OOh NSB-er!quote:Op zondag 12 december 2004 19:16 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly gooit stiekum sneeuwbal naar shredder, omdat ie Twinky wel heel erg pest!
* pc-fr34k shredder weer bij bewustzijn brengt.quote:Op zondag 12 december 2004 19:17 schreef shredder het volgende:
[..]
* shredder glijdt uit, raakt steen met achterhoofd en passed out *****
* Twinky is verbaasd over wat er in Alicey's handtasje past!quote:Op zondag 12 december 2004 19:20 schreef Alicey het volgende:
Mijn koffie uit mijn handen gooien.
* Alicey pakt twee sneeuwkanonnen uit haar handtasje.
* Twinky grijpt de achterkant van de scooter en zet haar hakken in de grond!quote:Op zondag 12 december 2004 19:24 schreef pc-fr34k het volgende:
* pc-fr34k vlugt weg met sneeuwscooter en neem darkfly mee achterop.
Je wilt tasjes kopen en je gaat dansenquote:Op zondag 12 december 2004 19:24 schreef Goldboy het volgende:
* Goldboy] wil graag weten waar je die tasjes koopt.[/me]
[me=Goldboy gaat even uitdagend staan dansen, maar ontwijkt alles.
* Twinky gooit een zelfzoekende sneeuwbal naar Goldboy!quote:Op zondag 12 december 2004 19:24 schreef Goldboy het volgende:
* Goldboy] wil graag weten waar je die tasjes koopt.[/me]
[me=Goldboy gaat even uitdagend staan dansen, maar ontwijkt alles.
Twinky wordt kilometers meegesleurt achter de sneeuwscooter, ook zijn je hakken afgebroken.quote:Op zondag 12 december 2004 19:25 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky grijpt de achterkant van de scooter en zet haar hakken in de grond!
oja, shit, ben kakker vandaag. normaal gewoon 'skateschoenen'.quote:Op zondag 12 december 2004 19:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Twinky wordt kilometers meegesleurt achter de sneeuwscooter, ook zijn je hakken afgebroken.
Hihihihihi mazaru heeft het sneeuwkanon opgevoerd!!!!quote:Op zondag 12 december 2004 18:56 schreef Alicey het volgende:
* Alicey begraaft pc-freak onder een berg sneeuw
[afbeelding]
* Twinky is ontdaan dat haar geliefde dat kan doen! Ze snikt en met haar traantjes smelt ze een keiharde ijsbal die huhu een blauw oog bezorgt!quote:Op zondag 12 december 2004 19:26 schreef HuHu het volgende:
* HuHu heeft zijn voorraadje compleet en gooit als eerste Twinky eens flink onder
quote:Op zondag 12 december 2004 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hihihihihi mazaru heeft het sneeuwkanon opgevoerd!!!!
KOPPEN!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
auww... HuHu wist niet dat Twinky dit zo persoonlijk zou opvattenquote:Op zondag 12 december 2004 19:27 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky is ontdaan dat haar geliefde dat kan doen! Ze snikt en met haar traantjes smelt ze een keiharde ijsbal die huhu een blauw oog bezorgt!
mis!quote:Op zondag 12 december 2004 19:26 schreef Alicey het volgende:
* Alicey klikt de sneeuwkanonnen in elkaar en schiet ermee op een vluchtende pc freak en dark fly
* Twinky troost huhu's traantjes en geeft hem een knuffel. Dan haakt ze hem pootje en bats! daar ligt ie met z'n schattige hoofdje in de sneeuw! gna gna gnaquote:Op zondag 12 december 2004 19:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
auww... HuHu wist niet dat Twinky dit zo persoonlijk zou opvatten![]()
* pc-fr34k dropt vanuit een vliegtuig sneeuwbommen op het fort!quote:Op zondag 12 december 2004 19:31 schreef HuHu het volgende:
* HuHu roept een airstrike op en laat die het crew-fort eens flink bombarderen
Moet wat hequote:Op zondag 12 december 2004 19:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je wilt tasjes kopen en je gaat dansen!
Moeten we nu dingen gaan denken?
mietjequote:Op zondag 12 december 2004 19:32 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Moet wat he, wat zou je gaan denken?
* Goldboy pakt trouwens een.. parasol en doet die vol met sneeuw en klapt 'm boven een paar modjes uit.
Wat nou!quote:
* Goldboy vind 't ook wel gemeen worden en pakt z'n sneeuwlazerkanon en richt op Twinky.quote:Op zondag 12 december 2004 19:38 schreef Twinky het volgende:
* Twinky vindt het een beetje gemeen worden en gooit een gewone, normale sneeuwbal op df en gb
* Alicey probeert te remmen omdat ze niet over DarkFly heen wil rijden maar.....quote:Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly knipt de remkabels van de sneeuwtank van Alicey door
Helaas werkt het scherm maar half en raakt het fort stevig beschadigdquote:Op zondag 12 december 2004 19:34 schreef Alicey het volgende:
* Alicey activeert het sneeuwscherm boven HuHu en pc-freak
* Twinky is gelukkig geen modjequote:Op zondag 12 december 2004 19:41 schreef mazaru het volgende:
* mazaru pakt een willekeurig modje en rolt die 23,5 keer door de koude natte sneeuw heen!
Zo! En nou ga ik koffie drinken!
[afbeelding]
* Viking84 stopt een sneeuwbal bij anneke in de truiquote:Op zondag 12 december 2004 19:09 schreef AnnekeM het volgende:
* AnnekeM doet ook mee en gaat eerst op zoek naar Viking1984 om d'r kop in de sneeuw te steken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |