* Twinky denkt dat marcel nu zal worden uitgescholden als overloperquote:Op zondag 12 december 2004 17:56 schreef marcel8989 het volgende:
* marcel8989 gooit naar iedereen een grote sneeuwbal
* Twinky duikt bovenop vlieg en stopt z'n neus vol met sneeuwquote:Op zondag 12 december 2004 17:57 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly ziet dat Twinky stiekum weg wil sluipen en gooit snel een hele grote sneeuwbal in haar nek!
* MutZ graaft zich uit en gooit een sneeuwbal naar hekje...quote:Op zondag 12 december 2004 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek bedelft mutz, dr_flash en alicey onder een berg sneeuw
[afbeelding]
* Twinky vindt het nu echt niet leuk meer. haar lieve snoetje is helemaal rood van de kou!quote:Op zondag 12 december 2004 17:59 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly houdt er wel van als iemand bovenop hem duikt, maar houdt niet van sneeuw in z'n neus, dus draait zich snel om, zodat Twinky met haar lieve snoetje in de sneeuw komt te liggen!
* MutZ warmt Twinky een beetje op...quote:Op zondag 12 december 2004 18:01 schreef Twinky het volgende:
[..]
* Twinky vindt het nu echt niet leuk meer. haar lieve snoetje is helemaal rood van de kou!
* hallo_mensen gaat zelf ook meedoen en gooit een sneeuwbal in het oog van darkflyquote:Op zondag 12 december 2004 18:01 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly gaat vast sneeuwballen verzamelen om naar pliesie te gooien!
* melanie_the_miss smeert sneeuw in het gezicht van pcquote:Op zondag 12 december 2004 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
En users moeten users niet aanvallen!
Echo 99 bluft duidelijk alleen maar, want hij is bedolven onder de sneeuw door pc-fr34k.quote:Op zondag 12 december 2004 18:05 schreef Echo99 het volgende:
Wie durft er een naar mij te gooien? Ik heb zwarte band sneeuwbal. Kom maar op! Amateurs!
* pc-fr34k wordt geraakt en ziet zijn leven voorbijflitsen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:05 schreef hallo_mensen het volgende:
* hallo_mensen gooit sneeuwbal naar pc-fr3ak en die ziet hij niet aankomen want hij mikt op mtm
Gele sneeuw eten!quote:Op zondag 12 december 2004 18:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echo 99 bluft duidelijk alleen maar, want hij is bedolven onder de sneeuw door pc-fr34k.
Fuck it, ik ga users ook aanvallen!
Mtm, sneeuw eten! gele!
* pc-fr34k sneeuwbal in Echo's gezicht gooit, wel 99!quote:
Ik! want je bood alleen pizza aan aan de mensen die het koud hebben!quote:Op zondag 12 december 2004 18:09 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly is boos, want er ligt sneeuw op z'n pizza!
WIE HEEFT DAT GEDAAN!!!
en 34 terug als wisselgeld sneeuwballen!quote:Op zondag 12 december 2004 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k sneeuwbal in Echo's gezicht gooit, wel 99!
* Twinky was net een beetje opgewarmd en vindt dit geen leuke actie! ze pakt de resten van het joezursfort en smijt het in vliegs gezicht!quote:Op zondag 12 december 2004 18:36 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly gooit onmiddelijk een sneeuwbal naar Twinky!
dankje, pizzaquote:Op zondag 12 december 2004 18:28 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly is nu boos op pc-fr34k, maar geeft hem wel een stukje pizza (en een enorme sneeuwbal in z'n nek)!
ben ik nou de enige die het doorheeft dat het drie kroewmensen tegen 1 joezur is?quote:Op zondag 12 december 2004 18:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tof he zo'n gun?
Dan gaat het meteen sneeuwen.
* Twinky 's mama brult dat er een toetje klaar staat, zo terug dusquote:Op zondag 12 december 2004 18:43 schreef DarkFly het volgende:
* DarkFly pakt snel de gun en richt op Twinky en zet de gun meteen op full power en zorgt ervoor dat Twinky ingesneeuwt wordt!
Zielig he???quote:Op zondag 12 december 2004 18:43 schreef Twinky het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die het doorheeft dat het drie kroewmensen tegen 1 joezur is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |