Ik snap hier echt geen reet van!
quote:Ja, nu weet men waar de V.S. echt bang voor is. Een goed idee voor de volgende keer dus.
Op dinsdag 18 september 2001 17:11 schreef TheMarco het volgende:
Waarom besteedt CNN in godsnaam zoveel aandacht aan het hoe en wat van biologische oorlogvoering met small-pox en anthrax? Proberen ze mensen op ideeen te brengen ofzo?Ik snap hier echt geen reet van!
quote:Nee toch? Nee? Neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Wie schuift er de volgende keer aan tafel aan dan? Jerry Springer?????
Op dinsdag 18 september 2001 17:14 schreef Jarno het volgende:
Niemand weet nog hoe of wat, maar CNN heeft al experts aan tafel die het over kernwapens hebben. Erg suggestief en populair, maarja, 't blijft natuurlijk een Amerikaanse zender: er moeten kijkers getrokken worden!
quote:'t Zou me geeneens verbazen, weet je dat?
Op dinsdag 18 september 2001 17:16 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Nee toch? Nee? Neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Wie schuift er de volgende keer aan tafel aan dan? Jerry Springer?????
quote:Zou leuk zijn als ze daar Bin Laden zelf voor uitnodigen
Op dinsdag 18 september 2001 17:16 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Nee toch? Nee? Neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Wie schuift er de volgende keer aan tafel aan dan?
quote:Met als discussie leider Jerry!
Op dinsdag 18 september 2001 17:50 schreef FuTilE het volgende:[..]
Zou leuk zijn als ze daar Bin Laden zelf voor uitnodigen
Jerry:
"So, when was the first time you had the feeling you should bomb our nation?"
OBL:
"Well, when I saw your *peep* and *peep* disgusting show Jerry..."
Public:
"Oeeeeeeeeeh.... Jerry! Jerry! Jerry! U-S-A! U-S-A!
quote:Wat een leuk filmpje.
Op dinsdag 18 september 2001 17:55 schreef Calella het volgende:
Kunenn ze gelijk een kogel door zijn kop jagen:
http://home.wish.net/~bnkoning/
quote:Ik denk dat CNN er nu over begint omdat de V.S. de harde, directe lijn gaat volgen. Wraak, i.p.v. een langetermijn-oplossing. Ik denk dat het dat is wat je ziet. Ze gaan hun bevolking voorlichten hoe ze het risico en de gevolgen van tegenaanslagen kunnen beperken...
Op dinsdag 18 september 2001 17:11 schreef TheMarco het volgende:
Waarom besteedt CNN in godsnaam zoveel aandacht aan het hoe en wat van biologische oorlogvoering met small-pox en anthrax? Proberen ze mensen op ideeen te brengen ofzo?Ik snap hier echt geen reet van!
quote:Gaan we nu ook hier oorlog voeren? Was geen aanval op jouw persoontje hoor, wees maar gerust. 'k Vond het filmpje alleen een beetje ziek.
Op dinsdag 18 september 2001 18:04 schreef Calella het volgende:
Net zo leuk als jij
quote:Koude oorlog taferelen, incluis gasmaskers en reguliere oefeningen.
Op dinsdag 18 september 2001 18:03 schreef Ettepet het volgende:[..]
Ik denk dat CNN er nu over begint omdat de V.S. de harde, directe lijn gaat volgen. Wraak, i.p.v. een langetermijn-oplossing. Ik denk dat het dat is wat je ziet. Ze gaan hun bevolking voorlichten hoe ze het risico en de gevolgen van tegenaanslagen kunnen beperken...
"Als de bom valt, verschuil u dan onder de dichtsbijzijnde tafel of ga in een deurpost staan! Sluit ramen en deuren en luister naar de radio voor meer informatie...enz.."
[edit]
typo
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 18-09-2001 18:14]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |