijk dit jaar voor het eerst Bikbrotter en ik vinnet gaaf. Lekker gewoon lekker met je blote memmen door elkaar heen lopen want je bent allemaal dezelfde kolerelijers dat vint ik dus gewoon lekker strak. En neuken, dat is ook goed, maar je moet wel tijdens het neuken van elkaar de geest als zijn eigen belevingswereld ervaren anders kan je net zo goed een postzak gaan liggen krikken, ja, kan je lachen maar zo denk ik er over en de anderen in de bouw ook. Kijk , wij zijn ook gewone gezonde hollandse snikkelmansjes, dat is voor zoer en dat is engels . Als je bij ons langs de stijger loop denk je, he er schijt een meeuw in me nek maar dat is dan Geile Klaas met zun kumsjot van drie hoog achter. Maar wij vragen gewoon ook net als bij mensen op kantoor heel menselijk aan elkaar of de zak nog is leeggeschud. Ja, een stukkie jij en ik tokketernes dat is zó belangrijk! Maar in dat Bikbrotter is het echt fukken om het fukken dat je zeg maar niet daarna een sigaret rookt maar meteen al weer met die hangende buffelzak in de rondte springt om weer een ander gat te plamuren.

Maar verder wel lachen. Met die puzzels is ook goed, daar lach ik met het tieflazarus om, dat die ene ombouw met die Thaise houten ballen in haar hand zat. Ik denk, die gaat ze in dat roze namaakputje van haar proppen, ik denk, die ziet niet dat je de kooteffisjent van de tweede macht drie maal om die draad moet loeressen, maar goed, wat maakt het allemaal uit met de toestand in de wereld, ja toch. Ik zeg tegen Mohamed gisteren nog, een geintje, ik zeg, he ouwe was jij niet bezig met vlieglessen, jij liep gisteren toch met je armen wijd over straat te hollen, proberen om op te stijgen, ik zeg, he pik, we gaan geen gekke dingen doen he, dat je me niet in mijn hol vliegt als ik net op de plee de ViaVia zit te lezen, Nou, hij lachen maar hij begrijpt er geen reet van. Ik kom gisteren thuis van de snaskbar zit er weer een zwarmadrol bij terwijl ik van dat dus had gezegd, drie schamibijfen en een kutvleeskroket, maar dat flikkert gewoon lekker alles voor de kat ze muts in het frituurvet, wat je nooit heter dan 250 graden mag verwarmen, daar kan ik verhálen van vertellen toen met die fikkende pan van Dikke Tienie. Ik loop op straat, hop, opeens een brandende pan op mij lijer. Ik zeg, wacht effe, dus ik naar binnen, ja, dan ben ik een gek hoor, zie ik tienie staan met veertig bitterballen in haar schoot nou ja van het 1 komt het ander en dat is dan wel geil, ragoe over je hele lijer.

Maar Bikbrotter dat is lache dus, dat wou ik zeggen, Was et de eerst twee jaar ook geil? Toen zat ik op Ibiza met Schele Sjaan , maar dat vertel ik nog wel, essies van onderen.

De balle
Attelenooje

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:05:19 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681687
Op woensdag 19 september 2001 18:02 schreef attelenooje het volgende:

Geen saus apart, lekker dan!

Effu wat anders, ik kom net van de chinees en dat is echt een goeie, de is een van de beste chinezen in Amsterdam, Re Tou, vlak tegenover die leerbewerkingsnicht in de 2e binnenbamtammer, dus ik kom binnen en ik bestel me vaste woensdagpossie, kip zonder stok met saus apart. Maar dan sta je daar dan zo’n beetje bij die gele kolerelijers, ja, wat moet je, ik zeg, kijken jullie bilblottel. Nou, man geen leven had ik meer, dat wor door die rooie lampekappen als een gek bekeke want transseksjuweel dat is dan in china net zoiets als dat je een boer na het eten laat zeg maar. Dit en dat over Kelly, hup, nog een biertje, dus ik denk, ik ga toch een keer kijken wat ze in keuken aan het fukken zijn, ja, nee, niet dan, je hoort ze altijd schreeuwen als malijers die kleine pasfoto ontwikkelaars,. Dus ik loop die keuken in. Ik op zo’n kok af, ik zeg, he, pik, gaan we lekker hollandse pot koken vanavond. Effe dollen met die nees. Ik zeg, zure zult met een jajemse bokspekker, ken je dat make, lul? In Bikbrotter vreten ze niet anders, ken je dat, Sjang . Nee, nee, dit en dat, de bokspek was uitverkocht, of ik nog een biertje van het huis wil, ik zeg godverdomme, wil jij met je reet in een wokkie wokkie, kom eens hier, dus ik pak vier van die nezen onder mijn armen en boven die wok. En maar schreeuwen, nou ja gebbetje, moet kunnen, maar ik kom thuis, geen saus apart, ik zeg, godverdomme, Bea, kijk eens in die doos, ze zegt, nee niet nu, me doos zit zalf op, ik zeg, nee mutswerker, mijn chinadoos met eten, ze zegt wat hep jij nou, geen saus apart, Nou dat soort dingen maak je dus mee, maar die lullen in het huis die zitten steeds te schijthoerebakken over het eten en dan zeg ik, kijk naar dan om je heen en dan moet je de honger als zijn eigen manivistatie zien die zijn trol eist van de wereldhandel er bij, maar ze luisteren niet, nee gewoon doorneuken in dat huis. Hep vandaag Dirk, Vette Bob en Zeeploze Sam gebeld, ik zeg, we gaan naar binne breke bij die galbakke, effe met hun neus op de derde wereld drukke, dus dat komt wel goet. We slapen bij Hete Riek in Almere en dan morgenmiddag effe huishoue daar. Gaan we die piel van kelly weer effe naar buiten trekken, zullen we nou krijge!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:50:06 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1682268
Overigens mag er in dit topic ook 'gewoon' gereageerd worden, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 20 september 2001 @ 01:18:34 #8
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1683021
quote:
Op woensdag 19 september 2001 23:50 schreef Cynix ® het volgende:
Overigens mag er in dit topic ook 'gewoon' gereageerd worden, hoor.
euhhh..
dat hadden we toch al gedaan?
Is dit een verzamelbundel-de-beste-van-attelenooje posting?
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2001 @ 01:24:26 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1683036
quote:
Op donderdag 20 september 2001 01:18 schreef MarcoTC het volgende:

euhhh..
dat hadden we toch al gedaan?
Is dit een verzamelbundel-de-beste-van-attelenooje posting?


Nee, ik heb alle huidige columnisten en columnisten in spé verzocht om hun columns voortaan in één topic per columnist te plaatsen, en geef hiermee een voorbeeldje. In die betreffende topics kunnen naast de columns dan tevens de reacties geplaatst worden.

Dit is dus geen best-of topic, maar gewoon het topic voor de 'schrijfsels' van attelenooje.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1683245
En terecht, collumns en topics zijn gaaf

[Dit bericht is gewijzigd door Placemad op 20-09-2001 06:48]

  donderdag 20 september 2001 @ 11:41:39 #11
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1684302
:)pis in me broek van ut lache!

mag ik ook een kollum? ah????

Nou doe je het weer!
pi_1684937
quote:
Op donderdag 20 september 2001 01:24 schreef Cynix ® het volgende:


ik heb alle huidige columnisten en columnisten in spé verzocht ....

Dit is dus geen best-of topic, maar gewoon het topic voor de 'schrijfsels' van attelenooje.


cynix,
ik heb sterk het vermoeden dat attelenooje = doordevil = nico dijkshoorn. Is je daarvan iets bekend?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:58:20 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692815
Op donderdag 20 september 2001 12:29 schreef attelenooje het volgende:

afblijve, me best op gedaan, lijertjes!

Krijg nou wat, de teerneet aan je reet hier, waar sijn me topucs naar toe gegallemiest, stelletje builen? Ik had voor me eigen hoedanigheid alles voor me af geschreven en hier neergekankerd, dat ik denk, die trekkertjes van FUK die lezen dan hoe het BB door de zelfeigenkant van de perietverie aan de maatschapjij wort gevaren maar ik kan die hele kolerezooi niet meer vinde. Dat is dus gewoon cent zuur en dan wort ik gek! Ik sta godverdomme wel ieder jaar in die pokkenregen bij de dakwerker dat we herdenken wat je betekent als de vrijheid aan je lippen staat, en dan dit!

Ik pleur hem hier weer neer en als we met onze kantoorhandjes er aan gaan zitten schuiven komen we gewoon even langs met de jongens van de bouw, echt hoor, het lazarus voor jullie, maar ik zeg gistere tegen Bea, ik zeg, krijg nou ex zeem, ze zitten wijn te zuipen in bikbrotter, kijk dan die pik daar heeft een sjaatenuf deprootvans in zijn klauwen. Wijn dat is me hobby, de neten als het niet zo is. Geinig keldertje al bij mij beneden maar bea wil dat ik stop want ik kan niet tege wijnemans. Dan wil ik rossen, echt er op los beuke zeg maar, ze zegt, bea, spuug het dan uit, ik zeg, wijn van drie mijer uitspuuge, spuug jij je gebit maar in zee uit, miesgasser, maar ik laat die voetdruivies lekker naar binnen glijden, maar in bikbrotter de bettul zitten die lijertjes te zuipen alsof ze spiritus in hun mik gooien, wat ik op de derde wereld zeg maar onverwoort vin want die pik met zonder neus, kom hoe heet ie, die steeds met zijn fransie in zijn hand staat, kom, help eens, met die kleine kinderen, dat ze aan se taas moesten hangen en net doen alsof het ene microfoon was, die feutoes van Lissie teelor, ja, meikel jeskont, die, die vin ik goed, want die zegt laten we zingen, deneten voor de islam, we gaan gewoon lekker hand in hand ze naar de kolere zingen en dat zijn wel ideetjes hoor vin ik.

Nou ja, ik denk, ik zeg het effe en fukdekont van af blijven met je poten van me topuc want ik zit niet voor tante ali der reet vier uur me de klere te zoeken naar de goeie lettertjes op met toetbord.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 13:00:30 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692829
Ja, ik blijf gewoon proberen ook attelenooje zover te krijgen dat hij netjes hier in dit topic z'n schrijfsels plaatst.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1692838
Heb je z'n laatste schrijfsel over het hoofd gezien?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 13:03:05 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692844
Ja, maar ik werk van beneden naar boven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1692981
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ik blijf gewoon proberen ook attelenooje zover te krijgen dat hij netjes hier in dit topic z'n schrijfsels plaatst.
Ik denk niet dat het je gaat lukken
pi_1693005
Hij is fijn..
  vrijdag 21 september 2001 @ 14:56:18 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1693792

Ik wens je veel sterkte en geduld Cynix.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 10:35:22 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1702918
Op vrijdag 21 september 2001 12:34 schreef attelenooje het volgende:

ik zeg tegen bea, daar gaat ze viraalspier!!!

Ik lees net dat die lijer van een Kelly dur enkelbanden heeft gescheurt. Kon je op wachte natuurlijk, ik zeg tegen die gasten in de bouw hier, ik zeg, een band van een kerel in een wijfenlichaam, dat is antwoorden op moeilijkheden, want het lichaam is se eige tempel van zorg, dat sei Edje Kadavers, die pik met die voetbalbril op nog laatst, dat ze lichaam een tempel was en dat is zó waar. Ik zeg ook altijd tegen Bea, blijf met je fikken van me tempel af ik ben aan het meet iteren en dan laat ik een keiharde scheet, dat werk, dat is dan weer lachen, maar het is wel waar. Die omgebouwde padvinder die speelt van ze eige zeg maar met haar tempel. Er kom veel te veel spanning op de viraalschijf te staan die dan de peesschede moet ontlasten maar normaal hep je balzak dat allemaal in evenwicht, maar als je die er af laat halen voor tietwerk te bouwen n als je je mustwerk naar binnen gaat duwen dan flikkert eigenlijk je hele lijer in elkaar. Eevenwicht pleitos want dan krijg je druk op je kringschede, nou ja, hoef ik niet meer te zeggen, weet je genoeg.

Von het wel geil gisteren, die ouwe pik in de modder, hoe heet die pik, gert jan, die vinnik goed! Bij ons komt er vaak zo’n lijertje vertellen dit en dat en jullie moeten zus en zo werken wat de produktactiviteit betreft en die leggen bij ons binnen een minuutje met hun schapereet in de modder, net zo makkelijk, opzoute als we nou ook al verstand hebben van bouw, opgeflikkert!

Paskaal, heet die nieuwe zo, die kleine die nog niet weet dat hij ook transseksjuweel is, die pik met dat roze hempie, dat is een galbak hoor, oeeee, ja, nee, echt, godvernaad als het niet zo is. Die gaan bij ons meteen effe met hun harses in een betonmolen, aanpakke! Hier, schaamkever, tussen je oge die overwinning. Ik zeg tegen bea, kijk, er doet ook een dwerg mee, leuk voor poortvliet, haha, nou ja, zij lache van het één komt het ander en meteen weer op de dot. Ik zeg tegen bea, ik kijk ondertussen gewoon door want dat vinnik ook hoornie dat je naar die brart kijk en dan in je geest als hoedanig probeert de maan te puleren dat je zelf met die bruinvrouw ligt te stoten, nou ja, op die manier ben ik een beetje bezig en ik denk, ik laat het die pikken bij Fok effe weten, dat ze dur voordeel mee kunnen kopen, dus bij deze.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 10:38:19 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1702923
Op vrijdag 21 september 2001 14:23 schreef attelenooje het volgende:

Nog effe een naaktgekomen berigt . Ik hoor net dat die paskaal net door frank in se opening is gepakt omdat ie keek. Lijertje die Frank. Kelly gaat iets de verbeterende oude kant op maar wat een gevaar dreigt is dat dus stembanden ook van als het ware zijn ingescheurt, en dat ken ik wel, dat had Tinus Taart laatst ook nogal last van, die komt de geile reiger binnen, pakt een pilsie en ik hoor, ik denk, wat hoor ik nou, er zit iemand in een hoek te schijten, maar ik luister nog een keer opdachtig en blijkt Tinus opeens ze stemband ingescheurd te blijken hebben met totel bottie jumperound akwaa fittes. Was ie wer aan het uislofe geweest voor Kromme Rita met dat pakkie tussen der naat. Ik zeg, wat heb jij nou, pik, wat komt dat bij jou lullig je lijer uit, zeg eens wat, effe lache, dus hij bestelt vier porsie geile reiger spesjaal van de bittergaarnietduur en ik lach me de pleur. Ik zeg , he, pik, je klinkt als Huupie van de Luppe, die pik van de dijk, verdomt as het nie waar is, waarop sjaan, van de reiger, zegt, nou, dan lus ik er nog wel een en toen van het een het ander en dus weer op de dot snel achter een paar kratten cola, ja je moet wat, nou de ballen fokvuisters!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1703397
Net zes uur aan me kop gesaagt door die pik van cynix, dat ik me troep hier moet pleure. Ik zeg, ouwe , wat nou cynix, de tafeltief jij ziet juist alles, begrijp je me pik, een woordtgrap van zijn hoedanighied van want ik kan me hol niet omdraaie of jij zit me je dikke unoxreet al aan me tupocs. Dit en dat, niet so bedoelt maar even zo goed te teer voor mij, dat wert me wel bekend gemaakt. Ik zeg, als jij op je vaste vissstek kom en er staat iemand in het water te rukke wat doe je dan. Ja, dit en dat, wist ie niet, die typex. Ik zeg, as die ouwe rukmans se eige topuc zout hije dan ben er ook van de nozemvervaging sprake, dus dat is hetzelfde. Nou, daar kon ie wel inkomme, en ik kon er ook wel inkomme, in bea dan vannacht, ik zeg , attelenoojeheine, wat heb jij nou aan je reet zitten en ze zegt dat is string on de front, bij de slippenboer gekocht, nieuwste van het nieuwste zij Bertje van De Onderbroeken, dus ik zeg, ga je es omdraaie en toen, net als die pikken in Bikbrotter meteen op de dot, waar die broekies dus op gemaakt zijn, dat je zeg maar binnen een sekont je muts wat lucht ken geve.

Vannacht lekker met een pik aan me tanussie naar de striem zitten lijeren en ik vonnet geil, ja, nee, echt waar, lache man, dat was echt beffen met je ogen, ik zweer het. Die lijer, frenk die lijte heel; goed uit wat of dat ie allemaal hat gedaan met die Ane. Hij zegt, met de kale schurftkanus van hem, dat ie 1 of twee vingertjes had laten verwdijnen en dat ie se bij ur in der mont had gedaan. Proef es wat een lekker kutje je hep, hattie gesegd, ik sweer het . En daar is voor mij een grens te ver, dat doe je niet, want dan is er een stuk respekt in de gootsteen gespoeld. Ik vin, je gaat als je kookt ook niet proeve van je eige schovenotel, ga je ook niet met je vinger in je eige saus dus ik vin dat je met je eige wijf ook niet in haar saus moet gaan roere en dan bij der eige in der bakkes moet proppen. Kijk, als ik een dag met het lazarus heb gewerkt en je zweet je de tief, dan ben ik de laatste die niet zal zegge dat je je vinger effe tussen je reet doorhaalt en ruike of het nog gaat, dat je denk, ha, lekker net witlof, maar bij je eige wijf der eige pruimensap voeren dat is een schande van de laatste orde. Dus die frenk moet gewoon effe optiefen, ja, echt, de schijt voor hem.

Net nog weer effe die typex geplaagreet maar ik strijk met me hand door zijn haar en ik tief hem hier er een keer op, lijertjes. Hoor ik effe offie bevalt want ik zit niet voor bea dur spleet te tikke.

De balle

  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 12:21:08 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1703526
Hij bevalt goed!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1703565
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 02:56:34 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1710292
Op zaterdag 22 september 2001 00:53 schreef attelenooje het volgende:

Kom net uit de kroeg, pleur!!

Ik hoor net dat toen ik uit de kroeg kwam dat die diane zich dur neuk niet kan herinnerren met die lijer van een Frank. En dat vin ze dan gek. Ik dus niet. Ik herinner me er nóóit een kolerereet van, van mijn wippiewappies. Ik wor elke ochtend met een gelijmde prop wc papier in mijn skaamskunk wakker. Van de 3983 keer dat ik de laatste drie jaar op de dot ben geweest herinner ik me er twee, zeg maar dat van die ene keer dat ik benededeks met die matroos bezig was van waar ik dacht dat is een wijf op loveboat, nou ja, dit en dat ik zeg, wat heb jij nou in je broek hange, dus ik geef hem een stoempert op, ze kanus, maar goed dat is aal in de keem , niet dan, ja toch. Ik hep vaak hoor, dat ik tijdens het neukemansen al denk, krijg nou de pest, wat voel ik nou om me pik heenzitten. Ik hoorde van een aangetrouwde pik van me dat je dan voor zoer een sintroom van koortsakoffel onder je leden draagt, dus dat zou kenne dat zij van diane in dur mutswerk geen gevoel in der lijer hep want dat is dan gewoekert met dat sint room, en dat gaat hart hoor. Leipe Karel hat het ook, ze vrouw dan, Hete Marie dat ze in haar gemoed de sint room hat maar dat ontkende ze dan en dat is ten alle goede tijden fout , dat je niet je aak septeert, dat moet je dus niet doen. Maar verder gewoon toppie tappie vanavond in de geile reiger, wat een wereltkroeg is, opzeker, dus niet dat ze met een veer in hun reet op de bar staan te schudden maar gewoon echt bruin weetjewel, met kleedjes, nou ja, ik hoef niks te vertellen. Ik ga nou gedichte lese van Slauerhoffer, dat was ook een lijer hoor en J.C. Bloem die pik kon dichte, daar wordt je warm van, de neten, hoe die binnerijm er in pleurt , dat ik kutting groots, nou de ballen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 12:29:59 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711321
Op zaterdag 22 september 2001 12:14 schreef attelenooje het volgende:

ok, net met typex gelullebakt

Net met die typex beetje zitten ditten en datten en die pik wil dat ik me tupocs bij elkaar in hun eigen hoedanigheid laat beleven, dus ik zeg, wat schuift dat, ik zeg, ouwe galbak, we gaan toch niet me in me eigen ik aantasten tot op het bot? Nee, nee, dit en dat, attelenooje, as jij in dur eigen tupoc plaatst krijg jij een fok tiet sirt. Ik zeg, veeg daar lekker die madenkont mee af, ben ik een kool en rabuteur, nou, dus ik wil hem net op ze pleuris geven toen ik dag dat die pik van lucebert in dat ene gedicht zeide dat geweld de staart van de macht ben, maar dan echt mooi opgeschreven, met zonder rijm enzo, dus ik geef die rammer van een typec een herkansding, dus nu attelenooje met heug en tegenzin in de tupoc van dat ik me kijk op BB3 hep. Dat we het aan jullie wete, voortaan, lijertjes.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1713113
Te gek he die attelenooje!
Ik ben pas een week op het forum, heb bijna alles al gelzen maar dit vind ik echt te gek.

Ik kan alleen maar zeggen: Meer! Meer!

Je word geboren, kijkt wat rond, je snapt er niets van en men stopt je onder de grond.....
  zondag 23 september 2001 @ 17:27:02 #29
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1714065
Je moet z'n C1000 column en z'n Bestorming van het BB huis column nog hierzo plakken Cynix! Dan kan ik het achteraf allemaal nog es nalezen
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 19:44:24 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1715334
Op zondag 23 september 2001 12:21 schreef attelenooje het volgende:

ik hep net drie nekkies gebroke in de c1000

Dus ik zeg van dit en dat, weet je wat jij doet, de kolere voor je en je moer er bij, ja, nee, moet je net bij mij zijn as je me verkeert afrekent bij de vlugievlugkassa. Ik zeg, pleur op met je klant is de beste koning ik zeg, ik wil gewoon nou als schadeverboeting een kasssjeere in dur reet pakken, ja, dat kenne we gek vinde maar in bikbrotter zitten ze allemaal in eklaars gat te voele en dat is tijdesn het sjoernaal van voor de jonge jeugd dus dat is goed want daar kijk ik ook naar anders begrijp ik er geen hollemans van, nee, ja toch,

Maar ik loop naar bove, naar me dochter Deboraa, ik kom binne en ik zeg, he riempie gekocht, ik zie der van achtere dus ik zeg , he, pik, weer naar de cuyp geweest, naar SM Kareltje, draait se sich om heeft ze een pik van rubber hange. Ik zeg, krijg nou de schimmel, wat hep jij nou, je hep een tampie hangen? Zij zeg, ja, dit en dat, bij bikbrotter doen ze het ook van mekaar met rubber, Ik zeg, wie heeft dat ding gebetaald, godverdomme, denk jij dat pappa se lijer naar de gallemiese teringt op de bouw om voor deboraa voorzetbindmiddeldildoos te gaan kope, ben je gek geworre, en ik geef er een klap voor dus lijer dat die riem losschiet en pang, so die rubber jongen door het raam , drie hoog achter naar beneeje, nou ja , wij lache want er ware kindere aan het spele en die gille allemaal its raining pik, haaleluuja, van die kipkerrie haaliwel van de kruidgirls.

Maar wat ik wou zeie is dat de verval van ze eige zich via bikbrotter maan en festeert qua invloed op de lapiele jeugd met zonder toekomst van ze eige. Dat is oppassen hoor, dat je niet denkt, aaa, kan mij het pleuren, ik laat die schijtbuffelkinderen van me lekker kijke want voor je er achter komt staan hep je opeens een dochter met een baart en dat ken nooit de idee zijn.

Die pascal, dat is ook een lijertje hoor. Hij ken koke dus dat is ook een transseksjuweel denk ik. As je voor je plezier van je eige dinge gaat bakke voor een ander ben je een wijf, zo denk ik er vanuit mijn standpunt op. Nou, maar ik wil dus een schreeuw van waarschuwing zeggen tegen de beloedering in het huis en dat als onze kindere daarvandoor allemaal een voorbindpiel wille kope dat wij dan wel op koste worre gejaagt! Denk daar es aan Humes van de Zonnepit!!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 24 september 2001 @ 23:01:40 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1728031
Ik doe Attelenooje nog maar eens voor hoe je alle schrijfsels in één tupoc pleurt:


Op zondag 23 september 2001 17:17 schreef attelenooje het volgende:

me eige storming al gedaan net, bange lijertjes

Ik kom net terug van het bikbrotterhuis. Wat een lijers daar. Ik zeg tege bea, ik wil die duimpie van de zonnesteek zelf een keer effe onderhande neme want ze bevloed wel mijn kinderen tot heb ik jou daar en wie gaat die sjiet urg betalen als dat de hele faamilie transseksjuweel wilt worden opeens. Nou, dit en dat, wacht effe attelenooje , ik doe me broekpak aan. Ik zeg, as je nou godverdomme niet met een aangeklede reet in me vorkwieldrijf gaat sitte dan krijg je een schop op je ruggemerg dat je opeens aad bee en gaat lullen.

Affijn wij naar almere. Wat een koleregemeente. De teer, wat een staatname. Alleemaal door een achterlijke bij elkaar gekneiterd . Moest ik vrage waar het was. Ik roep, he boer, waar is dat neukhuis van jullie? Moest ik bij de berrie hee laan linksaf, tot het urt wint en feir plein en dan tweede anita temijerstraat daar was het. Me reet zeg ik. Ik rije en godverdomme opeens zie ik het ligge. Wat een tiefbende. Ik denk , ik loop zo dat kamer a kruis in, dat leek me wel geil, maar meteen van dit en dat, dus voor die pikken die gaan stormen op dat huis, er is wel bewaking maar niet van dat je zeit, jezus wat ben ik bang. Allemaal omscholertjes garnalenpellen met een pakkie aan.

Wat we gingen doen. Ik zeg, jou een kopstoot geve ouwe, en pang recht vooruit op dat vleesbiljart van hem,. ik zeg, bea, kom es met je kut uit die auto, we gaan naar frenkie toe. Nou, dat was niet tegen blindenmansschoenen gezegt. Bea hat gehoord dat die frenkie vingers bij je naar binne steek en er dan mee aan de jamintoer gaat van dat je er aan moet likke., dus wie wo wel. Wij lope, ik zeg , waar is die rooie mat? Pa op bea , ze zijn ons aan het mintfokken, zeg ik nog en hupeekee, weer een bewaker op ons af, ik zeg, kijk dur leg een pinda op de grond, hij bukke wat je dus nooit moet doen en ik ros hem met die stalen neus van me op ze stuit dat ie veertien jaar denkt dat ie stevie wonder is. Nou, opeens hoop getetter in me oor en een hoop gedoe staat die tonnekut voor me. Ik zeg, jij trollie buitenzorg met die rare verlopen wortelkop van je, wat zit jij te fukke met die lijers in dat huis? Me soon wil een wijf worde door jou, galbak. Nou, dit en dat, ja ze kon er ook niks aan doen, ongesteld en mars in scorpio enzo, ik zeg, nou hou je op he, wiekentwits, ophoue anders tuig ik je naar gottemans. Ik zeg, ik wil dat die kelly ze pik er weer aanschroeft. Zit toch wel een verloopstuk op, net als bij me wasmachine , dat ie gewoon ze pik er op kan zetten met waterterugslag, toch, de neten, kijk me aan rooie ui als ik tegen je lul en net op dat moment slaat die ene pik van de bewaking me met een looie pijp op me kanus. Zag ik me leve als een televisie aan me voorbij vliegen, dat is eng hoor, maar godverdomme, ongericht zaak thuisnaars gekeert maar ik zit vol enkrieness dus ik wil vrage of schele leo, dikke tinus en ik nog mee kenne storme op dat huis.. Ik hoor het lijertjes.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2001 @ 00:18:21 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1740368
Op maandag 24 september 2001 21:34 schreef attelenooje het volgende:

attelenooje solieter met voydeur

De pleur man, die shit van vanavond grijpte me echt bij me strot. Ik zeg tegen Bea, Bee, niet naast me heen lulle want als er genaaid wor mot ik aangif doen bij de wout. Ze zeg, maar je heit toch al 324 zonnebrille gekleemt van dat je die in spanjemenolos hat verlore. Ik zeg, hou je galbak nou want ze kenne mekaar tegen de wil in neuke bij de bikbrotter, dus dat je seg nee en dat je denk wat voel ik nou in me lijer bewege. Van twee dage geleeje, dat jij biefstukke bakte en dat ik zei, waar is de boter, dan hat je me aan kenne geve als burger voor anaal willen, ja, lees ik op fok van fooieur. Dus jij kijk teelevee en dur kijk een wijf op der horlosie tijdens het knarre dan moet je als van je eigen zegge dat er op de televee een wijf gerand werd want se hat geen sin. Je hep dan van je eige de gerechterlijke burgertrutplig dat je het aangeef, dus ik moet goed oplette voor morge, want ze spore je op, die lijers.

Die vooteur, die pik, die is goed man, dat is ook een geil lijertje hoor, want hij seit gistere tege mij dat ie met een stijfe pik aangifte hep gedaan. Ik zeg, he, pik, ieder se eige pikkesteinfeest. Hij wor geil van aangif doen en ook lekker heet van se eige as ie dat dan ken vertelle aan ons allemaal. Jij en ik, bea, weet je nog, wij heppe toen ook aangif gedaan toen die vrouw aan de overkant met die koekepan op dur lijer wert gerost maar die voydeur die kneitert dat dan meteen met een stijfe pik op het forum van dat ie so goed besig seit. Hij heit een soon. Heeft ie ook aangif van gedaan want die eetjacumleerde op die wippartij dus dat is kinderporno. Nee, die ziet het scherp, die pik van een voygeur.

Maar weinig genaai vanavont dus ik geef het niet aan. Ik vinnut egt goed dat voyteur voor alle wijfen meekijkt en se dan seksjuweel beschermt. Dat je dat huis uitkom en dan weet hij precies hoeveel keer je tegen je zin van je eige gemast en beert hep, want dat is van de rechter ook verbode, dat je zonder lust aan je piel gaat pulleke, dus oppase want dan staat die votdeur met se soon voor je deur te galbakke.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2001 @ 00:18:40 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1740369
Op dinsdag 25 september 2001 00:57 schreef attelenooje het volgende:

Kijk, hep je de pestpokke al die aanbreekt. Ik moet voygeur nou wel als burger aangefe omdat hij ze eige wijf tege der eige zin in tegen mij laat posten in een tupoc van mij. Ik zeg, as je een beetje spieren in je kolerelijer hep dan ga je dan gewoon als je eige op mijn aarsumentatie in maar dat vin ik echt een geteleurde stelling dat voydeur ze mokkel tegen der eige hoedanigheid in hier op fok laat reetplikeren. Maar op zich toffe aktie van haar, daar niet van. Filisteine, fokkerdefuk wat een topwijf ben jij. Effe een vraag, ben jij ook een GRRRRRRRRLLLLLLL? Dat hoore we op bouw ook steeds dat je dan de plaat moet bakke als je een grrrll in je nest heb. Wor je met je pik in een potje alcehol wakker.

Hebbe wij samegewerk? Wacht effe, was jij die ene dwangbuisgek die toen bij de bijeenkomst van geil tegen wil en dank was, dat ik dacht, ja, dat ben ik, waarom niet, misschien dat er wat valt te pakken en dat jij toen al steeds riep dat ik je als vrouw zijnde in feite rande. Wacht eens effe, die kale pik, met die pekinees, die jou toen een injektsie kwam toebrengen, dat was voydeur, jaaa, dat lijertje ik ziet hem zo voor me, die pikkebroek . Die stont ook toen te bakkeleie tege mij dat ik se vrouw filistijne had gerand want nee is nee. Waren juliie dat? Ik zeg tegen die voordeur, wat krijge we nou, gaan we tegen attelenooje aat bee n lulle, hier aanpakke en ik geef hem een roei, hoppekee, meteen het gezwel van de dag op ze kanus. Dit en dat, ik ga je aangeve wegens geweld. Ik zeg, als jij nou kaal naar sietbergië wil moet je effe doorgaan, rammert!!

Maar ik kan het niet so opschrijve als die eelco van jullie seit, die is goeeeeeddd!! Ik zeg tegen me vrouw, ik moet janke, ik pleur de trane so uit me jajum. Ze zegt, maar Attel, so ken ik je nie. Ik zeg, hier, die eelt ko, die pik schrijft van de kwaad en de goed en wraak maar dan dat je het voor je ziet. Man, ja, nee, petje op voor die lijer, die pik ken echt schrijve of het gedrukt staat., wil je dat zegge filistijne? En voor die voordeur van je, die pik, de schaapschaamte. Laat ie lekker zelf ze eigen zuurkool wassen en niet se vrouw uitbuite! Ik ga nu aangif doen!!Is me bruggenplicht!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1740529
quote:
Op donderdag 20 september 2001 01:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, ik heb alle huidige columnisten en columnisten in spé verzocht om hun columns voortaan in één topic per columnist te plaatsen, en geef hiermee een voorbeeldje. In die betreffende topics kunnen naast de columns dan tevens de reacties geplaatst worden.

Dit is dus geen best-of topic, maar gewoon het topic voor de 'schrijfsels' van attelenooje.


en verder valt het wel mee met je dwangmatige neigingen om alles te ordenen???

LOSER

pi_1740597
pestpokke of ik hept een deesjavoe ofzo of ik hept teveel gezoopuh of ik hep vergetuh op cent te drukkuh maar ik zou zweren dat ik dit al een keertje hep gelesuh en dat ik me ei kwijt moest legguh. Nou kon ik dat hele kolerestukkie weer opnieuw tiepen
en nou gaat ik zekers te weetuh goed op zend drukkuh.


ik denk attenooie wat krijguh we nou gozert , sollieder met die vooszeur en dan aangiftig gaan doen enzo. Ik denk dan daar kan een presidentschepping van gaan uitwerkuh en dan krijguh we nooit geen naaien meer.
Trouwens die dieaane was geil en dat is niet zo gek want rooie weiven zijn altijd geil daar is zellufs een lietje van en dat die frenkie der dan gaat liggen douwen dat is gewoon heel normaal want die dieaane zit zelf bij de douwaane , die verkennuh altijd de grenzuh en die is dan ook gewend an een flinke voeljeerpartij.
Trouwens ut zijn allemaal abtenaren bij die douwaane en die naaien je altijd waar je bij staat.
Dat die rooie so geil was as un pakkie planta zag ik al meteen in dat bad met dat manwijf toen was ze weer effe dur grense an ut verkennuh zekur.
Ik bin messchien un beetjuh ouwerwets maar ik heb het niet zo op verbouwinguh van je leif daar mot ik nix van hebbuh
vurbouwinguh doe je op een baudturrein en laat je over an de jongus van de bouw anders krijg je van die toespeelinguh van de natuur zoals dat manweif met dat kutzooitje daar hebbie dan echt geen klote meer an.
Magoed ik schrok me dus de tievus en dan lijk je allenug maar un geintje te makuh galbak die je er bint.
Die farce vajeur loop te zeiken dat er niet gevoost mag worduh , maar zelluf loopt ie wel iedereen op te naaiuh dat is toch zuivere mindfukkerij van het bovenste waatur.
zo ik hep me hart weer ff gelicht en dat lugt op.
nou de balluh en laat zuh niet valluh.

henk

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 26-09-2001 00:50]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 26 september 2001 @ 02:02:03 #36
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1740938
quote:
Op woensdag 26 september 2001 00:36 schreef crackmonkey het volgende:

[..]

en verder valt het wel mee met je dwangmatige neigingen om alles te ordenen???

LOSER


Dat zei je vorig jaar niet tegen mij terwijl ik een stuk strenger was. Wat wil je nou
I'm getting too old for this....
pi_1742396
quote:
Op woensdag 26 september 2001 02:02 schreef Havoc het volgende:

[..]

Dat zei je vorig jaar niet tegen mij terwijl ik een stuk strenger was. Wat wil je nou


vast wel. Ik lag toen ook al dubbel om dat gefixeer op orrrrrrrrrrrrrrrrrrrde en netheid op het forum.

maar als je je daardoor beter voelt dan aslnog en bij deze voor havoc

LOSERRRRRRRRRRRRRRR

  † In Memoriam † donderdag 27 september 2001 @ 00:06:22 #38
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1750583
Op dinsdag 25 september 2001 22:41 schreef attelenooje het volgende:

Wat denk je, ik bij Boot in een ijtem!

Kom net trug van een opname voor de bikbrotter. Die lijers zitte gewoon mee te koekelezen hier, pas daar voor op, pikken, want ze zijn dan van alles op de hoogte gebracht zonder moeite. Maar goed, ik pak gistere me mobiel uit me reetzak. Bea, me wijf. Ik zeg, ben je heet, moet ik weer op de dot? Nee, zegt ze, ik hat net een pik van de teelevee aan de lijn, die wil jouw de stem des volks laten benne, in een bikbrotter ijtem. Ik zeg, stem des volks? Wat krijge we nou? Ik zeg, als ik een schamibijf met twee tekkellullen spesjaal bestel met dubbel maatonesse dan moet ik opeens in een sjo, lekker de teer voor ze, zeg ze dat maar. Ik ophange maar toch knage weetjewel, dat je denk, ik kan die lijers wel zo op hun kanus rosse. Atfijn, ik teruggefoont van dat het door ken gaan.

Ik naar hilversum. Het was bij die pik van Boot van Erf Dorenstruik, die mieslijer met die koejelap aan se reet en met al dat haar op se kop. Ik kom daar aan, me vorkwieldrijf lekker met ze kontje tegen dat gebouw aan, komt er een pik naar buite. Dit en dat, dat is de plek van me eige en van Boot. Ik zeg, he, pik, kom es dochterbij, er zit een stuk peter en selie op je tand en ik geef die pet een beuk voor se tanussie. Ik zeg, en nou dat kut ijtem opneme want ik moet over een uur me zak leegschudde, vat je hem, bewakingspetje pitamientje. Zeg maar tegen boot van ergens een dorenstruik dat ze stem des volks er is.

Nou, ja, dit en dat, ik een beetje dollen met die lijertjes daar in de kantine, je ken me, kroketje bestelle en dan bij iemand achter op se colbert flikkeren en dan segge, o, kijk mij nou, dat moet mij weer hebbe! Komt opeens die boot op me af. Tegen me lullen enzo weetje wel. Ik zeg, wacht eens effe pik, ik versta je niet, gek. Wat ga je nou moeilijk lulle? Gaan we mij inpomeren? Nee, nee, , meneer attel, was niet de bedoeling. Ik zeg, laten we hem magnetijsen dat ijtem, pik, want ik ga vanavond dotcommen als je begrijp wat ik bedoel, rammer.

Nou , se ware wel tevrede. Die verlinde was er ook, die homo van het nichtennieuws. Ik dolle met hem. Ik zeg , jij bent toch een ster. Jij hep toch een ster. Hij me negere weet je wel. Ik zeg, he, homonieuwslezer, je zit op een ster, pik. Nou, ja, van die stem des volksgein. Ik hep hem ook nog effe met een taise kogel voor se reet gezwaait, dat vonnie wel lache. Ijtem ging goet. Die boot wilde steeds door me heen lulle maar ik pak hem bij se kuif en ik zeg, he ouwe, wat gaan we doen, gaan we lekker met onse pote op de bodem van het hilversum rijnkanaal staan presentere of gaan we attlenooje uit late lulle. Hep ik seg maar me lig late schijne over dat het van de kant van de eetiek van zichzelf een schande is dat ze hun eigen ik ontkenne. Nou, ja, begreep ie wel.

Ik ben net op Beaas dot gekomme, ik zeg, ik praat die pikken van Fok effe bij, dat ik misschien toch dat tietshirt krijg.

De balle, lijertjes

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1760520
He al 2 dagen niets van Attelenooje gehoord?
Wat is er.. ben je door je rug gegaan of zo daar op de bouw?

Kom van de Dot af..en laat ff wat van je horen..

pi_1767569
krokette katinka
pi_1769011
*schop*
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2001 @ 00:11:11 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1769042
Op vrijdag 28 september 2001 00:22 schreef attelenooje het volgende:

Moest effe Bea dotteren vandaar

De vinkeschijt, wat was dat een pleuruizending. Ik zeg tegen Bea ik ga even uit je, ik hang hem effen te droge tijdens Bikbrotter. Meteen schreeuwe van dit en dat vuile onterdrukker van met veel macht ik bel Voordeur die geef je aan wegens te weinig op de dot! Ik zeg, laat hem lekker kome, die snikkelmans? Dus ik geef dur een roei voor der kanus dat ze zo in onze kristalle diertjes ameubelement lazert, nou ja, dit en dat, snee van een meter of twee vlak boven dur muts, precies onder dur skaamskunk, was dat oliepfantje van wat we in Thalland hadden gekocht voor echt weinig geld, nee, echt, bijna niks voor daar dan, met se slurfie als een vork door natte boter dur mutswerk ingejast. Ik zeg, nou je kanus houwe want de bikbrotter is aan de battle. Vond ik weer geil, door die paardestront lope met hout boven je kop. Me de teer gelache dat die simon spleettant won van die kale gek. Ik zeg, he Bea, kom es hier me je gezeik over je dot, die pik met zonder tand heef gewonne, attenoojeheine, dat is eg lagge, de tief.

Pettie von ik goet. Moordwijf. Laat bij ons om de hoek bij dat ene mannetje dur tieten er in zetten, bij Rinus. Dat is geil hoor. Gaat ie eerst een beetje van dit en dat aan de gang, dat je die leverworst verpulpt samen met papier hachee en dan moet je dus gewoon van je eige een lekker tiet van kleie, dat je zeg, ja, lekker voos tietwerkie. En die Pet is een prootvessie al, die lult gewoon door als je die nippel van dur er af schroeft. Ze kan ook lekker lulle vinik. Nee, echt goed en ook lekker strak hoor. Wij zegge vorige week nog op de bouw tege elkaar van die ene keer met zijn vijfen dat je dan toch dacht, nou, nog ruimte voor een pikkie er bij, maar goed dat is toen en niet nu.

Die andries moet oppasse want die ken rietjuweel geslach worde door een Moosham met daan, want die pik heef schapehaar op se kanuslijer. Dat heb ik tussen mijn reet ziite wat die pik aan het kamme is.

Nou ja, moet nokke, want Bea moet weer tegen dur zin in gedottert worden. Ik zeg, de balle, lijertjes.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2001 @ 17:50:05 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1781209
Op zaterdag 29 september 2001 00:03 schreef attelenooje het volgende:

Heeet issss het ei van de tijgeeerrrr!!!

Aaaaah, wat een teertiefzooi, ik heb pijn aan me lijer. Gisteren na het naaien nog een paar pikket anusies naar binne gekeild, ik zit te kijke naar de televee, kom de herhaling van bikbrotter, ik kijk naar die kale galbak met die gewichte in de modder en ik roep, bea , kom eens kijke, die loetser gebruik se kantelpunt van ze bekke niet als ze eigen essiestentie. Je krijgt dan druk op je schijtspier waardoor je prootcentumeel naar achter holt in je pret statie kurfer. Weet ik allemaal van de sportschool. Ik zit al jaren bij essence totaal bottie foefullment. Dit en dat, daar bii gekomme om aan mun dikke togus te werke, van het een het ander en vorige week deze jonge wel meegedaan aan sinchroonspierpompen, dat je op muziek met ritme dan zeg maar je bodiegrontoefenming doet, met een andere pik van de sportschool dan. Pleuriswerk was dat, kutverdut, om die netenmuziek voor de oefening uit te zoeken. Ik had "het ei van de tijger"en hij, schele sjaak, wilde steeds "jur de dijvel in disgruis", van die dikke miet met die bakkebaarde, hoe heet ie, ja, die, schelvis!! Nou, ja, ik pak die cd van ei van de tijger wat bij mij echt een favorietje is omdat steentje bilbao daar op bokst tegen een neger en ik geef sjaak een veeg op zijn treiter , ik zeg, nou heeel snel sinkroon gaan pupm it uppen met mij, ouwe, anders ros ik je vol op die ster van je.

Maar ik ben van me eige dus goddelijk met een lichaam en dan wort ik gek als die frenk vanuit een verkeert jing en jang scharnierpunt die gewichte draag. Dus ik spring op uit onze Sjaan de Boetvrie woongebeurenbank en ik vergeet dat stale woonelement dat van ze eige in de ruimte cooxideert en ik kop die gietijzeren lamp van zeker een paar miel in een keer naar de pleuris. Bloeden als een cunt!! Ik zeg, bea, doe me een lol, effe met die dot van je voor me kanus weg, ik hep pijn aan me lijer door die taaslul van die frenk. Nou, lekker dan!

De balle, schijthuize.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2001 @ 17:50:25 #44
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1781212
Op zaterdag 29 september 2001 12:19 schreef attelenooje het volgende:

Ja, duidelijk schrijve, dat hoor ik meer, maar dit is emsterdem friestijl wrijting moet je wete, lijertje. Zeg maar net as dat je twee galbakke met elkaar in een kooigevecht laat gaan maar dan in me eentje met een computer, vat je hem, pik? Waar ik dus nog een verhaal van hep! Die Coos, dat scharrelei met die bril op se kokosnoot, die ken ik uit de kooivechtwerelt. Ik een paar jaar geleden , toen er seg maar geen schot meer zat in hanegevechte en pitbullschuurgevechte, naar een underkutver keesfijt, dat ze in een stalen kooi elkaar naar de pleuris schoppe, ik zeg, dus niet je wijf in mekaar trimme maar gewoon een andere pik op ze nootjes beuke, ik zeg, ik ga mee, doe mij een kaartje voor een keesfrietfijt!!

Nou ja, dit en dat, ik met zes lijertjes van de bouw naar het platland, want die boere die zitten toch op die trekker de hele dag naar hun pik te kijken of aan stuk mais te ruike , dus die wille wel knokke, die boere. Ik zeg, ik vinnet niet geil, beuke met blauwe overals aan, maar wij dus naar soon dorp met boeremensen, ik dag dat het nieuwe kippekut heete, met een kerk in het midden. Wij die schuur in en dit en dat, biertje pakke, iemand op se pote pisse en meer dat soort gein.

Komt opeens keiharde pleuristiefmuziek, van ‘ijf ket te puiwer’ en kom die Coos op, toen met haar nog, zeg maar een blonde kuttendot bove op ze toeter. Nou, zij knokke en beuke, als een lijer ging ie tege de kantvas, en weer opstaan en toen geef die ene pik, die agrarietse heikneuter em een schop voor ze oog en toen hat ie die bril nodig later denk ik.

Nou ja, ik denk, ik geef het effe door voor die pikke van Fok want die wille alles wete. Een lijertje se soon van de bouw hep bij die mannewipper van een andries in de klas gezete maar dat hoor ik morge, dus dat houwe jullie tegoet, ok, sukkertjes?

De balle, bloedbakke!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 30 september 2001 @ 17:59:03 #45
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781272
De balle, lijertje!
Nou doe je het weer!
pi_1798592
He pik?
Gisteren niet gekeken?
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2001 @ 18:31:51 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1798715
Op zondag 30 september 2001 23:19 schreef attelenooje het volgende:

Ken Kel komme?

Ken een transiberische vrouw klaarkome van der eigen dot, dat is de vraag ergens hier en ik zou attelenooje niet zijn as ik dan gewoon, ja, ik ben een rare galbak, dan gewoon dat uitprobeer voor de FOK. Dus ik de straat op, ik zeg tegen bea, ik zeg, ik ben effe op de mannedot kijke, of die ook komme op mijn tongie tongie. Ben je wel op tijd met ete, zegt ze, ik zeg, krijg nou de pest, gaan wij mij vertelle waneer ik me tong van deknop moet hale, hier!! En ik geef dur een roei, zo met der kanus tegen de sudderlappen aan, nou ravage, ik zeg, dat ruimen we later wel op, de neet voor je.

Ik zeedijk op, dit en dat, beetje wappere met een geeltje in me lijer en ja hoor, een baart met tiete op me af. Ik zeg, wil je komme. Waar zegt ze, waar moet ik komme? Ik zeg, bij de herkeuring, nou goed, tiettesteron. Op mij moet je komme, met je pikkemansdoos. Ze zegt, ik kan niet komme, want me eikel zenu ligt bloot en die maakt verkeerd contact met me hersene dus als ik hier druk dan gaat steeds me linkerarm omhoog. Ik , lijertje dat ik ben, drukke op die eikelzenu waar ze een klit van make en pang, arm omhoog. Ik zeg, he, ouwe pedaalemmer, ik weet genoeg, ik ben effe weg, hier heb je een joet om die pruim van je uit te sproeien.

Dus, je ken wel komme maar dan is je zenu van encentieel behang.

De balle, lijers van de fok.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 22:23:57 #48
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_1800934
Klasse!!!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:50:55 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1819428
Op woensdag 03 oktober 2001 00:55 schreef attelenooje het volgende:

Die patskal die is toch sint room van down toch?

Die patskaal, dat lijertje met zonder tand, die is toch achterlijk, of zie ik dat verkeert. Ik zeg tegen de jongens op de bouw, die patskal, die kijk uit se oge als Mogole Roel, waar niks mis mee is wat mij betreft . Dat is echt een mogool dat je zegt, ja, toppie toppie, dat je denkt, nou, als ik mogool zou zijn van me geboorte dan net zo mogool als Roel. Echt vrolijk. Hoe komme ze der bij sint room van down? Niks down, gewoon lekker gaan met die baviaan.Van ze eige is ie up, weetjeel dat ie helemaal leip kan worde van een leverworstverpakking, dat soort dingen, dat vinnik mooi als ik mogool zou zijn. Ik vin aatgresssieve mogolen fuk, nee daar ben ik eerlijk in, dat as je een voetbal naar ze toetrapt en zegt, he schiet es terug dat je ze dan vier uur achter je aan heb tot aan je bed aan toe. Ik kom laatst thuis bij bep, ze zeg , wie heb jij nou bij je. Ik zeg, wat lul je nou, ik, kijk achterom, staat er een mogool vlak achter me se jas op te hange. En echt aan het loeie weet je, met schuim om ze bek. Dit en dat, ik zeg, he pik, kan ik er wat aan doen dat jij van je eige een grootmosoom te veel in je lijer hep. Hop er uit! Nee, zeg Bea, dat is zielig voor agressieve mogole, dan kenne ze kou vatten. Dus die mogool meeete. Nou dat is niet lekker vrete hoor, met zoon leip naast je. Steeds dat geloei. Ik zeg , geef me die appelmoepiemas eens, hup meteen me hele klereijer onder de goutrenet,. Dan regeren ze heel priem air, van meteen die pleurismoes naar je toe gooien want ze zijn mogool dus ze weten niet beter.

Maar die Patscal die is toch ook mogool maar dan een beetje. Die hep je ook, dat je wel kan lere maar er uit ziet als een mogool. Dat komt voor hoor in de beste families van nederland

Maar goet, die patskal die is captain nu. Ben je lekker mee. Bij ons op de bouw een wijf voorman laten worde, daar ken je het mee vergelijke. Die pik van een paskal weet net ze eige pielefrans te vinde, Die ken net ze handje heen en weer coosordineren die spleetproteese. Nee, dat vinnik schande dat je die kinderbolus kepten make, dat ga ik morge zegge bij de ontmoeting met van der zonnesteek. Ze wil me sien, die rooie rika. Laat het op me afkomme, schijt het niet dan bijt het niet.

De balle, lijers

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2001 @ 11:49:07 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1834145
Op woensdag 03 oktober 2001 20:10 schreef attelenooje het volgende:

Gesprek met vier ogen met Humus Schobbeveeg

Kom net bij die rooie rita vandaan, die van schubbenek. Ze zegt, Attel, mag ik je zo noeme, jij bent toch een beetje penose, jij ben de eigenkant van de neukbeweging, dus mijn hoofdreetaksie en ik hadde inpoet nodig van ondere snap je, dat jij ons zeg waar je je de tief om lach en dat je zegt, die sla ik met een voorhamer op ze kneiter. Ik zeg, luister Dummie, het roebakei gaat om. Er moet meer anaal, dat om te beginne. Het is nu te wijd. Bebee the rectum, kijk dan gaan we ergens over lulle, dan zijn we aan het talke met iets otter. Dus meer poepgatplankzeilen graag, dat wij dan in de bouw kenne zeggen dat het homoos zijn daar in de BB

Bea, die kom laatst naar me toe, ze zeg, ik ben homo, Attelenenooje. ik zeg, krijg nou een schapereet, jij? Maar je hebt tiete? Ze zegt, ja maar het voelt van me eige als homo. Ik zeg, nou lekker, meteen uitzetje samen zoeken, dat heb ik, op drie hoog achter met de eerste homovrouw . Nou ja dit en dat, flink op de dot en toen was ze weer heet en roodseksueel.

Ik zeg tegen die hum, ik zeg, schrijf is op, ouwe bosgeest, ik wil ook meer schijtende mense in beeld. Ja, nee, niet dan, ik zeg, je hep er een camer a, zeg dan ook b. lekker dun schijtpapier der in, twee dage banaan late ete, lakseerpilliebillie door die frituur heen flikkeren en dan lekker filme op de pot. Ja, nee, ik heb toch van me gelijk zelf. Dat is lache, dat flikke wij op de bouw ook, lache met schijte, dat we wachte tot er zo'n nieuwe pik in zo'n huisie zit te boute en dan die hele handel omflikkeren, hopla, dat ze der met hun witte togus zo uitrolle met het papier nog tussen hun behaarde reet. Of Kelly, die an dur vinger ruikt, dat werk. Nou von ze wel een idee, die krekel van der humus ton. Nou ja, verder nog gesecht dat er lekkere wijfe inmoete, met veel haar van boven en zoon streepie op hun mutswerk van ondere. Die daanjelle, die heb ik op de striem gezien gistere en die heeft in dur broek ook zo'n bord ravioli , die heb gewoon bob marlie in dur slip wone, maar dit en dat, ik zeg, ik moet die lijers van FOK bijprate, de balle

Dus vandaar dit en dat, schijthuizen, de balle.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1859923
waarom kan die anaalfabhete postingschrijver zn troep niet in deze topic houden?
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 00:29:37 #52
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1859949
Nou je het zegt, ik vond nog wat:

Op zaterdag 06 oktober 2001 16:49 schreef attelenooje het volgende:

Een lespot in de huis, every pottie heppie?

De pleur, ik was voor de derde keer deze week in mijn rug geschoten, van achter dat het er inschiet als je moet tille als het regent. Lekker BB kenne kijke thuis met Bea en die mogool. Die woont hier nu. Wat se zegge van mogole is dus niet waar dat ze gek zijn want hij doet gewoon boodchappe voor ons. Friekie spes hale, joetje in zijn hand en hoppekee, gaat ie weer schuimend het huis uit. Twee dage gelede komt ie binne, , paniek, armpies in de luch. Ik zeg, dit en dat, hep je wisselgeld? Ik zeg, wat lul je nou moeilijk, hep je soms de sint room van town. Had ie een hele hand geld doorgeslikt, bij wijze van spaarpot. Lache.

Pot, precies, de tief, hep je die spleetvoelster in de BB gezien. De neet, meteen met me pikkemansie naar me kin maar hoor ik dat ze van de pot verwijt de ketel is. Dat hep ik! Ik vin pot wel goet als je kan kijke. Ik zeg vorige week nog tegen Bea, as jij met Dikke Tienie elkaars waterbedtietwerk tegen elkaar aan laat piepe, ken ik dan kijken, riel lijf? Ik krijg me een schop op me taas van dur, ze zeg, ga jij Vette Leo dan analisere? Nou, ga jij dan ook gepepe worde door leo en ik kijken, met een panharinkie er bij en wat te drinke.

Had ze wel gelijk in, dat je er wat bij moet vrete, bij kijken.

Maar die lespot in het huis, dat vind ik dus wel geil, dat ze van die schuimlipdingen gaat doen, dat hoop je dan. van die tiepiese potdingen, dat ze elkaars muts gaan schere enzo. Dat zag ik laatst bij die de film van de pornoboer, die ene film van seks kitten wit spret lips from hell wit iets otter, zo heete die. Dat moete potte doen, ze kenne niet anders, eerst elkaars dot schere en dan er op, met een dubbellloops rubberen robbie . Dat wort geniete, zeker wete.

Die Andries, dat is ook een lijertje hoor, die laat ze taas ook alle kanten op zwiebere. Gistere op de striem liet ie ze fransie lekker maan en puleren door die witte wilma, dat wijf met die uitegebete must op dur hooft, die albino buffelvrouw.

Nou, ja, ik vermaak me wel, ja, niet dan, anders zit je toch maar ene beetje met je pik je hendjijfen dus waarom niet geen BB3, toch.?

Ik zeg de balle, lijers van Fok.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 01:08:32 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1879480
Op dinsdag 09 oktober 2001 23:47 schreef attelenooje het volgende:

effe van Bea doorgeven een likmerik

De tief, wat een pokkezooi. Weer door me rug, net na het wiekent, dat moet mij gebeure! Ik zeg tegen bea, dat komt doordat jij mij sekjuweel dom en neert. Ik ken niet van beffestijne en van hetzelfde moment de afwas doen. Bea doet geen hollie meer in huis, Ze tietenviseert zich volledigloos met kelly, die kerel met die stofzuigerzak in ze buik, die koning sjeemlip de derde. Bea heeft opeens ook wat an dur enkel. Ik zeg, dit en dat, maar ik ken toch wel op de dot? Die Kel heeft ook twee van die kunstjongens om de vleesboompies er uit te raggen. Nee, mocht niet. Dit en dat, ik zeg, waaaat? En ik ga dur op, dat de stoom er af sloeg. Net een bosbrant die schaamheuvel van bea vlak der na, bij het sigaretje roken.

Maar verder wel echt goed dat BB. Die audrie vinnik goet. Dat is toch haarextensie wat ze heef? Dat is toch dat ze je dot op je kanus plakken? Dat hebben ze in de bouw ook veel, jongens, dat je op je werk komt zit je opeens met vijf witte mofgermanen te schaften. Ik zeg tegen harry, wat de kut heb jij nou , je lijkt wel heino, gek. Waar is je herdershond, Udo? Alsof ik kutdemmit met een nieuw weef bent uit het swarswalt zat te vrete. Ik zeg, dit en dat, stelletje edelgermane, gaan we normaal doen dus ik pak die hogerdrukspuit en ik sla Harrie met die koevoet onder ze kin, wil je niet weten.

Nou ja, verder alles even spleet met rundvlees zeg maar. Die andries, die gaat ligge tonge met een Isla miet as je die dat huis instuurt. Huppie, die baart opzij en lekker ze friese staartklok achter in zo’n geitenwipper. Hij ken niet anders, het is de natuur. Ik krijg net van bea een likmerik , of ik die door wil geve, dus bij deze , lijertjes , de balle voor jullie

Er wast eens een galbak uit Spleet
Die voelde zich vrouw in zijn reet
Hij liet zich verbouwe
Tot een lekkere nauwe
Wie die naait maakt hem uit meer geen neet

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 19:07:04 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1898622
Op donderdag 11 oktober 2001 00:37 schreef attelenooje het volgende:

Die Ed, die bouwvakker, die ken ik!!!

Krijg nou de tief, gaat Edje er morge in, attenooje, dat vinnik geil! Daar ken je mee lache met die pik! Dat is een lijertje hoor, die edje. Hij ken heel goed tiepes doen en dat is lache, tiepes man, dat je echt in je werkbroek sijkt van de pleurislach. Ik heb vier jaar trug met hem in me ploeg drie weekies onder de grond gezete in den haag, dit en dat, projekkie zwart voor een rijke pikkebroek, dus die ed die zit in die tent en die komt met ze leuter tussen ze bene geklemt naar buite en hij zeg, ik ben een wijf, ik ben een wijf, met een tiepe stemmetje dat je denkt, krijg nou de pest, dat is een wijf. Ik zeg, van mijn kant lache zeg maar, moet ik op je dot, ouwe metaal friek.

Ja want hij is een hart rooker. Echt helemaal lijp van traaskoor en ook wel een stukkie detkoor. Ik zeg, luister es pik, eddiemans, weet je wat lijertjes zijn, die pikke van de nits, dat is goet man, dat is echt kunst maar dan met gitare. Nou ja, dit en dat, hij segt, ga dan met me mee, naar de spietkoor klupnaait. Nou ja, ik met Ed mee, naar die spietkoor, ik zeg, wat is dat voor teerherrie, de neet, alsof bea klaarkomt met een staafmikser in dur dot.Hij segt, dat is dikkin op de rotten korps, de nieuwe bent van dirtie dikhet. Ik zeg, wacht effe, ik dat podium op, ik zeg, kom es dirtie dikhed, buk is en ik geef hem een schop in ze rug, nou ja, dit en dat, maar wel lache evenzogoed, met Ed, dattie in de BB3 gaat, die ouwe bouwpik.

De balle, ijshols.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2001 @ 01:14:53 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1934553
Op zondag 14 oktober 2001 01:06 schreef attelenooje het volgende:

Die Pritsella, die ken ik! De tief, het is waar!

Die pritstella van jullie, die ziet allemaal dingen van uit der eigen belevinggevoel, hoor ik. Ze ziet geesten om der lijer heenwapperen. Maar dat ken ik wel van haar want zij is een achternicht van Dikke Tienie van de kapper op drie hoog achter en ik weet via via, van schuine bertus, die nog bij prissie zwaar op de geschoren dot is geweest, dat ze der van der eige identfectiseerde met die film Ghost, met die pik van Durtie Densin, die Patje Zwezerik.

Ik kwam er toen een keer tege in die tijd, die pritplaktiftella, heel verhaal tegen me, dit en dat, van dat ze die film zestig keer had gezien. Ik zeg, ja, dat is wel geil, lekker nat kleien met een dooie. Ik mee naar huis, ik denk, misschien kan ik der klit nog kleie, ik kom binnen en ik denk, jij bent gillend gek. Hele huis onder de klei. Allemaal kutten op de muur geboetseert. Ik zeg, ja, wat moet je, ik zeg, godverdomme, krachtig werk van ze eige uit dat het een gesprek vanuit zijn manifestatie met de omgeving aangaat, maar iets anders, prissie, is dat je eigen mustwerk wat je daar op de muur heb gebakken. Ze zeg, ja, pik, wat dacht je, effe een bonk egyptische rivierklie op me lippenbeurs gedrukt, malletje gemaakt en nou ram hem ik er gewoon in produktie uit, die stenen kut van me. Dus ik zeg, dit en dat, wat kost die, die muts van je, in klei. Ze zeg, als ik die pikkemans van je effe in me dagboekkamer mag stoppen ben jij het mannetje, mag je er een uitzoeke. En, ja , dan ben ik ook een man, ja!

Ik hep hem nou als asbak staan, dur kut in klei, van prissie. Tegen me vrouw gezeit dat het "hiroshima" heet en dat het kracht va ze eige heeft. Weet die veel.

Maar in spanje helemaal doorgetrip op die film, op Ghost. Ze ziet dingen op muur. Ja, hallo, muts, ik ook, me bord vrete van gistere. Had bea iets nieuws japans met sukajakki uitgeprobeer. Ik zeg, wat krijgen we nou, der zit soek in me jakkie hoer. Ze zeg, dat is japans, boer. Ik zeg, hier en schop der op der schaamspleet. Ik zeg, waar zijn we? Nou, waar zijn we, precies, holland fukkerdefuk. Rauwe biefstuk gaan die gele lijertjes zelf maar vrete maar hier word het eten gebakken, ja, en toen heb ik die hele teringzooi tegen me muur geflikkerd en die ene vlek is net Ruud uit bikbrotter 1, zo met die kop omhoog als ie klaarkomt zeg maar. Precies.

Maar verder wel een lijertje hoor die pris. Die gaat roelen bij die achterlijke smoelen

Rijmen. Moet van bea weer een likmerik doorgeven. De balle, Hier ist ie.

Een dildo uit hoogsappermere
Die schrokt zich van der eige de klere
Was gewent aan een doos
Niet het droge hol van coos
En Kel zit der zak weer te schere

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2001 @ 20:20:42 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1940915
Op zondag 14 oktober 2001 17:34 schreef attelenooje het volgende:

Hier Bea, de dot van attel

Effe, snel, lievers. Hier Bea, de dot van Attelenooje. Hij is nou effe een broodje bal satee met een friekie nageboorte hale en tussendoor bij rooje sjaan zijn eigen berehap in haar mutswerk parkere, die schele melijer. Hij heb ze konjoeter aan laten staan, ik denk, wacht effe, dan pleur ik die hele kleresooi van mij er op, dat die lijers van fok weten hoe de lepel echt zijn steel likt.

Ik heb sinds BB3 eigelijk geen leve met attel. Hij ikdentifiparkeert zich met die kelly. Een moordwijf vint ie het. Ik kom gisteren binne in de slaapkamer, ik zeg, moet je nog op de dot of kan ik gaan koke? Staat ie heel betrapt in een hoekie. Ik zeg, ljjer, wat heb jij daar, kom es. Dit en dat, hij me een beetje opwrijven, dit en dat, ach Bea niemand zo'n roze grotje als jij, mag ik es kijke hoe het nou gemaakt is. Ik zeg, wacht effe ik pak effe een margriet, dan ken jij lekker naar me dubbellips handwapen gaan liggen koeleloeren.

Ik een beetje op me rug en hij steeds met die grote onbehouwe kop vlak voor me muts. Ik zeg, gaat ie lekker, attel. Bijna klaar zegt ie, ik zeg, krijg nou de kolere, bijna klaar binne het uur, vin je me dot niet mooi, ik kijk op, laat ie me een schets zien. Hat ie me rijpe harige kiwi liggen tekene. Ik zeg, krijg nou schimmel, wat krijge we nou. Dit en dat, hoop gelul. Hij was een kinderboek aan het schrijve, van dat er een kaboutertje in een lant woon en dan gaan ze naar het land van de dikke dot en daar was mijn muts dan model voor.

Ik eerst trots, weet je wel, lekker met mijn dot bij de bezige bij. ja, nee, je weet het niet, voor je dur erg in heb win je de gouden kut. Maar nou moet ik opschiete want hij ken zo komme. Dat ie die behaarde bever van mij heeft getekent is voor een voorbeeld wat ie zelf in se broek wil hebbe,.Zit opeens in se kop, dat ie ook in een ander lichaam zit van zichzelf en dat het bellemmerd. Nou, ja, ik laat hem maar, maar dat jullie het wete as die hier bijdehant zit te doen, dan weet je dus dat die in een jurk zit te schrijve. Niks zegge, gewoon met em meelulle. Dus niet zegge hoe zit je eilijner, attel want dan wort ie gek

Shit daar is ie, uitlogge. Ik sie jullie, pikken.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 20:52:09 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1985271
Op woensdag 17 oktober 2001 15:57 schreef attelenooje het volgende:

He, enige egte oudrie, hier Attel van ze eige

Effe wat vrage aan de egte audrie want ik hoorde van peter van de bouw dat ze hier de boel zat op te neuken dus ik zeg, he, pik, als der droog gedotterd wordt dan is attel er bij. Dus audrie effe wat vrage en opmerkingen van uit me eige beleefwereld in zijn eigen hoedanigheid.

Eerst over die Andries. Jij hep die pikkemoos van hem in je lijertje gehad dus ik wilde van mezelf vrage ofdat ie echt een stokbrood van vlees ben. Ja, nee, dit en dat, ik hoor steeds dat ie een hele swarmarol in ze broek hep hange dus jij heb toch met je vingers aan die tijs van leernicht ze fluit gehange. Toch, jij hep toch aan Taas van Leer ze chorizo zitte voele. Ik en me vrouw Bea wille ook wete of er in het huis dotten zijn die hem upperhauft kenne ontvange. Die kel, die is toch net zo diep als een vertstopte gootsteenput? Nou, ja, graag daar wat insijt informasie over.

Dan wat dat koppie wrijten betreft. Ik zit van me eige ook te denke om de rectclame in te vliege, maar jij ken de ingange, dus want ik heb gehoord dat er bij de koppiewrijterij vreselijk in kasten en in achterafkamers op de dot wort gegaan voor de inspiratie, dus ik zeg tegen Bea, die rectclame, dat is wat voor mij. Lekker schrijve, zak uitschudde, autootje van de zaak. Ik zeg, als die witte winterwortel het ken dan ken ik het ook. Want dat vinnik wel goet van jou, dat je vier keer te veel gebit in je lijer hebt en dan toch koppie wrijt. Ja, nee, dat is respect van mijn kant. Koppiewrijters onder elkaar, Audrie, met je ouwe uitgebleekte schaammuts op je kanis, hé, wij helpe elkaar!

Verder dit en dat weet je wel. Ik vinnet goet dat je van de vrije liefde ben, dat je gewoon bewakers en friezen meteen in je dot zuigt, dat is goet.

He, laat me effe wete dit en dat, enige echte audrie. Nog een dingetje, ken jij voor de kindere van arme bouwmedewerkers die van hun eige geen toekomt met pestpektief hebbe wat van dat haar van je kop afknippe, voor die kindere dat ze in dat haar van jou kenne bijte as ze zich de pleuris vervele. Jij gebruik je haar toch niet meer. Of anders een stuk van je gebit dur aflaan voor de arme kindere in amsterdam oost.

Ik ga je spreke, pik, lijertje.

De balle, enige egte.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2001 @ 20:53:53 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1985290
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:35 schreef attelenooje het volgende:

die pritsellda, die is kaal met haar, geil!

De bef!! Dat vinnik dus echt toppie toppie aan je roze knoppie, dat nieuwe wijf in BB, die pritschella. Jullie, lijertjes van fok kenne haar toch, van dat ze zei dat iedereen in india lekker de tief kan krijge van hun eige. Dat vint ik ook goet, indiaase mensen de tief late krijge, ja, nee, dit en dat, want ik zeg, ze koke te heet. Als je, zoals bea en ik van je eigen fietsziek al heet als een ui bent dan kan je dat er niet bij hebbe dat je met een schuimblusser op je reet moet staan als je naar afhaalindiaan Koot I Noor bent geweest. Dus dat ziet ze goed, die pristella, godverdomme, wat een kutnaam, ik noem der schelvis, is dat goet? Ik zeg, bea , kom es kijke, kijk, kaal kan dus ook leuk van ze eige zijn. Ze zeg, dit en dat, galbak van babielon, ik sta net met dot weer te schere met me venuscshraper van de filelips . ik zeg, nee, gek, kijk dan, ik bedoel kwa hooft, dat je eerst kaal gaat en dan haar er op, dat is geil , kijk dan.

Zij kijke met die rare kop van der. Se heeft lange voortande dat mokkel., zegt ze. Ja, en jij geen voortande als je effe doorgaat, zeg ik. Ga maar weer weg, ga je muts maar maaien,wegweze nou zeg ik. En ik wil wat te vrete ook.

Nou ja, dit en dat, ik denk, got de nete, kaal van je eige dat is gewoon kikke, dus ik denk, die pikken van de bouw, die schrikke zich van uit de belevingswerelt zich de pleur als ik morge met kaal op mijn werk kom. Dus ik pak me megdrie en de kut als het niet waar is, binne een minuutje me hele kanus een sheetven kunt. Geil gevoel ook wel. Komt Bea binne. Dit en dat, ze zeg, je lijkt wel ziek. van dat je het niet meer kan genese van de bestraling. Ik zeg, nee, jij, met je tsjenorbieldoos, dat ziet er Dokter Bibber uit, nee, ja, zo is het toch, dus ik geef dur een teringklap op dur smoel. Hier, zeg ik, en nou me haar opvege, leipo.

Ik von schelvis wel goet gistere, dat se steeds lachte vont ik goed, want lache is te weinig van die kant vint ik. Alleen dat se vooraan in die pool en nesse ging, dat vonnik minder. Wel goet die homozanger vont ik. Zeg maar voor een keejboj harstikke goet gesonge, me complimente. ik vonnem bijna net zo goet as Koosie met ze bene der nog an.

Nou, gaan jullie die schelvis maar aflegge op de striems, dan ga ik effe striems trekke op de dot.

De balle, lijers

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2001 @ 09:27:04 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2020376
Op donderdag 25 oktober 2001 13:56 schreef attelenooje het volgende:

Die ed, die pik, heef gelijk, van school enzo

De tiefteer, dat vond ik een stuk beleving van de kant van de onderbuik van de zaad en leving wat die pik, van een ed zei van de bouw. Vonnik goet, dattie zei dat je niet op je 11e in de bouw moet gaan want dan hep je geen leven. Kut, hat ik dat gewete! Op mijn 8e van school afgekikt en meteen de bou in, nou, dan krijg je op je lijer hoor van die galbakke, Atteleneooje dit en dat, buk eens en dan kreeg ik weer een baksteen in me hol of ze stukkten me reet dicht, maar daar moet je tegen kenne. Maar ook Attel zegt, fokmeisies en jongens, blijv op school, want op school leer je norm en zijn waarden kennen! Dat is belangrijk. Kijk, ik weet niet beter dat ik een bakker in se rug schop as die geen broot meer heeft, maar je moet dan zegge, jammer, bakker, morgen weer een dag. Die zootsjaale waardigheden hep ik niet en dat kom door geen school. Maar ik heb wel vers broot te vrete, dat wel, haha, nou ja, nee een gebbetje, lijertjes van Fokkiedokkie.

Die ene heef kanker hoorde ik en dat vinnik wel erg. Ja, nee, dit en dat, ken je geinig over doen, dat je segt,, lache man, 1 borst, geil!, maar dat ken niet. Dat is meer iets voor die pik van Menno Bug, dattie mensen intervjoet die geile op 1 borst.

Nou, ja, die twee borste van mij, Bea kom weer binne lope, dattik weer op de dot moet, met vastbinde enzo, dus ik ga effe van tampenstijn, pikke.

De balle, lijers.!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2060153
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:47 schreef attelenooje het volgende:

Me wijf Bea zit op creatiefus met Mona van wiekent

Die mona, van de wiekent en de bb1, dat is een moortwijf. Bea ken der van de doe het self je eige dinge voor in huis make cursus. Bea zegt een tijdje trug, ik wil wat me me hande doen, dus ik zeg, dit en dat, ik knoop me broek van me lijerreet en meteen die eenoog van mij omhoog. Ik zeg, dit en dat, doe hier maar wat met je hande. Zei kwaad. Ik zeg , dat is bouwhumor, hoer, dat flikke we met iedereen op de steiger, nou ja dit en dat, bonje, dus ik gá op die dot van der dat de rook der afsloeg, dus ik zeg, zal ik je blusse en net als in de porno meteen die hele bos van dur geblust. Ze zeg, effe me struik wasse, maar Attel, ik wil iets met me hande lijere. Ik zeg, gaat dan bij Schele Annie op de creatiefus wurksjop. Ik zeg, ik geef je wel een slinger, ik moet toch nog daarna bij bennie een zwarmadrol vrete.

Nou, ja, haar der uitgepleurt bij Annie en uurtje of vier later kom ze binnen met een gans van hout. Se zegt, kijk es, een gans, van hout. Ik zeg, dat is een leipe mogool met twee poten. Wat denk jij dat je van mee bezig zeit. Hoe laat ga ik altijd op je dot? Nou? Ja, een uur gelede. Dus ik schop der in dur rug dat die hele koleregans in twee brakt. Se seg, ik ga naar Mona hoor. Ik seg, nee dank je, ik heb al gevrete, ik hoef geen toetje. Se segt, nee, galbak, Mona van bebee. Die sit ook op cretiefus. Ik seg, dat geile lijertje, die schoottekkel van Brard, krijg nou de pokke.

Zij begrijp mij segt ze, mona, van dat ik rauw van de dot ben door jou, dat is nee is nee, etterbak. ik zeg, wacht effe, teertief, dus ik pak dur bij der haar en flikker dur zo op het fornuis. Ik zeg, dit en dat, maar over jou dot met een ander lulle, met de mona helemaal, dat is een brug te dichtbij.

Ik zeg, dit en dat, weetje wat, ik ga ook op creatiefus, dat ik me eige pik na ga boetsere, dat vinnik wel heet. Ken ik dan naast mona zitte?

Vanavond eerste lessie. Jullie hore het, pikke van Fok!

pi_2060186
Op zondag 28 oktober 2001 15:39 schreef attelenooje het volgende:

Mona, die hep een kale truffel, wissie dat?

De teertief, wat een pokkedag. Ik zeg tegen Bea net, als jij nog wat hep met je creatiefusles. Ik denk gistere, die mona dat vinnik een geil lijertje dat je van je eige vet kan zijn maar daar van je persoonlijkheid een invulling naar buite toe aan ken geve. Dat doet zij goed vinnik, voor een wijf dan. Nou ja, dit en dat, ik gistere me korte lere knutselbroek aan mijn reet gejast en lekker een beetje naar dat creatiefus lokaar gecroest Ik zeg tegen Bea, hé, galbak, ga jij es effe naar die moer van je in de valeriusstraat. Gaat maar vrage waneer ze denkt dood te gaan dan kom attel de boel wel van de wanden afpulleke en dur in dur kist douwe.

Dus ik schop der de auto uit en ik naar creatiefusles. Ik kom binne, echt goed weet je wel dat ze denke, krijg nou de teer, welke stijfe leuter komt er nou plakkke en knippe met ons en ik zie die Mona. Ik denk, dit en dat, effe ijsie breekie breekie , dus dit en dat, ik op dur af, ik leg me hant op die kale dot van dur en ik zeg: he, moontje , hoe istie met je schaamspleetbot, toch, jij ben toch Moon die met dur muts karate deed, dat je die balk met je dotlippen op se lazer gaf, toch, jij bent toch dat lijertje van die ganse, toch. En steeds me vingertje op dur vulle va, ja, nee, dan ken je attelenooje nog niet, gewoon werk van make.

Ik seg, he moon, als jij effe wat makkelijks aandoet dan ga ik me pikkebroek effe kleie, dus ik pleur me broek van me reet, ik mik die klei om me tampie heen, effe hard late worde, de klei ook en ik jas hem er weer af. Geinige drinkbeker voor de kits.

Mona, zeg ik, ben je reddie, dan ken ik op een bekende dot een keer. Zij zeg, ik ben ook mens in de tweede plaats, attel. Ik hep ook me gevoelens en me behoefte van huis uit. Ik zeg, ja ok, maar dan kennen we toch wel ramme met iets otter? Se seg, ik blijf droog bij jou. Nou ja, uitgelult was ik.

Ze zeg, ik wil ballone make voor diane. Balonne make, zeg ik, hoezo. Nou, om dur een nier onder der hart te steken. Dan late we balonne op bij het hek en dan doen we of we de ouders zijn. Ik zeg, de tief voor je, laat mij jou balonnen maar opblase, dus ik gooi me kop tussen die luchtbedden van dur en ze zegt, ga weg, ik zeg nee nee nee. Wat zeg ik, dus ik geef dur een schop voor der kanis, precies op dur ventiel zeg maar.

Nou ja, ik naar huis. Ik zeg Bea, kleet je maar aan, ik ken geen dot meer zien. Ze zeg, ja maar ik lig gewoon lekker zo, met me sprijdbeense stand voor de televisie. Ik zeg, ik ga naar me nest.

Kijk ik net op de striems, hep die lijer van een Mona die balonne naar de lucht gelaten. Wat een kutlijertje.

Nou ja, de balle, ijshools van fok, bekijk het ook maar!

pi_2060240
Op woensdag 31 oktober 2001 09:09 schreef attelenooje het volgende:

Gert jan is een huilende droppert, ja toch, rot op
FOk naar de pleur gistere, nog een keer, lijers

De peer met kut, wat is dat voor schijtmieten gedrag dat die pik van een gert jan met ze taas in het dekbed ligt te jankemansen?Ik zeg tege me soon, ik zeg, luister eens , sjiovanni, als jij boven de dertien de kolere moed heb om te gaan janken dan trap ik je toch op die kleine spareribs van je dat je poepgat onder je tong zit. Ik vin, huilen ok, maar dan as je wijf uitslag op dur dot heeft dat je er niet op kan, kijk, dan lulle we over paniek, maar overlijden of vuur in je milt, dat is meer voor wijfe dat je daar om traant.

Maar die gert jan, dat is een lijer hoor, dat vinnik meer een pik voor de dansschool, dat is egt zoon lulstoter bij het dansen, met zo’n nummer op ze rug, dat je weet wie je in ze rug moet schoppen na afloop. Dat vin ik wel handig, dat je op iemand af ken lope, effe naar dat nummer kijke en vol op ze porum slaan.

Bea zegt, lul niet Attel, puistreet, hij toont ze emoties van ze eige ik en is van zijn hoedanigheid in de rijn gekomen. Ik zeg, ja jij, melaatse muts, dit en dat, gert jan is gewoon een janknicht. Ze zegt, maar jij laatst moest ook janke toen Boet van Dulleme twintig jaar dood was. Ik zeg, hier , aanpakke en ik schop der midden in der aangezicht van voren. Niemand gaat mij iets zeggen in het negatiefus over Boet van Dulleme, de grasdroger uit Waddingveen. Dulleme is getorve als een kerel, met se lijer in een bonk metaal ja!!! Die gerrit jan die jank om muziek en se wijf, dat is anders. Boet hat niet eens een wijf, Die naaide ze benzinetank, godverdomme!!

Nou, heel gedoe, bea dit en dat, ik zeg, gal op, ga ligge handarbeide op je droge muts op die gerrit jan, pleur op, dus ik kwaad naar buite, loop ik Dooie Tonnie tegen het lijf. Ik zeg, krijg nou scheurbuik, jij zat tog vast voor neuke nee nee nee. Hij seg, ja nee, ze hebbe vormfoute gemaak dus de teer voor ze. Ik zeg, zulle wij dan effe heel snel een schamibijf gaan skore bij de Vette Tyfussnack. Nou ja, van het een het ander en lag ik binnen het uur weer met me vette berenhapklauwen aan een paar vreemde meloenen te wrijven. Ja, nee, ik ben ook een man, kom op zeg, huile om een plaat met piano, wegtere nou!!

Nou, jullie bennen weer bij wat dat van zichzelf betreft en de balle verder, lijertjes van Fok.

pi_2060271
Op woensdag 31 oktober 2001 12:37 schreef attelenooje het volgende:

Hier Bea, rauwe dot van attel. Hellup hij wort gek

Hier Bea weer effe snel. Die oetpiel heeft ze compjoeter aan laten staan op de fok en hij is eve schijten dus ik heb een kwartiertje. Ik moet se reet afvegen dus dan ben ik weg ,dat jullie dat wete. Wat die galbak hier allemaal schrijf dat weet ik niet maar hij is de laatste drie dage als een gek aan het danse, met een heel strak broekie aan. Moet ik steeds kijke ofdat ie op Gert Jan lijkt, kwa danse. Ik zeg, dit en dat, Attel, ik zie je balle door je broek danse maar verder hep je gewoon nog die dikke paddekop, ouwe. Nou, hop, meteen weer een ros voor me porum en meteen weer op me dot.

Hij is van ze eige er op geoxideert dat ie gert jan is , wat danse betreft dan. Hij zei, bea, die wijfe op FOK die hun mutse lope vol met voorvocht as die pik danst dus ik wil dat ook van mijn kant beheerse. Ga jij zitte dan dans ik je heet, goed?

Nou, dit en dat, televee af en ik de hele avond naar die bonkende dikke ingepakte vleesboom van hem kijke. Hij steeds voele of ik al wat voelde, dus ik seg, je hep wel wat van die Ed as ie ze bed uitkomt, met die tieten.

Hij segt, krijg nou de

Sorry hij roept, moet gaan vegen. Als het kan meer nieuws later. Niet segge dat ik het gesegd heb. Die schele kijkt toch alleen naar se eige tupocs

Bea, rauwe dot van Attel

pi_2060322
Zo, die staan er weer bij

* Weum blijft ze leuk vinden

  † In Memoriam † donderdag 1 november 2001 @ 18:22:53 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2061293
Keurig!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 november 2001 @ 22:25:52 #66
11799 Gerdy
Pronounce as Gurdy
pi_2098806
Complimenten aan Weum en Cynix...en natuurlijk
aan Attelenooje!
En vast!
  dinsdag 6 november 2001 @ 10:22:18 #68
15985 huiz
Man in Black
pi_2098830
Waar is Attelenooie eigenlijk? Heb al een week geen column meer gelezen...

Mis het wel een beetje.

Scope Pure Colombia BV
pi_2098866
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 10:22 schreef huiz het volgende:
Waar is Attelenooie eigenlijk? Heb al een week geen column meer gelezen...

Mis het wel een beetje.


Huiz, je weet toch dat A in Club Danielle vertoeft?
  dinsdag 6 november 2001 @ 13:17:40 #70
15985 huiz
Man in Black
pi_2100113
Nou ja, dat zou hem er niet van mogen weerhouden een column bijdrage te leveren.
Scope Pure Colombia BV
  Moderator dinsdag 6 november 2001 @ 14:02:39 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2100597
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 10:28 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Huiz, je weet toch dat A in Club Danielle vertoeft?


Nou ik heb alle 10 de pagina's van de laatste CD doorgebladerd. Constatering: het hele topic wordtgen wordt door enkelen (prima verder hoor), maar ik heb geen bijdrage van Attelenooje gezien!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_2100726
Zeg, vinkeneukers, ik ruft vanavond weer dat hele koleretief forum van de FOK vol met een tupoc, maar ik zit vanwege de aal en de mitatie zwaar aan de gront. Ik zeg met ekswijf, ja, ouwe spleet, ik ben nou met Bea en die kost me ook zes ruggen per maand dus as ik jou dot ook moet onderhoue dat gaat dan effe niet, Sjaan. Sjaan is me ouwe dot waar ik in kwakte tot ze me die ene keer met dat stuk hout achter me oor roste omdat ik bij Tinie der dottemans had gesmeerd en olieververst. Nou, ja, ga ik jullie lijers daar niet mee lastig liggen.

Snap geen tepelruk van wat ik lees, met huis daanjelle, maar zolang ik er geen jeuk van aan me taas krijg is het goed, teertiefers.

Vanavond een lange tupoc dat ik zeg maar vanuit me eige vertel hoe ik mijn kijk op de dinge die gewoon gebeure heb en wat je daar met jongens van de bouw aan ken verandere van je eige uit.

Tot vanavond, lijers, de balle.

pi_2101115
Sjees attel...kon je dit topic vinden man?
goed van je joh.... ga zo door.

en hij's weer fijn

pi_2102644
*zich nu al verheugt op de tupoc van vanavond van die lijer*
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2001 @ 22:50:49 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2106518
Waar blijf die pleuristupoc?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2106546
Pcies, beloofd is beloofd lijer, dus opschieten jah!
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:03:25 #77
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_2106673
Jaaaaaa....
afkomme met dat topuc...en snel graag
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_2107056
Misschien hep ie ruzie met zijn kompjoeter?
En vast!
pi_2124788
Op dinsdag 06 november 2001 23:34 schreef attelenooje het volgende:

Lijers, ik hat mot met me ex dot, dus vandaar

Zo, lijertjes, ben ik weer. Wil ik verder van mijn kant niet de vuile was te drogen hangen, maar beetje mot gehad met me ekswijf, Sjaan, die toen ik met der ging nooit aanaal wilde maar van hore zegge nu dus wel van op zijn sterremans met iedereen. Nou ja, dit en dat, ik verhaal hale, jullie kenne me. Ik zeg, toen se opendoet in de tweede binnenbamntammersteeg, ik zeg, gaan we nou opeens wel cafe het bruine oog spelen, wat krijge we nou, gaan we knoopsgaten uitdelen? Ze zegt, ja, maar jij Attel was te zware schape. Ik zeg, mijn pikkemans te zware schape? Nou ja, dit en dat, van het 1 het ander, dittem en dattum dus we legge nog wat te na te roke, zeg ze, waar is me aal en met tatie. Ik zeg, je aal en met tatie, ben jij nou helemaal leip, gebleekte dot. Dus ik roei in een keer dat nachtkassie op der oogkassie in stukke en snel pleite, dus voor fok hat ik efffe geen tijd, maar ik ben wat de bigbrotter betreft weer helemaal bij zijn tijd.

Dat met dat muisie vonnik niet kenne. Ik vin, ieder muis heef ze eige biotoop en ze terror torijum en daar moet je van afblijve van je eige. Ja, bij de hot ananasclub, een beetje petshoppe met een knaagdier in je reet, dat is voor de fun en in feite zit ie dan in een holletje, maar muise hebbe ook een taas zeg ik altijd. Wacht effe, die mogool die bij ons is ingetrokke tege me sin zit er doorheen te kankere. Wacht effe.

Ik moet van Benno, de mogool, zegge dat muisen haar hebbe. Ik doe het maar want die koleremogool heef een krag in ze lijer. Vorige week braat ik vlees, hij seg, het is niet goet. Ik zeg, ga lekker naar mogoleland, dat vlees is goed, mogool Nou, binnen een tel met me reet op de vierpits, dus ik laat hem maar. Hij is nou bij Bea op de dot.

Die Frank vinnik wel goet, dat is een pleurisbak hoor want die heef ijser tekort en dan gaan je oge uit je kop puile. Dat hebben we op de bou ook , bij schele tonnie, die ze linkeroog lazert zo uit se kop as ie snel naar een tiet op bakboort kijkt. Komt ook van ijser, dus we hebbe hem vorige week een bolletje staalwollemans achter in se keel gerost.

Verder nou oppleure met dat tupoc van de daanjelle clup, want daar tief ik de neten op, dat je in een tupoc viertjuweel met elkaar in bad gaat, dat is mij weer een brug te ver weg. Ik vin dat je van je hoedanigheid in een egte bar moet zitte met een tampie bitterganalentuur maar niet gaan zielepote met een glas sjuderans van lettertjes, ja!!

Nou, de balle lijers. Spreek jullie ,taasloerders

pi_2124812
Op donderdag 08 november 2001 14:46 schreef attelenooje het volgende:

ben effe bij Sjonnie Mol langsgewees van me eige

Zeg lijers, ik kom net trug van Sjonnie demol dus ik denk, dit en dat, ik praat die ijsholls van fok effe bij. Ik zeg gistere tege Bea, dot, ik ga effe de striems lese. Hier galbak, striems op me rug zegt ze en meteen weer die blote rug voor me kanis. Ik zeg, ja, dit en dat, jij wou dat ik je vanuit een hoedanigheid met die riem op je rug roste. Ze zeg, ja maar niet me de sluiting, ik zeg, nou effe pleite, hoer, ik wil striems loere bij de fok.

Wat tekent mijn verwondering dat ik las dat die galpleurballenlikker van een Mollie de striems der uit gejast heef. Ik meteen me jas aan, ja, nee, dan ken je me niet. As der onrecht is dan krijg ik een rode lap in mijn ogen. Ik zeg, ik ga effe naar hilversom. Ik de deur uit , effe een schamibal gevreet bij geile leo en met me vette bek door naar hilversom. Stofjassie aangedaan en ik naar binne met een cactus op me rug. Cactus voor meneer Mo!! Kon so doorlope. Werkt altijd. Ik kom die kamer op, ik seg, he pik van der sjonnie mol, waar zijn we mee aan de beziggang, gek, je pik de fokker de bodem uit het bestaan van hun eige, weet je dat wel? Ja, kenne we aan potloot gaan zitte kauwe maar ik ga je toch effe krake ouwe, effe drie keer over die rooie rug van je walk on by. Dus ik sleurt hem achter se buro vandaan. Ik zeg, Mollie, dit en dat, pik, luister nou effe, die striems zijn het zout op je bord van de striemliefhebber. Ik seg, uit die pant aan je lon, uit nou die broek, we gaan es effe kijke of er bij jou een knaak ik je reet past want daar kennie die striems van Fok instoppe, dus hop, ope die ster, dan gaan we we effe wat knaken bij je naar binne schuive.

Hij seg, ja, maar het is buiten mij om de striems want dat is vanuit de bedrijfsvoering. Ik zeg, precies, ouwe lamlul, daarom gaat Attel het effe niet buite je om maar binnedoor doen, vat je hem. Weet jij, gekke roegrammer, wat een Tante Bep van der eige nu met een ziel onder een arm zit? Nee, daar denke we niet aan, lammert. Scanman, die is van ze eige al sjuensidaal dus die was van de striems afhankelijk voor de levensenvulling. Ja, daar hatte we niet aan gedach, schele loerie. Bukke, ik ga die zesde knaak in je ster douwe want ik hep nog steets geen beelt, pik.

Nou, ja, van het ene het ander, ik hep hem nog een kopstoot gegeve en ik was toch een beetje geil in me lijer geworde van die knipogende Sjonnie poepert, dus ik naar huis naar Bea. Ik kom binne, se seg, got nee, je hep je anushooft. Nou, dit en dat en verder lekker gegete daarna.

Dus ik hep em wel gesproke maar heeft niet echt geholpe, sorrie

De balle lijers

pi_2196743
Waar is Attel!

Zijn laatste stukje is al van een week geleden.
Het wordt weer hoog tijd voor een 'andere' kijk op BB.
Misschien heeft hij straks na de liveuitzending weer inspiratie? Ik hoop het!

  Moderator donderdag 15 november 2001 @ 22:04:18 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2197084
Vroeg ik me ook al af. Hee lijertje, waar zit je??? De teer zeg, open nou es een nieuw tupoc man, heeft Cynix speciaal om gevraagd vanavond..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_2197291
quote:
Op donderdag 15 november 2001 22:04 schreef Gert het volgende:
Vroeg ik me ook al af. Hee lijertje, waar zit je??? De teer zeg, open nou es een nieuw tupoc man, heeft Cynix speciaal om gevraagd vanavond..
Ik had het niet beter kunnen zeggen
pi_2312605
Op zondag 18 november 2001 15:54 schreef attelenooje het volgende:

Ik seg, ik hep sin in soet, dus ik kijke op fok

Wat is dat voor een teertief bende hier. Ik denk, dit en dat, ik lees effe bij op fok, ik denk, hé een deet reep, geinig. Dus ik naar de nachtsuper van Schele Sjaan, ik zeg, ik heb zin in zoet, mokkel, ik wil een date reep van frenk , weetje wat, doe er maar twee, lijertje. Ze zeg, ik hep geen deet reep, ik hep aleen franse kaas Attel. Ik zeg, stop die lekker terug in die schimmelgrot van je, kuttemans van kaasestijn.

Ik kom thuis, ik seg, tegen bea, ze hebben geen deet reep. Ze zeg, nee, achterlijke mogool. Dat betekent van ze eige dat er tegen je zin is ge peen en treert . Meteen die mogool die bij ons in huis is weer naast ons. Ik seg, ga jij weer effe onder bed ligge, we riepe je niet.

Ik seg, dus reep is dat je iemand in se lijer glijt maar dan droog? Dat je seg maar wil maar de ander niet, dat se lekker tege gaan werke, Se segt, ja presies.

Dus ik weer naar Sjaan. Ik seg, dit en dat, je hep wel een deet reep. Niet segt se. Ik seg, wat is dit dan, en ik donder zo met me taas al naar vore door die kaasvitrine heen, nou ja dit en dat, niet echt droog dus geen reep.

Verder alles ze gangetje. Effe weekie weggeweest naar Roemeenje, lache om die achterlijke gekke dat se geen gelt hebbe en wij wel. Aardige mense maar die bediening!

Nou de balle, ik ga weer effe deet repen bij Wilde Rita,. Jullie hore het

Attel

pi_2312621
Op zondag 25 november 2001 17:48 schreef attelenooje het volgende:

Ik denk, ik ram er weer een tupoc uit, lijers

Ik zeg, dit en dat, wat een schijtbeversooi in dat huis. Die diaan der kanus die grave wij iedere week op bij de bouw, met een vuistbijl er naast. Ik vind zeg maar dat der kanis drie keer te groot ben voor dur nek. Dat kan geil zijn. Ik weet van Ruikende Rita nog dat die zeg maar der kop al ter beschikking van het wezenschap had gegeven want die kon als ze iemand peep der kop niet meer omhoog krijge, wat Dikke Bertus toen nog fataal is geworde omdat ze met der kop om se sjors zat en naar de eerste hulp bij gevallen moest, met Bertus gewoon nog in der mond. Nou, ja, moet je bij zijn geweest van je eigen maar dan is het echt lache.

Die ezeltje langlul. Die schuimkutbeffer, hoe heet die, die friese doorhoerenloper, kom nou, ik bedoel die gekrulde schaamdakdekker, jezus, dertig keer ken ik ze naam zegge ,met die deur en die tamp van een meter, dat ie eerst ze jas aandeed tegen kou op de kippenkutborst en toen kwaad naar buiten liep, die pik die van ze eigen brood sonder bouwhandenzweet wil vrete jezus, kom op nou, ik bedoel , die zwakzinnige dwangnagelknipper, precies, die, Andries, dat is een lijertje hoor! Die vind zich van ze eige boven de andere verneveld en dan gaat ie kijke alsof ie moet schijte in griekenland, als ie wat zegt. Ik zou die tongdanser echt vol op se klote ketsen met een droog brood.

Maar goed, dit en dat, ik vin dat Ed met de homoos gewoon goet ziet dat die van hun eige hoedanigheid ook wel begrijpe dat het tegenavontuurlijk is als je je frans in een hol met darm wil stoppe. Ok, als je dat wil viere, dat je een poepknaller bent, dan ken je in een boot met andere matroze de gracht op maar de heetstesekueel komt er bekaaid van af. Die ken niet met een stijve pik van vrouwe door de gracht en dat pak Pim Fortuyn dus aan, want die segt dat hij zelf in de darkroom stevig op de vuist is gegaan met dees en gene.

Nou ja, dit en dat, de kolere ook allemaal, krijg toch de beef allemaal, tot de volgende keer lijers.

pi_2313408
LOL !!!
waar haalt ie het vandaan
  donderdag 6 december 2001 @ 01:09:52 #87
15016 Dreyfuss
Maggik ook FFF?!
pi_2391333
kijke alsof ie moet schijte in griekenland

LOL! Geweldig!

Q.E.D.
pi_2426199
Op maandag 03 december 2001 14:57 schreef attelenooje in dit tupoc het volgende:

Met audrie met me taas in de jakutzie geweest

De naadfuk, man het pak me nou echt bij me taas dat programma van de bikbrotter, wat mij doet denke aan die audrie, die met dur lijer op andries ze pik zat te rije. Tof wijf. Ik was laatst bij Ranzige Sjonnie, een balletje coke en ine halen dus ik zeg, de teer, wat ligt daar nou in de hoek, ben dat zo’n elektrische stofdoek dat je overal bijken? Hij zeg, nee, dat is audrie, van bikbrotter, met een overdoodsis. Ik zeg, lazer op, dit en dat, nou ja, je ken me, ik ben een lijertje, dus ik er op af, ik maak dur wakker, ik zeg, ik ga je aangeve want je zat aan attel zijn pikkemans jij hoer van troje. Ja, want dat doe jij, jij moet vanuit je eigen beleving op een dwangaardige manier aan iemand se salami zitten te trekken, bahhh, beffer van babylon.

Nou, ja effe late schrikke maar daarna even goede vriende, ik zeg, ga effe met me mee naar huis, bea is naar termee 2000, die licht met der aangekoekte dooswerk in een wurrelpoel, dus we hebben de ruimte, nou ja, van het een het ander, dus ik zit met audrie in me eige gemaakte jakutzie, ik zeg, ga nou maar voele waar het stoppie zit.

Ze zeg, ik ken wel andere krijge attel, want ik ken Jolanda van de bikbrotter. Ik zeg, de teer, dat is toch die lijerin met die piersding door der klittemans. Ik zeg, me bad uit, ijzersmit, ga maar met vrouwe voze, dit en dat.

Maar verder een topwijf die audrie,

Die Kelly , met zonder lul, die is hiesteeries zeg, godverdomme. Ik sta in me huis, net op de dot geweest bij Bea, ik hoor een hele hoge gil, ik denk, fuk, Bea komt met tijdverschil klaar want het is wintertijd of ze is weer met die botte epileedie der muts aan het schaven. Ik de slaapkamer in, ligt ze gewoon met der reet omhoog televee te kijken. Ik zeg, waar kijk jij naar, hooker van hapsburg. Ze zegt, dat is die transsekjuweel die niet genomineert is. Ik eg, de nete, ik dagt aan luchtalarm voor het moffebeest!! Nou wij lache en ik denk, ze ligt toch met die komt omhoog dus hop, effe op de ster. Ja, je moet wat

Maar ik ga verder want ik ben gast in de live uitzending donderdag, dat ze de stem van het volk ook een keer willen horen. Nou, ja, jullie gaan me zien.


En later in dat zelfde tupoc de volgende posts:

Op maandag 03 december 2001 19:57 schreef attelenooje het volgende:
Effe wat fietsbek van jullie graag, wat dat gesprek van de aanstaande donderdag betreft wil ik van jullie wat ideetjes over dit en dat. Ik zit zelf kwa kleding aan me reet te denken aan iets waar me taas goed in strak staat, dat ik zeg maar lekker vanuit me sluitspier op die bank bij Petje ga ligge en dat de kijker dan denke, de neten wat een sjors heeft die vogel in ze broek. Ik zat te denke aan iets met strets, dat het van achtere in me hol kruipt, maar dan niet as Florismaar echt geil. Want ik seg net tege Bea, je ben een keer op de televee van je eigen leven dus dan ken je beter van taasenmans er bij zitte. Verder wil ik live die knoppen van petje hard lullen. Maar dat zie ik wel.

Ik wil verder tijdens de uitzending ook een schreeuw van aandacht vooruit laten gaan naar de toestanden in de friefijt sien dat je onder onbarmzalige toestanden je om moet klede voor je iemand naar god mag rossen, dat weten niet veel mensen en ik zou attel niet zijn als ik dat niet effe aankaart. Ik mag, dat leek die pikke van de redactie leuk, een vraag stelle aan die foetsielulweg, hoe heet die pik, die silikoonkummer, kelly bedoel ik. Hoop dat die ouders er ook benne want die sla ik ze meteen op hun lijer want ik vin dat je vanuit de opvoeding gewoon kerels ken make, , dus niet meteen de taas er afjassen als er iemand een jurkie aan heeft op zijn zesde, nou ja, dat hore jullie wel

Had te make met Ed ,dat die der uitkom en dat er een pik van de bouw bij is, nou ja, dan kruip ik effe van de natte dot af en sleep met togus naar Almere. Als ik drie keer ruft denk ik aan jullie, lijers van Fok.

Maar goede raad is dus van deze kant naar mij toe zeker welkom. Ik lees het wel.


Op maandag 03 december 2001 23:39 schreef attelenooje het volgende:
Ik heb van me eige, een kwartier geleje, besloten dat ik niet meer op de dot ga tot donderdag. Ik zeg, Bea, dit en dat, ik moet van me eigen individu een hoedanige spanning opbouwen die dan van zichzelf maan en festeert in de uitzending bij Petje. Ze zeg, maar ik hep net een pak boter voor van sterrestijns gekogt, lekker dan. Ik zeg, hou je jajum, slet van knoopsgat, ik sta een kwartier droog en jij gaat mijn carjerre in de weg liggen?

Maar ik voel wel al een spanding op me taas, dat je toch denk, ik wil er op, dus ik ken niet belove dat ik die Petje Tietamientje niet door dat decor heenram, want ik vin, zingen van de greetste luffer steeds, maar als je hem dan er ingejast kreigt, lijf, de greetste luffer van attel, dan moeilijk doen, dat zou ik stijlloos vinde. Maar Pat is een toppertje, daar niet van, dus dat gaat wel goed komme. Wacht even...

Was weer Bea, nou met een voorbindjongen aan der buik. Of zij dan op mij mogt. Ik zeg, dit en dat, waar moet ik dan op zitte, gek. Op die rauwe krent van me, donderdag? Begreep ze ook wel weer dus nou is die mogool die bij ons inwoont de lul. Ze schreeuwen heel hoog, hoor ik nu, mogoole, bij rectatie.

Maar ik ga het waar make voor de mensen van fok, dus ik ga er als een monnuk naar toe zeg maar om goed van de dag te kome.

Spreek jullie, want ik heb wel de zenuwe in me lijer hoor, godverdomme, met die caatmeraas op je kanis, nou ja, we zien het wel..


Op dinsdag 04 december 2001 22:24 schreef attelenooje het volgende:
Kuttenete, ik heit gotverdomme een poef tusse me bene met zaadlevende pasta. De kolere, man, een dag niet geajaxuleerd, wat dus voor mijn kant een verbeting van met pusonnaal retkord is van ongeveer 20.000 keer. Meestal schud ik hem toch zeker vijf keer per uur leeg in bea der kolenkut, die zak van sinter attel, jongens jongens wat een baas, Ik probeer nu van me eige te denke aan smeltsjuu en andere dinge, maar dat vinnik zelfs al geil, bruine boter. Ik hat vanmiddag die pik van de yorin aan de televoon. Ik zeg, met attel, hij zeg, dit en dat, we wille dat je geen taas zegt. Ik zeg: taas op. Hij zegt, je moet ook niet zegge, harde knoppe, wat je op fok zei. Ik zeg, zitte we mee te leze, ouwe nakketikker, pleur jij naar je eiland. Ik zeg, niet neuke ok, maar ik ga me eige identitiet niet vergoochelen, ik ben gewoon een pleurbak en dat magge ze wete.

Maar ik sta niet voor mijn eigen in als ik op die bank lig met me taas onder veertien aarsmofeer bovedruk. We zien wel waar het schip strant. De balle en duim voor me, lijers


Op vrijdag 07 december 2001 00:11 schreef attelenooje het volgende:
Kut met prik, dat heb ik!! Ik kom vanavont die dressroom van debettel binne, zeg zo’n wijf tege me, je moet de penkeek op je smoel. Ik zeg tege Tante Bep en Rica, ik zeg dit en dat, maar as ze aan me kop gaat komme met anuscreme dan ram ik hem dwars door der pantie heen. Ik zeg, dit en dat, ik heit een aal ergie. Ze zeg, die stoot met tiete als kussens, ze zeg, het is detarmalogisch getest op achterlijke kinderen, dat moest van Ed. Ik zeg, nou goed dan. Wel geinig, die bettelkleedkamer van ze eige, want ik zag lijertjes van de televee lope. Nou ja, Bep en Rica ware meteen pleiterik want die wilde hun dot laten ontslakken door een cameraatman, ja , je moet wat.

Komt die Tummie van de Zonnesteek binne. Ik zeg, hee rooie duif, de tief, wat is er met je kanis gebeurt, weze peenballe? Ze zeg, luister, Attel, we wille de stem van de volk, maar dan niet in de studio maar je ken daar bij die schutding gaan staan en as wij dan je een schop onder je taas geven dan ken je schreeuwe van de stem des proleten in de live uitzending. Ik zeg, dit en dat, teerteef, de tiefus voor je aan je knoopsgat, roddelhoer van de kouwe gront. Ze zeg, as ik nou jou zeg dat tanja, die nou aan je kop zit te pulke, dat die al met de boter klaar staat om te recteren met je na dat schreeuw, wat seg jij dan. Ik zeg, heet ik voorvocht of niet, nou dan!!

Nou ja, ik een beetje staan tettere aan die poort , Edje dit en dat en ole ole en bedankt Edje, dat werk. Ik trug, staan Bea en Rica der. Ik zeg, doe die deur es ope. Ze zegge we benne er uit gejajumd want die ene wilde een blojop en toen ging rica blaze, vandaar.

Nou ja, onderweg tussen almere en amsterdam zes Appi Hein tassen vol gevuld met kum en net bea effe bijgedot. Dus sorry van dit en dat, maar ik was aleen te hore dus. Sorry, maar lik ook maar me reet, evengoed.lijers.

En bep en Rica, ik heb het gevroegd aan Bea maar dat van die kengbeng is goed wat haar betreft.


Op vrijdag 07 december 2001 00:28 schreef attelenooje het volgende:
kanis dicht houwe zieniks. inzijde informeesie niet hier op tupoc

pi_2426209
Zo, ik heb voor de volledigheid ook de reácties van atte er maar bij gezet.

oja, seg atte, lijertje, wan eer sgrijf je de volg en de coum ?
door de coums blijf bik brotter leuk as de tvprogram ma saai is

pi_2476932
waar blijft de volgende coum van Attel?
pi_2558556
Op vrijdag 14 december 2001 16:23 schreef attelenooje in dit topic het volgende:

Aaaaah, is die opgezette dot er uit, de naad!!

Scheitelenooije, die pik met zonder pik is er uit. Schijtjammer want van der eige een enorme tietvla. Zei Patty ook verschullende keren, dat ze de tietvla van de nederland was en dat is godverdomme ook zo. In dur rechtertietmoosje zit blanke vla en in dur linker bibberende binnevering van een poef zit hopjesvla. Ik vonnut wel zeg maar erg van me eigen dat ze der uit gong want ze is ook al transseksjuweel en dat is al kut genoeg, nou ja, sinds een paar jaar dan kut genoeg, maar eerst niet.

Ook jammer want Bea die kreeg steeds het dauw op der dot staan van Kelly, want dan voelde zij zich van haar eigen hoedanigheid meer vrouw en dan ging meteen de vernevelspuit met voorvocht er op waarop ik dan weer van dattum der opknalde.

Ik moet wel steeds denke ook aan die ene gast, hoe heet ie, die kabouter reustaas , kom, die gekrulde gootsteenontstopper ook voor al uw kutwerk, jezus, hoe heet ie nou, die heikneuter die door deure heenholt, ja, precies, Andries! Lijkt me niet lekker voor die vogel. Kom je na de bikkebrotter bij de slager, weet iedereen dat ie een taas als kabeltouw in ze pijp hep hange. Lijk me gewoon gek, dat jan en zijn alleman precies weet hoe diep je ken ramme als je op de dot gaat.

Nou verder wel spannent enzo in een hoedanigheid. Die diane staat gechromiseerd tege die lespot. Dus die ken weg, dianea, want stemmers zijn leip van potiejennes, dat zag je vorig jaar met die blauwe biet seksjuweel.

Nou ja, zal mij aan met anus schurfte. Jullie ook allemaal de smeg aan je taas, fokkers. De balle.

pi_2632141
Attel op vakantie naar Afghanistan?
pi_2637977
Heej attel gozert waar zit je nou?
Ik wou je ff een verhaal vertelluh, jij kwam laats, tijdens de schaft in de keet tog met dat verhaal van die autrie. Nou volleggens mei ken ik die nou ook, want wat denk je dat mij laats overkom. Tis weer kersvakansie dus je weet hoe dat gaat klussie hier klussie daar.
Zo moest ik laats zo een jakutsie bij iemand erin jassen en ik kom daar binnuh en ik zag het aan die ogen ik denk ooh die wil zeker dat ik haar jakpoessie ook ff nakijk.
Nou neuk ik normaal ook altijd wel een rontjuh mee maar ut moet er dan natuurlijk wel beter uitzien dan thuis anders ken je net zo goed een hond neemuh. Dus ik pak snel me getrouwde ring uit me jas en zeg nee sorry ik kan dat echter echt echtelijk niet makuh.
En nee is nee. Sei seg van sus en vande so en se segt ik hept daar begrip voor. Maar die klus is af en sei seg mot je wat drinkuh, dus voor ik ut weet heb ik 8 flessuh sjampanjuh in me mik zittuh. Springt dat weif opeens op me nek. Ik srik me te pleur en pleur so in dat bad. En ik weet niet... of ik was verblind door de ekstensjons in me ooguh of dat het de sjampanjuh was maar ik weet behalve dat ik nee sei niks meer, totaal blek out. Dus sei seg heel gedeetaljeert we hebbuh dat sus enzo gedaan en dat ut geen kabouters waaruh en dat de striemers er getuiguh van waaruh.
Ik zeg wat te fok STRIEMERS ??!, se seg ja ik bin auttrie van de bikbrotter en ik miste de kaameraas dus heb ik nou 6 wepkems in me badkamer hanguh. Ben ik godverdetouwtief met me blote togus lijf op internet gewees! Er sijn nou nog filmpies van in de sirkulatie-omloop.
Ik seg dit pik ik niet, nou hep je me echt angiftug gemaakt. Dus ik glijk naar ut buro aangifig doen, wat denk je, die smerus lagt me keihard in me smoel uit (was egt een omgekeerde ervaring in me beleeving) hij seg laggent onlijn aanranding en virtuheele verkragting sijn nog niet strafbaar en hij verwees me door naar de aviator-psiegjator.
Ik ben er maar mooi klaar mee, heele kerst verpest want me weif weet nog van nix maar me sgoonmoedur hat ut gesien en als ik niet snel haar hele batkamer tegel gaat ze het segguh.
En dan heb ik echt-schijting an me reet.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_2637998
triest..
pi_2640487
Tjee Pc Eend. Kreeg toch even bij het lezen van je stukje, een flashback van Danielle's onderwater battle voor ogen. Had even met je te doen, maar wel volhouden hoor
pi_2641867
Als ik zoiets bedenk en ik open daar een eigen topic voor, dan word het helemaal niet gelezen.
Bewijst maar weer dat ik tactisch goed bezig ben zo
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_2851011
Attelenooje is de man
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')