abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2001 @ 22:22:49 #1
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1681108
Ik heb verschillende soorten soft-drugs gebruikt..voornamelijk paddo's en weed..(geen hard drugs)mijn ervaring is dat deze spiritueel een verschillend niveau van spirutaliteit hebben...wat vinden jullie hier van..?

Denken jullie dat de wereld beter af is met of zonder drugs..de vraag is dus zijn drugs goed of kwaad als je kijkt naar het niveau wat sommige mensen hiermee bereiken?

Groeten, Serone and Spliffunk

This door will be opened with or without your help..
pi_1681202
quote:
Op woensdag 19 september 2001 22:22 schreef Spliffunk het volgende:
Ik heb verschillende soorten soft-drugs gebruikt..voornamelijk paddo's en weed..(geen hard drugs)mijn ervaring is dat deze spiritueel een verschillend niveau van spirutaliteit hebben...wat vinden jullie hier van..?

Denken jullie dat de wereld beter af is met of zonder drugs..de vraag is dus zijn drugs goed of kwaad als je kijkt naar het niveau wat sommige mensen hiermee bereiken?

Groeten, Serone and Spliffunk

Naar mijn weten zorgt drugs voor schade aan je hersenen, bijv. je geheugen.

En op spiritueel gebied komt er een wolk om je heen te hangen. Ik weet dat mensen denke dat als ze stoned of high zijn, misschien dingen zien die ze als spiritueel zien. Maar dit is juist de illusie die gecreeerd wordt door drugs.

Ik denk dat je je gevoeligheid voor de spirituele wereld verminderd wordt door drugs, omdat je lichaam dan een barriere gaat vormen (de drugs blijft in je lichaam zitten)

En geloof het of niet, je lichaam is ons communicatiemiddel met de materiele wereld. als je je lichaam verneukt, verneuk je je geestelijk toestand ook.

Maar goed, dat is een beetje mijn mening.. sommige mensen denken bijv. juist dat blowen goed is voor je lichaam/zintuigen, enz..

pi_1683422
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik ben er ook van overtuigt dat drugs slecht voor je is, tenminste als je het met regelmaat gebruikt. Als je eens in de zoveel tid een keer een jointje rookt denk ik persoonlijk niet dat dat veel schade aanricht.

Maar nu over de eigenlijke vraag. Ja, ik denk dat het roken van bijv. een joint je ontvankelijker kán maken voor dergeljike dingen.
Dan bedoel ik niet dat je door de JOINT ontvankelijker wordt,nee ik zie het meer zo: joint--> ontspanning--> ontvankelijker
Als de joint zo uitpakt dat je er gewon lekker ontspannenvan wordt denk ik dat je door het ontspannen zijn en openminded zijn gevoeliger bent.

Verdere drugs dragen hier denk ik níet aan mee; vooral paddo's niet. Dat is toch meer een drugs die hallucinaties veroorzaakt net als LSD.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1683585
quote:
Op donderdag 20 september 2001 09:16 schreef Ester het volgende:
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik ben er ook van overtuigt dat drugs slecht voor je is, tenminste als je het met regelmaat gebruikt. Als je eens in de zoveel tid een keer een jointje rookt denk ik persoonlijk niet dat dat veel schade aanricht.

Maar nu over de eigenlijke vraag. Ja, ik denk dat het roken van bijv. een joint je ontvankelijker kán maken voor dergeljike dingen.
Dan bedoel ik niet dat je door de JOINT ontvankelijker wordt,nee ik zie het meer zo: joint--> ontspanning--> ontvankelijker
Als de joint zo uitpakt dat je er gewon lekker ontspannenvan wordt denk ik dat je door het ontspannen zijn en openminded zijn gevoeliger bent.

Verdere drugs dragen hier denk ik níet aan mee; vooral paddo's niet. Dat is toch meer een drugs die hallucinaties veroorzaakt net als LSD.

Ik ben het met je eens dat als je een joint rookt once in a while, het geen kwaad kan. Dat is met veel dingen zo, zoals alcohol.

En verder denk ik inderdaad dat een ontspannen gevoel je vatbaarder maakt voor de spirituele wereld; daar is meditatie ook zo goed voor.

Maar bij blowen is het het probleem dat er gewoon een lichamelijke barriere bij komt tussen jou als geestelijk wezen en de wereld om je heen. Dit kan er voor zorgen dat je dingen ervaart die als hallucinerend gezien kunnen worden.

Wat ik wel als voordeel zie, dat mensen die eerst nog denken dat we alleen maar vlees en bloed zijn, misschien de indruk krijg dat er meer is en daardoor toch zich gaan verdiepen in de spirituele wereld.

Maar het waarnemen van deze spirituele wereld zal toch het beste gaan wanneer er geen drugs barriere om je heen hebt en daarbij ook ontspannen bent. Dan weet je ook zeker dat het niet de drugs is die deze waarnemingen creeert.

pi_1683596
Hangt er vanaf wie ze gebruikt.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_1683792
Psychedelica zijn wel degelijk heel spiritueel. Ze werden oorspronkelijk alleen gebruikt in een religieuze setting, door shamanen en bij inwijdingsrites. Er zijn ook nu nog meerdere religieuze stromingen waar psychedelica als heilig sacrament gebruikt wordt: bijv de peyote cultus van sommige indianen, of het ayahuesca gebruik van de santo daime kerk.
Helaas worden psycedelica nu veel te vaak als partydug gebruikt waardoor er weinig meer van de spirituele werking overblijft. Dat is heel jammer, want psychedelica zijn gewoon geen partydrugs. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat psychedelica je kunnen helpen om spiritueler te worden. Dit weet ik gewoon uit eigen ervaring. Ik ben het ook niet mee eens dat de hallucinaties bedrog zijn, en je zicht op de werkelijkheid vertroebelen. Integendeel, ik denk dat het andersom is: psychedelica lossen je ego op, dat als filter over de werkelijkheid ligt. Dit filter wordt dus dunner, of verdwijnt zelfs helemaal, en hierdoor krijg je een tijdelijke blik op de dingen zoals ze echt zijn. Door psychedelica heb ik persoonlijk een groter inzicht in bijv de fundamenten van het boeddhisme gekregen, en ze hebben me ook positief veranderd. Ik kan zeker wel zeggen dat ik er veel spiritueler door ben geworden. En ik zie het niet alleen bij mezelf, maar er zijn meerdere voorbeelden van mensen in mijn omgeving die door het gebruik van psychedelica veranderd zijn.

Overigens geldt wel dat je heel bewust moet gebruiken. Zodra je elke dag gaat gebruiken, of het puur op een hedonistische manier gaat gebruiken, zullen psychedelica alleen maar een barriere vormen, en werkt het alleen maar verwarrend. Ik zelf heb al een tijd niks gebruikt (behalve wiet) en gebruik sowieso nooit vaker dan 1 keer per 2 maanden ofzo. Vaker kan bijna niet omdat ik gewoon tijd nodig heb om de trip te verwerken, ik heb er bovendien absoluut geen behoefte aan om het vaker te doen, trippen kan gewoon best zwaar zijn.

Misschien interessant om te lezen in dit verband: The Doors of Perception van Aldous Huxley. Dit gaat over experimenten met mescaline, en zijn ervaringen ermee. Een klassieker.

Unox, the worst operating system.
pi_1685156
Inderdaad. Trippen is heel zwaar. Je komt er doodmoe uit als je het alleen doet.

LSD blijf ik uit de buurt. Dat blijft in je lichaam zitten en kan flashbacks veroorzaken.

Paddo's zijn onschuldig als je jezelf de tijd geeft
om alles te verwerken.

Even een voorbeeld hoe indrukwekkend paddo's kunnen zijn:
Begin maart had ik zelfmoordneigingen. Ik was het zat en wist niet meer waarom ik hier ben.
Ik heb toen heel bewust gekozen om paddo's te nemen terwijl iedereen weet dat je de dingen niet moet nemen als je depressief bent. Voor mij was dat anders, mijn innerlijk toonde me die mogelijkheid.
Nou ik zeg je: deze keer was erg confronterend en heb een flinke discussie gehad met iets onstoffelijks, onderandere een ongelofelijk zeurende vraag: "Wil je leven of niet!".
Nadat ik had gekozen voor het leven kreeg ik een berg inzichten over het bestaan, waar ik de rest van mijn leven hier ontzettend veel aan heb.

Geen leugen: Sinds die tijd ben ik intens gelukkig, en hou ik volkomen van mezelf voor het eerst in mijn leven. Alles gaat zoals het hoort en mijn levensdoel is duidelijk.

Dus: Het gaat om het persoon die ze neemt, en de instelling daarbij.

pi_1685176
Als je in prychedelica geintereseerd bent moet je zeker eens Salvia proberen, echt aparte ervaringen kun je daarmee opdoen.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1685328
Of drugs nou echt spiritueel zijn weet ik niet, maar ze hoeven niet persee alleen maar negatief te zijn.
Ik heb een paar jaar geleden LSD gebruikt en heb daarbij hele optochten leuke beestjes over de tafel zien lopen, je gaat mij niet vertellen dat die er echt zijn en dat je die normaal niet ziet
Wel heb ik hele mooie inzichten gekregen die waarschijnlijk al wel in me zaten maar die er toen dmv de LSD uitgekomen zijn. Na ongeveer 3 uur is mijn trip omgedraaid en heb ik de meest gruwelijke dingen beleefd. Ik dacht dat ik doodging (en dat is dan echt levensecht!) en beleefde dat ik doodging en het was helemaal niet erg/eng!
Sindsdien heb ik geen enkele angst meer voor de dood (niet dat ik nu dood wil) en kan ik mijn verdriet om mensen die zijn overleden omzetten in iets positiefs... Dat is toch wel een beetje spiritueel lijkt me..
Aan de andere kant heb ik wel problemen met mijn geheugen gehad ongeveer 4 jaar lang en een grote flashback.
Niet echt aan te raden dus, volgens mij halt het alleen dingen naar boven die al in je zitten maar waar je je nog niet van bewust bent, zowel positief als negatief.
En "what doesn't kill you makes you stronger"
zo kun je elke heftige gebeurtenis wel als spiritueel ervaren.

Groetjes Yssil

eigenlijk ben ik best aardig...
pi_1685348
Drugs kunnen idd een soort schild van je wegnemen. Een vriend van mij zag z'n eigen dood. (al ben ik niet 100% zeker dat het daardoor kwam, ik kan het hem niet meer vragen helaas)

Geen drugs voor mij. Ik vind het niks om je spiritualiteit op een geforceerde manier naar boven te halen, alles op een natuurlijke wijze en in eigen tempo.

pi_1685399
quote:
Op donderdag 20 september 2001 14:25 schreef fokje het volgende:
Drugs kunnen idd een soort schild van je wegnemen. Een vriend van mij zag z'n eigen dood. (al ben ik niet 100% zeker dat het daardoor kwam, ik kan het hem niet meer vragen helaas)

Geen drugs voor mij. Ik vind het niks om je spiritualiteit op een geforceerde manier naar boven te halen, alles op een natuurlijke wijze en in eigen tempo.

Hmm misschien is het zo dat door drugs je relatie lichaam geest verstoord wordt, dat je daardoor half of helemaal uittreedt en dan dingen waarneemt. Dat is dan tijdens de trip.

Op lange termijn heeft het denk ik alleen maar nadelige gevolgen en vormt het wel degelijke een barriere.

Maar ik hou dus nog steeds in gedachte, dat je door drugs je eigen fantasien als echt kunt gaan zien. Mensen die bijv. stoned zijn, hebben immers een flink beperkte waarnneming op dat moment, dus dan zou het tegenstrijdig zijn als je dan op het spirituele vlak opeens wel beter zou kunnen waarnnemen.

donderdag 20 september 2001 @ 15:10:25 #12
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1685767
quote:
Op donderdag 20 september 2001 13:59 schreef Alcyone het volgende:

Geen leugen: Sinds die tijd ben ik intens gelukkig, en hou ik volkomen van mezelf voor het eerst in mijn leven. Alles gaat zoals het hoort en mijn levensdoel is duidelijk.

Dus: Het gaat om het persoon die ze neemt, en de instelling daarbij.

Heb je dan nu en vergeef me deze gedachte niet het gevoel dat je je ziel aan de duivel hebt gegeven door op deze manier de oplossing te zoeken? En nog iets..je hebt je leven als het ware overgelaten aan een hogere kracht..(iets in jezelf waarschijnlijk)..hoe kijk je daarnu tegen op..wie was die kracht(wat denk jezelf??)..

Daarom vroeg ik dus ook in het begin zijn drugs nu goed of slecht?

Ikzelf heb drugs op twee manieren gebruikt..onbewust en bewust..op elk van deze twee vlakken kreeg ik en krijg ik nu nog steeds meer ervaring..

Door te stoppen met drugs, weed 9 maanden geleden en paddo's ongeveer nou wat zal het zijn 3 jaar geleden ben ik terecht gekomen in een nieuwe wereld..en daar ben ik nu blij mee..

Maar zeker weet ik dat ik heel diep van binnen een hulpkreet heb uitgeschreeuwd en dat die is gehoord. Heel geleidelijk aan en heel perfect kwam ik uit de weed wereld en werd ik weer in de realiteit gebracht..

Bedankt voor alle reacties trouwens..Spliffunk

ps. nickname spliffunk staat voor spliff unk(nown)*)

pi_1686121
quote:
Op donderdag 20 september 2001 14:02 schreef Party-pooper het volgende:
Als je in prychedelica geintereseerd bent moet je zeker eens Salvia proberen, echt aparte ervaringen kun je daarmee opdoen.
Ja! Heb het een paar keer gedaan. Dat was met stip de meest bizarre ervaring die ik ooit heb gehad. Het was zo bizar dat ik er absoluut niets mee kan eigenlijk. Eén groot raadsel...
Ik ben niet zo heel happig om het nog een keer te doen, eigenlijk was het best vrij disturbing. Salvia kwam op mij over als een irritant freaky wezentje dat flink met je kop kloot, alleen om je te pesten. Paddo's zijn meer oude, wijze wezens die je van alles laten zien om je te onderwijzen.
pi_1686248
quote:
Op donderdag 20 september 2001 14:25 schreef fokje het volgende:
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Een psychedelische ervaring is vaak heftig, het is echt een bumpy ride soms. Er gaan ook wel eens deuren open die niet eigenlijk maar beter dicht hadden kunnen blijven. Je hebt geen tijd om je aan te passen of je er op voor te bereiden, voor je het weet donder je de trip in. En probeer die dan nog maar eens te stoppen, dat gaat nauwelijks. Je zal je dan maar mee moeten laten voeren en alles ondergaan. Dat is soms lijden, maar lijden is nooit zonder doel.
Aan de andere kant zijn psychedelica wel heel goed in het losbreken van vastgeroeste dingen, bijv emoties die helemaal vast zitten, of trauma's. Dit is niet ongevaarlijk, maar ik ben er van overtuigd dat deze drugs met de juiste begeleiding en een goede set en setting, heel goed in de psychiatrie gebruikt kunnen worden, om mensen hun verleden te leren verwerken, of om zichzelf beter te leren kennen. Helaas ligt het onderzoek naar toepassingsmogelijkheden door die belachelijke War on Drugs en het monopolie van de legale drugsdealers (farmaceutische industrie) compleet stil. In de jaren 60 echter zijn er best goede resultaten mee behaald, totdat de hoge heren besloten dat lsd maar illegaal moest zijn en al het onderzoek gestopt moest worden...
  donderdag 20 september 2001 @ 16:24:05 #15
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1686482
Yep..Schorpioen..dat klopt..de regels werden aangescherpt..maar dat zal voor korte duur zijn..ach wat is kort? Een mensenleven misschien? Zonde dat onze behoeftes en ik praat nu niet zozeer over Nederland zo "weggenomen" worden. Een voorbeelt van evolutie is dit denk ik wel..

Zonde, zonde en nog eens zonde..we verdiepen ons wel in allerlei vormen van oorlog maar in onze voorouders ver ver geleden..ho maar..

Spliffunk

pi_1686561
quote:
Op donderdag 20 september 2001 16:24 schreef Spliffunk het volgende:
Yep..Schorpioen..dat klopt..de regels werden aangescherpt..maar dat zal voor korte duur zijn..ach wat is kort? Een mensenleven misschien? Zonde dat onze behoeftes en ik praat nu niet zozeer over Nederland zo "weggenomen" worden. Een voorbeelt van evolutie is dit denk ik wel..

Zonde, zonde en nog eens zonde..we verdiepen ons wel in allerlei vormen van oorlog maar in onze voorouders ver ver geleden..ho maar..

Spliffunk

wiet en paddo's zijn toch gedoogd? en ik kan me niet voorstellen dat andere drugs goed zijn voor je geestelijke toestand, cocaine en lsd vreten gewoon je hersenen op.. ik hou het op af en toe een jointje.. alhoewel ik daar ook wel eens mee moet gaan stoppen (maar das moeilijk )
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_1686622
quote:
Op donderdag 20 september 2001 15:10 schreef Spliffunk het volgende:

Door te stoppen met drugs, weed 9 maanden geleden en paddo's ongeveer nou wat zal het zijn 3 jaar geleden ben ik terecht gekomen in een nieuwe wereld..en daar ben ik nu blij mee..

Maar zeker weet ik dat ik heel diep van binnen een hulpkreet heb uitgeschreeuwd en dat die is gehoord. Heel geleidelijk aan en heel perfect kwam ik uit de weed wereld en werd ik weer in de realiteit gebracht..

ik weet wat je bedoeld.. ik heb heel vaak het id alsof er een soort wolk om je heen hangt waardoor je minder snel dingen door hebt en minder goed logisch kan nadenken..

na hoeveel maanden was jij dat kwijt?

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_1686819
quote:
Op donderdag 20 september 2001 16:31 schreef Wisp het volgende:

[..]

wiet en paddo's zijn toch gedoogd? en ik kan me niet voorstellen dat andere drugs goed zijn voor je geestelijke toestand, cocaine en lsd vreten gewoon je hersenen op..

Da's niet waar. Bij matig gebruik is lsd helemaal niet slecht, minder slecht dan cocaine iig. Bovendien niet verslavend. Dat lsd je hersens opvreet is een leugen van de antidrugsmafia. In feite is het verschil tussen paddo's en lsd ook helemaal niet zo groot. Als je het elke dag gaat gebruiken dan is het wat anders, maar als je elke dag naar de McDonalds gaat om te eten is dat ook niet goed...

Maar los van dit alles, er zijn 1000en stoffen die slecht voor je zijn: suiker, vet, alcohol, bleekwater, lijm, die zijn toch ook niet illegaal? Waarom lsd dan wel Wat heeft de overheid in godsnaam te zeggen over wat ik met mijn eigen lichaam doe? Die moeten zich met hun eigen zaakjes bemoeien!

donderdag 20 september 2001 @ 17:13:03 #19
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1687051
ikzelf heb net een topic geopend in Relaties en Psychologie, dat gaat ook over drugs. En dan in relatie met een psychose...ik heb geprobeerd om het verschijnsel psychose/schizofrenie te verklaren.

Ik kwam erachter dat een psychose niets anders is dan dat je hersens zelf de stoffen aanmaken die normaal alleen met drugsgebruik gemaakt kunnen worden.

( ben zelf ook psychotisch geweest 2 jaar geleden) Voornamelijk doordat ik alcohol gedronken heb en wiet gerookt heb.

donderdag 20 september 2001 @ 17:46:19 #20
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1687393
quote:
Op donderdag 20 september 2001 16:37 schreef Wisp het volgende:

[..]

ik weet wat je bedoeld.. ik heb heel vaak het id alsof er een soort wolk om je heen hangt waardoor je minder snel dingen door hebt en minder goed logisch kan nadenken..

na hoeveel maanden was jij dat kwijt?

Op het moment dat ik moest kiezen tussen wat de wereld mij voorschotelde en wat ik zelf dacht heb ik ervoor gekozen om rust te zoeken en mezelf dan maar op te laten nemen. Wat doktoren niet vertelde was dat ik 3 maanden in een "kliniek" kon verblijven..

Verder werd me haldol voorgeschreven en ook die keuze heb ik eigenlijk tegen mijn zin moeten verwerken. Doktoren denken veel dingen te weten, maar af en toe wisten ze totaal niet wat er in mijn mind speelde. Deze ingrijpende veranderingen zorgden ervoor dat alles wat ik had..dat ik dat verloor.

Ik ben mijn hele leven in de wolk gebleven totdat ik er genoeg van had en heb precies de juiste hoeveelheid kracht en schrikreactie voor mezelf teweeggebracht. In totaal heb ik 3 maanden in een kliniek verbleven zonder te blowen..toen kwam ik op 4 juli weer vrij en toen heb ik een tijd lang elke maandag geblowd..tot en met 1 januari omdat ik toen een baan kreeg en mezelf verantwoordelijk wilde opstellen.

Werk deed ik daarvoor high, ik studeerde high en ik dacht, schreef high. Maar nooit en te nimmer heb ik me verleidt aan drugs die niet natuurlijk waren. Coke is dan wel natuurlijk maar het pastte gewoon niet thuis in mijn lijst van natuurlijke drugs..

Over dat doorhebben wil ik het vogende kwijt. Als je "wakker" wordt dan ga je het doorhebben..blow maar lekker door en raak verstrikt in je fantasie, maar bouw het op..vervolgens wil je uit de fanatsie..en dat moet dan ook mogelijk zijn..de aarde is tenslotte een leerschool

Spliffunk *kan er nu wel om lachen*

pi_1687862
quote:
Op donderdag 20 september 2001 15:10 schreef Spliffunk het volgende:

[..]

Heb je dan nu en vergeef me deze gedachte niet het gevoel dat je je ziel aan de duivel hebt gegeven door op deze manier de oplossing te zoeken?

Neen. Zeker niet. Ik heb altijd de controle gehad. Dit kwam van mijn hogere zelf, een manier om een directere communicatie te creejeren.

Daarnaast geloof ik totaal niet in een duivel, maar ik denk ook dat je het meer figuurlijk bedoelt.

quote:
En nog iets..je hebt je leven als het ware overgelaten aan een hogere kracht..(iets in jezelf waarschijnlijk)..hoe kijk je daarnu tegen op..wie was die kracht(wat denk jezelf??)..
Sinds de trips geloof ik in "god", maar geenzins een die te maken heeft met het christendom, Islam of anderen.

Komt meer overeen met de boeken van Neale Donald Walsch.

quote:
Daarom vroeg ik dus ook in het begin zijn drugs nu goed of slecht?
Hangt dus totaal van iemands instelling en achtergrond af.
quote:
Ikzelf heb drugs op twee manieren gebruikt..onbewust en bewust..op elk van deze twee vlakken kreeg ik en krijg ik nu nog steeds meer ervaring..
Onbewust? Hoe bedoel je dat? Snap ik niets van.
quote:
Ik heb ooit 2 jaar af te toe geblowd, maar ik heb er nu voor mezelf een grote hekel aan: het houdt mij tegen, en brengt me omlaag op spiritueel niveau. Ik heb dan ook het niveau wat je met blowen kunt bereiken ruimschoots overstegen.
quote:
Mijn realiteit werd dus breder dankzij de xtc en paddo's. Heeft ook met mijn manier van analyseren te maken.
  donderdag 20 september 2001 @ 19:04:11 #22
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1687930
quote:
Op donderdag 20 september 2001 18:56 schreef Alcyone het volgende:
Onbewust? Hoe bedoel je dat? Snap ik niets van.
Dat je totaal niet weet waar je mee bezig bent, maar diep van binnen daar genoegen meeneemt. Je gaat dus door met het blowen en paddo's gebruiken en je weet onbewust niet hoe ver je kan gaan. Zodra je je bewust wordt van het onbewuste waar je je in verkeerd zie je je situatie en schrik je daarvan..of het opent je ogen en je oren. Dat bedoel ik met onbewust blowen en paddo's gebruiken..

Spliffunk

donderdag 20 september 2001 @ 19:12:14 #23
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1687991
Alycone...mijn realiteit is ook breder geworden dankzij de drugs.

Ik heb xtc, mdma, wiet, hasj, paddo's en een keer coke gedaan. Van de coke merkte ik niets, maar die had ik in de cola gedaan omdat ik tegen andere manieren van innemen ben. Maar ik merkte er geen zak van.

De mdma heeft mij tot nu toe het meest goed gedaan, ik leerde mezelf kennen heel diep van binnen en dat gevoel heb ik eigenlijk nooit meer verloren.

Van de xtc leerde ik ook het diepere van het leven kennen, dat niet alleen maar de dingen bestaan die je op het oog waarneemt...maar dat je jezelf spiritueel op een hoger niveau kan brengen door bepaalde onderwerpen in ogenschouw te nemen.

Van de paddo's ( ook een keer gedaan) heb ik geleerd dat de menselijke geest tot hele grote dingen instaat is. Tijdens de paddo's kon ik zowat 270 graden zien...leek wel alsof ik ogen in mijn rug had. En wat ik zag dat bestond ook echt..als ik me omdraaide zag ik het ook.

Ik gebruik nu al 2 jaar niets meer en ben ook ECHT niet van plan om ooit nog wat te gebruiken. In mijn experiment van 3 jaar ben ik genoeg te weten gekomen, en heb dus eigenlijk geen drugs meer nodig om nog meer ervaring op te doen.

Die drugs ervaringen deed ik in het weekend op, nooit door de week omdat ik het leuker vond om het in het weekend met mijn vrienden te doen. Ik ben ook nooit in mijn eentje stoned geworden omdat ik dat niet wilde, ik wilde met andere mensen zoiets meemaken.

Mijn beste ervaring tot nu toe was mdma in combinatie van wiet ( top 44), toen voelde ik pas waar het leven om draait.
( dat deed ik trouwens tijdens een houseparty/tranceparty...was een perfecte sfeer.)

Maar zoals ik al zei....did it, done it, know it..and never again.

donderdag 20 september 2001 @ 19:14:10 #24
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1688007
quote:
Op donderdag 20 september 2001 19:04 schreef Spliffunk het volgende:

[..]

Dat je totaal niet weet waar je mee bezig bent, maar diep van binnen daar genoegen meeneemt. Je gaat dus door met het blowen en paddo's gebruiken en je weet onbewust niet hoe ver je kan gaan. Zodra je je bewust wordt van het onbewuste waar je je in verkeerd zie je je situatie en schrik je daarvan..of het opent je ogen en je oren. Dat bedoel ik met onbewust blowen en paddo's gebruiken..

Spliffunk

Onbewust drugs gebruiken is niet echt okey, ik heb die ene keer dat ik paddo's deed het onbewust gedaan omdat ik niet wist wat me te wachten stond.

Achteraf is het wel okey...maar tijdens die trip vond ik het alles behalve leuk.

Als je het doet moet je het bewust doen, en zeker niet uit gewoonte zonder na te denken.

donderdag 20 september 2001 @ 19:18:17 #25
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1688037
quote:
Op donderdag 20 september 2001 19:14 schreef illusion het volgende:

[..]

Onbewust drugs gebruiken is niet echt okey, ik heb die ene keer dat ik paddo's deed het onbewust gedaan omdat ik niet wist wat me te wachten stond.

Achteraf is het wel okey...maar tijdens die trip vond ik het alles behalve leuk.

Als je het doet moet je het bewust doen, en zeker niet uit gewoonte zonder na te denken.

Ok laat ik het anders zeggen ik was bewust bezig drugs onbewust te gebruiken..;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')