*kuch* FOTO *kuch*quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Haar zusje is leuker.
dit nieuwsbericht had ik eigenlijk in het Centrale squash-topic moeten zetten
opzich ziet ze er goed uit, maar vooralsnog blijft Vanessa nummer 1quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Helaas geen foto's van haar te vinden via google. Wel van de mooiste dame die op de squashbanen te vinden is. Milja:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:47 schreef Barretje het volgende:
Heej...Vanessa! Rember me? Barbara.....van toen je nog zo'n lief klein meisje was en dat ik jou nog kon vertellen hoe je dat racket nu precies vast moest houden? En dat we ook wel heel graag naar America wilden. Maar pas als jij 18 zou zijn! Hahahaa......dat is wel heel erg lang geleden.
Zag je vanavond nog op TV! Hoop je weer eens ergens tegen te komen.
quote:Atkinson naar halve finales in New York
NEW YORK (ANP) - Squashster Vanessa Atkinson heeft de halve eindstrijd bereikt van het toernooi van de Champions Marathon in New York.
In de kwartfinales won de wereldkampioene met 9-1 3-9 9-7 3-9 9-4 van de Engelse Rebecca Macree. In haar eerste partij ontdeed Atkinson zich van Macree's landgenote Fiona Geaves (9-7 7-9 9-1 9-2).
"Ik had gehoopt met een overwinning van drie games van de baan te gaan", zei de Haagse na haar zware partij van 66 minuten tegen Macree.
We hebben ook een centraal squashtopic, waar je dit soort berichten kwijt kan.quote:
quote:Squashster Vanessa Atkinson heeft het Tournament of Champions in New York op haar naam geschreven. De als tweede geplaatste Haagse rolde in de eindstrijd de Engelse nummer vijf van de plaatsingslijst Linda Elriani op met 9-6, 9-5, 9-5. Elriani schakelde in de halve finales topfavoriete Rachel Grinham uit.
quote:Vanessa Atkinson is vrijdagavond in Londen verkozen tot Speelster van het Jaar. De internationale squashfederatie (WSF), de speelstersvakbond (WISPA) en de squashfederatie voor professionals (PSA) beloonden de 29-jarige in Newcastle geboren Haagse daarmee voor een uitstekend jaar. Atkinson won in 2004 alle finales die ze speelde.
Met acht toernooizeges, waaronder de officieuze wereldtitel in Kuala Lumpur, was Atkinson verreweg de beste speelster van het afgelopen jaar. Op de wereldranglijst steeg ze van de vijfde naar de tweede plaats achter de Australische Rachel Grinham.
Jaaquote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
Sportvrouw van het jaar, dat moet ze worden
Vanessa en Edith van Dijk verdienen het het meest.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Jaa
Maar het zal wel weer Ankie, Tinus of Inge worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |