jouw mening telt nietquote:Op zondag 12 december 2004 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
dit werkt wel !
Het is meneer TLKquote:Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef buzzer het volgende:
T_L_K kun je niet wat aan die Tering-avatar doen
Users die aanleg hebben voor epilepsie gaan onderuit door dat kut geknipper
No wayquote:
Je had mijn zoon kunnen zijnquote:
Ik krijg ook koppijn van jouw avatar. En mijn eigen avatar, die is schattig. En die van mechatronics vind ik oké. Dus.quote:Op zondag 12 december 2004 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
* TLK krijgt koppijn van zijn eigen avatar![]()
Ik wil hem eigenlijk nog sneller laten knipperen , maar dan is die sneller dan het oog kan zien.quote:Op zondag 12 december 2004 21:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik krijg ook koppijn van jouw avatar. En mijn eigen avatar, die is schattig. En die van mechatronics vind ik oké. Dus.
Tnxquote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
* pakt oude avatar i.v.m. koppijn
Veel beter, dankjewel.quote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
* pakt oude avatar i.v.m. koppijn
heyy, thanksquote:Op zondag 12 december 2004 21:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik krijg ook koppijn van jouw avatar. En mijn eigen avatar, die is schattig. En die van mechatronics vind ik oké. Dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |