Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 18 september 2001
-Stem was GertJan, Tx ibo
- of Andries, Tx Bus watcher
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 19-09-2001 00:19]
0.04 Kelly gaat het bad uit en gaat zich douchen.
0.05 Andries blijkt nu bij Gert Jan in de sauna te zitten. Andries vertelt dat de wodkabreezer ergens op was, hij vroeg iemand er zelf één te maken. Hij kreeg er één die voor de helft uit wodka bestond. Vervolgens was hij over zijn dipje heen. Gert Jan en Andries verlaten de sauna en gaan zich douchen. Diane poetst haar tanden inmiddels.
0.10 Andries grapt : Willen alle bewoners zich verzamelen voor de volgende battle (dus niet de 'stem' Simba). Gert Jan : Lekker decadent, een glas wijn bij de douche. Andries : Ja, afkeurenswaardig.
0.16 Gert Jan is klaar met douchen. Ik kan het gesprek tussen Andries en Gert Jan niet volgen door een storend geluid. Ze staan bij de wastafels te kletsen.
0.21 Gert Jan heeft zijn tanden gepoetst. Kelly komt haar gezicht insmeren. Gert Jan zegt dat hij alles gewoon in de wasmand doet. Kelly : Laat maar liggen.
0.25 Iedereen heeft de badkamer verlaten. Toch staat de stream nog altijd op de badkamer.
Kloppend tegen de ramen van de cameraruimte:
"Hé goser, drie bier voor de houtzagerij"
Ook roept hij dat hij iemand ziet staan.
...
"Ja bij de volgende liggen ze te neuken, niet hier, bij mij is niks te zien."
Vervolgens rent hij de kamer uit en hoor je hem nog wat schreeuwen, tot vermaak van de anderen.
Bij terugkomst bespringt 'ie andries nog even [zie onder]en valt vervolgens wijdbeens uitgeteld op zijn bed.
STILTE
en jawel, heel verassend :
DE TUIN (compleet met kabbelend fonteintje)
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 19-09-2001 00:58]
0.39 Ineens is de stream in de slaapkamer. Frank : I love you. Kelly : Houd je mond. Frank : Kelly, I love you. Fuck, wat is het heet. Diane : Zal ik je wat zeggen, als je je rustig houdt wordt het minder heet. Frank : Ik ben niet heet van binnen maar heet van buiten.
0.41 Frank probeert naar de cameramensen te gluren. Diane : Daar gaat weer een gordijntje. Frank tikt tegen de ruitjes : Vier bier voor de houtzagerij. De anderen moeten er om lachen. Frank kletst tegen de cameraman en tikt tegen de ruitjes. Frank : Hij zit hier echt. Kijk, cameraatje. Je ziet het alleen als je hier kijkt Diane. Diane elders in de kamer : Ik zie het. Frank : Daar gaat ie weer.
0.44 Ook Andries gaat nu door de ruitjes gluren. Frank : Hier zit hij. Frank verlaat de slaapkamer. Diane : Het is wel erg, je hoort de mensen hier plassen en poepen als je hier zit. Ik hoor Frank op de achtergrond praten. De anderen moeten er om lachen. Na twee minuten is Frank weer terug. Hij gaat tussen Andries en Kelly liggen. Vervolgens gaat hij op Andries liggen. Frank : Nu ga ik echt naar bed. Andries : Sodemieter op joh. Frank gaat naar zijn bed. Frank : I love you. Bob, trustie. Andries : Trusten Frank. Frank wenst de anderen ook welterusten. Frank : Nu ga ik echt slapen. Het is benauwd hier. Diane : Morgen om negen uur wijn proeven. Frank : Dat doe ik echt niet.
0.51 Frank : Bobby, I love you. Kelly : Hoor je niet wat ie zegt ? Andries : Ja. Frank ligt in een tweepersoonsbed in een onderbroek zonder dekens, lakens of dekbed. Frank tegen niemand in het bijzonder : Bouchra.
0.54 Frank is inmiddels een paar minuten stil. De stream toont weer de tuin.
* mboogie2 is ff op zoek naar een plaatsje om het bewijs neer te zetten
of ik krijg oude info van de stream?
[Dit bericht is gewijzigd door mboogie2 op 19-09-2001 14:49]
D: oh, en al die vieze bende die hier nog staat.
F: ja, dat zei ik toch, hebben we daar opgeruimd begint het hier weer.
D: ik zal het maar in de week zetten, want die boontjes lopen zowat weg.
K: nou, daar zijn we weer, apepakkie weer aan...
F: bah bah bah, ja die gasten moeten hier ook wat te doen hebben natuurlijk.
Gj moet in de dagboekkamer komen en krijgt de vijf flessen wijn. Hij praat nog wat (ik hoor het geluid uit de woonkamer)
Gj: ze hebben ons wel succes gewenst, voor wat het waard is.
gj leest de opdracht voor
iedereen moet proeven, samen bepalen welke wijn het is, 5 minuten de tijd,
de wijnen moeten in alfabetische volgorde worden doorgegeven.
ze hebben er weinig vertrouwen in
beetje lacherige sfeer
ze zitten de lachen om de wijnnamen, beetje moeite met uispreken.
de tijd is voorbij
ze weten een wijn niet, nemen een willekeurig merk
di: ja doe die maar, die is ook makkelijk uit te spreken
andries gaat de namen doorgeven, de rest staat te wachten bij de deur van de dagboekkamer
er wordt maar weer eens ingezoemd op de flessen, en nog maar eens
de battle is verloren
ze hadden er maar een goed, dat was het antwoord van frenk
an: excuses aan wijnkennend nederland en mijn broer
stem: jullie moeten de sleutel pakken en direct naar arm vertrekken
kelly wil nog wat eten in haar mond proppen
ze doen de polonaise en lopen zo het arme gedeelte binnen. rondje om de tafel en in de slaapkamer,
(ja nu zijn ze nog blij)
di: is niet zo slim van ons, als de volgende battle een sportbattle is hebben we geen sportkleding
fr: ik wel
di: ik niet
kl: nou het hek zit op slot
diane is weer aan het neuriën
di: alle vieze bende die hier nog staat, zet het wel even in de week, want de boontjes lopen zowat weg
fr: ff wassen
kl: wow die zooi die stinkt
fr: vertel mij wat
fr: waar zijn de luchtbedden
di: ja die zouden zondag komen
fr: maandag schat
di: oh ja
kl: wat voor dag is het
fr: het is woensdag, morgen komen de nieuwe bewoners
kl: ja dan gaan we samenvoegen
[Dit bericht is gewijzigd door Placemad op 19-09-2001 15:25]
D: ik denk dat ik dat ook maar aan ga trekken.
F: ja joh, trek je ouwe kloffie aan.
D: maar dan voel ik me ook zo armoedig.
D: ik ben wel blij dat alles daar schoon is (rijke gedeelte).
Diane zegt dat ze is aangekomen, Frenk is juist afgevallen.
Diane zegt dat ze op 10km fietsen zit en 1km lopen.
F: dan moet je ook aan je eten denken.
D: dat maakt me niet uit.
Ze hebben het meteen een stuk kouder daar. Frenk hoopt dat ze snel luchtbedden krijgen, dan voel je de kou niet zo. Hij is bang dat hij last van z'n rug gaat krijgen.
1 je mag niet voor de overstap jezelf nog volproppen
2 alarmkastjes in de dagboekkamer, en niet in de bbbox
3 geen rijke kleren mee naar arm
andries mag bij wijze van hoge uitzondering naar rijk, alles terugbrengen en de alarmkastjes in de dagboekkamer leggen
bewoners zitten te zeuren over de regels
andries moet weer naar de dbk komen, krijgt nog eens te horen dat hij alleen naar rijk mag
ze zitten nog wat na te praten over de battle, en te zeuren over de regels
de lucifers (maar 9 voor 10 dagen), het wisselen van de kleren na de battles
enz. bla bla bla
andries verzamelt de kleren
diane vraagt nog even aan iedereen of iemand nog rijke schoenen heeft
fr: lucifers zijn op, het vuur gaat niet aan,
gj: meen je dat
fr: ja, papier is veel te vochtig, is zwaar k u t
frenk zit in zichzelf te mompelen en te klagen
fr (mompelend): wordt aan gewerkt, luchtbedden wordt aan gewerkt, overal wordt aan gewerkt
fr: alles wordt koud, wordt koude bonen eten zometeen, vindt het niet erg om hier te zitten, maar dan moeten ze ons wel de middelen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |