abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:11:54 #1
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1669899
Waarom besteedt CNN in godsnaam zoveel aandacht aan het hoe en wat van biologische oorlogvoering met small-pox en anthrax? Proberen ze mensen op ideeen te brengen ofzo?

Ik snap hier echt geen reet van!

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:13:54 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1669917
Om de dreiging van het terrorisme te benadrukken. Zodat iedereen op de hele aardkloot zich lekker achter Struikje (Bush) kan scharen...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1669919
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:11 schreef TheMarco het volgende:
Waarom besteedt CNN in godsnaam zoveel aandacht aan het hoe en wat van biologische oorlogvoering met small-pox en anthrax? Proberen ze mensen op ideeen te brengen ofzo?

Ja, nu weet men waar de V.S. echt bang voor is. Een goed idee voor de volgende keer dus.
pi_1669920
Beetje CNN eigen dit gedrag. Gisteren voor de opening van de beurs ALLEEN maar negatieve berichtgeving over Wall Street, hoe rampzalig de opening wel zou uitpakken. Bleek achteraf reuze mee te vallen. Ook de 'war' waar men continue op zit te zinspelen is hier een goed voorbeeld van. Niemand weet nog hoe of wat, maar CNN heeft al experts aan tafel die het over kernwapens hebben. Erg suggestief en populair, maarja, 't blijft natuurlijk een Amerikaanse zender: er moeten kijkers getrokken worden!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:16:01 #5
15660 chocolatemoeze
pi_1669931
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:14 schreef Jarno het volgende:
Niemand weet nog hoe of wat, maar CNN heeft al experts aan tafel die het over kernwapens hebben. Erg suggestief en populair, maarja, 't blijft natuurlijk een Amerikaanse zender: er moeten kijkers getrokken worden!
Nee toch? Nee? Neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Wie schuift er de volgende keer aan tafel aan dan? Jerry Springer?????
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1669962
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:16 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Nee toch? Nee? Neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Wie schuift er de volgende keer aan tafel aan dan? Jerry Springer?????

't Zou me geeneens verbazen, weet je dat?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1670214
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:16 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Nee toch? Nee? Neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Wie schuift er de volgende keer aan tafel aan dan?

Zou leuk zijn als ze daar Bin Laden zelf voor uitnodigen
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:53:41 #8
15660 chocolatemoeze
pi_1670231
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:50 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als ze daar Bin Laden zelf voor uitnodigen

Met als discussie leider Jerry!

Jerry:
"So, when was the first time you had the feeling you should bomb our nation?"

OBL:
"Well, when I saw your *peep* and *peep* disgusting show Jerry..."

Public:
"Oeeeeeeeeeh.... Jerry! Jerry! Jerry! U-S-A! U-S-A!

pi_1670250
Kunenn ze gelijk een kogel door zijn kop jagen:

http://home.wish.net/~bnkoning/

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  dinsdag 18 september 2001 @ 17:56:13 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1670255
je kan het inderdaad belachelijk maken maar het kijken naar CNN leidt ook tot deze discussie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 18 september 2001 @ 18:00:07 #11
15660 chocolatemoeze
pi_1670271
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:55 schreef Calella het volgende:
Kunenn ze gelijk een kogel door zijn kop jagen:

http://home.wish.net/~bnkoning/

Wat een leuk filmpje.

dinsdag 18 september 2001 @ 18:03:58 #12
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_1670301
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 17:11 schreef TheMarco het volgende:

Ik denk dat CNN er nu over begint omdat de V.S. de harde, directe lijn gaat volgen. Wraak, i.p.v. een langetermijn-oplossing. Ik denk dat het dat is wat je ziet. Ze gaan hun bevolking voorlichten hoe ze het risico en de gevolgen van tegenaanslagen kunnen beperken...
Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
pi_1670307
Net zo leuk als jij
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  dinsdag 18 september 2001 @ 18:06:27 #14
15660 chocolatemoeze
pi_1670326
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 18:04 schreef Calella het volgende:
Net zo leuk als jij
Gaan we nu ook hier oorlog voeren? Was geen aanval op jouw persoontje hoor, wees maar gerust. 'k Vond het filmpje alleen een beetje ziek.
  dinsdag 18 september 2001 @ 18:08:07 #15
15660 chocolatemoeze
pi_1670345
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 18:03 schreef Ettepet het volgende:

[..]

Ik denk dat CNN er nu over begint omdat de V.S. de harde, directe lijn gaat volgen. Wraak, i.p.v. een langetermijn-oplossing. Ik denk dat het dat is wat je ziet. Ze gaan hun bevolking voorlichten hoe ze het risico en de gevolgen van tegenaanslagen kunnen beperken...

Koude oorlog taferelen, incluis gasmaskers en reguliere oefeningen.

"Als de bom valt, verschuil u dan onder de dichtsbijzijnde tafel of ga in een deurpost staan! Sluit ramen en deuren en luister naar de radio voor meer informatie...enz.."

[edit]
typo
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 18-09-2001 18:14]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')