Nou, Babel scoort een winnende dus die staat nu ff in de picture...quote:Op zondag 12 december 2004 16:28 schreef gr8w8 het volgende:
"Babel" ?
Vd Vaart, Mitea, Escude, Sneijder etc zijn allemaal al afgeschreven, nu is het alleen te danken aan Babel?
quote:Op zondag 12 december 2004 16:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zo zwak dat ze in amsterdam zich altijd moeten vergelijken met PSV.![]()
als het commentaar al lucky zegtquote:Op zondag 12 december 2004 16:26 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom lucky Ajax?!?
Hoe wil je tegen zo een ploeg als Vitesse scoren als ze met ze 11'en in het doel staan.
Gefeleciteerd hoor.quote:
Gelukkig doet ie de voice-overs voor psv.nlquote:Op zondag 12 december 2004 16:29 schreef StarGazer het volgende:
[calimero mode aan]Ach, Eddie Janssen is gewoon een vieze stront kakkerlak [/calimero mode off]
Niet alleen deze dag hoor, maar al weken is alle hoop gericht op Babel.quote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, Babel scoort een winnende dus die staat nu ff in de picture...
Dat betekent toch niet dat de rest is afgeschreven![]()
![]()
.
Vitesse heeft 3 gevaarlijke uitbraken gehad. Hadden erin gekund, dan had het tegen de verhoudingen in 0-3 geweest. De andere 90 minuten is er op de helft van Vitesse gevoetbald. Denk dat het balbezit zeker in de tweede helft zo'n 65-70% voor Ajax is geweest.quote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als het commentaar al lucky zegt
vitesse met z'n 11en voor het doel kan ik me niet voorstellen
quote:Op zondag 12 december 2004 16:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Niet alleen deze dag hoor, maar al weken is alle hoop gericht op Babel.
Commentator houdt van de serie A praktijken van PSV dus noemt Feyenoord zeker weten ook Lucky.quote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als het commentaar al lucky zegt
vitesse met z'n 11en voor het doel kan ik me niet voorstellen
nieuw record voor ajaxquote:Op zondag 12 december 2004 16:27 schreef Max-Westerman het volgende:
De 0 gehouden
Are you watching Eindhoven?
lol ja wat wil je met die hopenloze griek als andere optiequote:Op zondag 12 december 2004 16:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Niet alleen deze dag hoor, maar al weken is alle hoop gericht op Babel.
Mwa, Vitesse had toch wel de betere kansen hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 16:31 schreef VoreG het volgende:
Ajax had meer kansen dus terechte overwinning
Vitesse heeft maar 3 of 4 goede kansen gehad, die erg slecht werden afgerond. Ik heb Ajax veel meer doelkansen zien creeëren en die gingen ook op doel. Jevric stond goed te keepen. Maar als je naar balbezit en doelkansen gaat kijken (en naar de uitslagquote:Op zondag 12 december 2004 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Mwa, Vitesse had toch wel de betere kansen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |