abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1679055
ik ben op zoek naar de vluchtnummer van de 4 gekaapte vliegtuigen, kan ze alleen ff niet zo snel vinden..
Wie weet ze?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_1679104
Ga je ze intypen in word en er vervolgens windings op los laten ?
  woensdag 19 september 2001 @ 18:51:03 #3
2646 webber
Enough already
pi_1679113
WTC1: American Airlines Flight 11
WTC2: United Airlines Flight 175
Pentagon: American Airlines Flight 77
Pennsylvania: United Airlines Flight 93
pi_1679181
Ik begrijp trouwens ook niet dat ze nog Flight 643 van Tiesto draaien in discotheken. Dat is de vlucht van Amsterdam naar New York...
pi_1679238
Weet jij hoeveel vluchtnummers er zijn van Ams naar Nyc???
Net als Blogabet altijd down...
pi_1679252
quote:
Op woensdag 19 september 2001 19:06 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Weet jij hoeveel vluchtnummers er zijn van Ams naar Nyc???
stuk of 11 ?
pi_1679290
Ja, van allerlei luchtvaartmaatschappijen. Maar aangezien Tiesto als topdj van kwaliteit zal houden is dit een vlucht van de KLM...

Dan nog: het is een vlucht naar New York, tamelijk hard.

pi_1679305
Waarom is het hard ? Er gaan zoveel vliegtuigen naar New York
pi_1679312
quote:
Op woensdag 19 september 2001 19:16 schreef gelly het volgende:
Waarom is het hard ? Er gaan zoveel vliegtuigen naar New York
Dus? Dan is het nog wel gepast om bijvoorbeeld gedurende een maand dat nummer niet te draaien.
pi_1679315
Dat nummer gaat over nix ! alleen als je de titel ver gaat zitten afleiden kom je uit in new york ? moeten we dan nu alles wat dan ook maar met new york te maken heeft niet uitzenden ?
pi_1679410
Het is nogal ingewikkeld he?

Flight 643
Flight -> vlucht, vliegtuig -> New York - vliegtuig boemboem
643 -> lijnvlucht KLM Amsterdam - New York

Uit respect voor de nabestaanden vind ik het niet kunnen dat je die nu draait, over een tijd misschien weer. Er zijn zelfs albums met een Boeing op de voorkant uit de handel gehaald, maar zoiets directs al dit is niet nodig? <Zucht>...

pi_1679440
quote:
Op woensdag 19 september 2001 19:19 schreef gelly het volgende:
Dat nummer gaat over nix ! alleen als je de titel ver gaat zitten afleiden kom je uit in new york ? moeten we dan nu alles wat dan ook maar met new york te maken heeft niet uitzenden ?
Alles wat met de Twin Towers te maken heeft wordt uit de handel gehaald inderdaad. Voor de rest worden er alleen nieuwsverslagen uit New York uitgezonden, voor de rest niks.
Dus...
pi_1679878
er zijn geen vluchtnummers naar nyc.

ny heeft 3 vliegvelden, JFK is er daar 1 van. het is altijd:
vliegtuigmaatschappij, vluchtnummer, luchthaven van bestemming.

Sprakeloos.......
  woensdag 19 september 2001 @ 20:22:28 #14
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1679893
Onzin! Die vlucht van Amsterdam naar New York heeft niets te maken met het tragedie. Ik vind het wat ver gezocht i.i.g. Daarbij je moet niets achter die titel zoeken, evenals het nummer niets inhoudt
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 19 september 2001 @ 20:23:07 #15
15660 chocolatemoeze
pi_1679902
quote:
Op woensdag 19 september 2001 20:22 schreef chocolatemoeze het volgende:
Onzin! Die vlucht van Amsterdam naar New York heeft niets te maken met het tragedie. Ik vind het wat ver gezocht i.i.g. Daarbij je moet niets achter die titel zoeken, evenals het nummer niets inhoudt
Oeps, 'k heb hem wel op m'n computertje staan
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1680998
quote:
Op woensdag 19 september 2001 19:33 schreef TimMer1981 het volgende:

Flight 643

Uit respect voor de nabestaanden vind ik het niet kunnen dat je die nu draait, over een tijd misschien weer. Er zijn zelfs albums met een Boeing op de voorkant uit de handel gehaald, maar zoiets directs al dit is niet nodig? <Zucht>...

Bla bla bla, zal ik uit respect voor de nabestaanden dan ook een tijd niet vliegen? En een tijd niet in hoge torens staan?
Omdat jij rouwt hoeft niet iedereen te rouwen.
  Milf woensdag 19 september 2001 @ 22:15:23 #17
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_1681031
sorry hoor maar niet alles van het wtc is uit de handel gegaan. integendeel ze hebben nog nooit zo goed verkocht.
dat heet straks nosalgie.

maareu dat nr is toch van de klm??? nou is er een klm toestel bij bertokken geweest? nee dus zie ik geen reden om dat nr niet meer de draaien

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_1682135
quote:
Op woensdag 19 september 2001 19:18 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dus? Dan is het nog wel gepast om bijvoorbeeld gedurende een maand dat nummer niet te draaien.

Gaat dat niet wat ver allemaal?

Wanneer ik de tv aanzet zie ik tevens dat men niet schroomt om films met ontploffende en ineenstortende gebouwen uit te zenden.

Hoever moeten we gaan om ons medeleven te tonen, en wat kan wel en wat niet?

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1682206
quote:
Op woensdag 19 september 2001 19:36 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Alles wat met de Twin Towers te maken heeft wordt uit de handel gehaald inderdaad. Voor de rest worden er alleen nieuwsverslagen uit New York uitgezonden, voor de rest niks.
Dus...

Hoe ridicuul (niet tegen jou bedoelt voor de goede orde), alles met de Twin Touwers uit de handel, maar ongeveer elk kwartier zie ik op CNN de instortende gebouwen, maar dat zal wel niet als kwetsend worden ervaren door degenen die hun dierbaren hebben verloren bij deze ramp?

Kortom, men vindt beelden van de Twin Towers nog in volle glorie kwertsend, maar de beelden van de fikkende en instortende Twin Towers moeten wel constant worden uitgezonden?

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 20 september 2001 @ 00:19:42 #20
15660 chocolatemoeze
pi_1682579
quote:
Op woensdag 19 september 2001 23:43 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Hoe ridicuul (niet tegen jou bedoelt voor de goede orde), alles met de Twin Touwers uit de handel, maar ongeveer elk kwartier zie ik op CNN de instortende gebouwen, maar dat zal wel niet als kwetsend worden ervaren door degenen die hun dierbaren hebben verloren bij deze ramp?

Kortom, men vindt beelden van de Twin Towers nog in volle glorie kwertsend, maar de beelden van de fikkende en instortende Twin Towers moeten wel constant worden uitgezonden?

Lekker krom hè! Komt omdat er weinig spectaculairs is aan een in volle glorie staand WTC.
pi_1682724
quote:
Op woensdag 19 september 2001 18:50 schreef gelly het volgende:
Ga je ze intypen in word en er vervolgens windings op los laten ?
Nope, ik kreeg dat mailtje dus ook, maar ik geloofde het niet. Wilde het ff checken.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_1683657
quote:
Op donderdag 20 september 2001 00:36 schreef Calella het volgende:

[..]

Nope, ik kreeg dat mailtje dus ook, maar ik geloofde het niet. Wilde het ff checken.

Q33 NY bedoel je?

ik snap ook niet waar dat nou weer op slaat... Q33 zou een vluchtnummer zijn?

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  donderdag 20 september 2001 @ 10:35:45 #23
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1683828
quote:
Op woensdag 19 september 2001 19:19 schreef gelly het volgende:
persoonlijk vind ik new york, new york van frank sinatra een goed nummer, die draai ik mijn "werk" dan ook regelmatig. Heb respect voor de stad, ga verder met leven, sta achter de stad...
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1683882
quote:
Op donderdag 20 september 2001 10:11 schreef D-RiSe het volgende:

[..]

Q33 NY bedoel je?

ik snap ook niet waar dat nou weer op slaat... Q33 zou een vluchtnummer zijn?

meschien is het wel het vluchtnummer die voor zaterdag de 22
is geanuleerd is?
zie topic VS: Terreurgolf in Europa dreigt
groetjes
marcia
  donderdag 20 september 2001 @ 21:00:00 #25
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1688845
quote:
Op woensdag 19 september 2001 19:33 schreef TimMer1981 het volgende:

Flight 643

Denk je nou echt dat er veel mensen zijn die deze link hebben gelegd? Je moet dan toevallig ooit met KLM naar JFK gevlogen zijn, of je werkt bij de KLM zodat je dit weet. Laat die mensen die het een leuk plaatje vinden toch lekker luisteren. 99 procent legt geen link met JFK. Anders blijf je bezig met dingen uit de handel te nemen. Arme Tiësto, die probeert ook gewoon een beetje geld te verdien, en dan zou hij er de dupe van worden omdat 1 procent zo zielig is om hier ook al verdrietig van te worden. Bovendien, het lied was er al voor het ongeluk. Tiësto heeft er dus niks mee bedoeld. (of zou hij ook een van de handlangers van Bin Laden zijn). Ga toch heen, en ga ergens anders miepen...
Maak me gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')