AZ staat nu virtueel gelijk met PSV.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef superjoden het volgende:
o had nog niet gezien dat alex rood had.. AZ voorlopig dus op 1 punt
Hij doelt vermoedelijk op de 3 vorige week en de ene nu, wat bijna een verdubbeling is t.o.v. de eerste 14 wedstrijden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben je het streepje op je beeldscherm kwijt danbij mij staat het maar 1-0
![]()
Hehe, straks gaat het alsnog tussen Feyenoord en Ajax, zoals iedereen voor dit seizoen al voorspeldequote:
Is goed hoor, dan gaan je nog harder huilenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:26 schreef jerryx het volgende:
[..]
Hehe, straks gaat het alsnog tussen Feyenoord en Ajax, zoals iedereen voor dit seizoen al voorspelde
Toch steeds meer een angstgegner.quote:
Met jullie geweldige spitsen Sibon en Park?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:26 schreef ASSpirine het volgende:
en jij denkt dat PSV niet meer zal scoren?
Grote kans dat ze de 0 houden hoor.quote:en AZ er gene tegen krijgt?
Niet makkelijk maar wel goed mogelijkquote:zo makkelijk zal het niet zijn
Vloet heeft met roda al zowat overal verloren, behalve bij PSVquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch steeds meer een angstgegner.
Maarja, nog 3 kwartier, hopen dat Roda het vol kan houden.
mja ok maarja eeuwig de nul houden kan natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij doelt vermoedelijk op de 3 vorige week en de ene nu, wat bijna een verdubbeling is t.o.v. de eerste 14 wedstrijden.
-edit- Ik bedoel dus dat in 2 wedstrijden er bijna evenveel tegendoelpunten zijn gescoord als in 14 wedstrijden voor PSV eerder.
Tuurlijk. Er is nog steeds een minimale kans dat Feyenoord in de 2e seizoenshelft nog een inhaalrace kan gaan maken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:34 schreef cultheld het volgende:
Loekje komt ook los......
Kom je hier mijn objectieve commentaar aanschouwen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:34 schreef cultheld het volgende:
Loekje komt ook los......
Ik zal het proberen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kom je hier mijn objectieve commentaar aanschouwen?
1x?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:36 schreef cultheld het volgende:
Ik weet dat PSV een keer kan verliezen dit seizoen, maar op deze manier mag 't gewoon niet gaan gebeuren. En Takak is de hele tijd gevaarlijk voor RKC, moet je je voorstellen dat Takak nu had gespeeld bij PSV
Alkmaar ook nog.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
1x?
Jullie moeten ook nog naar Adam hoor
En ook nog 's naar Kerkrade![]()
Nou, PSV zal het in z'n broek doenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
1x?
Jullie moeten ook nog naar Adam hoor
quote:
Gelukkig zijn er geen dingen die veranderen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Geel Bodnar
Precies, en 9 tegendoelpunten in bijna het dubbele aantal wedstrijden is zeer redelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ok maarja eeuwig de nul houden kan natuurlijk ook niet.
Als v. Bommel straks ook nog eens weg is, gaat PSV nog wel punten verliezen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:47 schreef VoreG het volgende:
Gatenkaas achterin bij PSV
Doorgebroken speler, directe rode kaart. Kijk maarquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als v. Bommel straks ook nog eens weg is, gaat PSV nog wel punten verliezen.
Zit er nog een schorsing voor Alex aan te komen?
Alsof jou dat iets boeit!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:50 schreef TheGHunter het volgende:
AZ op 2-0 trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |