abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1666775
Zojuist werd op de radio bericht wat de voorwaarden zullen zijn die het Taliban regime zal stellen aan de uitlevering van Ben Laden. Een verslaggever in Pakistan meldde het volgende:

1) Uitlevering alleen als de berechting in een zogenaamd neutraal land plaats vindt.
2) Hulp aan de rebellen in Afghanistan gestaakt wordt.
3) Afghanistan economische hulp mag verwachten.

dinsdag 18 september 2001 @ 12:11:31 #2
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1666829
Dat kunnen ze dus mooi vergeten.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1666851
Ha ha

Ongeloofwaardig allemaal. Hoe ze dit rijmen met de Koran is me niet helemaal duidelijk maar goed.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1666857
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:06 schreef Halinalle het volgende:
Zojuist werd op de radio bericht wat de voorwaarden zullen zijn die het Taliban regime zal stellen aan de uitlevering van Ben Laden. Een verslaggever in Pakistan meldde het volgende:

1) Uitlevering alleen als de berechting in een zogenaamd neutraal land plaats vindt.
3) Afghanistan economische hulp mag verwachten.

Toch wel komische lui, die Taliban.

pi_1666897
Wellicht weten ze gewoon dat die eisen niet ingewilligd gaan worden, maar dit is om 'symbolisch mee te werken'. Stel dat er straks militaire acties tegen Afghanistan plaats gaan vinden, dan kan natuurlijk de Taliban uiterst verontwaardigd reageren.
pi_1666905
De centraal-Aziatische republiek Tadzjikistan gaat toch samenwerken met de Verenigde Staten in de strijd tegen het terrorisme. Dat betekent dat Amerikaanse vliegtuigen mogelijk van het Tadzjiekse luchtruim gebruik kunnen maken voor aanvallen op het buurland Afghanistan.

http://www2.omroep.nl/nos/nieuws/buitenland/vs_ramp/nieuws/september/180901/tadzjikistan.html

pi_1666920
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:06 schreef Halinalle het volgende:
Welk land is neutraal in deze situatie?

Behalve Zwitserland natuurlijk.

O+. Ripley. O+.
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:22:45 #8
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1666939
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:21 schreef Smike het volgende:

[..]

Zodra Zwitserland de eventuele tegoeden van Bin Laden bevriest zijn ze dat niet meer.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1666960
quote:

[..]

Noord-Korea?
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:27:51 #10
10752 clarify
maakt het wel duidelijk.......
pi_1666985
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:22 schreef links234 het volgende:

[..]

Zodra Zwitserland de eventuele tegoeden van Bin Laden bevriest zijn ze dat niet meer.

Die Zwitsers zullen nu wel naarstig opzoek zijn naar rekening met een Bin Laden connectie. Het laatste wat ze daar willen is (in het openbaar) bankiertje spelen voor terroristen.
[b]C'est pas facile de savoir pourquoi.[/b]
pi_1667014
ZO gek zijn die voorwaarden niet!
quote:

Het ging toch om een neutraal Islamistisch land?

In beide gevallen is Nederland een aardige optie T wordt nog druk in Den Haag!

Wel opletten dat we Bin en Milo niet naast elkaar vastzetten anders zijn de rapen straks gaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 18-09-2001 12:31]

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:31:05 #12
16059 BinLaden
Pak me dan, als je kan!!
pi_1667023
het is Bin Laden hoor
let's nuke it
pi_1667032
Goede voorstellen,alleen:
quote:
Ook goed vastleggen dat er een vredesoverleg plaatsvindt tussen de rebellen en de taliban, expliciteit vermelden dat verdere strijd tussen de 2 begraven moet worden
pi_1667040
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:31 schreef BinLaden het volgende:
het is Bin Laden hoor
Jij kunt beter helemaal je mond houden.
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:33:24 #15
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1667042
Voorwaarde 4:

Hij moet berecht worden volgens Nederlands recht. (Komt-ie er vanaf met 3 weekjes voorwaardelijk.)

pi_1667047
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:30 schreef Manono het volgende:
In beide gevallen is Nederland een aardige optie T wordt nog druk in Den Haag!

Wel opletten dat we Bin en Milo niet naast elkaar vastzetten anders zijn de rapen straks gaar.

Dat gaat nog gezellig worden in Den Haag inderdaad. Maar aangezien Kok ook de oorlog heeft verklaard lijkt Nederland me toch niet echt neutraal.
O+. Ripley. O+.
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:34:42 #17
272 R@b
No-nonsens
pi_1667049
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:30 schreef Manono het volgende:
ZO gek zijn die voorwaarden niet!
[..]

Het ging toch om een neutraal Islamistisch land?

In beide gevallen is Nederland een aardige optie

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1667057
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:33 schreef Sniper het volgende:
Voorwaarde 4:

Hij moet berecht worden volgens Nederlands recht. (Komt-ie er vanaf met 3 weekjes voorwaardelijk.)

En een taakstraf natuurlijk.
In dit geval het puin opruimen van het WTC gebouw.
pi_1667058
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:31 schreef BinLaden het volgende:
het is Bin Laden hoor
Jeutje, een bin Laden kloon. Wat origineel.
Bent u toevallig ook eigenaar van de Milosevic kloon?

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1667065
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:34 schreef Smike het volgende:

[..]

Dat gaat nog gezellig worden in Den Haag inderdaad. Maar aangezien Kok ook de oorlog heeft verklaard lijkt Nederland me toch niet echt neutraal.

Was het niet oorlog aan het terrorisme? My god, hij vermeldde toch geen stuen voor het binnenvallen van Pakistan???
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:37:36 #21
16059 BinLaden
Pak me dan, als je kan!!
pi_1667068
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jeutje, een bin Laden kloon. Wat origineel.

neeh.. en wiens kloon ben jij?
let's nuke it
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:39:07 #22
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1667080
Zwitsers hebben zich nog nooit druk gemaakt over van welke tegoeden zijn. En als ze echt neutraal zijn, dan moet dat niet uitmaken. Anders ben je niet meer neutraal!
Amerikanen zijn ook fundamentalisten in die zin dat hun fundamenten het liberalisme,kapitalisme zijn. Zodra die worden "aangevallen" zullen ze die "beschermen". Er van uitgaande dat de aanslagen zijn gepleegd door mensen die tegen deze fundamenten zijn, denk ik de op een zelfde wijze fundamentalisten zijn. En het is denk ik niet gek om te denken dat ze ook extremisten zijn!
ps het herbergen van terroristen wordt ook door de "onschuldigen" gedaan. Alleen dit doen ze indirect. Kijk maar naar maxima's vader met zijn functie binnen de junta als minister van landbouw.
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1667082
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:36 schreef Jarno het volgende:
Ook niet erg origineel, gezien het door mij bovengenoemde. Maar geeft niet hoor.
pi_1667108
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Was het niet oorlog aan het terrorisme? My god, hij vermeldde toch geen stuen voor het binnenvallen van Pakistan???

Nee, ik zie dat ook niet zo 1-2-3 gebeuren, ook niet door de VN. Maar ik zie Nederland in deze situatie toch niet echt als neutraal. En tja, oorlog aan het terrorisme is natuurlijk een behoorlijk vage kreet.
O+. Ripley. O+.
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:43:06 #25
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1667119
Laten we niet uit het oog verliezen dat bin laden het begin is met het aanpakken van het terrorisme. het is niet alleen afghanistan, maar het gaat om 60 landen die de vs wil aanpakken. Het land dat "gezuiverd" gaat worden, zal hulp krijgen van de landen die achter het "zuiveren" staan. Die hulp bestaat uit oa financiele steun. Dus de afghanen zullen het nu (zeer) zwaar hebben, maar zodra dit eerste probleem "opgelost" is, zullen ze hulp uit de hele wereld krijgen (via imf en dat soort instituten).
het is gewoon even makkelijk dat mensen een beeld krijgen van iemand, zodat mensen het idee hebben dat er iets gaat gebeuren. Het zijn allemaal "trucjes"
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')